Waarom ben je bang voor de toekomst?quote:Op maandag 24 november 2014 14:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, sufferd. Het is juist geen gewoonte. Ik heb dit al jaren niet gedaan en heb ik mezelf prima onder controle normaal gesproken. Ook op baaldagen, als ik me niet zo lekker voel of er iets aan de hand is. Anders was ik ook nooit blijvend 48 kilo afgevallen...
Alleen vandaag gaat die controle even zitten in werken zonder steeds in huilen uit te barsten of te malen, piekeren of ontzettend bang te zijn voor de toekomst. Jammer dan dat ik even geen controle over m'n eten heb. We zijn niet allemaal controlfreaks.
[..]
Ik snap jou niet.. Heb je dat totaal geen gevoel of inlevingsvermogen?quote:Op maandag 24 november 2014 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het geen gewoonte is hoef je het nu ook niet te gaan doen. Het lost geen moer op.
[..]
Grappig dat je gelijk weer op de man moet spelen, ben niet anders gewend ook van je. Maar ga jij dan gewoon lekker troost eten en later komen klagenjouw feestje. Have funz! kthnxbai.
Dus troosteten aanmoedigen staat gelijk aan inlevingsvermogen?quote:Op maandag 24 november 2014 22:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik snap jou niet.. Heb je dat totaal geen gevoel of inlevingsvermogen?
Men had mijn zege om het in 1 topic te houden hoor.quote:Door jou is is er een andere verdeling in de verschillende topics en nog vind je het nodig om hier te posten. Echt Qwea je doet erg kinderachtig..
Ja, tof. Er zijn anderen die het ongetwijfeld wel gewenst vinden. Cry me a river. Of 6.quote:Zoek iets anders om je mee te bemoeien, hier is het niet gewenst (normaal praat ik niet voor een ander maar denk/weet dat er meer met mij zijn die deze mening delen).
Ik had rode bieten uit de oven met sinaasappel en geitenkaas, bedoel je die?quote:Op maandag 24 november 2014 22:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie had er hier ook alweer een salade oid gemaakt met zoete aardappel uit de oven met feta of geitenkaas? Hoe zat het ook weer?
Nope dat was het niet. Ik lust geen bieten. Morgen misschien wel, dan zitten ze in mijn Hello Fresh avondeten.quote:Op maandag 24 november 2014 22:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik had rode bieten uit de oven met sinaasappel en geitenkaas, bedoel je die?
Oeh, ja, naar is dat. Maar misschien wel (juist op zo'n feestje) een goeie kickstart de juiste kant weer op?quote:Op zondag 23 november 2014 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gisteren wilde ik voor een feestje een rok aan, maar die zat echt helemaal niet lekker, veel te strak, en het zag er ook helemaal niet leuk uitToen maar wat anders uit de kast getrokken, een broek en een top die wat wijd viel, maar voelde me er niet lekker in. Heb op dat feestje 2 glazen water op en had spontaan helemaal geen zin in alle snacks/taart die daar op tafel stonden. Ik was vorig jaar zo goed bezig, maar heb het helemaal laten versloffen nu. En dat voelt wel ff kut.
En zo'n reactie lijkt me gewoon even niet zo... nodig.quote:Op maandag 24 november 2014 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat er niet om of het wat uitmaakt, het gaat erom dat het dus een gewoonte is. Troost moet je niet zoeken in eten. Dat is gewoon ongezond.
Je bedoelt deze parel van een salade:http://www.ilovehealth.nl/zoete-aardappel-salade/quote:Op maandag 24 november 2014 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nope dat was het niet. Ik lust geen bieten. Morgen misschien wel, dan zitten ze in mijn Hello Fresh avondeten.
quote:Op maandag 24 november 2014 22:49 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Je bedoelt deze parel van een salade:http://www.ilovehealth.nl/zoete-aardappel-salade/
Saved to disk!quote:Op maandag 24 november 2014 22:49 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Je bedoelt deze parel van een salade:http://www.ilovehealth.nl/zoete-aardappel-salade/
Volgens mij bedoelde ik nog iets anders maar dat boeit niet meer want ik moet deze eten! En ik heb nog alles in huis ook. Alleen kan ik hem donderdag pas etenquote:Op maandag 24 november 2014 22:49 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook.quote:Op maandag 24 november 2014 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, Tink weet ook wie het zegt. Dat weten we allemaal. Dit is niets nieuws.
Iets zeggen helpt niets, negeren helpt niet, half LIF op stelten helpt niets. Qwea blijft de real life troll van de Dieetclub. Jammer maar helaas.
Ik blijf gewoon volhouden dat we het hier gezellig kunnen hebben![]()
Ik vermoed dat je die van mij bedoelde, maar die was niet met feta of geitenkaas:quote:Op maandag 24 november 2014 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ik nog iets anders maar dat boeit niet meer want ik moet deze eten! En ik heb nog alles in huis ook. Alleen kan ik hem donderdag pas etenMorgen heb ik nog restjes linzensoep, guacamole en sushi die op moeten en woensdag ben ik winkelen.
Real life trollquote:Op maandag 24 november 2014 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, Tink weet ook wie het zegt. Dat weten we allemaal. Dit is niets nieuws.
Iets zeggen helpt niets, negeren helpt niet, half LIF op stelten helpt niets. Qwea blijft de real life troll van de Dieetclub. Jammer maar helaas.
Ik blijf gewoon volhouden dat we het hier gezellig kunnen hebben![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:23 schreef Sjeen het volgende:
Probeer het enorme grijze vlak eens uit tussen zwart en wit.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je die van mij bedoelde, maar die was niet met feta of geitenkaas:
http://chickslovefood.com/5-or-less-gevulde-zoete-aardappel/
Waar ga je nu heen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:07 schreef Rebubbled het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat ik helemaal niet in het juiste topic zit.Maar ik vind jullie wel lief!
Ik lieg er wel een paar kilo aan en blijf lekker hier.quote:
Er zijn nog meer afvalreeksenquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:30 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik lieg er wel een paar kilo aan en blijf lekker hier.
Ja I know. Wellicht is het zware dingen tillen en cutten topic wat, maar ik begrijp de bmi 27 eis niet. 27 omdat je moeilijk veel spieren hebt of 27 omdat je net begint? Die ander is net wat te veel gekeuvel voor mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Er zijn nog meer afvalreeksen![]()
Maar dus een BMI onder de 29, dat is altijd positiever dan als je hier 'rechtmatig' hoort
Je hebt dit topic dus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:35 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ja I know. Wellicht is het zware dingen tillen en cutten topic wat, maar ik begrijp de bmi 27 eis niet. 27 omdat je moeilijk veel spieren hebt of 27 omdat je net begint? Die ander is net wat te veel gekeuvel voor mij.
Ik geloof dat Tink dat (gezien haar dieetgeschiedenis) heus wel inziet, dus dat opmerkingen over vooral-niet-troosteten even niet zo nodig zijn. Sterkte o.i.d. lijkt me meer op z'n plaats.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Je moet gaan inzien dat eten niet moet helpen om je beter te voelen in zulke situaties, daar is het niet voor. Over een paar weken zie je dat je gewicht weer flink omgegaan is, nou dan voel je een stuk beter zeg. Met alle gevolgen van dien, want 'het leven is kut ik doe zo mijn best, ik ben weer flink gegroeid' en hop daar gaat de volgende trede van de spiraal.
Maakt de situatie voor Tink niet minder erg ofzo, maar eten erbij hoeft echt niet.
Ik bedoel het niet als aanval op Tink als persoon, maar als zijnde de algemene discussiequote:Op dinsdag 25 november 2014 08:44 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Tink dat (gezien haar dieetgeschiedenis) heus wel inziet, dus dat opmerkingen over vooral-niet-troosteten even niet zo nodig zijn. Sterkte o.i.d. lijkt me meer op z'n plaats.
Wij hadden het dus wel specifiek over Tink.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet als aanval op Tink als persoon, maar als zijnde de algemene discussie. Zelf lees ik deze instelling niet echt terug, gezien de reacties
Zo uit mijn hoofd: Een saladebeker misschien, kan ze makkelijk een salade meenemen naar school/werk. Keukenweegschaal voor het broodnodige afwegen van de porties.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:04 schreef So_Surreal het volgende:
Mijn vriendin is begonnen met afvallen.
Wil haar graag een cadeautje geven om haar hier mee te helpen en te steunen.
Heeft iemand een idee wat ik kan geven ?
Ze heeft al zo'n calorieën boekje.
Misschien is het leuk om haar iets te geven als ze een (tussentijds) doel behaald heeft. Niet zo zeer iets wat te maken heeft met afvallen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:04 schreef So_Surreal het volgende:
Gaat ze ook sporten? Anders misschien iets van een hardloopshirt, yogamatje oid.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:04 schreef So_Surreal het volgende:
Saladebeker is een goed idee, keukenweegschaal hebben we al.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd: Een saladebeker misschien, kan ze makkelijk een salade meenemen naar school/werk. Keukenweegschaal voor het broodnodige afwegen van de porties.
Wil ze ook meer bewegen? Dan is iets kleins als een stappenteller een ding of iets groots als een sportschool abbonnement of zo'n hartslagmeterhorloge ding.
Dat wil ik sowieso doen, maar dit is extra als cadeautje in de schoen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien is het leuk om haar iets te geven als ze een (tussentijds) doel behaald heeft. Niet zo zeer iets wat te maken heeft met afvallen.
Of gewoon over een tijdje als je ziet dat ze goed bezig is, als gebaar van trots...
Yogamatje hebben we al in onze bescheiden sportschool op zolder haha.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:23 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Gaat ze ook sporten? Anders misschien iets van een hardloopshirt, yogamatje oid.
Knuffel voor Tink! Jij slaat je hier wel doorheen
Ik heb gisteren een zoete aardappel gebruikt die ik al twee weken in de kast had liggen. Is prima houdbaar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:00 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vanavond weer eens een Jamie 15 minute meal maken, want heb zin in zoete aardappel, door al dat gelul hier over zoete aardappel, en dat is een makkelijk recept.
Als ik zo'n zak zoete aardappels koop bij de AH, die bij de gewone aardappels liggen, hoe lang is dat dan houdbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |