Wat wil je horen dan?quote:
Welke ledstrip, welke controller, welke voeding...quote:
Dat was toch afgelopen vrijdag en maandag?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:56 schreef Goddelijker het volgende:
Komend weekend: Black Friday en Cyber Monday!
Dus dat worden weer veel kortingen!
nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat was toch afgelopen vrijdag en maandag?
Dan moet je zijn sigaretten afpakken, dit is puberaal gedrag. Laat hem gewoon even groeienquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:56 schreef Chunees het volgende:
wat raar,
ik doe mijn led strip aan en hij begint opeens te roken?
hoe kan dit?
adapter die ik gebruik is 12v en 6a
led strip is een 5050
led strip http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
adapter http://www.ebay.com/itm/2(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
wat bedoel je met ''sigaretten afpakken, dit is puberaal gedrag. Laat hem gewoon even groeienquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:17 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dan moet je zijn sigaretten afpakken, dit is puberaal gedrag. Laat hem gewoon even groeien
Ff ontopic: Ik koop waarschijnlijk een PS4, dan kan ik de sades daar wel even op testen
helaas heb ik niet zon voeding tester, maar op de adapter staat wel 12v en 6aquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:28 schreef RobertNL het volgende:
Mijn gok, meet het voltage van de supply eens
Ik acht de kans niet groot.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:53 schreef hafez1234 het volgende:
Hoe groot is de kans dat Banggood een neppe tracking info geeft?
99%.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:53 schreef hafez1234 het volgende:
Hoe groot is de kans dat Banggood een neppe tracking info geeft?
Mijn tracking info slaat nergens op. En ik had een mail gestuurd naar banggood waarin ik klaagde dat mijn pakket na 1 maand nog niet was aangekomen. Ze zeiden dat ik moest wachten en daarna kreeg mijn tracking een nieuwe status wat nogal verdacht over komt. Ik denk dat banggood erachter is gekomen dat hun reputatie sterk genoeg is om paar mensen te belazeren zonder grote gevolgen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik acht de kans niet groot.
Hoezo?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:58 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Mijn tracking info slaat nergens op. En ik had een mail gestuurd naar banggood waarin ik klaagde dat mijn pakket na 1 maand nog niet was aangekomen. Ze zeiden dat ik moest wachten en daarna kreeg mijn tracking een nieuwe status wat nogal verdacht over komt. Ik denk dat banggood erachter is gekomen dat hun reputatie sterk genoeg is om paar mensen te belazeren zonder grote gevolgen.
Ja, maar is niet registreerd bij swedenpost na 1 maand. Dus banggood liegt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarmee is het verzonden? SwedenPost zeker?
Zeker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ja, maar is niet registreerd bij swedenpost na 1 maand. Dus banggood liegt.
Ben jij Henk1234?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ja, maar is niet registreerd bij swedenpost na 1 maand. Dus banggood liegt.
Hebben ze jou ook al te pakken?! Het is een complot, ik heb niks anders dan goede ervaringen met banggood en nu maken ze daar misbruik van. Ik heb Alberto stegeman al gebeld, dat dit kan in Nederl.. eh China!!!111EINZquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:58 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Mijn tracking info slaat nergens op. En ik had een mail gestuurd naar banggood waarin ik klaagde dat mijn pakket na 1 maand nog niet was aangekomen. Ze zeiden dat ik moest wachten en daarna kreeg mijn tracking een nieuwe status wat nogal verdacht over komt. Ik denk dat banggood erachter is gekomen dat hun reputatie sterk genoeg is om paar mensen te belazeren zonder grote gevolgen.
Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitair gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.quote:
Sorry Henk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitaire gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.
Ik was gewoon even benieuwd, een nee is voldoendequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitaire gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.
Rustig maar hoor.. Er wordt hier gewoon een beetje verwacht dat het topic wordt door gelezen voordat er vragen gesteld worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ik word ook steeds minder enthousiast over AE.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik was gewoon even benieuwd, een nee is voldoende![]()
Ontopic: weer een slechte ervaring met aliexpress, had een verkoper met 4 diamantjes en gewoon niks ontvangen. Tracking werkt opeens gister trouwens (20 oktober besteld) en heeft als bestemming Rusland. Waarschijnlijk dus een fake tracking nummer. Refund wel gekregen maar nu kan ik geen feedback achterlaten, erg jammer dat systeem van aliexpress omdat je zo in negatieve gevallen niks kan melden.
2 verschillende warehouses? Kon ik wel zien bij mijn order dat het ene uit HK kwam en de andere uit CNquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef tharonny het volgende:
OT: Had 10-11 een bestelling bij BG geplaatst, maar om de een of andere manier hebben ze mn bestelling gesplitst. Ene onderdeel is al binnen, maar dat andere nog niet. Wel zelfde dag verzonden? Wat daar nou het verhaal achter is?
Kan wel, maar ligt aan de wijze van de dispute die je opent. Weet even zo de wijze niet hoe het wel moet, maar het kan wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik was gewoon even benieuwd, een nee is voldoende![]()
Ontopic: weer een slechte ervaring met aliexpress, had een verkoper met 4 diamantjes en gewoon niks ontvangen. Tracking werkt opeens gister trouwens (20 oktober besteld) en heeft als bestemming Rusland. Waarschijnlijk dus een fake tracking nummer. Refund wel gekregen maar nu kan ik geen feedback achterlaten, erg jammer dat systeem van aliexpress omdat je zo in negatieve gevallen niks kan melden.
Ahh oke, had nu 'niet ontvangen' gedaan. Een vorige keer heb ik AE nog gemaild dat de verkoper neppe powerbanks verkocht, daar kreeg ik een paar weken later een reactie op dat ze er niks mee gaan doen omdat de seller zegt dat ze wel echt zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Kan wel, maar ligt aan de wijze van de dispute die je opent. Weet even zo de wijze niet hoe het wel moet, maar het kan wel.
Xiaomi Mi3? Mi4?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:
Dus...![]()
Maarre.. het hoesje voor mn tel is binnen...
Doe mn tel erin, klap het hoesje dicht, en spontaan komt de tijd en datum voor het glazen venstertje te staan...
Doe ik hem open dan gaat het scherm aan...
WTF?
Its magic..!!![]()
![]()
![]()
Zal wel met een magneetje werken lijkt me..?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja dus...quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitair gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.
Zoveel geld heb ik heul niet...quote:
Is anders ook een hele mooie telefoon!quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik heul niet...![]()
Leagoo lead 2 it is..
Dat je gewoon nog paar dagen moet wachten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:53 schreef Giel_gssl het volgende:
Weet iemand wat de laatste update betekent? (misrouting)
[ afbeelding ]
Jup kloptquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:
Dus...![]()
Doe mn tel erin, klap het hoesje dicht, en spontaan komt de tijd en datum voor het glazen venstertje te staan...
WTF?
Its magic..!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel meer dan 2 dacht ik. Eerder een stuk of 4 (exclusief US/EU)quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
2 verschillende warehouses? Kon ik wel zien bij mijn order dat het ene uit HK kwam en de andere uit CN
Als het gaat over een item wat stuk is kan het wel. Idee is iets van niet ontvangen = geen beoordeling over product. Goed, nadeel van het systeemquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh oke, had nu 'niet ontvangen' gedaan. Een vorige keer heb ik AE nog gemaild dat de verkoper neppe powerbanks verkocht, daar kreeg ik een paar weken later een reactie op dat ze er niks mee gaan doen omdat de seller zegt dat ze wel echt zijn(ik had gewoon een foto erbij gedaan maar oké..)
Iedereen is welkom om te posten. Ik moedig het zelfs aan (Ik weet dat jullie meelezen mensenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitair gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.
De te verwachten antwoorden zijn nog niet 100% positief maar zeker een stuk beter dan de dingen die je nu over je af roept. Daarnaast is er vrijwel zeker een user die iets gaat zeggen over de methode en dat die inderdaad traag is.quote:Ik heb via Banggood een pakketje via sweden post onderweg. Nu heeft deze na een maand nog geen updates gehad. Is dat normaal voor deze verzendmethode?
Ik heb al contact gehad met Banggood maar daar ben ik niet veel wijzer van geworden.
Ook zo'n goed voorbeeld van een post waar niet meer werk in is gestopt dan nodig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef een persoon het volgende:
ik heb net de 6a 12v adapter binnen gekregen, voor mijn led strip 5050, maar als ik hem aandoe word de strip heel warm en reageert de strip niet goed op de ab.
is dit normaal?
Denk dat dit de Engelse tegenhanger is van het wat op de NL'se tracking iets is van:quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:53 schreef Giel_gssl het volgende:
Weet iemand wat de laatste update betekent? (misrouting)
[ afbeelding ]
Proximity sensor denk ik, zit wss naast je front camera.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:
Dus...![]()
WTF?
Its magic..!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit werkt echt door een magneet, ala je de sensor afdekt gebeurt er niet, erg mooi gedaan door Leagoo.quote:Op woensdag 26 november 2014 02:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Proximity sensor denk ik, zit wss naast je front camera.
Die meet of er wat voor het sensortje zit.
Wordt ook gebruikt om je scherm 'zwart' te maken wanneer je met je hoofd/oor naar de telefoon gaat tijdens het bellen, zodat je niet perongeluk even wat aanklikt met je oor.
Nope, werkt met een magneetje. Volgensmij zie je als je gebeld wordt dat ook op dat kleine scherm en kun je zo opnemen, zonder het hoesje te openen.quote:Op woensdag 26 november 2014 02:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Proximity sensor denk ik, zit wss naast je front camera.
Die meet of er wat voor het sensortje zit.
Wordt ook gebruikt om je scherm 'zwart' te maken wanneer je met je hoofd/oor naar de telefoon gaat tijdens het bellen, zodat je niet perongeluk even wat aanklikt met je oor.
Zie het niet staan, maar dat zou wel wat verklaren inderdaad. Niet aan gedacht, dankquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
2 verschillende warehouses? Kon ik wel zien bij mijn order dat het ene uit HK kwam en de andere uit CN
quote:Op woensdag 26 november 2014 06:52 schreef krissie100 het volgende:
[..]
Nee, dit werkt echt door een magneet, ala je de sensor afdekt gebeurt er niet, erg mooi gedaan door Leagoo.
Ah oké, ik dacht dat het altijd door die sensor kwam.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:06 schreef Andydewit het volgende:
[..]
Nope, werkt met een magneetje. Volgensmij zie je als je gebeld wordt dat ook op dat kleine scherm en kun je zo opnemen, zonder het hoesje te openen.
iPad heeft ook magneetjes, zelfs had ik een iPad van iemand in mijn handen met een hoesje van de Xenos, daarvan waren de magneetjes zo sterk dat wanneer je de cover naar achteren sloeg, het scherm ook uit ging.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Ah oké, ik dacht dat het altijd door die sensor kwam.
Ipad heeft dat namelijk ook met die smartcovers, alleen meende ik dat daar geen magneetje in de flap zat, maar ik kan me vergissen
Hahahquote:Op woensdag 26 november 2014 12:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
iPad heeft ook magneetjes, zelfs had ik een iPad van iemand in mijn handen met een hoesje van de Xenos, daarvan waren de magneetjes zo sterk dat wanneer je de cover naar achteren sloeg, het scherm ook uit ging.!
En ja hoor, net binnengekomen!quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik heb gister me refund gehad. Zou wat zijn als me order alsnog binnenkomt
quote:Op woensdag 26 november 2014 04:46 schreef Kenzi het volgende:
[..]ik lurk hier al jaren, kan mijn oude account alleen geen leven meer inblazen..
stuk vrolijker hier.
ontopic![]()
Mi Band voor 14,75 nog 24 uur
gegarandeerd origineel![]()
en voor de Arduino bouwers hier 8% off op de Arduino / accs. metNou, de MiBand is besteld hoor. Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat jij wilt, moet kiezen voor levering met DHL of vanuit NL.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:44 schreef Questular het volgende:
2014-11-18 14:00, Order in transit, nu zie ik op 17track niks veranderen order staat nog steeds in transit. Aangezien dit de 1e keer is dat ik iets bij Banggood heb besteld vraag ik me af of dit normaal isDat het nog niet geleverd is vind ik prima maar ik wil wel graag af en toe een update waar het pakketje nu is.
Pep? Sos?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:36 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand een idee waar ik een goedkoop betrouwbaar keukenweegschaaltje kan vinden?
Nee voor het kokenquote:Op woensdag 26 november 2014 15:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Pep? Sos?
BangGood heeft nu ook de Nillkin Micro-USB-kabels: http://www.tinydeal.com/n(...)-cable-p-141741.html
Hehe, dat heb ik met de PiPO P4. Ausgezeichnet.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
iPad heeft ook magneetjes, zelfs had ik een iPad van iemand in mijn handen met een hoesje van de Xenos, daarvan waren de magneetjes zo sterk dat wanneer je de cover naar achteren sloeg, het scherm ook uit ging.!
Action, zo'n roestvrij staal ding met blauw display en tiptoetsen. 7 euro geloof ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:36 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand een idee waar ik een goedkoop betrouwbaar keukenweegschaaltje kan vinden?
Ja maar die was zo onbetrouwbaar als maar zijn kan!quote:Op woensdag 26 november 2014 17:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Action, zo'n roestvrij staal ding met blauw display en tiptoetsen. 7 euro geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de zwarte was niet op voorraad dus ik had gezegd dat het prima was om de witte te sturen. Sturen ze nu wit en zwart... maar goed, het gaat om het innerlijk nietwaar...:')YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Is er ook een Sades alternatief die op Playstation 4 werkt? Die Bluetooth headset zit voor geen meterquote:Op woensdag 26 november 2014 18:59 schreef krissie100 het volgende:
Vandaag de Sades A60 al ontvangen van Lighttake
in één woord: GE-WEL-DIG
echt heel degelijk en top geluidskwaliteit.
thx voor het melden van de mooie korting fokkers
overigens deze sport oordjes: http://www.gearbest.com/earphones/pp_81592.html
nu met code S530 voor $13.99
Ik zal morgen even voor je kijken of de sades werkt, dan krijg ik nanelijk mijn ps4 binnen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:59 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Is er ook een Sades alternatief die op Playstation 4 werkt? Die Bluetooth headset zit voor geen meter
quote:Op maandag 24 november 2014 22:52 schreef Iemand91 het volgende:
Zou deze verkoper betrouwbaar genoeg zijn. 't is geen enorm bedrag though...
Op Tweakers worden deze aangeraden maar ik kan ze nergens anders vinden voor een mooie prijs.
Want ik vind die Xiaomi Pistons nou niet bepaald fijn zitten, minder dan de Awei ES800M.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:44 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik zal morgen even voor je kijken of de sades werkt, dan krijg ik nanelijk mijn ps4 binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De AP001 versterker doet wat hij moet doen, een goeie boost geven aan het geluid uit je audio source. En dat doet hij naar mijn mening met name in de mid-range en bss. Alhoewel de hogere tonen en treble niet verdwijnen dus daar moet zeker die worden zeker ook beter aangestuurd. Maar de nadruk ligt dus wel op mid-range en bas. De bas boost kan niet uit en dit kan soms storend zijn, maar het geeft bij de meeste IEM oortjes toch wat meer uhmph die sommige missen. Deze versterker geeft redelijk duidelijk een extra eigen karakter aan het doorgegeven geluid, iets wat sommige audiocritici niet willen. Maar ik denk dat de meeste mensen het een niet storende verbetering zullen vinden qua geluids signature. Een minpuntje wat ik soms wel storend vond was het pop geluid als je de stekker er uit trekt, maar ja dit is denk ik lastig te voorkomen.
Bij de wat betere, duurdere oortjes als de Brainwavz R3 merk je dat je audio bron ze net iets lekkerder aan kan sturen. Maar ook bij de S0 ervaar je het verschil goed.
Deze versterker van Brainwavz kan je omschrijven als simpel maar effectief. Het imput geluid wordt goed versterkt, weliswaar met wat extra karakter. Maar eigenlijk vond ik dit zelden storend. De AP001 is een prima instapmodel voor mensen die net wat meer ‘audio’ willen en hun oortjes wat beter willen kunnen aansturen. Maar voor mij is deze versterker echt een welkome verademing qua formaat en gewicht om mee te nemen en toch mijn audio wat op te boosten. Leuke bijkomende feature is dat je je muziek ook met de buurman kan sharen door de twee uitgangen.
Wil je de Brainwavz AP001 ook kopen?
Bij MP4Nation hebben ze hem voor $29,50 dat is z’n ¤23,60.
Voor meer informatie kan je nog kijken op de officiële site van Brainwavz.
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 26-11-2014 22:31:59 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Free Brainwavz Delta Earphones krijg je dus bijquote:Op woensdag 26 november 2014 22:41 schreef Marco001 het volgende:
Hmm, en nu zo te zien ook nog met gratis in-ear's.Interessant voor in de auto. (Android tablet --> AMP --> RCA aansluiting van de radio. ) Krijg ik misschien nog net een wat beter geluid uit de tablet.
Maar even over na gaan denken
Nee denk t niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:41 schreef Marco001 het volgende:
Hmm, en nu zo te zien ook nog met gratis in-ear's.Interessant voor in de auto. (Android tablet --> AMP --> RCA aansluiting van de radio. ) Krijg ik misschien nog net een wat beter geluid uit de tablet.
Maar even over na gaan denken
Wat zijn de plannen er mee?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze twee binnengekregen vanuit het zwarte gat
Wat zijn het? 2 10W COB led's, beetje zoals in die bulbs zit, maar dan groter
Gehaald bij BangGood in een ver verleden )
http://www.banggood.com/1(...)12-24V-p-937444.html
http://www.banggood.com/1(...)12-24V-p-937811.html
Komt me een bak licht vanaf!
Ik heb die wel eens van Chinabuye gekocht voor de grap en die waren helemaal identiek aan die in Nederland op de toonbank van de lokale Primera prijken.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:28 schreef Jimbo het volgende:
Net wat E-Shisha besteld, kosten in nl 8eur, en voor tussendoor zijn ze wel chill.
heb nu 3eur p/s betaald op e-bay. Erg benieuwd naar de kwaliteit
klinkt goed.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:34 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Ik heb die wel eens van Chinabuye gekocht voor de grap en die waren helemaal identiek aan die in Nederland op de toonbank van de lokale Primera prijken.
Denk je niet dat de controle van de ingrediënten van die van de Primera wat beter is?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:34 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Ik heb die wel eens van Chinabuye gekocht voor de grap en die waren helemaal identiek aan die in Nederland op de toonbank van de lokale Primera prijken.
hoe sluit je zoiets nou aan?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze twee binnengekregen vanuit het zwarte gat
Wat zijn het? 2 10W COB led's, beetje zoals in die bulbs zit, maar dan groter
Gehaald bij BangGood in een ver verleden )
http://www.banggood.com/1(...)12-24V-p-937444.html
http://www.banggood.com/1(...)12-24V-p-937811.html
Komt me een bak licht vanaf!
Nee het is een vaste smaak (meestal fruit). De controle door Primera zal niet beter zijn maar in Nederlandse havens lopen wel speciale teams rond die hele containers goederen onder de loep nemen, mocht het blijken dat ze niet voldoen aan Europese regelgeving zullen ze in Nederland eerder uit de handen worden gehaald dan in China. Maar zoals ik al zei, ze zijn identiek en ik durf er m'n hand voor in het vuur te steken dat ze uit dezelfde fabriek komen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:40 schreef N22 het volgende:
[..]
Denk je niet dat de controle van de ingrediënten van die van de Primera wat beter is?
Of kun je zelf er (vertrouwde) vloeistof in doen zoals een e-sigaret?
Tussen twee en vijf zou ik zeggenquote:Op donderdag 27 november 2014 07:54 schreef Chefkruiden het volgende:
Een beetje een beginnersvraag maar normaal hou ik me nooit bezig met tracking, ik zie wel wanneer die zooi binnenkomt. Nu is het wel belangrijk, zodra een pakket arriveert in Nederland met Singapore post, hoeveel dagen ongeveer? Twee, vijf, tien?
Lastig te zeggen. Na aankomst in NL gaat het het inklaringsproces in, als je pakketje eruit gepikt word kan dat langer duren. Daarna gaat het de TNT Post kanalen in, distributie centrum etc, dat duurt meestal maar een paar dagen.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:54 schreef Chefkruiden het volgende:
Een beetje een beginnersvraag maar normaal hou ik me nooit bezig met tracking, ik zie wel wanneer die zooi binnenkomt. Nu is het wel belangrijk, zodra een pakket arriveert in Nederland met Singapore post, hoeveel dagen ongeveer? Twee, vijf, tien?
Ik begrijp echt niet dat dat wel via Twitter kan en niet via de Post NL site, maar bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 27 november 2014 09:09 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Na aankomst in NL gaat het het inklaringsproces in, als je pakketje eruit gepikt word kan dat langer duren. Daarna gaat het de TNT Post kanalen in, distributie centrum etc, dat duurt meestal maar een paar dagen.
Je kan op TNT Post twitter een 3S-code opvragen met je Singapore tracking nummer. Dan krijg je wat meer inzicht in hoe lang het gaat duren.
de power van social mediaquote:Op donderdag 27 november 2014 09:33 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat dat wel via Twitter kan en niet via de Post NL site, maar bedankt voor de tip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |