Zeker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ja, maar is niet registreerd bij swedenpost na 1 maand. Dus banggood liegt.
Ben jij Henk1234?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ja, maar is niet registreerd bij swedenpost na 1 maand. Dus banggood liegt.
Hebben ze jou ook al te pakken?! Het is een complot, ik heb niks anders dan goede ervaringen met banggood en nu maken ze daar misbruik van. Ik heb Alberto stegeman al gebeld, dat dit kan in Nederl.. eh China!!!111EINZquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:58 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Mijn tracking info slaat nergens op. En ik had een mail gestuurd naar banggood waarin ik klaagde dat mijn pakket na 1 maand nog niet was aangekomen. Ze zeiden dat ik moest wachten en daarna kreeg mijn tracking een nieuwe status wat nogal verdacht over komt. Ik denk dat banggood erachter is gekomen dat hun reputatie sterk genoeg is om paar mensen te belazeren zonder grote gevolgen.
Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitair gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.quote:
Sorry Henk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitaire gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.
Ik was gewoon even benieuwd, een nee is voldoendequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitaire gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.
Rustig maar hoor.. Er wordt hier gewoon een beetje verwacht dat het topic wordt door gelezen voordat er vragen gesteld worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ik word ook steeds minder enthousiast over AE.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik was gewoon even benieuwd, een nee is voldoende![]()
Ontopic: weer een slechte ervaring met aliexpress, had een verkoper met 4 diamantjes en gewoon niks ontvangen. Tracking werkt opeens gister trouwens (20 oktober besteld) en heeft als bestemming Rusland. Waarschijnlijk dus een fake tracking nummer. Refund wel gekregen maar nu kan ik geen feedback achterlaten, erg jammer dat systeem van aliexpress omdat je zo in negatieve gevallen niks kan melden.
2 verschillende warehouses? Kon ik wel zien bij mijn order dat het ene uit HK kwam en de andere uit CNquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef tharonny het volgende:
OT: Had 10-11 een bestelling bij BG geplaatst, maar om de een of andere manier hebben ze mn bestelling gesplitst. Ene onderdeel is al binnen, maar dat andere nog niet. Wel zelfde dag verzonden? Wat daar nou het verhaal achter is?
Kan wel, maar ligt aan de wijze van de dispute die je opent. Weet even zo de wijze niet hoe het wel moet, maar het kan wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik was gewoon even benieuwd, een nee is voldoende![]()
Ontopic: weer een slechte ervaring met aliexpress, had een verkoper met 4 diamantjes en gewoon niks ontvangen. Tracking werkt opeens gister trouwens (20 oktober besteld) en heeft als bestemming Rusland. Waarschijnlijk dus een fake tracking nummer. Refund wel gekregen maar nu kan ik geen feedback achterlaten, erg jammer dat systeem van aliexpress omdat je zo in negatieve gevallen niks kan melden.
Ahh oke, had nu 'niet ontvangen' gedaan. Een vorige keer heb ik AE nog gemaild dat de verkoper neppe powerbanks verkocht, daar kreeg ik een paar weken later een reactie op dat ze er niks mee gaan doen omdat de seller zegt dat ze wel echt zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Kan wel, maar ligt aan de wijze van de dispute die je opent. Weet even zo de wijze niet hoe het wel moet, maar het kan wel.
Xiaomi Mi3? Mi4?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:
Dus...![]()
Maarre.. het hoesje voor mn tel is binnen...
Doe mn tel erin, klap het hoesje dicht, en spontaan komt de tijd en datum voor het glazen venstertje te staan...
Doe ik hem open dan gaat het scherm aan...
WTF?
Its magic..!!![]()
![]()
![]()
Zal wel met een magneetje werken lijkt me..?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja dus...quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitair gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.
Zoveel geld heb ik heul niet...quote:
Is anders ook een hele mooie telefoon!quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik heul niet...![]()
Leagoo lead 2 it is..
Dat je gewoon nog paar dagen moet wachten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:53 schreef Giel_gssl het volgende:
Weet iemand wat de laatste update betekent? (misrouting)
[ afbeelding ]
Jup kloptquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:
Dus...![]()
Doe mn tel erin, klap het hoesje dicht, en spontaan komt de tijd en datum voor het glazen venstertje te staan...
WTF?
Its magic..!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel meer dan 2 dacht ik. Eerder een stuk of 4 (exclusief US/EU)quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
2 verschillende warehouses? Kon ik wel zien bij mijn order dat het ene uit HK kwam en de andere uit CN
Als het gaat over een item wat stuk is kan het wel. Idee is iets van niet ontvangen = geen beoordeling over product. Goed, nadeel van het systeemquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh oke, had nu 'niet ontvangen' gedaan. Een vorige keer heb ik AE nog gemaild dat de verkoper neppe powerbanks verkocht, daar kreeg ik een paar weken later een reactie op dat ze er niks mee gaan doen omdat de seller zegt dat ze wel echt zijn(ik had gewoon een foto erbij gedaan maar oké..)
Iedereen is welkom om te posten. Ik moedig het zelfs aan (Ik weet dat jullie meelezen mensenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Nee. Jullie moeten ophouden met jullie elitair gedrag het is storend en onfatsoenlijk. Mensen die nieuw zijn met china webshopping worden ontmoedigd om in dit topic te posten door jullie gedrag.
De te verwachten antwoorden zijn nog niet 100% positief maar zeker een stuk beter dan de dingen die je nu over je af roept. Daarnaast is er vrijwel zeker een user die iets gaat zeggen over de methode en dat die inderdaad traag is.quote:Ik heb via Banggood een pakketje via sweden post onderweg. Nu heeft deze na een maand nog geen updates gehad. Is dat normaal voor deze verzendmethode?
Ik heb al contact gehad met Banggood maar daar ben ik niet veel wijzer van geworden.
Ook zo'n goed voorbeeld van een post waar niet meer werk in is gestopt dan nodig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef een persoon het volgende:
ik heb net de 6a 12v adapter binnen gekregen, voor mijn led strip 5050, maar als ik hem aandoe word de strip heel warm en reageert de strip niet goed op de ab.
is dit normaal?
Denk dat dit de Engelse tegenhanger is van het wat op de NL'se tracking iets is van:quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:53 schreef Giel_gssl het volgende:
Weet iemand wat de laatste update betekent? (misrouting)
[ afbeelding ]
Proximity sensor denk ik, zit wss naast je front camera.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:
Dus...![]()
WTF?
Its magic..!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |