quote:
EN nu ?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Sjon Konnerie ken ik, die doet wel eens een rokkie aan, maar dan nog zegt Eska me niets
Dingen die niet echt boeien .. .. Slaap lekker Draakje..quote:Op woensdag 19 november 2014 23:51 schreef drakin het volgende:
Die postgeschiedenis ziet er vreemd uit, soms zie je niks, en een pagina verder 2 topics, een pagina verder een heleboel dan weer niks.
Goed tijd om te slapen, jullie veel plezier met Sjon Konnerie en Eska
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een lokquote.
Zo leuk om je weer te zien posten!
[ afbeelding ]
Mja, ik ben ook best wel vreemd.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:51 schreef drakin het volgende:
Die postgeschiedenis ziet er vreemd uit, soms zie je niks, en een pagina verder 2 topics, een pagina verder een heleboel dan weer niks.
We spammen gewoon het muziektopic wel weer vol, dan voel je je zo weer thuis.quote:
Valt hier dus totaal niet op tussen die andere 40+ vreemdelingen.quote:
Muziek-technisch zit ik momenteel in een compléét andere wereld dan jij, vrees ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We spammen gewoon het muziektopic wel weer vol, dan voel je je zo weer thuis.![]()
Voor de rest is er niet veel veranderd, alleen zijn er een paar lost souls bijgekomen, maar dat zal vast ook snel wennen.
Is je FOK!-vakantie nu echt voorbij of ben je daar nog niet over uit?
Ow ja....ik heb zelfs ruzie met Deisyy gemaakt om jou en die kan echt heel hard stampen met haar hakken.
Da's wel zo comfortabel idd.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Valt hier dus totaal niet op tussen die andere 40+ vreemdelingen.
Maar welkom hier
Was jij vaak ook in de Top2000 topics te vinden?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Muziek-technisch zit ik momenteel in een compléét andere wereld dan jij, vrees ik.![]()
![]()
Ben in een nogal hardnekkige regressie geraakt.Heel veel belegen liedjes luister ik, lately.
En binnenkort weer wekenlang onderdompelen uitsluitend kerstmuziek.![]()
Hm, en hoe FOK!-erig ik ga zijn weet ik nog niet. Voorlopig schrik ik nog van iedere post die ik doe.![]()
Lost souls zijn vaak erg oké!
Ruzie maken niet.
(smileys doseren is nog steeds lastig blijkbaar)
Daar heb ik idd een paar jaargangen (vrij fanatiekquote:Op donderdag 20 november 2014 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij vaak ook in de Top2000 topics te vinden?
Of, anders gevraagd, waar ken ik jou dan wel van?
Verschillende muzieksmaken zijn nooit een obstakel geweest om toch gezamenlijk plezier te beleven.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Muziek-technisch zit ik momenteel in een compléét andere wereld dan jij, vrees ik.![]()
![]()
Ben in een nogal hardnekkige regressie geraakt.Heel veel belegen liedjes luister ik, lately.
En binnenkort weer wekenlang onderdompelen uitsluitend kerstmuziek.![]()
Hm, en hoe FOK!-erig ik ga zijn weet ik nog niet. Voorlopig schrik ik nog van iedere post die ik doe.![]()
Lost souls zijn vaak erg oké!
Ruzie maken niet.
(smileys doseren is nog steeds lastig blijkbaar)
Nee, klopt, gedeelde liefde voor muziek in z'n algemeenheid geeft sowieso ook gedeelde lol idd. Maar ik ben me er wel van bewust dat m'n smaak momenteel alleen maar oubolliger wordt.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verschillende muzieksmaken zijn nooit een obstakel geweest om toch gezamenlijk plezier te beleven.Binnenkort ook de Top-2000 weer, dus dan kun je helemaal los gaan met je postaccount opkrikken.
Er zijn er hier meer die aan smiley-overdosissen doen, dus die zijn al lang blij dat ze een mede-verslaafde hebben gevonden. (kom er maar in FANN!)
Ja!quote:Op donderdag 20 november 2014 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouw seizoen komt er weer aan! Moest vanochtend nog denken aan ons pegelen.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja!(wat bleef de warmte dit jaar idioot lang hangen, eindelijk is het dan een beetje fatsoenlijk najaar
)
Pegelen moest ik ook aan denken laatst, toen ik merkte dat de gieter (waar m'n pegel aan hing) nog altijd op dezelfde plek hangt.
De evergreen top-1000. Ik denk niet dat ik ga googelen om te weten wat dat precies in houdt.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:23 schreef Eska het volgende:
Nee, klopt, gedeelde liefde voor muziek in z'n algemeenheid geeft sowieso ook gedeelde lol idd. Maar ik ben me er wel van bewust dat m'n smaak momenteel alleen maar oubolliger wordt.
Zo heb ik echt enorm genoten van de Evergreen Top 1000, laatst.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karina is nog steeds mod, maar post hier nog zelden. FANN, Piet Piraat, Lienekien, Deisyy, APK en Soury zijn van de 100+ posters destijds hier nog wel vaste bezoekers. De 1 wat meer dan de ander.
Was dat wel wat uiteindelijk het beste werkte, met flessen?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Misschien dit jaar maar weer eens een poging wagen. Zal alvast beginnen met flessen sparen.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De evergreen top-1000. Ik denk niet dat ik ga googelen om te weten wat dat precies in houdt., maar ik zie met plezier wat YT's van je tegemoet!
Even de jaarstats van 2011 erbij gepakt (het eerste jaar van 40+ als apart subforum) om te kijken wie er destijds de veelposters waren en wie je mss nog kent.Ah oké, best wel wat verloop (geweest) dus. Wel lollig dat het gewoon nog steeds voldoende loopt, in 40+.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karina is nog steeds mod, maar post hier nog zelden. FANN, Piet Piraat, Lienekien, Deisyy, APK en Soury zijn van de 100+ posters destijds hier nog wel vaste bezoekers. De 1 wat meer dan de ander.
De sc-reeks is zelfs stukken sneller gegaan dan het in het begin deed, volgens mij? Destijds ging een topic gerust een week mee.![]()
Er wordt in heel 40+ meer gepost als destjds, alleen is de vaste kern redelijk smal. Tegenwoordig gaat er ongeveer anderhalf SC per dag door, dus het echte slowe is er wel vanaf.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:30 schreef Eska het volgende:
Ah oké, best wel wat verloop (geweest) dus. Wel lollig dat het gewoon nog steeds voldoende loopt, in 40+.
De sc-reeks is zelfs stukken sneller gegaan dan het in het begin deed, volgens mij? Destijds ging een topic gerust een week mee.
Dan is dat het, mijn UI was toen zoals hiernaast nu...quote:Op donderdag 20 november 2014 13:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar heb ik idd een paar jaargangen (vrij fanatiek) meegepost, ja.
Nah, mijn post-tempo is er (nog) niet bepaald op vooruitgegaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er wordt in heel 40+ meer gepost als destjds, alleen is de vaste kern redelijk smal. Tegenwoordig gaat er ongeveer anderhalf SC per dag door, dus het echte slowe is er wel vanaf.
Ah ja, die UI herken ik wel.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef MadMaster het volgende:
<---
[..]
Dan is dat het, mijn UI was toen zoals hiernaast nu...
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:13 schreef Deisyy het volgende:
Fann! Wat een bizar verhaal en wat zullen jullie allemaal in de war zijn, maak iets moois van de tijd die jullie nog hebben.
Niet alles is blijven hangen van je verhaal, maar wel "HIJ LEEFT!!!", het deed me denken aan dit stukje uit The Lion King, ik moest lachen.
Is iederen nu haar PoHi aan het doorspitten ?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]ja zoiets dus
![]()
en welkom Eska dan maar, geen idee wie je bent maar dat komt vast nog wel
Niet eens aan gedacht, ik was aan het zappen, moet dat dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Is iederen nu haar PoHi aan het doorspitten ?
Geen idee, ik doe het iig niet ....quote:Op donderdag 20 november 2014 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet eens aan gedacht, ik was aan het zappen, moet dat dan?
ik ook niet, ik zat in LIF te lezen en net over een postpakket en nog meer,quote:Op donderdag 20 november 2014 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe het iig niet ....
Terwijl jullie vroeger zo gezellig babbelden over jullie gemeenschappelijke gokverslavingquote:Op donderdag 20 november 2014 16:15 schreef FANN het volgende:
en welkom Eska dan maar, geen idee wie je bent maar dat komt vast nog wel
Nou ja........... zeg! Ben ik vergetenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terwijl jullie vroeger zo gezellig babbelden over jullie gemeenschappelijke gokverslaving
Hoe staat het daarmee btw?
Nee, dat verwacht je toch niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. FANN die iets vergeet.
Gewoon een week lang in je doos houden en niet vervangen. Topshow!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:43 schreef FANN het volgende:
Ik zat te lezen over ''tamponziekte''ook nog nooit van gehoord trouwens...
ik welquote:Op donderdag 20 november 2014 16:43 schreef FANN het volgende:
Ik zat te lezen over ''tamponziekte''ook nog nooit van gehoord trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |