abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:09:54 #226
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_147005657
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Ja, maar is niet registreerd bij swedenpost na 1 maand. Dus banggood liegt.
Zeker.
pi_147005934
Wat een heerlijk dom volk komt hier af en toe voorbij zweven |:( _O-
Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:15:30 #228
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147005959
@Andy, op tweakers kom je enkele van deze mensen ook tegen helaas :'). Af en toe heb je hier eens een weekje dat deze mensen weer langs komen.

Maar weer eens een Abo nemen. Kan je tenminste mensen blokkeren :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_147005988
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Ja, maar is niet registreerd bij swedenpost na 1 maand. Dus banggood liegt.
Ben jij Henk1234?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:22:53 #230
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_147006369
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:58 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Mijn tracking info slaat nergens op. En ik had een mail gestuurd naar banggood waarin ik klaagde dat mijn pakket na 1 maand nog niet was aangekomen. Ze zeiden dat ik moest wachten en daarna kreeg mijn tracking een nieuwe status wat nogal verdacht over komt. Ik denk dat banggood erachter is gekomen dat hun reputatie sterk genoeg is om paar mensen te belazeren zonder grote gevolgen.
Hebben ze jou ook al te pakken?! Het is een complot, ik heb niks anders dan goede ervaringen met banggood en nu maken ze daar misbruik van. Ik heb Alberto stegeman al gebeld, dat dit kan in Nederl.. eh China!!!111EINZ
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_147006466
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ben jij Henk1234?
Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitair gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.
pi_147006654
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitaire gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.
Sorry Henk.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147006675
quote:

[..]

Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitaire gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.
Ik was gewoon even benieuwd, een nee is voldoende ;)

Ontopic: weer een slechte ervaring met aliexpress, had een verkoper met 4 diamantjes en gewoon niks ontvangen. Tracking werkt opeens gister trouwens (20 oktober besteld) en heeft als bestemming Rusland. Waarschijnlijk dus een fake tracking nummer. Refund wel gekregen maar nu kan ik geen feedback achterlaten, erg jammer dat systeem van aliexpress omdat je zo in negatieve gevallen niks kan melden.
Top 5 China producten
pi_147006676
quote:

[..]

Rustig maar hoor.. Er wordt hier gewoon een beetje verwacht dat het topic wordt door gelezen voordat er vragen gesteld worden.

OT: Had 10-11 een bestelling bij BG geplaatst, maar om de een of andere manier hebben ze mn bestelling gesplitst. Ene onderdeel is al binnen, maar dat andere nog niet. Wel zelfde dag verzonden? Wat daar nou het verhaal achter is?
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:29:55 #235
314372 Goddelijker
pi_147006753
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ontopic: weer een slechte ervaring met aliexpress, had een verkoper met 4 diamantjes en gewoon niks ontvangen. Tracking werkt opeens gister trouwens (20 oktober besteld) en heeft als bestemming Rusland. Waarschijnlijk dus een fake tracking nummer. Refund wel gekregen maar nu kan ik geen feedback achterlaten, erg jammer dat systeem van aliexpress omdat je zo in negatieve gevallen niks kan melden.
Ik word ook steeds minder enthousiast over AE.
Vaak is alles vanaf eBay eerder binnen dan vanaf AE, die verzenden het vaak wel, maar dan duurt het vaak nog lang voor de tracking werkt.

Ik zag trouwens dat Xiaomi tegenwoordig zelfs drinkbekers verkoopt! :+
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:32:33 #236
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_147006872
Dus... :7

Maarre.. het hoesje voor mn tel is binnen...
Doe mn tel erin, klap het hoesje dicht, en spontaan komt de tijd en datum voor het glazen venstertje te staan...
Doe ik hem open dan gaat het scherm aan...

WTF?
Its magic..!! *O* :D *O*

Zal wel met een magneetje werken lijkt me..?

One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_147006892
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef tharonny het volgende:
OT: Had 10-11 een bestelling bij BG geplaatst, maar om de een of andere manier hebben ze mn bestelling gesplitst. Ene onderdeel is al binnen, maar dat andere nog niet. Wel zelfde dag verzonden? Wat daar nou het verhaal achter is?
2 verschillende warehouses? Kon ik wel zien bij mijn order dat het ene uit HK kwam en de andere uit CN
Top 5 China producten
pi_147006978
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan wel, maar ligt aan de wijze van de dispute die je opent. Weet even zo de wijze niet hoe het wel moet, maar het kan wel.
pi_147007115
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Kan wel, maar ligt aan de wijze van de dispute die je opent. Weet even zo de wijze niet hoe het wel moet, maar het kan wel.
Ahh oke, had nu 'niet ontvangen' gedaan. Een vorige keer heb ik AE nog gemaild dat de verkoper neppe powerbanks verkocht, daar kreeg ik een paar weken later een reactie op dat ze er niks mee gaan doen omdat de seller zegt dat ze wel echt zijn :') (ik had gewoon een foto erbij gedaan maar oké..)
Top 5 China producten
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:40:10 #240
314372 Goddelijker
pi_147007247
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:

Doe mn tel erin, klap het hoesje dicht, en spontaan komt de tijd en datum voor het glazen venstertje te staan...

WTF?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Xiaomi Mi3? Mi4?
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:41:28 #241
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_147007294
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ben jij Henk1234?
quote:

[..]

Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitair gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.
Ja dus...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:41:59 #242
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_147007314
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:40 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Xiaomi Mi3? Mi4?
Zoveel geld heb ik heul niet... :P
Leagoo lead 2 it is..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_147007816
Weet iemand wat de laatste update betekent? (misrouting)

dinsdag 25 november 2014 @ 22:54:01 #244
314372 Goddelijker
pi_147007835
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:41 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Zoveel geld heb ik heul niet... :P
Leagoo lead 2 it is..
Is anders ook een hele mooie telefoon! :)
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:55:56 #245
314372 Goddelijker
pi_147007913
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:53 schreef Giel_gssl het volgende:

[ afbeelding ]
Dat je gewoon nog paar dagen moet wachten.
Of hem even hierin moet mikken:
www.internationalparceltracking.com
pi_147008271
Beetje nutteloos dus dat misrouting, zie via die site dat hij in NL is, meer staat er niet bij, thanks! ;)
  dinsdag 25 november 2014 @ 23:05:08 #247
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147008338
quote:

WTF?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup klopt :D. Zie zelf niet 100% de meerwaarde maar grappig is het wel :P.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

2 verschillende warehouses? Kon ik wel zien bij mijn order dat het ene uit HK kwam en de andere uit CN
Wel meer dan 2 dacht ik. Eerder een stuk of 4 (exclusief US/EU)
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ahh oke, had nu 'niet ontvangen' gedaan. Een vorige keer heb ik AE nog gemaild dat de verkoper neppe powerbanks verkocht, daar kreeg ik een paar weken later een reactie op dat ze er niks mee gaan doen omdat de seller zegt dat ze wel echt zijn :') (ik had gewoon een foto erbij gedaan maar oké..)
Als het gaat over een item wat stuk is kan het wel. Idee is iets van niet ontvangen = geen beoordeling over product. Goed, nadeel van het systeem :Y.

Feedbacksysteem op Ebay is ook verre van goed ze hebben mij al 2 keer proberen om te kopen :')!
_____
quote:

[..]

Iedereen is welkom om te posten. Ik moedig het zelfs aan (Ik weet dat jullie meelezen mensen :W ).
Heeft zelf bij mij ook een poosje geduurd voordat ik de stap maakte en natuurlijk waren ook mijn vragen in het begin niet altijd bijster inteligent.

Wat wij (hier en bij de buren zelfs nog meer) verwachten is een klein beetje inzet bovenop het maken van een post in het topic. Raadpleeg een zoekmachine (bijvoorbeeld).

Even kort zoeken op SWE post zorgt al voor de volgende zoekresulaten binnen een paar seconden:
GC / [Chinese Webshops] Topic #297 Duurde lang!

Staat dat het vaak minimaal een maand duurt. Mocht je dat niet kunnen vinden dan kan je natuurlijk ook een post maken met de volgende inhoud:
quote:
Ik heb via Banggood een pakketje via sweden post onderweg. Nu heeft deze na een maand nog geen updates gehad. Is dat normaal voor deze verzendmethode?
Ik heb al contact gehad met Banggood maar daar ben ik niet veel wijzer van geworden.
De te verwachten antwoorden zijn nog niet 100% positief maar zeker een stuk beter dan de dingen die je nu over je af roept. Daarnaast is er vrijwel zeker een user die iets gaat zeggen over de methode en dat die inderdaad traag is.
__
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef een persoon het volgende:
ik heb net de 6a 12v adapter binnen gekregen, voor mijn led strip 5050, maar als ik hem aandoe word de strip heel warm en reageert de strip niet goed op de ab.
is dit normaal?
Ook zo'n goed voorbeeld van een post waar niet meer werk in is gestopt dan nodig.
Met een minimale inzet kan je zelf toch ook wat gaan googelen? En/of dingen uitsluiten? of ben ik nu gek. En mocht je dat dan niet willen/kunnen dan kan je toch minimaal de producten even vermelden (evt met een foto / video?) en een wat uitgebreidere informatie.
__
Dat er negatief (ook door mij) gereageerd is komt doordat dit soort vragen / dingen steeds maar weer voorbij komen en aantonen dat er geen enkele inzet is gepleegd door de persoon in kwestie.
Als ik maar minimale inzet kan zien probeer ik te antwoorden, anders ga ik ook zeker geen moeite doen.

Daarnaast valt het op dat het ook nog eens steeds de zelfde users (lijken) te zijn die er geen moeite voor willen doen. Als je steeds geen constructief antwoord krijgt kan je natuurlijk ook eens aan wat zelfreflectie proberen te doen ^O^ .
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:53 schreef Giel_gssl het volgende:

[ afbeelding ]
Denk dat dit de Engelse tegenhanger is van het wat op de NL'se tracking iets is van:
In verkeerde afleverroute, onderweg naar juiste DC / bezorger. Als het goed is heb je hem morgen dus ^O^
  dinsdag 25 november 2014 @ 23:25:36 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147009159
Op Banggood nu wel een mooie deal voor een schroevendraai setje. (thanks voor de tip ^O^ ):
http://www.banggood.com/K(...)ol-Kit-p-947138.html ~ $7.99

Geen (zeer) zachte bitjes
Mooie stevige schroevendraaier waar de bitjes in kunnen (kop van metaal)
Magnetische bitjes in alle meest voorkomende maten voor kleine electronica.

Must have setje als je graag dingen sloopt open maakt.
  dinsdag 25 november 2014 @ 23:30:44 #249
314372 Goddelijker
pi_147009344
Vind het wel grappig dat als ik op YouTube kijk, de filmpjes over een Arduino gaan over een LED 3x laten knipperen of meteen over een heel bouwwerk gaan. :')
pi_147011705
quote:

WTF?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proximity sensor denk ik, zit wss naast je front camera.
Die meet of er wat voor het sensortje zit.
Wordt ook gebruikt om je scherm 'zwart' te maken wanneer je met je hoofd/oor naar de telefoon gaat tijdens het bellen, zodat je niet perongeluk even wat aanklikt met je oor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')