Ik dacht aan zijn huid kapot getrokken in zijn hand, maar ik zag geen bloed. Op zeker iets met zijn hand, je ziet de bar ook opeens wat zakken.quote:Op maandag 24 november 2014 13:01 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Benedikt blijft geweldig om te zien.Weet alleen niet wat er nou bij Misha gebeurde bij de 422,5kg. Grip verloren, of pols deed pijn of wat? Hij leek nogal surprised.
KK bij z'n 400 kg liftquote:Op maandag 24 november 2014 12:29 schreef Snakey het volgende:
Holy moses.
The heaviest deadlifts at GPA Worlds 2014.
Benedikt Magnusson - 420 kg
Misha Koklayev - 410 kg
Andy Bolton - 417.5 kg
Konstantin Konstantinovs - 400 kg
Kirill Sarychev - 390 kg
Konstantin Pozdeev - 310 kg
Andrey Malanichev - 300 kg
quote:Op maandag 24 november 2014 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Meeliften, see what I did there?
er is ook voetballenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vanavond verslaafd op rtl4 20:30 over anabolenverslaving, ken de gast een (heel klein) beetje dus ben benieuwd wat ze er van gaan maken.
interactieve TV u weet hetquote:
Kwaliteit boven kwantiteit hierquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
Topic is een beetje dood laatste tijd?
Toch de huid op zijn hand gescheurd.quote:Op maandag 24 november 2014 13:01 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Benedikt blijft geweldig om te zien.Weet alleen niet wat er nou bij Misha gebeurde bij de 422,5kg. Grip verloren, of pols deed pijn of wat? Hij leek nogal surprised.
Dit.quote:
Enig idee waar de pijn vandaan komt? Of is dat ook nog niet duidelijk?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit.
Doelen: hoofddoel van dit jaar, van de kutrugpijn afkomen, nog niet gehaald
Op zich aardig, maar Arnold DL-de 40+ jaar geleden al 710 lbs = 322 kg.quote:Op maandag 24 november 2014 12:29 schreef Snakey het volgende:
Holy moses.
The heaviest deadlifts at GPA Worlds 2014.
Benedikt Magnusson - 420 kg
Misha Koklayev - 410 kg
Andy Bolton - 417.5 kg
Konstantin Konstantinovs - 400 kg
Kirill Sarychev - 390 kg
Konstantin Pozdeev - 310 kg
Andrey Malanichev - 300 kg
Dus?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op zich aardig, maar Arnold DL-de 40+ jaar geleden al 710 lbs = 322 kg.
Ik vraag me af of die progressie wel zo groot is, de afgelopen 40 jaar. Was Arnold destijds wel de sterkste deadlifter? Misschien niet eens. Plus dat AAS, supplementen etc. wel een behoorlijke ontwikkeling gemaakt hebben (of is dat overschat?).quote:
Ik denk dat 420 (en nog wat meer want dit was niet de zwaarste DL ooit) dicht bij het menselijk kunnen ligt. En ik denk niet dat Arnold de sterkste deadlifter was van die tijd. Powerliften was er absoluut wel, maar kwam niet in de buurt qua bekendheid van BB.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die progressie wel zo groot is, de afgelopen 40 jaar. Was Arnold destijds wel de sterkste deadlifter? Misschien niet eens. Plus dat AAS, supplementen etc. wel een behoorlijke ontwikkeling gemaakt hebben (of is dat overschat?).
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Anderson_%28weightlifter%29quote:Op woensdag 26 november 2014 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die progressie wel zo groot is, de afgelopen 40 jaar. Was Arnold destijds wel de sterkste deadlifter? Misschien niet eens. Plus dat AAS, supplementen etc. wel een behoorlijke ontwikkeling gemaakt hebben (of is dat overschat?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |