quote:
Op woensdag 21 januari 2015 00:11 schreef cjan het volgende:Een woning in rdam zuid alleen al kost minimaal 480 euro. Tel daarbij op gas en elektra 70 euro, waterschap belasting 150 per jaar, afvalstoffen heffing 150 euro per jaarmaar kan worden kwijtgescholden, en wat je zelf nodig hebt aan boodschappen.
Trek daarbij af de huurtoeslag van 220 euro ongeveer en zorgtoeslag van 70 euro.
Het geen wat het meest kost in het begin is spullen en inrichting. Je hebt behoorlijk wat spullen nodig.
Als je een goeie bemiddelaar vindt betaal je 2x de huur als borg anders betaal je 1x borg en 1x bemiddelingskosten.
Ik huur nu via alvast. Er is een kans dat mijn woning aan de strevelsweg beschikbaar wordt. Pm me als je interesse hebt.
Serieus, zorgtoeslag van je kosten aftrekken, zonder dat de zorgverzekering bij die kosten is opgeteld? Jij hebt iets niet begrepen...

Of betalen pappa en mamma nog jouw verzekeringen?
Kijk ook even naar andere verzekeringen die je misschien zou willen afsluiten, zoals inboedel. Juist als je net of amper kunt rondkomen, kunnen tegenslagen grote gevolgen hebben. De meeste woonverzekeringen (zoals inboedel, opstal, aansprakelijkheid) hebben een lage premie. Kijk bij het afwegen van de noodzaak voor een verzekering niet alleen naar wat hij kost, maar ook of je een eventuele schade zelf zou kunnen dragen of niet.
[ Bericht 7% gewijzigd door Barrah op 21-01-2015 07:47:04 ]