Ik werd helemaal gek toen Mies zo begon te tijdrekkenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:35 schreef superniger het volgende:
Net zo spannend als de televizierring 2011.
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wat een negerinnenmond heeft die isa hoes
Hoor je weinig meer van he.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
die man van isa heeft iig niet gestemd
Verdiend t ook wel hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Ze gaat dus winnen. Helaas voor Wim.
Ik heb ook serieus weggezaptquote:Op woensdag 19 november 2014 19:37 schreef alors het volgende:
Zeggen jullie het als het klaar is? Dan schakel ik weer in.
Heb je ook van die enorme uiers tot aan je navel met tepels zo groot als een bierviltje?quote:
Weet jij waar hij tegenwoordig rondhangt?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:38 schreef Evertjan het volgende:
Antonie Kamerling was een geweldige gast tijdens VI Oranje in 2010 jammer dat je niks meer van die jongen hoort de laatste tijd
Nu!quote:Op woensdag 19 november 2014 19:37 schreef alors het volgende:
In de kelder van Isa.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Weet jij waar hij tegenwoordig rondhangt?
Ik zet ook altijd het geluid uit als Nico is.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:37 schreef alors het volgende:
Je bent te lief, zo wordt je keihard gefriendzoned zo. Beetje dominantie tonen johquote:
Ja, alle cliché's zijn waar. Ik hou ook van watermeloen en kip.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heb je ook van die enorme uiers tot aan je navel met tepels zo groot als een bierviltje?
Zeker.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat tegen Alors dan valt ze als een blok voor je.
Nee man lief is juist goed.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je bent te lief, zo wordt je keihard gefriendzoned zo. Beetje dominantie tonen joh
Nee want dat ziet ze ook natuurlijk hequote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Vroeger had ik nu een flauwe kinderachtige opmerking gemaakt maar GGMM 2.0 doet dat niet.
Alles om de schuldsanering dragelijk te maken.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Kieft heeft het alleen voor de poen gedaan.
Je bent nog steeds blauwquote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Vroeger had ik nu een flauwe kinderachtige opmerking gemaakt maar GGMM 2.0 doet dat niet.
GGMM_de echtequote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Van 30 naar 50 euro per week. Ik geef hem groot gelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles om de schuldsanering dragelijk te maken.
Groot gelijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles om de schuldsanering dragelijk te maken.
Pff zo werkt dat bij negerinnen. Rihanna houdt ook van een man die haar op tijd een paar corrigerende tikken geeft. Zal wel iets met de geschiedenis zijnquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff zo werkt dat bij negerinnen. Rihanna houdt ook van een man die haar op tijd een paar corrigerende tikken geeft. Zal wel iets met de geschiedenis zijn
De rest zijn ook broodschrijvers. Geen enkel literatuur talent zit daar tussen. Kieft geeft het tenminste nog toe. Het zijn voor de rest echt pulp verhalen ala Komt een doktor bij een Klootzak.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Kieft heeft het alleen voor de poen gedaan.
Wat een generalisatie zegquote:Op woensdag 19 november 2014 19:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff zo werkt dat bij negerinnen. Rihanna houdt ook van een man die haar op tijd een paar corrigerende tikken geeft. Zal wel iets met de geschiedenis zijn
GTA avondquote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog iets LEUKS op TV vanavond?
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
Begon Sas nou weer aan een diss naar Kieft?
Sta op en Kanker!!!!quote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat hoorde jij goed.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
Begon Sas nou weer aan een diss naar Kieft?
Nou, ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maarja...quote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een generalisatie zegNegers hebben zeker ook allemaal een grote pik?
ik moet nog 4 lvls tot 100 in WoDquote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
Isa Hoes d'r grapje sloeg behoorlijk dood.
Heb je een youtubelinkje van Swans? Ik vind alleen maar filmpjes van zwanenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Curtis Harding is een god. Maar soms hebben ze wel beter hoor. Morgen Swans uitnodigen graag.
Dat kunnen we beter aan jou vragenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een generalisatie zegNegers hebben zeker ook allemaal een grote pik?
Niet meer fietsen.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:44 schreef Evertjan het volgende:
iemand advies voor Karlijn?
[ afbeelding ]
Leuk dat je oplet, Hans.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:44 schreef waxmask het volgende:
Ik schat in dat meer dan de helft en vooral de dames en Kieft een ghostwriter hebben.
Hoe is dit relevant?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:44 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken ze niet allemaal hequote:Op woensdag 19 november 2014 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat kunnen we beter aan jou vragen
Ha-ha.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:44 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het maar niet luisterenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je een youtubelinkje van Swans? Ik vind alleen maar filmpjes van zwanen
Ow, ik trap ook overal in hequote:Op woensdag 19 november 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou het maar niet luisteren
Ik was niet zo serieus
Ter compensatie kom ik zo met een linkje van muziek waarvan ik denk dat je het wellicht echt tof vindt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow, ik trap ook overal in heKom maar op dan.
Dit literaire snobs?quote:
Tuurlijk nietquote:
Ik.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:49 schreef Allrounder het volgende:
Wie heeft het boek ook daadwerkelijk gelezen?
Ik ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Dit vind ik minder eigenlijk.
ik heb er 10 gekocht alleen maar omdat JD het boekje omhoog hield tijdens VIquote:Op woensdag 19 november 2014 19:49 schreef Allrounder het volgende:
Sterker nog, ik denk dat Curtis Harding het dichtst bij elkaar is wat wij op muziekgebied gaan komen. Of zijn naamgenoot uit de jaren 60/70 dan.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Dit vind ik minder eigenlijk.
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 19-11-2014 om 19:50:21VI-journalist Michel van Egmond heeft de NS Publieksprijs 2014 gewonnen met zijn boek KIEFT! reageer retweet
RIPquote:Op woensdag 19 november 2014 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Allemaal rare stemmetjes xD
/Gramulanion.
Oud nieuws.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:51 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 19-11-2014 om 19:50:21VI-journalist Michel van Egmond heeft de NS Publieksprijs 2014 gewonnen met zijn boek KIEFT! reageer retweet
Dat hebben we net gezien, Hans.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:51 schreef Evertjan het volgende:
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Want de meeste bands die jij leuk vindt vind ik helemaal niks. En andersom. maar dat geeft niks, zou saai zijn andersquote:Op woensdag 19 november 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat Curtis Harding het dichtst bij elkaar is wat wij op muziekgebied gaan komen. Of zijn naamgenoot uit de jaren 60/70 dan.
oh waren het nederlanders?quote:
Move on Up is wel genot.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Want de meeste bands die jij leuk vindt vind ik helemaal niks. En andersom. maar dat geeft niks, zou saai zijn anders
Die kut waar jij fan van bent is een nazi....zo.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
Spike van direct is echt een teringlul.
Zo.
Wie? Alors?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die kut waar jij fan van bent is een nazi....zo.
Ga hem vrijdag zien in Groningen. Curtisgodquote:Op woensdag 19 november 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat Curtis Harding het dichtst bij elkaar is wat wij op muziekgebied gaan komen. Of zijn naamgenoot uit de jaren 60/70 dan.
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
Het dankwoord van Van Egmond en de diss naar Saskia.
Het ligt uiteraard op mijn nachtkastje.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:49 schreef Allrounder het volgende:
quote:Vrouwen versieren met Julien Blanc: Thierry Baudet
De Amerikaanse versiercoach Julien Blanc geeft cursussen waarin hij mannen leert hoe je vrouwen het bed in krijgt. De afgelopen weken veroorzaakte hij opschudding met zijn tips die vrouwonvriendelijk worden genoemd. In Groot-Brittannië ondertekenden 120.000 mensen een petitie om te voorkomen dat hij daar workshops zou komen geven. Dit land weigerde hem een visum. Publicist en journalist Thierry Baudet is het volkomen eens met deze datingcoach. Thierry is vanavond bij ons te gast.
Gerriequote:De Amerikaanse versiercoach Julien Blanc geeft cursussen waarin hij mannen leert hoe je vrouwen het bed in krijgt. De afgelopen weken veroorzaakte hij opschudding met zijn tips die vrouwonvriendelijk worden genoemd. In Groot-Brittannië ondertekenden 120.000 mensen een petitie om te voorkomen dat hij daar workshops zou komen geven. Dit land weigerde hem een visum. Publicist en journalist Thierry Baudet is het volkomen eens met deze datingcoach. Geraldine Kemper en Thierry Baudet zijn vanavond bij ons te gast.
Dit jaar is het twintig jaar geleden dat Lucebert (1924-1994) overleed. Hij is één van de grootste Nederlandse kunstenaars van de 20ste eeuw en woonde en werkte lange tijd in Bergen. Wat ging er om in het hoofd van Lucebert? Waar werkte hij? En op wat voor manier kwam zijn werk tot stand? Aan tafel Joost Zwagerman, die vertelt over Lucebert en de tentoonstelling Lucebert. Thuis in Bergen, die vanaf 18 november is te zien. Culturele buitenplaats Kranenburgh wekt de wereld van Lucebert tot leven alsof hij het atelier zojuist heeft verlaten. Bezoekers kunnen platen draaien, boeken bekijken uit Luceberts boekenkast, kennismaken met zijn vrienden en familie en in de geest van de kunstenaar zelfbedachte woorden en gedichten schrijven.
Het einde van jaar komt langzaam dichterbij. Dus ook de balans kan weer wordt opgemaakt met verschillende lijstjes. Zo kan er morgen weer gestemd worden op de Top 2000 maar ook de lijst van nummers waarop gestemd kan worden voor de 'Song van het Jaar' bij 3FM is bekend. Vorig jaar won ‘Get Lucky’ van Daft Punk. Wie wordt de winnaar van 2014? We blikken vooruit met drie 3FM dj’s: Frank van der Lende, Annemieke Schollaardt en Paul Rabbering.
Jelle Paulusma (1965) was de voorman van Neerlands indietrots Daryll-Ann. Hij schreef samen met Anne Soldaat de prachtige liedjes, maar in 2004 hield de band op te bestaan. Jelle ging solo en bracht drie albums uit. Dit jaar kwam niet alleen Daryll-Ann weer bijelkaar voor een reünietour, maar ligt het vierde album van Paulusma in de winkels! Van ‘Pullling Weeds’ spelen zij in DWDD ‘Stick Around With You’.
Tafelheer: Filemon Wesselink
Geraldine Kemper zit hier ook bij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto zegt eigenlijk alles over z'n persoonlijkheid.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor Remlof.
Kwal?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Die foto zegt eigenlijk alles over z'n persoonlijkheid.
Vol van zichzelf, doet alles om maar aandacht te krijgen, zelfs de meest stupide dingen beweren.quote:
Tweakers.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een achterlijk wijf.
zijn haar is toch nepquote:Op donderdag 20 november 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Matthijs heeft er geen verstand van met zijn kop.
Je hebt z'n naam trouwens ook nog eens verkeerd gespeld.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA WAT GRAPPIG HAHHAHAHAHAHAHAHA
Dat werd mij al verteld, droeftoeter.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt z'n naam trouwens ook nog eens verkeerd gespeld.
Je hoeft niet gelijk te schelden :Squote:Op donderdag 20 november 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat werd mij al verteld, droeftoeter.
is een nobuddiequote:Op donderdag 20 november 2014 19:07 schreef OProg het volgende:
Ik had echt nog nooit van die gozer gehoord.
GHB, en dan gaan met die banaan.quote:
Zal wel gezichtscreme gebruiken enzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Hij ziet er niet echt uit als een echte man, wat een watje.
Hij is tegen de vibrator op moreel-ethische gronden. Debiel.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:07 schreef OProg het volgende:
Ik had echt nog nooit van die gozer gehoord.
Nu je weer 'zwart' bent.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te schelden :S
Zo te zien scheert hij ook zijn borsthaarquote:Op donderdag 20 november 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel gezichtscreme gebruiken enzo.
Wil je goeie gok tips? Er is een god op facebook die verdient per week gewoon honderden euro's. Die kerel weet alles.quote:
liever blijft hij wegquote:Op donderdag 20 november 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
Haha in Amsterdam waar hij wel of niet gaat komen.
Tell me more! Want elke keer 1 euro winnen schiet niet op.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wil je goeie gok tips? Er is een god op facebook die verdient per week gewoon honderden euro's. Die kerel weet alles.
Ik DM je de details.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tell me more! Want elke keer 1 euro winnen schiet niet op.
Ruikt deze doek naar chloroformquote:Op donderdag 20 november 2014 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
GHB, en dan gaan met die banaan.
Ja of dat, maar dat kan je niet doen in het openbaar, valt iets te veel op.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ruikt deze doek naar chloroform
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |