er is ook voetballenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vanavond verslaafd op rtl4 20:30 over anabolenverslaving, ken de gast een (heel klein) beetje dus ben benieuwd wat ze er van gaan maken.
interactieve TV u weet hetquote:
Kwaliteit boven kwantiteit hierquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
Topic is een beetje dood laatste tijd?
Toch de huid op zijn hand gescheurd.quote:Op maandag 24 november 2014 13:01 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Benedikt blijft geweldig om te zien.Weet alleen niet wat er nou bij Misha gebeurde bij de 422,5kg. Grip verloren, of pols deed pijn of wat? Hij leek nogal surprised.
Dit.quote:
Enig idee waar de pijn vandaan komt? Of is dat ook nog niet duidelijk?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit.
Doelen: hoofddoel van dit jaar, van de kutrugpijn afkomen, nog niet gehaald
Op zich aardig, maar Arnold DL-de 40+ jaar geleden al 710 lbs = 322 kg.quote:Op maandag 24 november 2014 12:29 schreef Snakey het volgende:
Holy moses.
The heaviest deadlifts at GPA Worlds 2014.
Benedikt Magnusson - 420 kg
Misha Koklayev - 410 kg
Andy Bolton - 417.5 kg
Konstantin Konstantinovs - 400 kg
Kirill Sarychev - 390 kg
Konstantin Pozdeev - 310 kg
Andrey Malanichev - 300 kg
Dus?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op zich aardig, maar Arnold DL-de 40+ jaar geleden al 710 lbs = 322 kg.
Ik vraag me af of die progressie wel zo groot is, de afgelopen 40 jaar. Was Arnold destijds wel de sterkste deadlifter? Misschien niet eens. Plus dat AAS, supplementen etc. wel een behoorlijke ontwikkeling gemaakt hebben (of is dat overschat?).quote:
Ik denk dat 420 (en nog wat meer want dit was niet de zwaarste DL ooit) dicht bij het menselijk kunnen ligt. En ik denk niet dat Arnold de sterkste deadlifter was van die tijd. Powerliften was er absoluut wel, maar kwam niet in de buurt qua bekendheid van BB.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die progressie wel zo groot is, de afgelopen 40 jaar. Was Arnold destijds wel de sterkste deadlifter? Misschien niet eens. Plus dat AAS, supplementen etc. wel een behoorlijke ontwikkeling gemaakt hebben (of is dat overschat?).
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Anderson_%28weightlifter%29quote:Op woensdag 26 november 2014 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die progressie wel zo groot is, de afgelopen 40 jaar. Was Arnold destijds wel de sterkste deadlifter? Misschien niet eens. Plus dat AAS, supplementen etc. wel een behoorlijke ontwikkeling gemaakt hebben (of is dat overschat?).
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:03 schreef Snakey het volgende:
Ik had door allerlei drukte een week of twee niet getraint. Gisteren DL tot 160... Fuck, dat doet effe zeer.
Je zwaartepunt boven je hielen (eigenlijk net ervoor) houden. Door bijvoorbeeld je achterwerk verder naar achter te steken, iets achterover te leunen of je bovenlijf rechter te houden.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef Questular het volgende:
Ik merk trouwens bij het squatten dat ik veel moeite heb om mijn hielen aan de grond te houden. Tips om dit tegen te gaan? Ik kan wel dunnen 1,25kg schijfjes onder mn hielen zetten maar of dat goed voor de vorm is...
Met squatschoenen sta je ongeveer even hoog als met 1,25 schijfjes. Dus zo heel erg is dat niet voor je form.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef Questular het volgende:
Ik merk trouwens bij het squatten dat ik veel moeite heb om mijn hielen aan de grond te houden. Tips om dit tegen te gaan? Ik kan wel dunnen 1,25kg schijfjes onder mn hielen zetten maar of dat goed voor de vorm is...
Staan die knieen niet wat ver naar voren?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je zwaartepunt boven je hielen (eigenlijk net ervoor) houden. Door bijvoorbeeld je achterwerk verder naar achter te steken, iets achterover te leunen of je bovenlijf rechter te houden.
Nu met gratis pics ter illustratie:
[ afbeelding ]
Heb het ook wel eens is gewoon een kwestie dat je zwaartepunt tever naar voren is.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef Questular het volgende:
Schouders laag houden.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Lightweight het volgende:
Ik heb af en toe een knak in m'n schouder tijdens het benchen (PL stijl), en dan met name bij het eruit trekken van de barbell uit de cage. Denk dat het te maken heeft met de manier waarop ik m'n schouderbladen naar achter/bij elkaar doe.
Weet eigenlijk niet waar ik ze moet laten, naar boven drukken richting traps of juist naar onder of gewoon zo laten? Hoe meer ik op m'n techniek focus hoe raarder het begint te worden.Hoe meer naar onder, hoe hoger de chest, maar ik weet het niet meer.
Elssbiay Mamdouh komt een guest pose doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom? Toch allemaal trennende bois van 25 die eenmalig mee willen doen
Dit idd.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom? Toch allemaal trennende bois van 25 die eenmalig mee willen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 27-11-2014 08:37:51 ]
Jefit idd.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:28 schreef DjMark het volgende:
Ik gebruik Jefit voor het tracken van mijn workouts en myfitnesspal voor het tracken van nutrition/gewicht.
Bedankt! Goeie uitleg ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |