quote:
EN nu ?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Sjon Konnerie ken ik, die doet wel eens een rokkie aan, maar dan nog zegt Eska me niets
Dingen die niet echt boeien .. .. Slaap lekker Draakje..quote:Op woensdag 19 november 2014 23:51 schreef drakin het volgende:
Die postgeschiedenis ziet er vreemd uit, soms zie je niks, en een pagina verder 2 topics, een pagina verder een heleboel dan weer niks.
Goed tijd om te slapen, jullie veel plezier met Sjon Konnerie en Eska
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een lokquote.
Zo leuk om je weer te zien posten!
[ afbeelding ]
Mja, ik ben ook best wel vreemd.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:51 schreef drakin het volgende:
Die postgeschiedenis ziet er vreemd uit, soms zie je niks, en een pagina verder 2 topics, een pagina verder een heleboel dan weer niks.
We spammen gewoon het muziektopic wel weer vol, dan voel je je zo weer thuis.quote:
Valt hier dus totaal niet op tussen die andere 40+ vreemdelingen.quote:
Muziek-technisch zit ik momenteel in een compléét andere wereld dan jij, vrees ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We spammen gewoon het muziektopic wel weer vol, dan voel je je zo weer thuis.![]()
Voor de rest is er niet veel veranderd, alleen zijn er een paar lost souls bijgekomen, maar dat zal vast ook snel wennen.
Is je FOK!-vakantie nu echt voorbij of ben je daar nog niet over uit?
Ow ja....ik heb zelfs ruzie met Deisyy gemaakt om jou en die kan echt heel hard stampen met haar hakken.
Da's wel zo comfortabel idd.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Valt hier dus totaal niet op tussen die andere 40+ vreemdelingen.
Maar welkom hier
Was jij vaak ook in de Top2000 topics te vinden?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Muziek-technisch zit ik momenteel in een compléét andere wereld dan jij, vrees ik.![]()
![]()
Ben in een nogal hardnekkige regressie geraakt.Heel veel belegen liedjes luister ik, lately.
En binnenkort weer wekenlang onderdompelen uitsluitend kerstmuziek.![]()
Hm, en hoe FOK!-erig ik ga zijn weet ik nog niet. Voorlopig schrik ik nog van iedere post die ik doe.![]()
Lost souls zijn vaak erg oké!
Ruzie maken niet.
(smileys doseren is nog steeds lastig blijkbaar)
Daar heb ik idd een paar jaargangen (vrij fanatiekquote:Op donderdag 20 november 2014 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij vaak ook in de Top2000 topics te vinden?
Of, anders gevraagd, waar ken ik jou dan wel van?
Verschillende muzieksmaken zijn nooit een obstakel geweest om toch gezamenlijk plezier te beleven.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Muziek-technisch zit ik momenteel in een compléét andere wereld dan jij, vrees ik.![]()
![]()
Ben in een nogal hardnekkige regressie geraakt.Heel veel belegen liedjes luister ik, lately.
En binnenkort weer wekenlang onderdompelen uitsluitend kerstmuziek.![]()
Hm, en hoe FOK!-erig ik ga zijn weet ik nog niet. Voorlopig schrik ik nog van iedere post die ik doe.![]()
Lost souls zijn vaak erg oké!
Ruzie maken niet.
Nee, klopt, gedeelde liefde voor muziek in z'n algemeenheid geeft sowieso ook gedeelde lol idd. Maar ik ben me er wel van bewust dat m'n smaak momenteel alleen maar oubolliger wordt.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verschillende muzieksmaken zijn nooit een obstakel geweest om toch gezamenlijk plezier te beleven.Binnenkort ook de Top-2000 weer, dus dan kun je helemaal los gaan met je postaccount opkrikken.
Er zijn er hier meer die aan smiley-overdosissen doen, dus die zijn al lang blij dat ze een mede-verslaafde hebben gevonden. (kom er maar in FANN!)
Ja!quote:Op donderdag 20 november 2014 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouw seizoen komt er weer aan! Moest vanochtend nog denken aan ons pegelen.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja!(wat bleef de warmte dit jaar idioot lang hangen, eindelijk is het dan een beetje fatsoenlijk najaar
)
Pegelen moest ik ook aan denken laatst, toen ik merkte dat de gieter (waar m'n pegel aan hing) nog altijd op dezelfde plek hangt.
De evergreen top-1000. Ik denk niet dat ik ga googelen om te weten wat dat precies in houdt.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:23 schreef Eska het volgende:
Nee, klopt, gedeelde liefde voor muziek in z'n algemeenheid geeft sowieso ook gedeelde lol idd. Maar ik ben me er wel van bewust dat m'n smaak momenteel alleen maar oubolliger wordt.
Zo heb ik echt enorm genoten van de Evergreen Top 1000, laatst.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karina is nog steeds mod, maar post hier nog zelden. FANN, Piet Piraat, Lienekien, Deisyy, APK en Soury zijn van de 100+ posters destijds hier nog wel vaste bezoekers. De 1 wat meer dan de ander.
Was dat wel wat uiteindelijk het beste werkte, met flessen?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Misschien dit jaar maar weer eens een poging wagen. Zal alvast beginnen met flessen sparen.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De evergreen top-1000. Ik denk niet dat ik ga googelen om te weten wat dat precies in houdt., maar ik zie met plezier wat YT's van je tegemoet!
Even de jaarstats van 2011 erbij gepakt (het eerste jaar van 40+ als apart subforum) om te kijken wie er destijds de veelposters waren en wie je mss nog kent.Ah oké, best wel wat verloop (geweest) dus. Wel lollig dat het gewoon nog steeds voldoende loopt, in 40+.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karina is nog steeds mod, maar post hier nog zelden. FANN, Piet Piraat, Lienekien, Deisyy, APK en Soury zijn van de 100+ posters destijds hier nog wel vaste bezoekers. De 1 wat meer dan de ander.
De sc-reeks is zelfs stukken sneller gegaan dan het in het begin deed, volgens mij? Destijds ging een topic gerust een week mee.![]()
Er wordt in heel 40+ meer gepost als destjds, alleen is de vaste kern redelijk smal. Tegenwoordig gaat er ongeveer anderhalf SC per dag door, dus het echte slowe is er wel vanaf.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:30 schreef Eska het volgende:
Ah oké, best wel wat verloop (geweest) dus. Wel lollig dat het gewoon nog steeds voldoende loopt, in 40+.
De sc-reeks is zelfs stukken sneller gegaan dan het in het begin deed, volgens mij? Destijds ging een topic gerust een week mee.
Dan is dat het, mijn UI was toen zoals hiernaast nu...quote:Op donderdag 20 november 2014 13:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar heb ik idd een paar jaargangen (vrij fanatiek) meegepost, ja.
Nah, mijn post-tempo is er (nog) niet bepaald op vooruitgegaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er wordt in heel 40+ meer gepost als destjds, alleen is de vaste kern redelijk smal. Tegenwoordig gaat er ongeveer anderhalf SC per dag door, dus het echte slowe is er wel vanaf.
Ah ja, die UI herken ik wel.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef MadMaster het volgende:
<---
[..]
Dan is dat het, mijn UI was toen zoals hiernaast nu...
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:13 schreef Deisyy het volgende:
Fann! Wat een bizar verhaal en wat zullen jullie allemaal in de war zijn, maak iets moois van de tijd die jullie nog hebben.
Niet alles is blijven hangen van je verhaal, maar wel "HIJ LEEFT!!!", het deed me denken aan dit stukje uit The Lion King, ik moest lachen.
Is iederen nu haar PoHi aan het doorspitten ?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]ja zoiets dus
![]()
en welkom Eska dan maar, geen idee wie je bent maar dat komt vast nog wel
Niet eens aan gedacht, ik was aan het zappen, moet dat dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Is iederen nu haar PoHi aan het doorspitten ?
Geen idee, ik doe het iig niet ....quote:Op donderdag 20 november 2014 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet eens aan gedacht, ik was aan het zappen, moet dat dan?
ik ook niet, ik zat in LIF te lezen en net over een postpakket en nog meer,quote:Op donderdag 20 november 2014 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe het iig niet ....
Terwijl jullie vroeger zo gezellig babbelden over jullie gemeenschappelijke gokverslavingquote:Op donderdag 20 november 2014 16:15 schreef FANN het volgende:
Nou ja........... zeg! Ben ik vergetenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terwijl jullie vroeger zo gezellig babbelden over jullie gemeenschappelijke gokverslaving
Hoe staat het daarmee btw?
Nee, dat verwacht je toch niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. FANN die iets vergeet.
Gewoon een week lang in je doos houden en niet vervangen. Topshow!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:43 schreef FANN het volgende:
Ik zat te lezen over ''tamponziekte''ook nog nooit van gehoord trouwens...
ik welquote:Op donderdag 20 november 2014 16:43 schreef FANN het volgende:
Ik zat te lezen over ''tamponziekte''ook nog nooit van gehoord trouwens...
Dank.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:48 schreef chufi het volgende:
King heeft weer iemand uit zn grauw verleden opgerakeldWelkom Eska. Het wordt hier nog druk ...
Dit is onze 3e of 4e (weder-)kennismaking hier. Of zo. Geloof ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is wel goorquote:Op donderdag 20 november 2014 16:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een week lang in je doos houden en niet vervangen. Topshow!
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Dit is onze 3e of 4e (weder-)kennismaking hier. Of zo. Geloof ik.
ja, die ken ik, maar dan zou ik moeten zoekenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik wel
(er was toch ooit een smiley met tampon?)
deze?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik wel
(er was toch ooit een smiley met tampon?)
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:55 schreef Eska het volgende:
Bedankt FANN voor de demonstratie!quote:Op donderdag 20 november 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
Er zijn er hier meer die aan smiley-overdosissen doen, dus die zijn al lang blij dat ze een mede-verslaafde hebben gevonden. (kom er maar in FANN!)
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is wel goor![]()
Het zal je niet verbazen dat ik wel ooit een keer een tweede tampon erin heb weten te frotten
terwijl ik was VERGETEN ja ja vergeten om die andere eruit te halen![]()
Ik zou uit mijn werk naar mijn ouders gaan, maar ik kon amper zitten in de bus, deed pijn![]()
Dus toen ik eindelijk bij mijn ouders was, meteen naar het toilet en toen ondekte ik dat
er twee van die gevallen in zatenheb ik er maar weer uitgepeuterd, ik had nog reserve bij me
gelukkigHeeft mijn vader het nog járen over gehad, omdat hij het zķ grappig was omdat
ik nogal vreemd het tuinpad op kwam lopenvond die ouwe érrug grappig.........
Ik keek er al niet eens meer van op.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
serieus?
Nah, jah dat went dan wel
mew..........quote:Op donderdag 20 november 2014 16:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Bedankt FANN voor de demonstratie!
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik keek er al niet eens meer van op.
Ik sluit niets uit.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]gelukkig dan maar, als je weer 2 jaar weg blijft dan zou het zo nog eens kunnen gebeuren
ach sommige dingen moet je 1 in je leven meemakenquote:
Hoeveel 40+ers geven zich vrijwillig op als proefpersoon?quote:Op donderdag 20 november 2014 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
ach sommige dingen moet je 1 in je leven meemaken
Dat moet wel een hele erge ruzie zijn geweest, want ik heb het geblokt en weet daar niets meer vanquote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We spammen gewoon het muziektopic wel weer vol, dan voel je je zo weer thuis.![]()
Voor de rest is er niet veel veranderd, alleen zijn er een paar lost souls bijgekomen, maar dat zal vast ook snel wennen.
Is je FOK!-vakantie nu echt voorbij of ben je daar nog niet over uit?
Ow ja....ik heb zelfs ruzie met Deisyy gemaakt om jou en die kan echt heel hard stampen met haar hakken.
Nou ja....jij wilde een week niet meer met me spreken, omdat ik jou niet op nummer 1 had gezet en haar wel.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Dat moet wel een hele erge ruzie zijn geweest, want ik heb het geblokt en weet daar niets meer vanVertel eens!
komt wel goed schatje!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja....jij wilde een week niet meer met me spreken, omdat ik jou niet op nummer 1 had gezet en haar wel.
tot nu toe één, chufi is de naamquote:Op donderdag 20 november 2014 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel 40+ers geven zich vrijwillig op als proefpersoon?
O ja, ik kan de teleurstelling weer voelenquote:Op donderdag 20 november 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja....jij wilde een week niet meer met me spreken, omdat ik jou niet op nummer 1 had gezet en haar wel.
We zijn een maand verder en de afdrukken van Deisyy haar naaldhakken staan nog steeds in mijn voeten gekerfd.quote:
En kan je alweer zitten?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zijn een maand verder en de afdrukken van Deisyy haar naaldhakken staan nog steeds in mijn voeten gekerfd.
quote:
Maar wel subtiel met dat hartje op de schoenquote:
Dat is wel een heel gevoelig onderwerp wat je nu naar voren brengt.quote:
liefdevol hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel subtiel met dat hartje op de schoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet eens dat dat topic bestond, ik spreek NOOIT meer met jequote:Op donderdag 20 november 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
Dump ik nog even een pic. Speciaal voor FANN!
Kan die zich weer afvragen waar dat ook alweer vandaan kwam.Ik weet niet meer waar hij vandaan komt, maar ik herken het plaatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga toch even kijkenquote:Op donderdag 20 november 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
TH je hoeft zaterdag niet vrijwillig naar de kinderboerderij..... Die is dicht ..
Ik heb je net opgegeven voor de MAX Geheugentrainer...quote:Op donderdag 20 november 2014 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar hij vandaan komt, maar ik herken het plaatje!
weet jij het wel dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb je net opgegeven voor de MAX Geheugentrainer...
waarom zou de kinderboerderij zaterdag dicht zijn dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ga toch even kijken
[ afbeelding ]
vogelgriep Ter Aarquote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zou de kinderboerderij zaterdag dicht zijn dan?
Ik niet, maar dat heb ik dan ook niet gezegd...quote:Op donderdag 20 november 2014 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
weet jij het wel dan?![]()
Volgens mij had ik ooit dat plaatje gepost en de tekst aangepast, maar niet DIE tekst gebruikt,
tenminste... ik hoop het niet
ow........ nou ja, ik herken het plaatje in elk geval, dat is al héél watquote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat heb ik dan ook niet gezegd...
Aanstaande dinsdag mag je het live op TV bewijzen...quote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ nou ja, ik herken het plaatje in elk geval, dat is al héél wat
De tekenaar is in 1956 tegen een boom gereden.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ nou ja, ik herken het plaatje in elk geval, dat is al héél wat
Is niet zo raar als die tekst bij het plaatje écht van hem isquote:Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De tekenaar is in 1956 tegen een boom gereden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Raymond#Death
Komt me wel bekend voor als een door jouw gepost plaatje ...quote:Op donderdag 20 november 2014 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
JA,die ken ik, die heb ik zéker een keer gepost, was volgens mij in de RLS SC
Misschien omdat het pop art (achtig) isquote:Op donderdag 20 november 2014 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor als een door jouw gepost plaatje ...
Dat was mijn eerst tekening die ik had gemaakt om echt aan de muur te hangen,quote:Op donderdag 20 november 2014 19:41 schreef Treehut362 het volgende:
Naomi campbell soup
[ afbeelding ]
Heb je daar niet nog een fototje van?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was mijn eerst tekening die ik had gemaakt om echt aan de muur te hangen,
gewoon met stiften van de Hema en in die plastic posterschuifjes, gewoon op papier dus,
was ik harstikke trots opmaar was een gedeukt blikkie...
ik denk het niet... maar héél misschien wel, was héél lang geleden, ik kan me vaag een foto herinnerenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je daar niet nog een fototje van?
ik dee gewoon met punaisesquote:Op donderdag 20 november 2014 20:00 schreef FANN het volgende:
Nee. er is alleen en hoekje van te zien![]()
weg...........
ik zat in mijn slippie dus maar effe sencuur
je ziet wel die posterhoudertjes die ik bedoel... kon je zo een poster of dus een stuk
dik papier zoals ik had gedaan in schuiven, moest allemaal goedkoop toen natuurlijk...
Ja dat hebben we al eerder gezien...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
ik fotografeer tegenwoordig
[ afbeelding ]
Ik was straatarm toen manquote:Op donderdag 20 november 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
![]()
Ja die slip willen we niet zien ....
Tegenwoordig heb je kliklijsten ... Lekker handig als je regelmatig iets wilt wisselen
Jij had een Pa die veel betaalde toch?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
Ja vroeger als studentje was ik ook simplistisch ...
Dat is geen sinecure...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:00 schreef FANN het volgende:
ik zat in mijn slippie dus maar effe sencuur
Ik heb NET de foto weggehaald, die was reuze spannendquote:
Ja dat was wel zo idd...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij had een Pa die veel betaalde toch?
Ik moest gewoon werken voor mijn centen![]()
Die staat al op mijn HD uiteraard...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb NET de foto weggehaald, die was reuze spannend
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat al op mijn HD uiteraard...
Is wél een leuk idee, als FOK nog bestaat en wij oudjes zijn nog allemaal in leven!quote:Op donderdag 20 november 2014 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over 10 jaar maak ik een compilatie met al die foto's.
Met plakhoekjes...
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Even tripje Spanje boeken...
[ afbeelding ]
owquote:Op donderdag 20 november 2014 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Foto's van Sjoefie bewaar ik niet...
Dat is een hele opluchting ...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Foto's van Sjoefie bewaar ik niet...
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM zal ze eens tegenkomen en het verkeerd interpreteren...
Foto's van dames met hoedjes, pantershirts en slipjes heb ik genoeg, dat valt niet op...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja precies... je kan niet voorzichtig genoeg zijn
Als je dat zo opnoemt lijkt het heel wat jaquote:Op donderdag 20 november 2014 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Foto's van dames met hoedjes, pantershirts en slipjes heb ik genoeg, dat valt niet op...
Welnee, gewoon weer een aha-erlebnis...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
er hangt een beetje spanning hiero....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Treehut362 het volgende:
$1,000,000.-Heb je een druppers thuis maar de verkeerde platen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen drukpers (4-hoog)quote:Op donderdag 20 november 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een druppers thuis maar de verkeerde platen ?
Rob...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een druppers thuis maar de verkeerde platen ?
Hardlopers zijn doodlopers...quote:Op donderdag 20 november 2014 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]oops foutje .. Correctie heeft nu geen zin meer...
Ga je weer naar hetzelfde?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers...
Spanje is geregeld, een beetje shoppen bij verschillende maatschappijen levert je toch weer ruim ¤100 voordeel op...
Ja dan moet je er gebruik van maken natuurlijk, want die kosten heb je thuis anders ookquote:Op donderdag 20 november 2014 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat appartement staat er nog en het kost me verder alleen wat drank en eten...
Precies.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan moet je er gebruik van maken natuurlijk, want die kosten heb je thuis anders ook
ow, die heb ik bijna allemaal verkochtquote:Op donderdag 20 november 2014 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van boeken...
[ afbeelding ]
Dan kan je van de opbrengst op vakantie!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:22 schreef sacha het volgende:
[..]
ow, die heb ik bijna allemaal verkocht
Levert de Bouquet reeks zoveel op ?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je van de opbrengst op vakantie!
Eerste druk en onbevlekt zonder plakkende pagina's wel...quote:Op donderdag 20 november 2014 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Levert de Bouquet reeks zoveel op ?
daar heb ik mijn ogen van laten laserenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je van de opbrengst op vakantie!
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Levert de Bouquet reeks zoveel op ?
Ok dan had je er wel een hele hoop .... Boeken danquote:Op donderdag 20 november 2014 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
daar heb ik mijn ogen van laten laseren
Niet normaal hoe vaak jij op vakantie gaat.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Even tripje Spanje boeken...
[ afbeelding ]
Daar pas jij niet in met je tieten.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:44 schreef sacha het volgende:
ik ga wel weer bij Dees in haar koffer
Het glas verwijt de whiskyquote:Op donderdag 20 november 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal hoe vaak jij op vakantie gaat.
Het zijn vooral MM's fok creas die er tussen wonen..quote:Op donderdag 20 november 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar pas jij niet in met je tieten.
En dan heb jij het net over een glas en over whiskeyquote:Op donderdag 20 november 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn j vooral MM's fok creas die er tussen wonen..
Hoe laat vlieg je ?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan heb jij het net over een glas en over whiskey
Dank!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele erge ruzie zijn geweest, want ik heb het geblokt en weet daar niets meer vanVertel eens!
Ik ken Eska nog wel van het Triviant-topic, welkom terug!
Woensdag pas, ik moet eerst nog morgen en maandag werken.quote:
2011, zag ik. Ik heb trouwens geen idee waar dat topic is gebleven, waarschijnlijk ontzettend ver naar beneden gezakt.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:04 schreef Eska het volgende:
[..]
Dank!
Triviant-topic, da's een poos geleden.
Vraag het King ... die houdt alles bij met lijstjes ook...quote:Op donderdag 20 november 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2011, zag ik. Ik heb trouwens geen idee waar dat topic is gebleven, waarschijnlijk ontzettend ver naar beneden gezakt.
Ik zal eens even kijken.
Kingstown zie ik niet, dus moeten we het zelf zoeken...... en gevonden.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag het King ... die houdt alles bij met lijstjes ook...
Kick ass en wie weet ... Doet King ook..quote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kingstown zie ik niet, dus moeten we het zelf zoeken...... en gevonden.
We wachten op een nieuwe vraag van Pedroso.
Doen we ondertussen nog een plaatje opzetten...quote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn koffer passen genoeg tieten.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar pas jij niet in met je tieten.
Maar wat er aan vast zit toch wel?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:25 schreef just me het volgende:
tieten hebben het niet zo gauw benauwd
Ervaringsdeskundige in deze?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:25 schreef just me het volgende:
tieten hebben het niet zo gauw benauwd
2 kipfiletjesquote:Op donderdag 20 november 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat er aan vast zit toch wel?
Ik mag toch hopen dat ik niet alleen twee borstlapjes meekrijg dan...
nee want die van mij hadden het erg benauwd tijdens het bevolkingsonderzoekquote:
Mammografie?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
nee want die van mij hadden het erg benauwd tijdens het bevolkingsonderzoek
kan ik me voorstellen maar ik was wel happy met een goede uitslagquote:Op donderdag 20 november 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mammografie?
Daar is mw. MM ook nooit zo happy mee...
Sure.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen maar ik was wel happy met een goede uitslag
Was er weer eens een onderzoeksronde?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen maar ik was wel happy met een goede uitslag
ik was 'n dag of 14 geleden geweest en afgelopen zaterdag eindelijk de goede uitslag!quote:Op donderdag 20 november 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Was er weer eens een onderzoeksronde?
Wat als je niet zoveel hebt ?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure.
Maar ik moet er ook niet aan denken dat je even wat lichaamsdelen in de pletmachine gooit...
Dan schijnt dat nog erger te zijn dan dat je de pletterij wat kan opvangen.quote:
dan wrotten ze net zolang tot het lukt!quote:
Topquote:Op donderdag 20 november 2014 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik was 'n dag of 14 geleden geweest en afgelopen zaterdag eindelijk de goede uitslag!
Dat kan toch niet gezond zijn...quote:Op donderdag 20 november 2014 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
dan wrotten ze net zolang tot het lukt!
het overkomt téveel vrouwen maar gelukkig overleven steeds meer vrouwenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
TopWees blij... mn zus doet het met de helft ....
niet gaan kan nog ongezonder zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan toch niet gezond zijn...
1 op de 3 vrouwen zag ik laatst op TV, eigenlijk idioot veel....quote:Op donderdag 20 november 2014 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
het overkomt téveel vrouwen maar gelukkig overleven steeds meer vrouwen
Daar heb ik weinig tegen in te brengen...quote:Op donderdag 20 november 2014 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
niet gaan kan nog ongezonder zijn.
eng veel Fann, eng veelquote:Op donderdag 20 november 2014 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
1 op de 3 vrouwen zag ik laatst op TV, eigenlijk idioot veel....
Maar je bent weer door?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
1 op de 3 vrouwen zag ik laatst op TV, eigenlijk idioot veel....
Zal wel weer regionaal gaan... Hoe vaak is dat eigenlijk die onderzoeken ? elke 5 jaar of zo?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja best wel als je er over na gaat denken...
[..]
ik heb helemaal geen oproep gezien
ik heb géén idee moet ik eerlijk zeggenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel weer regionaal gaan... Hoe vaak is dat eigenlijk die onderzoeken ? elke 5 jaar of zo?
Je wilt de jouwes niet pletten ... Doe dan wel gewoon zelfonderzoek OK ... Staat wel op internet...quote:Op donderdag 20 november 2014 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb géén idee moet ik eerlijk zeggenik ben nog nooit geweest...
Dat zegt JM net !!quote:Op donderdag 20 november 2014 22:51 schreef Eska het volgende:
Bevolkingsonderzoek voor borstkanker is toch vanaf 50-jarige leeftijd?
Ik word al vaak onderzocht in het VU, als er iets mis ik hoor ik het vast wel...quote:Op donderdag 20 november 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt de jouwes niet pletten ... Doe dan wel gewoon zelfonderzoek OK ... Staat wel op internet...
ja ik doe ook aan zelfonderzoek maar ze hebben ooit wel iets gevonden wat miniscuul klein was en door een leek niet te voelen. Wel op de mammografie te zien... Bleek na nader onderzoek goedaardig te zijn maar toch...quote:Op donderdag 20 november 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt de jouwes niet pletten ... Doe dan wel gewoon zelfonderzoek OK ... Staat wel op internet...
Ja ok daar heb je ook weer gelijk in ...quote:Op donderdag 20 november 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik word al vaak onderzocht in het VU, als er iets mis ik hoor ik het vast wel...
ja als ze op borstkanker onderzoeken wel, ga je voor iets anders, dan nietquote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok daar heb je ook weer gelijk in ...
Des te groter de borsten des te minder effectief een zelf-onderzoek zal zijn ...quote:Op donderdag 20 november 2014 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik doe ook aan zelfonderzoek maar ze hebben ooit wel iets gevonden wat miniscuul klein was en door een leek niet te voelen. Wel op de mammografie te zien... Bleek na nader onderzoek goedaardig te zijn maar toch...
Ik denk dat Fann gewoon 2x per jaar in dr geheel door de MRI heen gaat ... Als ze wil vraagt ze de beelden op en brengt ze de Fann-3D serie uit ..quote:Op donderdag 20 november 2014 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
ja als ze op borstkanker onderzoeken wel, ga je voor iets anders, dan niet
en hou ouder ook moeilijker ivm borstklierweefselquote:Op donderdag 20 november 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te groter de borsten des te minder effectief een zelf-onderzoek zal zijn ...
een 3D serie nog welquote:Op donderdag 20 november 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat Fann gewoon 2x per jaar in dr geheel door de MRI heen gaat ... Als ze wil vraagt ze de beelden op en brengt ze de Fann-3D serie uit ..
het is maar gewoon te hopen dat het jou niet treft, volgens mij is er niet echt een oorzaakquote:Op donderdag 20 november 2014 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
en hou ouder ook moeilijker ivm borstklierweefsel
Die worden allemaal door de Pharma industrie gestuurd ..quote:Op donderdag 20 november 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
een 3D serie nog welik was er vandaag ook weer trouwens, controle omdat ik met die CellCept
klote pillen was gestopt en die Artsen snapte er niks van dat het nu weer wél beter gaat, soms
twijfel ik wel eens of ze weten wat ze doen, maar ja
dat denk ik ook wel eens hoor... best tricky allemaal...quote:Op donderdag 20 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die worden allemaal door de Pharma industrie gestuurd ..
roken heeft daar geen invloed op, ik heb er veel over gelezen maar dat was niet terug te vinden.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
het is maar gewoon te hopen dat het jou niet treft, volgens mij is er niet echt een oorzaak
of wel? heeft roken invloed bijvoorbeeld?
wat wel eigenlijk?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
roken heeft daar geen invloed op, ik heb er veel over gelezen maar dat was niet terug te vinden.
overmatig drankgebruik werd genoemd, maar het zal vooral in de genen zitten, zie nu dat roken toch een invloed kan hebben.quote:
het zijn vooral de genen als ik zo lees ...quote:Op donderdag 20 november 2014 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
overmatig drankgebruik werd genoemd, maar het zal vooral in de genen zitten, zie nu dat roken toch een invloed kan hebben.
je krijgt een oproep per straat, zit je gezellig met je buurvrouwen en dan ga je rekenen, 1 op de ?? wie van hen zal een slecht bericht gekregen hebben... ben zo blij dat ik er weer 2 jaar vanaf ben!quote:Op donderdag 20 november 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
het zijn vooral de genen als ik zo lees ...
dus het is gewoon vette pech als het je treft denk ik...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Borstkanker
Nou ja, roken zal overal wel slecht voor zijn, te veel drank ook natuurlijk, maar ja...
Nou kan me voorstellen! Ik zou bijna zeggen neem er een borrel op, maar dat is dan weerquote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
je krijgt een oproep per straat, zit je gezellig met je buurvrouwen en dan ga je rekenen, 1 op de ?? wie van hen zal een slecht bericht gekregen hebben... ben zo blij dat ik er weer 2 jaar vanaf ben!
Oh ja zo ń busje in de buurtquote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
je krijgt een oproep per straat, zit je gezellig met je buurvrouwen en dan ga je rekenen, 1 op de ?? wie van hen zal een slecht bericht gekregen hebben... ben zo blij dat ik er weer 2 jaar vanaf ben!
Mag best wel voor een keerquote:Op donderdag 20 november 2014 23:12 schreef just me het volgende:
Ik heb gisteren met een vriendin een stevige borrel gedronken, zij had ook een goede uitslag
nee hoor, er staat een unit ergens voor heel Delftquote:
Ok ... Ben niet meer zo actief in vrouwendingetjesquote:Op donderdag 20 november 2014 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
nee hoor, er staat een unit ergens voor heel Delft
het is je vergeven Chuufquote:Op donderdag 20 november 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... Ben niet meer zo actief in vrouwendingetjes
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... Ben niet meer zo actief in vrouwendingetjes
pijnlijke gebeurtenissenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat verschilt ook per leeftijd... Wat zijn het nu?
welterusten Chuufquote:Op donderdag 20 november 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
Vrouwgebonden of leeftijdsgerelateerd?
Leeftijd denk ik, nu valt het nog mee, maar écht oud worden krijg je nou eenmaalquote:Op donderdag 20 november 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
Vrouwgebonden of leeftijdsgerelateerd?
ik ga nog niet slapen hoor jij was alleen lastig met je vragenquote:
OK herkenbaar Fannquote:Op donderdag 20 november 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Leeftijd denk ik, nu valt het nog mee, maar écht oud worden krijg je nou eenmaal
kwaaltjes en shit... tenminste alle oude mensen die ik ken wel![]()
maar zover zijn we nog niet
sneaky.............quote:Op donderdag 20 november 2014 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga nog niet slapen hoor jij was alleen lastig met je vragen
that's my middle namequote:
Ach ... sorry .. Niet meer doen ... DM staat open he !!quote:Op donderdag 20 november 2014 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga nog niet slapen hoor jij was alleen lastig met je vragen
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ... sorry .. Niet meer doen ... DM staat open he !!
Buitenkant reflecteerd niet altijd wat er aan de binnenkant aan de hand is ..quote:Op donderdag 20 november 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zag er nog puik uit hoor. dus valt wel mee met jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat doe ik pas als ik echt weg benquote:Op donderdag 20 november 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ... sorry .. Niet meer doen ... DM staat open he !!
nou als ik dan ook een paar jonge jongens om me heen krijgquote:Op donderdag 20 november 2014 23:29 schreef Eska het volgende:
Het lijkt me helemaal niet lollig om 95 of zo te worden.
Niemand van ons volgens mij... Behalve Treehut is overtuigd 100+erquote:Op donderdag 20 november 2014 23:29 schreef Eska het volgende:
Is het ook niet, geloof me ik zie ze wekelijksquote:Op donderdag 20 november 2014 23:29 schreef Eska het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
nou als ik dan ook een paar jonge jongens over me heen krijg
Ga je daar nu nog 20 jaar op wachten ?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
nou als ik dan ook een paar jonge jongens om me heen krijg
Heb je geen lijstje van wat je nog dicht hebt staan ?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Nog niet klaar met dit onderwerp?
Dat wordt een saaie samenvatting...![]()
Zaterdag voor het eerst naar België naar een internationaal whisky evenement.
Iedereen wordt geacht een eigen fles mee te nemen om te delen en dan iets wat 'bijzonder' is.
Niet dat ik niks heb op dat gebied, maar ik heb geen idee wat ik mee moet nemen...
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
nou als ik dan ook een paar jonge jongens om me heen krijg
Mja, hij liever dan ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Niemand van ons volgens mij... Behalve Treehut is overtuigd 100+er
Ja, ik heb het ook van vrij dichtbij meegekregen. Werd er niet vrolijk van.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het ook niet, geloof me ik zie ze wekelijks
Ja zoiets dusquote:Op donderdag 20 november 2014 23:35 schreef Eska het volgende:
Ja, ik heb het ook van vrij dichtbij meegekregen. Werd er niet vrolijk van.
Daarom nu maar gewoon zoveel mogelijk genieten van wat lollig is.
Heb ik wel online, maar niet openbaar. Daar staar ik al de hele avond naar.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen lijstje van wat je nog dicht hebt staan ?
Doen we een wild pick
Was in de 40+ SC. De variant werd gemaakt, omdat er knallende ruzie was tussen Staal en nog iemand van wie de naam me nu ontschoten is. Ik ga mee naar MAX geheugentrainer-sessie.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:29 schreef FANN het volgende:
JA,die ken ik, die heb ik zéker een keer gepost, was volgens mij in de RLS SC
Na twaalf uur is het toch weer een nieuwe dag...quote:Op donderdag 20 november 2014 23:38 schreef just me het volgende:
Dan neem ik nu echt mijn laatste glaasje wijn voor vanavond
MM moet je 2 flessen meenemen of één ?
en daar kunnen de meningen over verschillen, lastig!quote:Op donderdag 20 november 2014 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag meenemen wat ik wil, maar het moet wel interessant/uniek zijn...
Ja dat kan ook... Maar 1 fles ? Ok voor sommigen geldt natuurlijk de import restrictie ... Dus als je er zeg 3 van je 3 favorieten meeneemt kom je vast wel goed uit de bus...quote:Op donderdag 20 november 2014 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik wel online, maar niet openbaar. Daar staar ik al de hele avond naar.
Moet het duur, oud of juist extreem lekker zijn? Er komen mensen van over de hele wereld met hun flessen en ik wil geen flater slaan.
Ik kan ook 10 flessen of zo meenemen en kijken wat men wil proeven...
Import restrictie?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan ook... Maar 1 fles ? Ok voor sommigen geldt natuurlijk de import restrictie ... Dus als je er zeg 3 van je 3 favorieten meeneemt kom je vast wel goed uit de bus...
zonder ijsblokjes hčquote:
Maar wat is het doel ...? Proeven en samen zijn en oordelen en dat soort dingen ... Hmm Oh yeah good . taste real like ? Of wisselen jullie aan het eind van de avond de begeleidende dames uit ?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de Russen die komen met hun flessen van een paar duizend euro per stuk...
Daar kan ik niet aan tippen, dus ik moet het over een ander boeg gooien.
Maar welke?
Ja fantasie slaat weer op hol Chufquote:Op donderdag 20 november 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat is het doel ...? Proeven en samen zijn en oordelen en dat soort dingen ... Hmm Oh yeah good . taste real like ? Of wisselen jullie aan het eind van de avond de begeleidende dames uit ?
die gaan de glasbak in!quote:Op donderdag 20 november 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Of wisselen jullie aan het eind van de avond de begeleidende dames uit ?
Hoe oud?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog 1 dag om te beslissen.
Ik denk dat ik whisky uit de begin 70'er jaren meeneem...
Cool hequote:Op donderdag 20 november 2014 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja fantasie slaat weer op hol Chuf
2014 - 1970 =quote:
en toen werd dat plaatje gepost?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was in de 40+ SC. De variant werd gemaakt, omdat er knallende ruzie was tussen Staal en nog iemand van wie de naam me nu ontschoten is. Ik ga mee naar MAX geheugentrainer-sessie.
Ja, lijkt me wel, daar heb ik minstens 3 bakken Thee voor nodigquote:
Vanflesquote:Op donderdag 20 november 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt anders bij Whisky ... vat versu fles
Jaja, dat Staal d'r bek moest houden en moest gaan pijpen of iets in die context. Reuze gezellig allemaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:48 schreef FANN het volgende:
en toen werd dat plaatje gepost?
dat weet ik dan ook niet meer hoor, wanneer gaan we?
Neem er nog een paar, want ik ga zo richting bed ... voor mn end of the week dag ...quote:Op donderdag 20 november 2014 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel, daar heb ik minstens 3 bakken Thee voor nodig![]()
ik heb er nu één. dat helpt vast ook
Heb net m'n abo opgezegd, niets sneakyquote:
Ok zat met die tering meuk ...quote:Op donderdag 20 november 2014 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Heb net m'n abo opgezegd, niets sneaky
Maar ik ga nu wel naar bed en kom niet sneaky terug!weterusten, sweet dreams
Slaap lekker!quote:Op donderdag 20 november 2014 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Heb net m'n abo opgezegd, niets sneaky
Maar ik ga nu wel naar bed en kom niet sneaky terug!weterusten, sweet dreams
Nog niet klaar over die whiskey, dat wordt een saaie samenvatting.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Nog niet klaar met dit onderwerp?
Dat wordt een saaie samenvatting...![]()
Zaterdag voor het eerst naar België naar een internationaal whisky evenement.
Iedereen wordt geacht een eigen fles mee te nemen om te delen en dan iets wat 'bijzonder' is.
Niet dat ik niks heb op dat gebied, maar ik heb geen idee wat ik mee moet nemen...
Wat ik me herinner is dat Tong (die trouwens terug is van zijn ban) de OP eruit gesloopt had en op een gegeven moment vooral sportvragen ging stellen.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Kingstown zie ik niet, dus moeten we het zelf zoeken...... en gevonden.
Pedroso zit nog wel eens in SPT volgens mij ..quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik me herinner is dat Tong (die trouwens terug is van zijn ban) de OP eruit gesloopt had en op een gegeven moment vooral sportvragen ging stellen.
Pedroso zie ik niet vaak meer hier rondhangen btw.
Ja inderdaad, Tong had alleen nog maar sportvragen, toen was de lol er voor velen snel af.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik me herinner is dat Tong (die trouwens terug is van zijn ban) de OP eruit gesloopt had en op een gegeven moment vooral sportvragen ging stellen.
Pedroso zie ik niet vaak meer hier rondhangen btw.
Volgens mij was APK er ook bij betrokken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:16 schreef Deisyy het volgende:
Staal!![]()
Ryan3 was toch haar partner? Ik zie ze geen van beiden nog op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |