Ik werd helemaal gek toen Mies zo begon te tijdrekkenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:35 schreef superniger het volgende:
Net zo spannend als de televizierring 2011.
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wat een negerinnenmond heeft die isa hoes
Hoor je weinig meer van he.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
die man van isa heeft iig niet gestemd
Verdiend t ook wel hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Ze gaat dus winnen. Helaas voor Wim.
Ik heb ook serieus weggezaptquote:Op woensdag 19 november 2014 19:37 schreef alors het volgende:
Zeggen jullie het als het klaar is? Dan schakel ik weer in.
Heb je ook van die enorme uiers tot aan je navel met tepels zo groot als een bierviltje?quote:
Weet jij waar hij tegenwoordig rondhangt?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:38 schreef Evertjan het volgende:
Antonie Kamerling was een geweldige gast tijdens VI Oranje in 2010 jammer dat je niks meer van die jongen hoort de laatste tijd
Nu!quote:Op woensdag 19 november 2014 19:37 schreef alors het volgende:
In de kelder van Isa.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Weet jij waar hij tegenwoordig rondhangt?
Ik zet ook altijd het geluid uit als Nico is.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:37 schreef alors het volgende:
Je bent te lief, zo wordt je keihard gefriendzoned zo. Beetje dominantie tonen johquote:
Ja, alle cliché's zijn waar. Ik hou ook van watermeloen en kip.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heb je ook van die enorme uiers tot aan je navel met tepels zo groot als een bierviltje?
Zeker.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat tegen Alors dan valt ze als een blok voor je.
Nee man lief is juist goed.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je bent te lief, zo wordt je keihard gefriendzoned zo. Beetje dominantie tonen joh
Nee want dat ziet ze ook natuurlijk hequote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Vroeger had ik nu een flauwe kinderachtige opmerking gemaakt maar GGMM 2.0 doet dat niet.
Alles om de schuldsanering dragelijk te maken.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Kieft heeft het alleen voor de poen gedaan.
Je bent nog steeds blauwquote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Vroeger had ik nu een flauwe kinderachtige opmerking gemaakt maar GGMM 2.0 doet dat niet.
GGMM_de echtequote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Van 30 naar 50 euro per week. Ik geef hem groot gelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles om de schuldsanering dragelijk te maken.
Groot gelijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles om de schuldsanering dragelijk te maken.
Pff zo werkt dat bij negerinnen. Rihanna houdt ook van een man die haar op tijd een paar corrigerende tikken geeft. Zal wel iets met de geschiedenis zijnquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff zo werkt dat bij negerinnen. Rihanna houdt ook van een man die haar op tijd een paar corrigerende tikken geeft. Zal wel iets met de geschiedenis zijn
De rest zijn ook broodschrijvers. Geen enkel literatuur talent zit daar tussen. Kieft geeft het tenminste nog toe. Het zijn voor de rest echt pulp verhalen ala Komt een doktor bij een Klootzak.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Kieft heeft het alleen voor de poen gedaan.
Wat een generalisatie zegquote:Op woensdag 19 november 2014 19:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff zo werkt dat bij negerinnen. Rihanna houdt ook van een man die haar op tijd een paar corrigerende tikken geeft. Zal wel iets met de geschiedenis zijn
GTA avondquote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog iets LEUKS op TV vanavond?
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
Begon Sas nou weer aan een diss naar Kieft?
Sta op en Kanker!!!!quote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat hoorde jij goed.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
Begon Sas nou weer aan een diss naar Kieft?
Nou, ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maarja...quote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een generalisatie zegNegers hebben zeker ook allemaal een grote pik?
ik moet nog 4 lvls tot 100 in WoDquote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
Isa Hoes d'r grapje sloeg behoorlijk dood.
Heb je een youtubelinkje van Swans? Ik vind alleen maar filmpjes van zwanenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Curtis Harding is een god. Maar soms hebben ze wel beter hoor. Morgen Swans uitnodigen graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |