Ja maar die was zo onbetrouwbaar als maar zijn kan!quote:Op woensdag 26 november 2014 17:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Action, zo'n roestvrij staal ding met blauw display en tiptoetsen. 7 euro geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de zwarte was niet op voorraad dus ik had gezegd dat het prima was om de witte te sturen. Sturen ze nu wit en zwart... maar goed, het gaat om het innerlijk nietwaar...:')YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Is er ook een Sades alternatief die op Playstation 4 werkt? Die Bluetooth headset zit voor geen meterquote:Op woensdag 26 november 2014 18:59 schreef krissie100 het volgende:
Vandaag de Sades A60 al ontvangen van Lighttake
in één woord: GE-WEL-DIG
echt heel degelijk en top geluidskwaliteit.
thx voor het melden van de mooie korting fokkers
overigens deze sport oordjes: http://www.gearbest.com/earphones/pp_81592.html
nu met code S530 voor $13.99
Ik zal morgen even voor je kijken of de sades werkt, dan krijg ik nanelijk mijn ps4 binnen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:59 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Is er ook een Sades alternatief die op Playstation 4 werkt? Die Bluetooth headset zit voor geen meter
quote:Op maandag 24 november 2014 22:52 schreef Iemand91 het volgende:
Zou deze verkoper betrouwbaar genoeg zijn. 't is geen enorm bedrag though...
Op Tweakers worden deze aangeraden maar ik kan ze nergens anders vinden voor een mooie prijs.
Want ik vind die Xiaomi Pistons nou niet bepaald fijn zitten, minder dan de Awei ES800M.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:44 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik zal morgen even voor je kijken of de sades werkt, dan krijg ik nanelijk mijn ps4 binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De AP001 versterker doet wat hij moet doen, een goeie boost geven aan het geluid uit je audio source. En dat doet hij naar mijn mening met name in de mid-range en bss. Alhoewel de hogere tonen en treble niet verdwijnen dus daar moet zeker die worden zeker ook beter aangestuurd. Maar de nadruk ligt dus wel op mid-range en bas. De bas boost kan niet uit en dit kan soms storend zijn, maar het geeft bij de meeste IEM oortjes toch wat meer uhmph die sommige missen. Deze versterker geeft redelijk duidelijk een extra eigen karakter aan het doorgegeven geluid, iets wat sommige audiocritici niet willen. Maar ik denk dat de meeste mensen het een niet storende verbetering zullen vinden qua geluids signature. Een minpuntje wat ik soms wel storend vond was het pop geluid als je de stekker er uit trekt, maar ja dit is denk ik lastig te voorkomen.
Bij de wat betere, duurdere oortjes als de Brainwavz R3 merk je dat je audio bron ze net iets lekkerder aan kan sturen. Maar ook bij de S0 ervaar je het verschil goed.
Deze versterker van Brainwavz kan je omschrijven als simpel maar effectief. Het imput geluid wordt goed versterkt, weliswaar met wat extra karakter. Maar eigenlijk vond ik dit zelden storend. De AP001 is een prima instapmodel voor mensen die net wat meer ‘audio’ willen en hun oortjes wat beter willen kunnen aansturen. Maar voor mij is deze versterker echt een welkome verademing qua formaat en gewicht om mee te nemen en toch mijn audio wat op te boosten. Leuke bijkomende feature is dat je je muziek ook met de buurman kan sharen door de twee uitgangen.
Wil je de Brainwavz AP001 ook kopen?
Bij MP4Nation hebben ze hem voor $29,50 dat is z’n ¤23,60.
Voor meer informatie kan je nog kijken op de officiële site van Brainwavz.
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 26-11-2014 22:31:59 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Free Brainwavz Delta Earphones krijg je dus bijquote:Op woensdag 26 november 2014 22:41 schreef Marco001 het volgende:
Hmm, en nu zo te zien ook nog met gratis in-ear's.Interessant voor in de auto. (Android tablet --> AMP --> RCA aansluiting van de radio. ) Krijg ik misschien nog net een wat beter geluid uit de tablet.
Maar even over na gaan denken
Nee denk t niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:41 schreef Marco001 het volgende:
Hmm, en nu zo te zien ook nog met gratis in-ear's.Interessant voor in de auto. (Android tablet --> AMP --> RCA aansluiting van de radio. ) Krijg ik misschien nog net een wat beter geluid uit de tablet.
Maar even over na gaan denken
Wat zijn de plannen er mee?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze twee binnengekregen vanuit het zwarte gat
Wat zijn het? 2 10W COB led's, beetje zoals in die bulbs zit, maar dan groter
Gehaald bij BangGood in een ver verleden )
http://www.banggood.com/1(...)12-24V-p-937444.html
http://www.banggood.com/1(...)12-24V-p-937811.html
Komt me een bak licht vanaf!
Ik heb die wel eens van Chinabuye gekocht voor de grap en die waren helemaal identiek aan die in Nederland op de toonbank van de lokale Primera prijken.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:28 schreef Jimbo het volgende:
Net wat E-Shisha besteld, kosten in nl 8eur, en voor tussendoor zijn ze wel chill.
heb nu 3eur p/s betaald op e-bay. Erg benieuwd naar de kwaliteit
klinkt goed.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:34 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Ik heb die wel eens van Chinabuye gekocht voor de grap en die waren helemaal identiek aan die in Nederland op de toonbank van de lokale Primera prijken.
Denk je niet dat de controle van de ingrediënten van die van de Primera wat beter is?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:34 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Ik heb die wel eens van Chinabuye gekocht voor de grap en die waren helemaal identiek aan die in Nederland op de toonbank van de lokale Primera prijken.
hoe sluit je zoiets nou aan?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze twee binnengekregen vanuit het zwarte gat
Wat zijn het? 2 10W COB led's, beetje zoals in die bulbs zit, maar dan groter
Gehaald bij BangGood in een ver verleden )
http://www.banggood.com/1(...)12-24V-p-937444.html
http://www.banggood.com/1(...)12-24V-p-937811.html
Komt me een bak licht vanaf!
Nee het is een vaste smaak (meestal fruit). De controle door Primera zal niet beter zijn maar in Nederlandse havens lopen wel speciale teams rond die hele containers goederen onder de loep nemen, mocht het blijken dat ze niet voldoen aan Europese regelgeving zullen ze in Nederland eerder uit de handen worden gehaald dan in China. Maar zoals ik al zei, ze zijn identiek en ik durf er m'n hand voor in het vuur te steken dat ze uit dezelfde fabriek komen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:40 schreef N22 het volgende:
[..]
Denk je niet dat de controle van de ingrediënten van die van de Primera wat beter is?
Of kun je zelf er (vertrouwde) vloeistof in doen zoals een e-sigaret?
Tussen twee en vijf zou ik zeggenquote:Op donderdag 27 november 2014 07:54 schreef Chefkruiden het volgende:
Een beetje een beginnersvraag maar normaal hou ik me nooit bezig met tracking, ik zie wel wanneer die zooi binnenkomt. Nu is het wel belangrijk, zodra een pakket arriveert in Nederland met Singapore post, hoeveel dagen ongeveer? Twee, vijf, tien?
Lastig te zeggen. Na aankomst in NL gaat het het inklaringsproces in, als je pakketje eruit gepikt word kan dat langer duren. Daarna gaat het de TNT Post kanalen in, distributie centrum etc, dat duurt meestal maar een paar dagen.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:54 schreef Chefkruiden het volgende:
Een beetje een beginnersvraag maar normaal hou ik me nooit bezig met tracking, ik zie wel wanneer die zooi binnenkomt. Nu is het wel belangrijk, zodra een pakket arriveert in Nederland met Singapore post, hoeveel dagen ongeveer? Twee, vijf, tien?
Ik begrijp echt niet dat dat wel via Twitter kan en niet via de Post NL site, maar bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 27 november 2014 09:09 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Na aankomst in NL gaat het het inklaringsproces in, als je pakketje eruit gepikt word kan dat langer duren. Daarna gaat het de TNT Post kanalen in, distributie centrum etc, dat duurt meestal maar een paar dagen.
Je kan op TNT Post twitter een 3S-code opvragen met je Singapore tracking nummer. Dan krijg je wat meer inzicht in hoe lang het gaat duren.
de power van social mediaquote:Op donderdag 27 november 2014 09:33 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat dat wel via Twitter kan en niet via de Post NL site, maar bedankt voor de tip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |