Uh, dat ligt eraan? Ik heb 2 weken geleden bij de Dirk een schaal zoete aardappels gekocht en die ga i kvanavond opeten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:00 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vanavond weer eens een Jamie 15 minute meal maken, want heb zin in zoete aardappel, door al dat gelul hier over zoete aardappel, en dat is een makkelijk recept.
Als ik zo'n zak zoete aardappels koop bij de AH, die bij de gewone aardappels liggen, hoe lang is dat dan houdbaar?
Maar dus, zeker wel langer dan een week? Want dan is dat wel de moeite denk ik, dan eet ik het wel allemaal op. Los hebben ze namelijk alleen witte zoete aardappelen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uh, dat ligt eraan? Ik heb 2 weken geleden bij de Dirk een schaal zoete aardappels gekocht en die ga i kvanavond opeten.
Ja hoor, langer dan een week.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:37 schreef Zeester het volgende:
[..]
Maar dus, zeker wel langer dan een week? Want dan is dat wel de moeite denk ik, dan eet ik het wel allemaal op. Los hebben ze namelijk alleen witte zoete aardappelen.
dankjewelquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
En hoi Applemoose![]()
Mijn oma is vorig jaar ook overleden, we wisten ook al enige tijd van te voren dat het zou gebeuren. Heftig inderdaad. Heel veel sterkte! En juist nu heb je goede voeding nodig om sterk te kunnen blijven.
Je lijstje ziet er wat mij betreft prima uit.
Die heb ik relatief in de buurt, maar ga ik nooit heen. Misschien maar weer eens doen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja hoor, langer dan een week.![]()
De Lidl heeft ze wel los liggen, mocht je die in de buurt hebben.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:44 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Tink dat (gezien haar dieetgeschiedenis) heus wel inziet, dus dat opmerkingen over vooral-niet-troosteten even niet zo nodig zijn. Sterkte o.i.d. lijkt me meer op z'n plaats.
Sportschool abo! Weegschaal voor in de keuken! Kookboek met gezonde receptenquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:04 schreef So_Surreal het volgende:
Mijn vriendin is begonnen met afvallen.
Wil haar graag een cadeautje geven om haar hier mee te helpen en te steunen.
Heeft iemand een idee wat ik kan geven ?
Ze heeft al zo'n calorieën boekje.
Er is echt nog een heeeeel groot deel grijs tussen kusjekroel en hoe lomp jij reageert. Maar goed, ik geloof niet dat je dat ooit gaat toegeven, dus negeer ik het meestal.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]Dus m.a.w een kusjeknuffelkroelreactie. Daar doe ik niet aan. Suck it up. Life's a bitch and then you'll die.
[..]
Sportschool abo! Weegschaal voor in de keuken! Kookboek met gezonde recepten
Ik maak mijn guacamole altijd met een bakje huttenkase erdoorheen. Dat smaakt vrijwel neutraal, dus het beïnvloed de smaak weinig, je hebt veel meer en t voorkomt ook een beetje het bruin worden. Op mijn feestje weer een hele bak gemaakt, en die stond aan t einde van de avond nog prachtig groen te zijn, en iedereen vond het heerlijk!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fail... Gisteren vergeten om limoen- of citroensap door mijn guacamole te doen. Nu heb ik bruine prut, het ziet er echt niet uit. Gelukkig nog steeds lekker.
De waarheid is niet lompquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:07 schreef Zeester het volgende:
[..]
Er is echt nog een heeeeel groot deel grijs tussen kusjekroel en hoe lomp jij reageert. Maar goed, ik geloof niet dat je dat ooit gaat toegeven, dus negeer ik het meestal.
Hmm, interessant idee. Ik moet toch weer eens huttekase kopen. Ik heb jaren geleden eens een paar weken Sonja Bakker en Dr. Frank geprobeerd en van een van die twee moest ik ontbijten met huttenkase met walnoten en een berg kruiden er doorheen. Ik vond dat zo ontzettend smerig dat ik het niet meer op heb sindsdien. Terwijl ik weet dat het best lekker is maar op mijn nuchtere maag was het toch echt te hartig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik maak mijn guacamole altijd met een bakje huttenkase erdoorheen. Dat smaakt vrijwel neutraal, dus het beïnvloed de smaak weinig, je hebt veel meer en t voorkomt ook een beetje het bruin worden. Op mijn feestje weer een hele bak gemaakt, en die stond aan t einde van de avond nog prachtig groen te zijn, en iedereen vond het heerlijk!
Dat is dr frank inderdaad. Huttenkase is heerlijk, maar op die manier is het wel wat intens denk ik. In 15 minute meals van Jamie Olivier staat ook een recept voor een champignon pasta saus met huttenkase ipv room en dat was ook echt een succes!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hmm, interessant idee. Ik moet toch weer eens huttekase kopen. Ik heb jaren geleden eens een paar weken Sonja Bakker en Dr. Frank geprobeerd en van een van die twee moest ik ontbijten met huttenkase met walnoten en een berg kruiden er doorheen. Ik vond dat zo ontzettend smerig dat ik het niet meer op heb sindsdien. Terwijl ik weet dat het best lekker is maar op mijn nuchtere maag was het toch echt te hartig.
Netjesquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:47 schreef Zeester het volgende:
Ik had gisteren trouwens een persoonlijke overwinning. Ik was bij de avondwinkel voor sigaretten, en ik kocht alleen sigaretten, niets om te snacken. En het was om half 11, we hadden vroeg gegeten en ik had best zin in iets!
Oh, dat klinkt als een lekkere en gezonde vervanging! Eens kijken of dat recept ook op internet staatquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:45 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat is dr frank inderdaad. Huttenkase is heerlijk, maar op die manier is het wel wat intens denk ik. In 15 minute meals van Jamie Olivier staat ook een recept voor een champignon pasta saus met huttenkase ipv room en dat was ook echt een succes!
Misschien een gezond receptenboekje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Saladebeker is een goed idee, keukenweegschaal hebben we al.
We hebben op zolder nu tijdelijk een halve sportschool staandus dat is het probleem niet eigenlijk.
[..]
Dat wil ik sowieso doen, maar dit is extra als cadeautje in de schoen.
Ik heb van de week al iets van haar gehad namelijk.
[..]
Yogamatje hebben we al in onze bescheiden sportschool op zolder haha.
Verder heeft ze al een racefiets inclusief kleding voor alle seizoenen, dus dat is ook al verzorgd
Ik kan t anders ook ff voor je overtypen hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:09 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als een lekkere en gezonde vervanging! Eens kijken of dat recept ook op internet staat
Een foto maken en die plaatsen, scheelt weer typewerkquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:18 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik kan t anders ook ff voor je overtypen hoor.
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R689128/spicy-wortelsoepquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb veuls te veul groente in huis (en ja dat kan)
Zo heb ik nog een halve kg waspenen. Behalve zo opeten, iemand nog een goed idee met wortels?
Goed idee voor als ik de soep van tomaat en venkel die ik vanmiddag heb gemaakt op heb.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R689128/spicy-wortelsoep
Er staat ook een wortel gehakt aardappelschotel... ff zoeken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed idee voor als ik de soep van tomaat en venkel die ik vanmiddag heb gemaakt op heb.
Andere suggesties zijn welkom.
Dat lijkt me dan weer heel saai.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er staat ook een wortel gehakt aardappelschotel... ff zoeken.
: http://www.ah.nl/allerhan(...)otel-met-quorngehakt
Oeh, lijkt me superlekker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer heel saai.
Ik maakte zonet dit met wortel: http://ladyandpups.com/20(...)feta-w-carrot-pesto/
Superlekker.
Ik heb wel maar 1/4 van de feta gemaakt en ik ga het niet allemaal in 1 x op eten want dan word ik dik.
Ik moest hardop lachenquote:Oh wacht, ik ben al dik.
http://www.degroenemeisjes.nl/recept-wortelsalade-a-la-maozquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb veuls te veul groente in huis (en ja dat kan)
Zo heb ik nog een halve kg waspenen. Behalve zo opeten, iemand nog een goed idee met wortels?
Ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, lijkt me superlekker.
[..]
Ik moest hardop lachen
Oeh.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef Zeester het volgende:
[..]
http://www.degroenemeisjes.nl/recept-wortelsalade-a-la-maoz
Deze is heerlijk!
Maar eens maken vd week.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk.Heb ipv kurkuma en tabasco 1/2 tbsp pittig kerriepoeder erin gedaan.
Hardop zelfs ja? Ik vond het eigenlijk superflauw, open deur, alles.
Oh mag ook natuurlijk, dankjewel!quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:18 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik kan t anders ook ff voor je overtypen hoor.
Ik heb hier echt reuze veel lol vanquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:04 schreef So_Surreal het volgende:
Mijn vriendin is begonnen met afvallen.
Wil haar graag een cadeautje geven om haar hier mee te helpen en te steunen.
Heeft iemand een idee wat ik kan geven ?
Ze heeft al zo'n calorieën boekje.
Tja, hier hoef je niet echt commentaar op neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:26 schreef Rebubbled het volgende:
Niet ontbijten is niet verstandig.
O: niet
T: half stukje boterkoek en half plakje cake.
L: klein meergranenbroodje met filet american, heldere tomatengroentesoep en karnemelk.
T: 2 cup a soup, de 20 stuks moeten toch op.
D: champignonsoep, broccoli, kipfilet en bruine rijst.
Veel te weinig gedronken vandaag, dus vanavond even inhalen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tja, hier hoef je niet echt commentaar op neem ik aan?
Jij hebt echt soepissues
Van mij mag je best een paar keer in de week cup a soup hoor. Het is rommel maar dat is zo veel. Zo lang de rest van je eten die dag maar wel ok is. En ontbijten mey gebak is dat nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef Rebubbled het volgende:
[..]ah meeen. Het valt me nu pas op hoeveel soep. Maar soep man, soep. Het is zo goddelijk. Oké oké ik gooi die cup a soups wel weg.
Mijn wekker 10 minuten eerder gezet zodat ik weer zal ontbijten. 06:20. Het is dat het goed betaald zo'n baan..
En wat betreft die saladebeker heb je natuurlijk de grootste fout ooit gemaakt. Ik wil juist die met zo'n croutonskuipje en vork. Zo guitig.
Brabant, maar ik weet niet of dat nou zo'n specifiek woord van hier is. Volgens mij heb ik gewoon 'n raar taaltje af en toe.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Uit welke regio kom jij Fripsel? Ik ken het woord 'verkrapt' echt totaal niet![]()
Ik werd wakker met trek in koekjes en heb er nu nog steeds trek in. Ik heb geen honger ofzo of trek in het algemeen maar een zo'n lekker roomboterkoekje uit een assortimentspakje lijkt me nou helemaal het einde.
Dit is trouwens niet helemaal mijn schuld, trek in koekjes is genetisch bepaald bij mij. Mijn oma was een bakkersdochter en ze heeft tot haar dood koekjes gepusht bij iedereen die in haar buurt kwam. Ik zie haar nog achter haar rollator in het verpleeghuis met haar demente hoofd koekjes uitdelenZe deed dat zo veel dat de zusters (bedienden volgens oma) haar koekblikje hadden afgepakt, ze mocht toen nog maar een rondje per dag maken. En mopperen dat ze deed
![]()
Maar goed, mijn vader is dus ook gek op koek en gebak en ik ook. Maar helaas, oma's oranje koekblikje van het gouden jubileum van Bernhard en Juliana staat hier leeg in mijn kast.
ik heb een fitbit weegschaalquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hier echt reuze veel lol vanhttp://www.fitbit.com/home
Ik heb die kleine: een fitbit zip, de roze. Is nog best prijzig, maar vond het helemaal mijn geld waard.
Ik moest aan vercrackt denkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Brabant, maar ik weet niet of dat nou zo'n specifiek woord van hier is. Volgens mij heb ik gewoon 'n raar taaltje af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |