Wat wil je horen dan?quote:
Welke ledstrip, welke controller, welke voeding...quote:
Dat was toch afgelopen vrijdag en maandag?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:56 schreef Goddelijker het volgende:
Komend weekend: Black Friday en Cyber Monday!
Dus dat worden weer veel kortingen!
nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat was toch afgelopen vrijdag en maandag?
Dan moet je zijn sigaretten afpakken, dit is puberaal gedrag. Laat hem gewoon even groeienquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:56 schreef Chunees het volgende:
wat raar,
ik doe mijn led strip aan en hij begint opeens te roken?
hoe kan dit?
adapter die ik gebruik is 12v en 6a
led strip is een 5050
led strip http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
adapter http://www.ebay.com/itm/2(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
wat bedoel je met ''sigaretten afpakken, dit is puberaal gedrag. Laat hem gewoon even groeienquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:17 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dan moet je zijn sigaretten afpakken, dit is puberaal gedrag. Laat hem gewoon even groeien
Ff ontopic: Ik koop waarschijnlijk een PS4, dan kan ik de sades daar wel even op testen
helaas heb ik niet zon voeding tester, maar op de adapter staat wel 12v en 6aquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:28 schreef RobertNL het volgende:
Mijn gok, meet het voltage van de supply eens
Ik acht de kans niet groot.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:53 schreef hafez1234 het volgende:
Hoe groot is de kans dat Banggood een neppe tracking info geeft?
99%.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:53 schreef hafez1234 het volgende:
Hoe groot is de kans dat Banggood een neppe tracking info geeft?
Mijn tracking info slaat nergens op. En ik had een mail gestuurd naar banggood waarin ik klaagde dat mijn pakket na 1 maand nog niet was aangekomen. Ze zeiden dat ik moest wachten en daarna kreeg mijn tracking een nieuwe status wat nogal verdacht over komt. Ik denk dat banggood erachter is gekomen dat hun reputatie sterk genoeg is om paar mensen te belazeren zonder grote gevolgen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik acht de kans niet groot.
Hoezo?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:58 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Mijn tracking info slaat nergens op. En ik had een mail gestuurd naar banggood waarin ik klaagde dat mijn pakket na 1 maand nog niet was aangekomen. Ze zeiden dat ik moest wachten en daarna kreeg mijn tracking een nieuwe status wat nogal verdacht over komt. Ik denk dat banggood erachter is gekomen dat hun reputatie sterk genoeg is om paar mensen te belazeren zonder grote gevolgen.
Ja, maar is niet registreerd bij swedenpost na 1 maand. Dus banggood liegt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarmee is het verzonden? SwedenPost zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |