abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146956276
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nee, sufferd. Het is juist geen gewoonte. Ik heb dit al jaren niet gedaan en heb ik mezelf prima onder controle normaal gesproken. Ook op baaldagen, als ik me niet zo lekker voel of er iets aan de hand is. Anders was ik ook nooit blijvend 48 kilo afgevallen...

Alleen vandaag gaat die controle even zitten in werken zonder steeds in huilen uit te barsten of te malen, piekeren of ontzettend bang te zijn voor de toekomst. Jammer dan dat ik even geen controle over m'n eten heb. We zijn niet allemaal controlfreaks.

[..]

:*
Waarom ben je bang voor de toekomst?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  maandag 24 november 2014 @ 16:01:38 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146957804
Tink, je mag trots op jezelf zijn!
Veel sterkte met alles, met alle dingen die moeten worden geregeld.
Je bent een sterke vrouw, dat lees ik altijd in jou berichten en dit gaat je lukken!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 24 november 2014 @ 16:34:33 #203
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146958927
Tink!!
Ik weet dat je er op dit moment geen reet aan hebt, maar het wordt beter.. Ooit. . Uiteindelijk..

dat was iets waar ik me vorig jaar aan vast kon klemmen..

En.. als Jullie bij elkaar horen dan komt dat ook goed..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 24 november 2014 @ 21:03:54 #204
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146968474
Oh Tink toch. Wat kut.
Prrrrr
pi_146971730
Alright, lijstje.

O: Volle kwark
L: Groot hard meergranenbroodje met filet american en twee eieren. Beker karnemelk
T: 10 olijven
A: scholfilet met aardappelpuree en spruiten.

1350 kcal. Ik ga nog even wat fruit eten. :)

Hoe is jullie dag gegaan?
pi_146971793
Ik had een kater en bloed uit m'n doos dus ik had geen topdag. Qua eten ook niet, trouwens.

Lijstje voor morgen:
O: 2 boterhammen
L: Soep
T: Appel
D: Fish and chips maar dan gezond(er) met zoete aardappel uit de oven, gebakken vis en een venkelsalade.
T: Yoghurt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146971841
Tink, sterkte. Hopelijk heb je snel alles op een rijtje voor jezelf. Je hebt een moedige keuze gemaakt!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_146972032
Wie had er hier ook alweer een salade oid gemaakt met zoete aardappel uit de oven met feta of geitenkaas? Hoe zat het ook weer?
Spoilers!
pi_146972038
quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 15:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Als het geen gewoonte is hoef je het nu ook niet te gaan doen. Het lost geen moer op.

[..]

Grappig dat je gelijk weer op de man moet spelen, ben niet anders gewend ook van je. Maar ga jij dan gewoon lekker troost eten en later komen klagen ^O^ jouw feestje. Have funz! kthnxbai.
Ik snap jou niet.. Heb je dat totaal geen gevoel of inlevingsvermogen?

Door jou is is er een andere verdeling in de verschillende topics en nog vind je het nodig om hier te posten. Echt Qwea je doet erg kinderachtig.. Zoek iets anders om je mee te bemoeien, hier is het niet gewenst (normaal praat ik niet voor een ander maar denk/weet dat er meer met mij zijn die deze mening delen).
  maandag 24 november 2014 @ 22:22:42 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146972303
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik snap jou niet.. Heb je dat totaal geen gevoel of inlevingsvermogen?
Dus troosteten aanmoedigen staat gelijk aan inlevingsvermogen? :D goed om te weten!

quote:
Door jou is is er een andere verdeling in de verschillende topics en nog vind je het nodig om hier te posten. Echt Qwea je doet erg kinderachtig..
Men had mijn zege om het in 1 topic te houden hoor.
quote:
Zoek iets anders om je mee te bemoeien, hier is het niet gewenst (normaal praat ik niet voor een ander maar denk/weet dat er meer met mij zijn die deze mening delen).
Ja, tof. Er zijn anderen die het ongetwijfeld wel gewenst vinden. Cry me a river. Of 6.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_146972335
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie had er hier ook alweer een salade oid gemaakt met zoete aardappel uit de oven met feta of geitenkaas? Hoe zat het ook weer?
Ik had rode bieten uit de oven met sinaasappel en geitenkaas, bedoel je die?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_146972597
quote:
2s.gif Op maandag 24 november 2014 22:23 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik had rode bieten uit de oven met sinaasappel en geitenkaas, bedoel je die?
Nope dat was het niet. Ik lust geen bieten. Morgen misschien wel, dan zitten ze in mijn Hello Fresh avondeten.
Spoilers!
pi_146972928
Tink, wat naar om te horen. Natuurlijk is eten geen troost, maar ik weet hoe moeilijk het is om gezonde keuzes te maken als je je klote voelt, dus doe wat je kunt doen!

Ik heb deze week m'n verjaardag gevierd met veel drank, taart en een heel goed feestje. Misschien moet ik me in m'n laatste jaar als 20'er ook nog een mooi dieet doel voor ik 30 word stellen, maar daar ben ik op t moment even niet zo mee bezig.
pi_146973128
God, Tink neemt wat chocola. Tsjonge jonge wat erg. Ik heb me de eerste dagen lam gezopen (en dat ging makkelijk, want ik dronk echt max 1 glaasje wijn per maand of minder). Was zeker ook een gewoonte, dat drinken. Nu gewoon weer terug naar die paar drankjes per jaar overigens.

Tink, lieverd een enorme knuffel en heel veel sterkte! :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146973175
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gisteren wilde ik voor een feestje een rok aan, maar die zat echt helemaal niet lekker, veel te strak, en het zag er ook helemaal niet leuk uit -O- Toen maar wat anders uit de kast getrokken, een broek en een top die wat wijd viel, maar voelde me er niet lekker in. Heb op dat feestje 2 glazen water op en had spontaan helemaal geen zin in alle snacks/taart die daar op tafel stonden. Ik was vorig jaar zo goed bezig, maar heb het helemaal laten versloffen nu. En dat voelt wel ff kut.
Oeh, ja, naar is dat. Maar misschien wel (juist op zo'n feestje) een goeie kickstart de juiste kant weer op?

Ik heb hier ook een te strakke niet mooi staande rok die met een paar kg minder al echt fantastisch zou zijn. Oud&Nieuw-doel misschien maar...

Houd je taai, Tink!

quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 14:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Gaat er niet om of het wat uitmaakt, het gaat erom dat het dus een gewoonte is. Troost moet je niet zoeken in eten. Dat is gewoon ongezond.
En zo'n reactie lijkt me gewoon even niet zo... nodig.
pi_146973178
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nope dat was het niet. Ik lust geen bieten. Morgen misschien wel, dan zitten ze in mijn Hello Fresh avondeten.
Je bedoelt deze parel van een salade:http://www.ilovehealth.nl/zoete-aardappel-salade/

O+
pi_146973239
Ach, Tink weet ook wie het zegt. Dat weten we allemaal. Dit is niets nieuws.

Iets zeggen helpt niets, negeren helpt niet, half LIF op stelten helpt niets. Qwea blijft de real life troll van de Dieetclub. Jammer maar helaas.

Ik blijf gewoon volhouden dat we het hier gezellig kunnen hebben :*

[ Bericht 34% gewijzigd door Lucky_Strike op 24-11-2014 22:58:19 ]
Spoilers!
pi_146973256
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:49 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Je bedoelt deze parel van een salade:http://www.ilovehealth.nl/zoete-aardappel-salade/

O+
:9 Die is om te onthouden!
pi_146973272
quote:

[..]

O+
Saved to disk!
Whiskyplankje
pi_146973393
quote:

[..]

O+
Volgens mij bedoelde ik nog iets anders maar dat boeit niet meer want ik moet deze eten! En ik heb nog alles in huis ook. Alleen kan ik hem donderdag pas eten ;( Morgen heb ik nog restjes linzensoep, guacamole en sushi die op moeten en woensdag ben ik winkelen.
Spoilers!
pi_146977206
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

Iets zeggen helpt niets, negeren helpt niet, half LIF op stelten helpt niets. Qwea blijft de real life troll van de Dieetclub. Jammer maar helaas.

Dat laatste hoop ik ook.
pi_146977402
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde ik nog iets anders maar dat boeit niet meer want ik moet deze eten! En ik heb nog alles in huis ook. Alleen kan ik hem donderdag pas eten ;( Morgen heb ik nog restjes linzensoep, guacamole en sushi die op moeten en woensdag ben ik winkelen.
Ik vermoed dat je die van mij bedoelde, maar die was niet met feta of geitenkaas:
http://chickslovefood.com/5-or-less-gevulde-zoete-aardappel/
  dinsdag 25 november 2014 @ 07:17:27 #223
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146978339
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

Real life troll _O- wat wil je nou? Kusjeknuffelkroel reacties van "meeeeeeid, wat errug!! Eet maar lekker die reep chocolade hoor. En daarna een zak pepernoten, 4 liter chocomelk, een kilo taart en 4 bakken ijs! Komt allemaal wel goed dan!" Want dat gaat ab-so-luut helemaal 100% zeker de weten helpen.

Wat ontzettend onozel van mijzelf dat ik die niet heb ingezien. Hoe kon ik zo dom zijn. Mea culpa. Alsnog dan maar :

meeeeeeid, wat errug!! Eet maar lekker die reep chocolade hoor. En daarna een zak pepernoten, 4 liter chocomelk, een kilo taart en 4 bakken ijs! Komt allemaal wel goed dan!

Zo. Dan ga ik nu naar mijn massage arregement. Kthnxbai. :*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 november 2014 @ 07:23:46 #224
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146978388
Probeer het enorme grijze vlak eens uit tussen zwart en wit.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 25 november 2014 @ 07:45:48 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146978492
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 november 2014 07:23 schreef Sjeen het volgende:
Probeer het enorme grijze vlak eens uit tussen zwart en wit.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_146978564
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 01:24 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je die van mij bedoelde, maar die was niet met feta of geitenkaas:
http://chickslovefood.com/5-or-less-gevulde-zoete-aardappel/
:D Ik denk niet dat het mega gezond is, but I need it. Zowel de kaas als de vlees versie. :9
pi_146978660
Ik realiseer me nu pas dat ik helemaal niet in het juiste topic zit. :D Maar ik vind jullie wel lief!
pi_146978802
Leuk, drama op de vroege ochtend :')

Gedurende het leven komen er talloze situaties die echt gewoon ronduit klote zijn, maar in z'n situatie constant terugvallen naar oude 'slechte' gewoontes is niet goed te praten. Als het gebeurt en je het ziet het in, dan is het nog iets. Maar wat is hier de toon, 'het leven is kut nu, kom ga lekker vreten, voel je je echt beter door zeg'.

Je moet gaan inzien dat eten niet moet helpen om je beter te voelen in zulke situaties, daar is het niet voor. Over een paar weken zie je dat je gewicht weer flink omgegaan is, nou dan voel je een stuk beter zeg :'). Met alle gevolgen van dien, want 'het leven is kut ik doe zo mijn best, ik ben weer flink gegroeid' en hop daar gaat de volgende trede van de spiraal.

Maakt de situatie voor Tink niet minder erg ofzo, maar eten erbij hoeft echt niet.

O ja:
Haten op Qwea voor de hardere waarheid :')
Qwea troll noemen :')
Qwea negeren :')
Denken dat half LIF niks beters te doen heeft dan Qwea haten of negeren :')

For fuck sake people, get a LIFe. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:07 schreef Rebubbled het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat ik helemaal niet in het juiste topic zit. :D Maar ik vind jullie wel lief!
Waar ga je nu heen?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146978840
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:25 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Waar ga je nu heen?
Ik lieg er wel een paar kilo aan en blijf lekker hier. O+
pi_146978847
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:30 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Ik lieg er wel een paar kilo aan en blijf lekker hier. O+
Er zijn nog meer afvalreeksen :Y

Maar dus een BMI onder de 29 *O*, dat is altijd positiever dan als je hier 'rechtmatig' hoort :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146978887
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:31 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Er zijn nog meer afvalreeksen :Y

Maar dus een BMI onder de 29 *O*, dat is altijd positiever dan als je hier 'rechtmatig' hoort :P
Ja I know. Wellicht is het zware dingen tillen en cutten topic wat, maar ik begrijp de bmi 27 eis niet. 27 omdat je moeilijk veel spieren hebt of 27 omdat je net begint? Die ander is net wat te veel gekeuvel voor mij.
pi_146978924
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:35 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Ja I know. Wellicht is het zware dingen tillen en cutten topic wat, maar ik begrijp de bmi 27 eis niet. 27 omdat je moeilijk veel spieren hebt of 27 omdat je net begint? Die ander is net wat te veel gekeuvel voor mij.
Je hebt dit topic dus.

Dan nog deze: Topicreeks: Dieetclub, maar die is dood verklaard.

Dan nog deze: LIF / [Gezond Slank] #2291 - Wat een klasse, wat een gratie! </Kuzcooo>, die is voor mensen zonder overgewicht.

Dan nog deze: LIF / [Het grote afval topic] #3 Save the Ocean!, is geboren uit de hele [Dieetclub] discussie (net zoals dit topic trouwens). Hier is praktisch iedereen welkom, geen BMI eis oid. Hard gaan sporten, niet sporten, whatever.

Dan nog deze: LIF / [DE GYM voedingsclub #1], ken hem zelf niet zo goed. Volgens mij meer voor afvallen met serieus fitness/sporten

Dus ja, keuze genoeg :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146978980
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Je moet gaan inzien dat eten niet moet helpen om je beter te voelen in zulke situaties, daar is het niet voor. Over een paar weken zie je dat je gewicht weer flink omgegaan is, nou dan voel je een stuk beter zeg :'). Met alle gevolgen van dien, want 'het leven is kut ik doe zo mijn best, ik ben weer flink gegroeid' en hop daar gaat de volgende trede van de spiraal.

Maakt de situatie voor Tink niet minder erg ofzo, maar eten erbij hoeft echt niet.

Ik geloof dat Tink dat (gezien haar dieetgeschiedenis) heus wel inziet, dus dat opmerkingen over vooral-niet-troosteten even niet zo nodig zijn. Sterkte o.i.d. lijkt me meer op z'n plaats.
pi_146979099
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:44 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Ik geloof dat Tink dat (gezien haar dieetgeschiedenis) heus wel inziet, dus dat opmerkingen over vooral-niet-troosteten even niet zo nodig zijn. Sterkte o.i.d. lijkt me meer op z'n plaats.
Ik bedoel het niet als aanval op Tink als persoon, maar als zijnde de algemene discussie :Y. Zelf lees ik deze instelling niet echt terug, gezien de reacties :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146979226
Mijn vriendin is begonnen met afvallen.
Wil haar graag een cadeautje geven om haar hier mee te helpen en te steunen.

Heeft iemand een idee wat ik kan geven ?
Ze heeft al zo'n calorieën boekje.
pi_146979233
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:54 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet als aanval op Tink als persoon, maar als zijnde de algemene discussie :Y. Zelf lees ik deze instelling niet echt terug, gezien de reacties :)
Wij hadden het dus wel specifiek over Tink.
Spoilers!
pi_146979489
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:04 schreef So_Surreal het volgende:

Zo uit mijn hoofd: Een saladebeker misschien, kan ze makkelijk een salade meenemen naar school/werk. Keukenweegschaal voor het broodnodige afwegen van de porties.

Wil ze ook meer bewegen? Dan is iets kleins als een stappenteller een ding of iets groots als een sportschool abbonnement of zo'n hartslagmeterhorloge ding.
Whiskyplankje
pi_146979508
quote:

Misschien is het leuk om haar iets te geven als ze een (tussentijds) doel behaald heeft. Niet zo zeer iets wat te maken heeft met afvallen.
Of gewoon over een tijdje als je ziet dat ze goed bezig is, als gebaar van trots...
pi_146979529
En ik ga het voorbeeld van L_S opvolgen.
Het moet hier gezellig blijven :)
pi_146979542
quote:

Gaat ze ook sporten? Anders misschien iets van een hardloopshirt, yogamatje oid.

Knuffel voor Tink! Jij slaat je hier wel doorheen :*
My salvation lies in your love..
pi_146979583
Een lijstje vandaag:
O: Havermout en banaan
L: 2 boterham bio ham, karnemelk, soepje en rauwkost
T: komkommer, gekookt ei, mandarijnen
D: restje noodlesoup, nasi en gegrilde kipspiesjes
T: speciaalbiertje en een banaan (niet tegelijk)
Whiskyplankje
pi_146979610
Pff ik kon niet slapen van de pijn vannacht en voel me nu ook nog een beetje grieperig. Gaat een lange zware dag worden denk ik..

O: twee cracker met filet americain
L: twee boterhammen met kipgrillworst
T: banaan
S: fysiotherapie
T: peperkoek
D: krieltjes met varkensfilet paprika sla komkommer zongedroogde tomaatjes en salie.
T: warme chocomel (light)
pi_146979629
Ohja sterkte trouwens Tink! Doe wat goed voelt op dit moment.
pi_146980134
Lijstje:

O smoothie
T Restje Griekse salade, cracker guacamole
L linzensoep, karnemelk
T 6 stukjes sushi, cracker guacamole
A Bulgur, kipshoarma, gele biet
Spoilers!
pi_146980269
Mijn gewicht fluctueert enorm (gedurende de week gat er zo 2 kg af, en in het weekend weer 1,5 erbij. :') ) maar sinds vorige week dinsdag ben ik effectief 0,4 kwijt. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146980294
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:20 schreef Karstman het volgende:

[..]

Zo uit mijn hoofd: Een saladebeker misschien, kan ze makkelijk een salade meenemen naar school/werk. Keukenweegschaal voor het broodnodige afwegen van de porties.

Wil ze ook meer bewegen? Dan is iets kleins als een stappenteller een ding of iets groots als een sportschool abbonnement of zo'n hartslagmeterhorloge ding.
Saladebeker is een goed idee, keukenweegschaal hebben we al.
We hebben op zolder nu tijdelijk een halve sportschool staan :') dus dat is het probleem niet eigenlijk.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:21 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Misschien is het leuk om haar iets te geven als ze een (tussentijds) doel behaald heeft. Niet zo zeer iets wat te maken heeft met afvallen.
Of gewoon over een tijdje als je ziet dat ze goed bezig is, als gebaar van trots...
Dat wil ik sowieso doen, maar dit is extra als cadeautje in de schoen.
Ik heb van de week al iets van haar gehad namelijk.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:23 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Gaat ze ook sporten? Anders misschien iets van een hardloopshirt, yogamatje oid.

Knuffel voor Tink! Jij slaat je hier wel doorheen :*
Yogamatje hebben we al in onze bescheiden sportschool op zolder haha.
Verder heeft ze al een racefiets inclusief kleding voor alle seizoenen, dus dat is ook al verzorgd :)
pi_146980902
Ik zou gewoon heel lief voor d'r zijn. Waar ik echt super blij van werd is dat mijn vriend me van het weekend vastpakte en heel verbaasd zij 'hee je voelt dunner! Er is minder Laura om vast te houden'.
pi_146981843
Ik ga vanavond weer eens een Jamie 15 minute meal maken, want heb zin in zoete aardappel, door al dat gelul hier over zoete aardappel, en dat is een makkelijk recept.

Als ik zo'n zak zoete aardappels koop bij de AH, die bij de gewone aardappels liggen, hoe lang is dat dan houdbaar?
pi_146981886
ik kom even actiever meeposten ipv alleen lurken want ik heb het even nodig.
Ik heb vorige week afscheid genomen van mijn oma en sindsdien ben ik in een soort van emotionele honger-stand beland. Ze is nog niet overleden, maar bij elk telefoontje vanuit mijn ouders schrik ik nu. En we bellen redelijk vaak.

Nu is de schade wat betreft gewicht redelijk beperkt, maar ik had met mezelf afgesproken dat ik voor 2015 vijf kilo kwijt zou zijn. Nu ben ik daar al wel drie van kwijt, maar die laatste twee hebben weer even wat actie nodig. Aangezien ik sinds een tijdje een zittend beroep heb is het sowieso niet verkeerd om meer te bewegen.

En mijn werkgever begint aan een eiwit dieet, dus minder verleidingen dan ooit in het pand :)

o :smoothie sojamelk en banaan
t : boterham met kaas
l : drie boterhammen met sandwichspread
t : ananas
d : kleefrijst met avocado, komkommer, lenteui en vega vlees. Met een beetje sojasaus en sesamolie, sesamzaad. en een kommetje miso soep
t : sinaasappel
pi_146982703
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:00 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vanavond weer eens een Jamie 15 minute meal maken, want heb zin in zoete aardappel, door al dat gelul hier over zoete aardappel, en dat is een makkelijk recept.

Als ik zo'n zak zoete aardappels koop bij de AH, die bij de gewone aardappels liggen, hoe lang is dat dan houdbaar?
Ik heb gisteren een zoete aardappel gebruikt die ik al twee weken in de kast had liggen. Is prima houdbaar.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')