Hij is in mijn aanzien gestegen door Elbowquote:
Sowieso een drama om via je mobiel op het forum te komen de laatste dagen...quote:
Hai mopjenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso een drama om via je mobiel op het forum te komen de laatste dagen...
Ik zei "komen" maar niet op de vrijdagse manier hoor!quote:
Haaiquote:Op donderdag 20 november 2014 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hai mopjen
Gepost vanaf mijn desktop PC
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zwemt een Nederlandse vis in de Noordzee. Hij komt een Engelse vis tegen. Zegt de Engelse vis: "Hi." Zegt de Nederlandse vis:"Waar?"
wtfquote:Op donderdag 20 november 2014 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zwemt een Nederlandse vis in de Noordzee. Hij komt een Engelse vis tegen. Zegt de Engelse vis: "Hi." Zegt de Nederlandse vis:"Waar?"
die heb ik nog ergens op foto bij Carrequote:
twitter:kensingtonband twitterde op donderdag 20-11-2014 om 22:55:40Paard van Troje // Lovelylovelylovely!! Den Haag = epic. #paardvantroje #denhaag #party #RIVALSPic by Bart Heemskerk http://t.co/JuEoFIIoaP reageer retweet
yup. linksonder, met dat rode shirt....quote:Op donderdag 20 november 2014 23:11 schreef Sersjee het volgende:
Zie ik Roel daar nou?!twitter:kensingtonband twitterde op donderdag 20-11-2014 om 22:55:40Paard van Troje // Lovelylovelylovely!! Den Haag = epic. #paardvantroje #denhaag #party #RIVALSPic by Bart Heemskerk http://t.co/JuEoFIIoaP reageer retweet
Moeilijke titel: Hudson Mohawke - Chimes (Remix Feat. Pusha T, Future, French Montana & Travis $Cottquote:Op donderdag 20 november 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neeeeee verneuk deze heerlijke chillplaat eens niet.
doe s ff rustig manquote:
Nog een maandje dan gaat het weer los.quote:
Dat inderdaad... Man, ik hou het amper bij op m'n leeftijdquote:
Grotendeels zonder mijquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog een maandje dan gaat het weer los.
quote:
quote:
Jeeuj, Kan het nog verder bij Groningen vandaan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:03 schreef minthy het volgende:
Meet wordt verschoven naar Maastricht ivm de te verwachten 15 graden
Als we binnen Nederland willen blijven niet, nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jeeuj, Kan het nog verder bij Groningen vandaan?
Gossie...quote:
twitter:tomasdelsing twitterde op vrijdag 21-11-2014 om 06:59:59WTF. Ik word net wakker in een vreemde tent. reageer retweet
twitter:3FM twitterde op vrijdag 21-11-2014 om 06:59:59WTF. Ik word net wakker in een vreemde tent. reageer retweet
twitter:3voor12 twitterde op vrijdag 21-11-2014 om 06:59:59WTF. Ik word net wakker in een vreemde tent. reageer retweet
twitter:roosmarijn twitterde op vrijdag 21-11-2014 om 07:00:00WTF. Ik word net wakker in een vreemde tent. reageer retweet
Niet heel verrassend toch na zo'n hit?quote:
Mintyquote:
Ja. Nu nog ff kijken hoe we het met de papegaai moeten oplossenquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minty
Heb je de kippen al opgehokt?
Die zit toch gewoon binnen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Nu nog ff kijken hoe we het met de papegaai moeten oplossen
Ja, maar bij de vorige uitbraak van een paar jaar geleden was er op een gegeven moment zelfs sprake van dat gezelschapsvogels geruimd zouden moeten worden. Bezopen gedoe...quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar bij de vorige uitbraak van een paar jaar geleden was er op een gegeven moment zelfs sprake van dat gezelschapsvogels geruimd zouden moeten worden. Bezopen gedoe...
Dan ga je toch.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis wilt terug naar Portugal
En wat doen dan? En waarvan leven?quote:
Hier ookquote:
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wat doen dan? En waarvan leven?
Koffie?quote:
Lalalala koffiequote:Op vrijdag 21 november 2014 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms wou ik dat ik koffie dronk. Maarja dat zou nog een extra verslaving zijn, dus nee.
Jaaaa. Die ga ik volgende week zienquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
Sherlock fans opgelet
https://www.pathe.nl/film/20185/the-imitation-game
Benedict Cumbergod
Oh! En ik heb zojuit mijn IMAX ticket voor Battle of the 5 armies even gereserveerdquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jaaaa. Die ga ik volgende week zien
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh! En ik heb zojuit mijn IMAX ticket voor Battle of the 5 armies even gereserveerd
Heujquote:
Volgend weekend al?? Waarom heb jij een voorpremiere ?! IK BEN JALOERSquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik ga volgend weekend naar Londen voor de premiere van BOTFA
1 december. Het is het red carpet event met alle castleden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgend weekend al?? Waarom heb jij een voorpremiere ?! IK BEN JALOERS
Heb je dit gewonnen of zit je me te grappenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
1 december. Het is het red carpet event met alle castleden.
Ik zit je niet te grappen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je dit gewonnen of zit je me te grappen
Een vriendinnetje gaat er naar toe en vroeg of ik mee wilde. Maar voor zover ik weet is het alleen het red carpet event en niet de film zelf (maar daar kan/kon je wel kaarten voor winnen).quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stoer. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik kijk uit naar jouw Martin Freeman & Benedict Cumberbatch selfiequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een vriendinnetje gaat er naar toe en vroeg of ik mee wilde. Maar voor zover ik weet is het alleen het red carpet event en niet de film zelf (maar daar kan/kon je wel kaarten voor winnen).
Ik ga m'n best doen in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar jouw Martin Freeman & Benedict Cumberbatch selfie
Ik zal smachtend thuis wachten op een goede pic van Benedict.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen in ieder geval
met zijn penisquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal smachtend thuis wachten op een goede pic van Benedict.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |