abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146982844
En hoi Applemoose :W

Mijn oma is vorig jaar ook overleden, we wisten ook al enige tijd van te voren dat het zou gebeuren. Heftig inderdaad. Heel veel sterkte! En juist nu heb je goede voeding nodig om sterk te kunnen blijven.
Je lijstje ziet er wat mij betreft prima uit.
Spoilers!
pi_146982855
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:00 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vanavond weer eens een Jamie 15 minute meal maken, want heb zin in zoete aardappel, door al dat gelul hier over zoete aardappel, en dat is een makkelijk recept.

Als ik zo'n zak zoete aardappels koop bij de AH, die bij de gewone aardappels liggen, hoe lang is dat dan houdbaar?
Uh, dat ligt eraan? Ik heb 2 weken geleden bij de Dirk een schaal zoete aardappels gekocht en die ga i kvanavond opeten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146983079
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Uh, dat ligt eraan? Ik heb 2 weken geleden bij de Dirk een schaal zoete aardappels gekocht en die ga i kvanavond opeten.
Maar dus, zeker wel langer dan een week? Want dan is dat wel de moeite denk ik, dan eet ik het wel allemaal op. Los hebben ze namelijk alleen witte zoete aardappelen.
pi_146983166
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:37 schreef Zeester het volgende:

[..]

Maar dus, zeker wel langer dan een week? Want dan is dat wel de moeite denk ik, dan eet ik het wel allemaal op. Los hebben ze namelijk alleen witte zoete aardappelen.
Ja hoor, langer dan een week. :Y

De Lidl heeft ze wel los liggen, mocht je die in de buurt hebben. :)
pi_146983235
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
En hoi Applemoose :W

Mijn oma is vorig jaar ook overleden, we wisten ook al enige tijd van te voren dat het zou gebeuren. Heftig inderdaad. Heel veel sterkte! En juist nu heb je goede voeding nodig om sterk te kunnen blijven.
Je lijstje ziet er wat mij betreft prima uit.
dankjewel :)

ik had ook niet gedacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben. Maar opeens bij elke referentie aan oudjes zit ik al te snikken als een klein meisje.
Terwijl toen mijn opa overleed, ik zo ontzettend verbaasd was dat ik als enige niet van slag was.
pi_146984292
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja hoor, langer dan een week. :Y

De Lidl heeft ze wel los liggen, mocht je die in de buurt hebben. :)
Die heb ik relatief in de buurt, maar ga ik nooit heen. Misschien maar weer eens doen.
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:47:05 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146985715
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:44 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Ik geloof dat Tink dat (gezien haar dieetgeschiedenis) heus wel inziet, dus dat opmerkingen over vooral-niet-troosteten even niet zo nodig zijn. Sterkte o.i.d. lijkt me meer op z'n plaats.
:') Dus m.a.w een kusjeknuffelkroelreactie. Daar doe ik niet aan. Suck it up. Life's a bitch and then you'll die.

quote:
99s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:04 schreef So_Surreal het volgende:
Mijn vriendin is begonnen met afvallen.
Wil haar graag een cadeautje geven om haar hier mee te helpen en te steunen.

Heeft iemand een idee wat ik kan geven ?
Ze heeft al zo'n calorieën boekje.
Sportschool abo! Weegschaal voor in de keuken! Kookboek met gezonde recepten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_146986423
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

:') Dus m.a.w een kusjeknuffelkroelreactie. Daar doe ik niet aan. Suck it up. Life's a bitch and then you'll die.

[..]

Sportschool abo! Weegschaal voor in de keuken! Kookboek met gezonde recepten
Er is echt nog een heeeeel groot deel grijs tussen kusjekroel en hoe lomp jij reageert. Maar goed, ik geloof niet dat je dat ooit gaat toegeven, dus negeer ik het meestal.
pi_146986758
Fail... Gisteren vergeten om limoen- of citroensap door mijn guacamole te doen. Nu heb ik bruine prut, het ziet er echt niet uit. Gelukkig nog steeds lekker.

Mijn Griekse salade is ook overheerlijk. Er zit echte feta en tzaziki in O+
Spoilers!
pi_146986835
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fail... Gisteren vergeten om limoen- of citroensap door mijn guacamole te doen. Nu heb ik bruine prut, het ziet er echt niet uit. Gelukkig nog steeds lekker.
Ik maak mijn guacamole altijd met een bakje huttenkase erdoorheen. Dat smaakt vrijwel neutraal, dus het beïnvloed de smaak weinig, je hebt veel meer en t voorkomt ook een beetje het bruin worden. Op mijn feestje weer een hele bak gemaakt, en die stond aan t einde van de avond nog prachtig groen te zijn, en iedereen vond het heerlijk!
  dinsdag 25 november 2014 @ 13:20:15 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146986841
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:07 schreef Zeester het volgende:

[..]

Er is echt nog een heeeeel groot deel grijs tussen kusjekroel en hoe lomp jij reageert. Maar goed, ik geloof niet dat je dat ooit gaat toegeven, dus negeer ik het meestal.

De waarheid is niet lomp *O*
pi_146986987
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:20 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik maak mijn guacamole altijd met een bakje huttenkase erdoorheen. Dat smaakt vrijwel neutraal, dus het beïnvloed de smaak weinig, je hebt veel meer en t voorkomt ook een beetje het bruin worden. Op mijn feestje weer een hele bak gemaakt, en die stond aan t einde van de avond nog prachtig groen te zijn, en iedereen vond het heerlijk!
Hmm, interessant idee. Ik moet toch weer eens huttekase kopen. Ik heb jaren geleden eens een paar weken Sonja Bakker en Dr. Frank geprobeerd en van een van die twee moest ik ontbijten met huttenkase met walnoten en een berg kruiden er doorheen. Ik vond dat zo ontzettend smerig dat ik het niet meer op heb sindsdien. Terwijl ik weet dat het best lekker is maar op mijn nuchtere maag was het toch echt te hartig.
Spoilers!
  dinsdag 25 november 2014 @ 13:44:59 #263
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146987603
Ook maar weer een lijstje posten:

O: beker melk; optimel yoghurt met aardbeien en granola
L: volkoren bth Coburger ham; meergranen bth met pindakaas nootjes + komkommer; kop courgette-komkommersoep
T: 2 kiwi gold :9 :9
T2: misschien nog wat witte druiven in de auto
D: salade: kropsla met wat azijn en daarbij champignons/krieltjes/spekblokjes/zelfgemaakte croutons en een gekookt ei

Van die salade maak ik wat meer, zodat ik het morgen ook nog mee kan nemen als lunch. Al hoorde ik dat we misschien buiten de deur gaan lunchen, maar dan eet ik hem als avondeten i.p.v. de geplande boterhammen.

Gistermiddag en gisteravond had ik wel ff een momentje dat ik echt zin had in iets lekkers. Maar ik heb me in weten te houden. Ik weet dat dit na een tijdje stopt als ik er maar niet aan toegeef, maar het is altijd zo lastig op het moment dat er snaaizin komt -O-
pi_146987634
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hmm, interessant idee. Ik moet toch weer eens huttekase kopen. Ik heb jaren geleden eens een paar weken Sonja Bakker en Dr. Frank geprobeerd en van een van die twee moest ik ontbijten met huttenkase met walnoten en een berg kruiden er doorheen. Ik vond dat zo ontzettend smerig dat ik het niet meer op heb sindsdien. Terwijl ik weet dat het best lekker is maar op mijn nuchtere maag was het toch echt te hartig.
Dat is dr frank inderdaad. Huttenkase is heerlijk, maar op die manier is het wel wat intens denk ik. In 15 minute meals van Jamie Olivier staat ook een recept voor een champignon pasta saus met huttenkase ipv room en dat was ook echt een succes!
pi_146987685
Ik had gisteren trouwens een persoonlijke overwinning. Ik was bij de avondwinkel voor sigaretten, en ik kocht alleen sigaretten, niets om te snacken. En het was om half 11, we hadden vroeg gegeten en ik had best zin in iets!
pi_146987997
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:47 schreef Zeester het volgende:
Ik had gisteren trouwens een persoonlijke overwinning. Ik was bij de avondwinkel voor sigaretten, en ik kocht alleen sigaretten, niets om te snacken. En het was om half 11, we hadden vroeg gegeten en ik had best zin in iets!
Netjes :)
pi_146988326
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:45 schreef Zeester het volgende:

[..]

Dat is dr frank inderdaad. Huttenkase is heerlijk, maar op die manier is het wel wat intens denk ik. In 15 minute meals van Jamie Olivier staat ook een recept voor een champignon pasta saus met huttenkase ipv room en dat was ook echt een succes!
Oh, dat klinkt als een lekkere en gezonde vervanging! Eens kijken of dat recept ook op internet staat :)
My salvation lies in your love..
pi_146988396
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:59 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Saladebeker is een goed idee, keukenweegschaal hebben we al.
We hebben op zolder nu tijdelijk een halve sportschool staan :') dus dat is het probleem niet eigenlijk.

[..]

Dat wil ik sowieso doen, maar dit is extra als cadeautje in de schoen.
Ik heb van de week al iets van haar gehad namelijk.
[..]

Yogamatje hebben we al in onze bescheiden sportschool op zolder haha.
Verder heeft ze al een racefiets inclusief kleding voor alle seizoenen, dus dat is ook al verzorgd :)
Misschien een gezond receptenboekje?
pi_146988603
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:09 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt als een lekkere en gezonde vervanging! Eens kijken of dat recept ook op internet staat :)
Ik kan t anders ook ff voor je overtypen hoor.
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:19:19 #270
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146988644
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:18 schreef Zeester het volgende:

[..]

Een foto maken en die plaatsen, scheelt weer typewerk :D
pi_146989011
Ik heb veuls te veul groente in huis (en ja dat kan)

Zo heb ik nog een halve kg waspenen. Behalve zo opeten, iemand nog een goed idee met wortels?
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:33:04 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146989063
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:31 schreef Lonaa het volgende:

Zo heb ik nog een halve kg waspenen. Behalve zo opeten, iemand nog een goed idee met wortels?
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R689128/spicy-wortelsoep :9
pi_146989099
quote:
Goed idee voor als ik de soep van tomaat en venkel die ik vanmiddag heb gemaakt op heb. :')

Andere suggesties zijn welkom. :P
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:35:07 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146989132
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Goed idee voor als ik de soep van tomaat en venkel die ik vanmiddag heb gemaakt op heb. :')

Andere suggesties zijn welkom. :P
Er staat ook een wortel gehakt aardappelschotel... ff zoeken.

: http://www.ah.nl/allerhan(...)otel-met-quorngehakt
pi_146989170
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Er staat ook een wortel gehakt aardappelschotel... ff zoeken.

: http://www.ah.nl/allerhan(...)otel-met-quorngehakt
Dat lijkt me dan weer heel saai.

Ik maakte zonet dit met wortel: http://ladyandpups.com/20(...)feta-w-carrot-pesto/

Superlekker. :9
Ik heb wel maar 1/4 van de feta gemaakt en ik ga het niet allemaal in 1 x op eten want dan word ik dik.
Oh wacht, ik ben al dik. :')
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:41:30 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146989381
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan weer heel saai.

Ik maakte zonet dit met wortel: http://ladyandpups.com/20(...)feta-w-carrot-pesto/

Superlekker. :9
Ik heb wel maar 1/4 van de feta gemaakt en ik ga het niet allemaal in 1 x op eten want dan word ik dik.
Oeh, lijkt me superlekker.
quote:
Oh wacht, ik ben al dik. :')
Ik moest hardop lachen :D
pi_146989440
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:31 schreef Lonaa het volgende:

http://www.degroenemeisjes.nl/recept-wortelsalade-a-la-maoz

Deze is heerlijk!
pi_146989448
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oeh, lijkt me superlekker.

[..]

Ik moest hardop lachen :D
Ik vind het heerlijk. :9 Heb ipv kurkuma en tabasco 1/2 tbsp pittig kerriepoeder erin gedaan.

Hardop zelfs ja? Ik vond het eigenlijk superflauw, open deur, alles.
pi_146989483
quote:
Oeh. :9 Deze ga ik even onthouden. :Y
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:26:35 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146991094
Txs lieverds, ook voor de pm's.

Werklunch was prima: 2 harde broodjes ham (lv, dus niks te kiezen) en 1\2 banaan.

Verder een heel normaal lijstje, dus ga het mobiel niet helemaal uittypen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 25 november 2014 @ 16:31:26 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146993459
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk. :9 Heb ipv kurkuma en tabasco 1/2 tbsp pittig kerriepoeder erin gedaan.

Hardop zelfs ja? Ik vond het eigenlijk superflauw, open deur, alles.
Maar eens maken vd week.

Ja, hardop, I'm easily entertained.
pi_146996886
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:18 schreef Zeester het volgende:

[..]

Oh mag ook natuurlijk, dankjewel!
pi_146998623
Niet ontbijten is niet verstandig.

O: niet
T: half stukje boterkoek en half plakje cake.
L: klein meergranenbroodje met filet american, heldere tomatengroentesoep en karnemelk.
T: 2 cup a soup, de 20 stuks moeten toch op.
D: champignonsoep, broccoli, kipfilet en bruine rijst.

Veel te weinig gedronken vandaag, dus vanavond even inhalen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 november 2014 @ 19:31:15 #284
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146998830
Vanavond volleybalwedstrijd, gisteren dik drie kwartier gewandeld met dochter... We blijven in beweging *)

Wel snotverkouden, mijn hoofd voelt heel zielig nu. En ik ben voor een keer over mijn aversie tegen de ranzige dropnasmaak van stevia heengestapt, want het leek me dat die nasmaak in muntdrop juist geen probleem zou moeten zijn.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_146999349
Die saladebeker is echt een goede tip. Dit heb ik nu ook nodig in mijn leven. :D
pi_147002153
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:04 schreef So_Surreal het volgende:
Mijn vriendin is begonnen met afvallen.
Wil haar graag een cadeautje geven om haar hier mee te helpen en te steunen.

Heeft iemand een idee wat ik kan geven ?
Ze heeft al zo'n calorieën boekje.
Ik heb hier echt reuze veel lol van :@ http://www.fitbit.com/home
Ik heb die kleine: een fitbit zip, de roze. Is nog best prijzig, maar vond het helemaal mijn geld waard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147002367
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:26 schreef Rebubbled het volgende:
Niet ontbijten is niet verstandig.

O: niet
T: half stukje boterkoek en half plakje cake.
L: klein meergranenbroodje met filet american, heldere tomatengroentesoep en karnemelk.
T: 2 cup a soup, de 20 stuks moeten toch op.
D: champignonsoep, broccoli, kipfilet en bruine rijst.

Veel te weinig gedronken vandaag, dus vanavond even inhalen.
Tja, hier hoef je niet echt commentaar op neem ik aan?

Jij hebt echt soepissues :D
Spoilers!
pi_147002619
Ik zou zo'n saladebeker echt niet waarderen als kadootje, ik heb pas nog zo'n nutteloos saladebakje-met-geintegreerde-saladecup-en-vork naar de kringloop gedaan.

Ik heb voor vandaag mijn salade gewoon in een van mijn 100 Tupperware bakjes gedaan. Ik ben zo lekker gewoon gebleven O-)
Spoilers!
pi_147005862
O: 2 boterhammen met ham
L: kopje tomatenvenkelsoep, boterham met kaas, halve boterham met 30+ smeerkaas
D1: Kerstproefding van 25 gram gerookte zalm en wat zoete aardappel
D2: Fish and chips. Heekfilet, gepaneerd en gebakken. Aardappels uit de oven
T: dadel, 2 boterhammen met ham, 4 plakjes kaas.

En ik heb nog steeds honger. }:|
Zit te denken aan nog een beetje yoghurt.
pi_147006145
Pff ik krijg nu al de hele dag te horen dat ik er zo verkrapt moe uit zie van iedereen. En dat werkt zo demotiverend. Dan denkt mijn hoofd 'het maakt toch niet uit, ik zie er toch wel verkrapt uit'. En dan krijg ik zin in iets lekkers. Wat natuurlijk compleet nergens op slaat.
pi_147006715
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tja, hier hoef je niet echt commentaar op neem ik aan?

Jij hebt echt soepissues :D
:') ah meeen. Het valt me nu pas op hoeveel soep. Maar soep man, soep. Het is zo goddelijk. Oké oké ik gooi die cup a soups wel weg. :'( Mijn wekker 10 minuten eerder gezet zodat ik weer zal ontbijten. 06:20. Het is dat het goed betaald zo'n baan..

En wat betreft die saladebeker heb je natuurlijk de grootste fout ooit gemaakt. Ik wil juist die met zo'n croutonskuipje en vork. Zo guitig. :D
pi_147006813
Mijn salade gaat ook gewoon in een oud plastic bakje morgen. :P
pi_147006895
Uit welke regio kom jij Fripsel? Ik ken het woord 'verkrapt' echt totaal niet :)

Ik werd wakker met trek in koekjes en heb er nu nog steeds trek in. Ik heb geen honger ofzo of trek in het algemeen maar een zo'n lekker roomboterkoekje uit een assortimentspakje lijkt me nou helemaal het einde.

Dit is trouwens niet helemaal mijn schuld, trek in koekjes is genetisch bepaald bij mij. Mijn oma was een bakkersdochter en ze heeft tot haar dood koekjes gepusht bij iedereen die in haar buurt kwam. Ik zie haar nog achter haar rollator in het verpleeghuis met haar demente hoofd koekjes uitdelen O+ Ze deed dat zo veel dat de zusters (bedienden volgens oma) haar koekblikje hadden afgepakt, ze mocht toen nog maar een rondje per dag maken. En mopperen dat ze deed O+

Maar goed, mijn vader is dus ook gek op koek en gebak en ik ook. Maar helaas, oma's oranje koekblikje van het gouden jubileum van Bernhard en Juliana staat hier leeg in mijn kast.
Spoilers!
pi_147007073
Ik heb al de hele dag zin in chocolademelk. :9
pi_147007114
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

:') ah meeen. Het valt me nu pas op hoeveel soep. Maar soep man, soep. Het is zo goddelijk. Oké oké ik gooi die cup a soups wel weg. :'( Mijn wekker 10 minuten eerder gezet zodat ik weer zal ontbijten. 06:20. Het is dat het goed betaald zo'n baan..

En wat betreft die saladebeker heb je natuurlijk de grootste fout ooit gemaakt. Ik wil juist die met zo'n croutonskuipje en vork. Zo guitig. :D
Van mij mag je best een paar keer in de week cup a soup hoor. Het is rommel maar dat is zo veel. Zo lang de rest van je eten die dag maar wel ok is. En ontbijten mey gebak is dat niet ;)

Ik heb 17 keukenkastjes en had te weinig ruimte. Het saladebakje is een van de vele dingen die het veld hebben geruimd helaas.
Spoilers!
pi_147008188
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Uit welke regio kom jij Fripsel? Ik ken het woord 'verkrapt' echt totaal niet :)

Ik werd wakker met trek in koekjes en heb er nu nog steeds trek in. Ik heb geen honger ofzo of trek in het algemeen maar een zo'n lekker roomboterkoekje uit een assortimentspakje lijkt me nou helemaal het einde.

Dit is trouwens niet helemaal mijn schuld, trek in koekjes is genetisch bepaald bij mij. Mijn oma was een bakkersdochter en ze heeft tot haar dood koekjes gepusht bij iedereen die in haar buurt kwam. Ik zie haar nog achter haar rollator in het verpleeghuis met haar demente hoofd koekjes uitdelen O+ Ze deed dat zo veel dat de zusters (bedienden volgens oma) haar koekblikje hadden afgepakt, ze mocht toen nog maar een rondje per dag maken. En mopperen dat ze deed O+

Maar goed, mijn vader is dus ook gek op koek en gebak en ik ook. Maar helaas, oma's oranje koekblikje van het gouden jubileum van Bernhard en Juliana staat hier leeg in mijn kast.
Brabant, maar ik weet niet of dat nou zo'n specifiek woord van hier is. Volgens mij heb ik gewoon 'n raar taaltje af en toe.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 november 2014 @ 23:22:58 #297
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_147009063
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb hier echt reuze veel lol van :@ http://www.fitbit.com/home
Ik heb die kleine: een fitbit zip, de roze. Is nog best prijzig, maar vond het helemaal mijn geld waard.
ik heb een fitbit weegschaal :P
En ik wil een fitbit charge HR... Maar die is nog niet te koop -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_147012232
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Brabant, maar ik weet niet of dat nou zo'n specifiek woord van hier is. Volgens mij heb ik gewoon 'n raar taaltje af en toe.
Ik moest aan vercrackt denken :')
pi_147012251
Ik zit echt tegen heug en meug mijn ontbijt naar binnen te werken. Terwijl het en heerlijk overgebleven pompoensoepje van gisterenavond is. Ik heb gewoon geen trek en dat gebeurt normaal nooit!
  woensdag 26 november 2014 @ 07:32:46 #300
319308 Tink89
To live is to dance
pi_147012369
Hier ook een brabantse, maar geen verkrapt hoor! Fripseltaal dus, denk ik :)

Ik blijf keurig eten, ondanks het gedoe, en ben stiekem enorm trots op mezelf... Vanavond ook fijn paardrijden, dus goede dag vandaag.

Als er btw iemand een bank\bed\tv enz. over heeft, hou ik me aanbevolen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')