abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2014 @ 11:45:49 #126
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146921486
Gisteren wilde ik voor een feestje een rok aan, maar die zat echt helemaal niet lekker, veel te strak, en het zag er ook helemaal niet leuk uit -O- Toen maar wat anders uit de kast getrokken, een broek en een top die wat wijd viel, maar voelde me er niet lekker in. Heb op dat feestje 2 glazen water op en had spontaan helemaal geen zin in alle snacks/taart die daar op tafel stonden. Ik was vorig jaar zo goed bezig, maar heb het helemaal laten versloffen nu. En dat voelt wel ff kut.
pi_146921625
Gisteren een feestje gehad, niet echt op mijn eten gelet maar ik was de bob dus dat is altijd al beter :)
pi_146921748
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gisteren wilde ik voor een feestje een rok aan, maar die zat echt helemaal niet lekker, veel te strak, en het zag er ook helemaal niet leuk uit -O- Toen maar wat anders uit de kast getrokken, een broek en een top die wat wijd viel, maar voelde me er niet lekker in. Heb op dat feestje 2 glazen water op en had spontaan helemaal geen zin in alle snacks/taart die daar op tafel stonden. Ik was vorig jaar zo goed bezig, maar heb het helemaal laten versloffen nu. En dat voelt wel ff kut.
Ja dit moment had ik dus laatst ook. Tijd om weer verder te gaan! :)
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  zondag 23 november 2014 @ 12:01:05 #129
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146921771
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:53 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren een feestje gehad, niet echt op mijn eten gelet maar ik was de bob dus dat is altijd al beter :)
Ik ben ook bijna altijd bob. Scheelt al een hoop als je op een feestje niet drinkt inderdaad :Y
  zondag 23 november 2014 @ 12:05:05 #130
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146921849
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:00 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Ja dit moment had ik dus laatst ook. Tijd om weer verder te gaan! :)
Het voelt zo ontzettend klote! Vorig jaar met oud en nieuw had ik een prachtige nauwsluitende jurk aan in een (iets groot vallende) maat 36. Hij stond zo mooi en ik kreeg er zoveel complimenten over! En nu gaat diezelfde jurk nog wel dicht, maar zie je echt heel duidelijk een pens zitten en zit hij te strak om mijn heupen.

Ik snaai gewoon teveel momenteel. Ik moet weer 'afkicken' van alle suikerzooi vrees ik.
Vanmiddag ga ik voor het eerst in een jaar weer hardlopen, heb ik net besloten. Wel weer les 1 van Evy en waarschijnlijk op super-slakken-tempo, maar ik moet ergens beginnen...
pi_146921850
Ik heb gisteravond twee broeken korter gemaakt, en kon daardoor twee broeken de te groot bak inslingeren... En dat voelt best goed.
pi_146921860
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik ben ook bijna altijd bob. Scheelt al een hoop als je op een feestje niet drinkt inderdaad :Y
Daar kies ik nu ook wel vaak bewust voor.
Het is een makkelijke manier om kcal te besparen, ook als de rest niet zo goed lukt.
  zondag 23 november 2014 @ 12:08:08 #133
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146921899
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar kies ik nu ook wel vaak bewust voor.
Het is een makkelijke manier om kcal te besparen, ook als de rest niet zo goed lukt.
Groot gelijk :Y Doe ik ook heel vaak. En mijn man geniet meer van een biertje dan ik van een wijntje, dus dan vind ik het ook helemaal niet erg om te rijden.
  zondag 23 november 2014 @ 12:15:37 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146922050
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Het voelt zo ontzettend klote! Vorig jaar met oud en nieuw had ik een prachtige nauwsluitende jurk aan in een (iets groot vallende) maat 36. Hij stond zo mooi en ik kreeg er zoveel complimenten over! En nu gaat diezelfde jurk nog wel dicht, maar zie je echt heel duidelijk een pens zitten en zit hij te strak om mijn heupen.

Ik snaai gewoon teveel momenteel. Ik moet weer 'afkicken' van alle suikerzooi vrees ik.
Vanmiddag ga ik voor het eerst in een jaar weer hardlopen, heb ik net besloten. Wel weer les 1 van Evy en waarschijnlijk op super-slakken-tempo, maar ik moet ergens beginnen...
Tempo is niet belangrijk. Belangrijk is dat je weer begint idd! En doe jezelf een plezier, sla GEEN les evy over. Voor je het weet heb je blessures :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Licht Ontvlambaar zondag 23 november 2014 @ 12:19:56 #135
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146922132
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Groot gelijk :Y Doe ik ook heel vaak. En mijn man geniet meer van een biertje dan ik van een wijntje, dus dan vind ik het ook helemaal niet erg om te rijden.
ik Bob alleen maar als ik alleen ergens heen ga eigenlijk. Maar zoals ik gisteren al aangaf, naast elke glas wijn minimaal één glas water. Dat is voor mij al een prima stap :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 23 november 2014 @ 12:20:17 #136
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146922139
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 12:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tempo is niet belangrijk. Belangrijk is dat je weer begint idd! En doe jezelf een plezier, sla GEEN les evy over. Voor je het weet heb je blessures :o
Dit is inmiddels de derde keer dat ik het Evy traject begin :') Ik heb nooit een les overgeslagen en ben dat ook zeker niet van plan inderdaad! Heb wel al eerder een bepaalde les overgedaan omdat die de keer ervoor zo klote ging...
Ik ben de vorige keer rond les 14 afgehaakt wegens een slijmbeursontsteking in combinatie met een peesschede ontsteking in mijn heup. En daarna door mijn stomme val op de knieën in juli niks meer durven doen omdat die nasleep zo lang was/is. Dus ik ga het echt heel rustig aan proberen, want ik wil daarna nog wel kunnen lopen :Y
  zondag 23 november 2014 @ 12:21:47 #137
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146922167
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik Bob alleen maar als ik alleen ergens heen ga eigenlijk. Maar zoals ik gisteren al aangaf, naast elke glas wijn minimaal één glas water. Dat is voor mij al een prima stap :)
Daarmee beperk je het aantal wijntjes ook al aanzienlijk ja :Y Sowieso vind ik het wel lekker om een glas water naast mijn glas wijn te hebben. Dan komt de wijn ook niet zo binnen vallen en kan ik er gewoon rustig van genieten :)
  zondag 23 november 2014 @ 12:33:56 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146922385
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dit is inmiddels de derde keer dat ik het Evy traject begin :') Ik heb nooit een les overgeslagen en ben dat ook zeker niet van plan inderdaad! Heb wel al eerder een bepaalde les overgedaan omdat die de keer ervoor zo klote ging...
Maar dat is niet erg :) Ik zie vet veel dodo's van les 3 naar les 12 gaan. En dan in ene zijn er blessures.

quote:
Ik ben de vorige keer rond les 14 afgehaakt wegens een slijmbeursontsteking in combinatie met een peesschede ontsteking in mijn heup. En daarna door mijn stomme val op de knieën in juli niks meer durven doen omdat die nasleep zo lang was/is. Dus ik ga het echt heel rustig aan proberen, want ik wil daarna nog wel kunnen lopen :Y
Ai :X Precies, lekker rustig aan, niks forceren. Dan loop je maar wat langzamer. Hiero telkens last van de rechterscheen. Kuit staat ook veeeelste strak. Fysio heeft me vorige week gedryneedled. Maar eens kijken of ze dat morgen even weer kan doen voordat we Dinsdag weer gaan hardlopen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_146922569
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat werkt ook goed :Y
pi_146925185
Weer een weekplanning aan het maken:

Vanavond: zelfgemaakte soep met hete kip, salade en een broodje. (http://www.lekkerensimpel(...)-en-simpel-hete-kip/ nog niet eerder gemaakt, ben benieuwd).

Maandag: pasta met pangasiusfilet, spinazie en cherrytomaatjes

Dinsdag: 1 pans gerecht van aardappeltjes, varkensfilet, courgette en zongedroogde tomaatjes.

Woensdag: Onbekend, eet niet thuis. Maar ik kook dus dat komt wel goed.

Donderdag: Ik zag een recept voor turkse pizzawraps wat me wel lekker leek. Ik weet alleen niet hoe ongezond het is. Ik dacht aan 2 per persoon: http://www.lekkerensimpel.com/2014/03/25/turkse-pizza/

Vrijdag: Mexicaanse stoof met wraps ipv de standaard rijst (want die heb ik dan over van de dag ervoor), en advocado erbij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2014 14:23:32 ]
pi_146935827
Hoi ik lurk even mee want ik moet afvallen :)
pi_146936315
Verjaardag overleefd. Mijn vriend zijn nichtje zat op mijn schoot en mijn schoonmoeder kon het niet laten om te zeggen dat het me goed stond, zo'n kind. :')

O: laat wakker dus toen sliep ik nog.
L: 2 spelt met philadelphia en tomaat.
T: 1 plakje wit stokbrood met gerookte zalm en een kaashapje.
D: 1 kommetje tomatensoep, kipfilet in spek, sla, 1 opscheplepel aardappelpartjes uit de oven.

Enkel spa rood gedronken.

Not bad. :D

Edit: ohja, gewogen. 74kg precies. Dus het scheelt 6kg met wat ik zelf dacht. :') Evengoed werk aan de winkel, maar wel minder werk. :D
  zondag 23 november 2014 @ 20:39:27 #143
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146936621
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:20 schreef Mazu het volgende:
Hoi ik lurk even mee want ik moet afvallen :)
Dat helpt vast!
Prrrrr
pi_146936740
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Dat helpt vast!
Vanmiddag al even gerend! En zag hier dat Evy je daarbij kan helpen. Ik kende het niet tot dat ik het hier las. Dus, ja, het helpt. :)
  zondag 23 november 2014 @ 20:42:55 #145
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146936766
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 20:42 schreef Mazu het volgende:

[..]

Vanmiddag al even gerend! En zag hier dat Evy je daarbij kan helpen. Ik kende het niet tot dat ik het hier las. Dus, ja, het helpt. :)
Top!
Prrrrr
pi_146938126
Heb altijd de kcal bijgehouden, even werkt het maar het is helemaal niet leuk. Ik noem even op wat ik vandaag gegeten heb, misschien werkt dat beter. Willen jullie kijken of dit goed is?

O: kommetje yoghurt met honing en walnoten + 2 eieren.

T: 1/2 paprika met humus.

M: 2 boterhammen met Becel light en kipfilet (4 plakjes)

T: ongeveer 20 gr Havermout met melk en honing.

A: beetje rijst (denk 150 gr) en Chinese roerbakgroente van gisteren wat nog over was

Net: 2 boterhammen met kipfilet, Sla met een schijfje geitenkaas, 3 cherrytomaten en honing.
Beker halfvolle warme melk met honing.
pi_146941416
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 21:17 schreef Mazu het volgende:
Heb altijd de kcal bijgehouden, even werkt het maar het is helemaal niet leuk. Ik noem even op wat ik vandaag gegeten heb, misschien werkt dat beter. Willen jullie kijken of dit goed is?

O: kommetje yoghurt met honing en walnoten + 2 eieren.

T: 1/2 paprika met humus.

M: 2 boterhammen met Becel light en kipfilet (4 plakjes)

T: ongeveer 20 gr Havermout met melk en honing.

A: beetje rijst (denk 150 gr) en Chinese roerbakgroente van gisteren wat nog over was

Net: 2 boterhammen met kipfilet, Sla met een schijfje geitenkaas, 3 cherrytomaten en honing.
Beker halfvolle warme melk met honing.
Veel honing. Is dat elke dag zo?
pi_146941561
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 22:33 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Veel honing. Is dat elke dag zo?
Ja nu ik het terug lees valt het me ook op :9

Nee, is niet elke dag zo.
pi_146943180
Ik zou ook dingen als rijst wel afwegen want het kan soms moeilijk gokken zijn.
En dat maakt dan wel veel verschil.
pi_146943441
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 23:20 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou ook dingen als rijst wel afwegen want het kan soms moeilijk gokken zijn.
En dat maakt dan wel veel verschil.
En dan wegen als het onbereid of bereid is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')