Hij is in mijn aanzien gestegen door Elbowquote:
Sowieso een drama om via je mobiel op het forum te komen de laatste dagen...quote:
Hai mopjenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso een drama om via je mobiel op het forum te komen de laatste dagen...
Ik zei "komen" maar niet op de vrijdagse manier hoor!quote:
Haaiquote:Op donderdag 20 november 2014 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hai mopjen
Gepost vanaf mijn desktop PC
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zwemt een Nederlandse vis in de Noordzee. Hij komt een Engelse vis tegen. Zegt de Engelse vis: "Hi." Zegt de Nederlandse vis:"Waar?"
wtfquote:Op donderdag 20 november 2014 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zwemt een Nederlandse vis in de Noordzee. Hij komt een Engelse vis tegen. Zegt de Engelse vis: "Hi." Zegt de Nederlandse vis:"Waar?"
die heb ik nog ergens op foto bij Carrequote:
twitter:kensingtonband twitterde op donderdag 20-11-2014 om 22:55:40Paard van Troje // Lovelylovelylovely!! Den Haag = epic. #paardvantroje #denhaag #party #RIVALSPic by Bart Heemskerk http://t.co/JuEoFIIoaP reageer retweet
yup. linksonder, met dat rode shirt....quote:Op donderdag 20 november 2014 23:11 schreef Sersjee het volgende:
Zie ik Roel daar nou?!twitter:kensingtonband twitterde op donderdag 20-11-2014 om 22:55:40Paard van Troje // Lovelylovelylovely!! Den Haag = epic. #paardvantroje #denhaag #party #RIVALSPic by Bart Heemskerk http://t.co/JuEoFIIoaP reageer retweet
Moeilijke titel: Hudson Mohawke - Chimes (Remix Feat. Pusha T, Future, French Montana & Travis $Cottquote:Op donderdag 20 november 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neeeeee verneuk deze heerlijke chillplaat eens niet.
doe s ff rustig manquote:
Nog een maandje dan gaat het weer los.quote:
Dat inderdaad... Man, ik hou het amper bij op m'n leeftijdquote:
Grotendeels zonder mijquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog een maandje dan gaat het weer los.
quote:
quote:
Jeeuj, Kan het nog verder bij Groningen vandaan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:03 schreef minthy het volgende:
Meet wordt verschoven naar Maastricht ivm de te verwachten 15 graden
Als we binnen Nederland willen blijven niet, nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jeeuj, Kan het nog verder bij Groningen vandaan?
Gossie...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |