quote:Op zondag 18 januari 2015 11:32 schreef James_R het volgende:
''wij zijn allemaal slim en de rest is dom'' topic
quote:Dit topic is bedoeld voor originele taalfouten die op FOK! worden gesignaleerd. Het gaat dus om de taalfouten, die soms best grappig kunnen zijn, en niet om degene die een fout maakt. Dus vind je jezelf terug in dit topic, dan heeft dat niets met jou persoonlijk te maken, maar is dat alleen maar omdat in een post van jou toevallig een originele taalfout zit. Discussies over deze reeks horen in het TTK-feedbacktopic thuis: http://forum.fok.nl/topicchain/last/911
Zeg kearel.., ga jij eens om een pondje blijdehandjes bij de keurslager. En neem gelijk een doosje verweijtjes mee als toch gaat.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:32 schreef James_R het volgende:
''wij zijn allemaal slim en de rest is dom'' topic
Hah, zo had ik 'm nog niet gelezen!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:49 schreef k_man het volgende:
LIF / Tips om er langer uit te zien als man
Voor de goede orde: hij vindt zichzelf te klein. Hij is niet bang in een vrouw te veranderen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:32 schreef Iemand het volgende:
Las ook weer dat brood slecht is (puur suikers) dus wijkte ik uit naar kwark en brinta. Kwark valt dus ook al af.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 05:05het volgende:
[..]
Dit.
"Ik wil er geen moeite voor doen en geef dus geen verdere info en ik wil dat jullie mij op de cent nauwkeurig alles voorrekenen."
Aan mij hoela.
Wat is daar mis mee?quote:
Typo, my badquote:
Je hebt gelijk.quote:
quote:Dit tussenwerpsel gaat terug op een persoon: koning Amanoellah van Afghanistan (1892-1960). Deze koning wilde zijn land naar westers model hervormen. Aan het einde van de jaren twintig ontstonden er felle protesten tegen zijn hervormingen, bijvoorbeeld tegen het voorschrift dat iedereen in Kaboel westerse kleding moest dragen. De protesten leidden tot een opstand en in 1929 was hij gedwongen afstand te doen van de troon. Amanoellah leefde de rest van zijn leven in ballingschap en werd een veelbesproken societyfiguur in Europa.
Ook bekend.quote:
Welke uil?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:18 schreef iemand het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Eames lounge fotuil , die hadden we thuis. Maar de keuken serie ken ik niet...
Die een foto van je reet maakt als je er op gaat zittenquote:
bron?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Leuke herkomst:
[..]
Altijd mooi die mensen die moeilijke woorden willen gebruiken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 @ 07:49 schreef iemand het volgende:
D66 ? Asjeblieft niet zeg, dan liever de SP. De D66 is er ook debat aan dat het nu
zo lekker loopt in dit land.
Onzetaal.nlquote:
* spijkerbroek huilt zachtjesquote:Op zondag 25 januari 2015 18:36 schreef iemand het volgende:
Het is een wonder als sommigen van hun kunnen lezen en schrijven. De meeste lage ranken zijn analfabeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |