Ja dit moment had ik dus laatst ook. Tijd om weer verder te gaan!quote:Op zondag 23 november 2014 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gisteren wilde ik voor een feestje een rok aan, maar die zat echt helemaal niet lekker, veel te strak, en het zag er ook helemaal niet leuk uitToen maar wat anders uit de kast getrokken, een broek en een top die wat wijd viel, maar voelde me er niet lekker in. Heb op dat feestje 2 glazen water op en had spontaan helemaal geen zin in alle snacks/taart die daar op tafel stonden. Ik was vorig jaar zo goed bezig, maar heb het helemaal laten versloffen nu. En dat voelt wel ff kut.
Ik ben ook bijna altijd bob. Scheelt al een hoop als je op een feestje niet drinkt inderdaadquote:Op zondag 23 november 2014 11:53 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren een feestje gehad, niet echt op mijn eten gelet maar ik was de bob dus dat is altijd al beter
Het voelt zo ontzettend klote! Vorig jaar met oud en nieuw had ik een prachtige nauwsluitende jurk aan in een (iets groot vallende) maat 36. Hij stond zo mooi en ik kreeg er zoveel complimenten over! En nu gaat diezelfde jurk nog wel dicht, maar zie je echt heel duidelijk een pens zitten en zit hij te strak om mijn heupen.quote:Op zondag 23 november 2014 12:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ja dit moment had ik dus laatst ook. Tijd om weer verder te gaan!
Daar kies ik nu ook wel vaak bewust voor.quote:Op zondag 23 november 2014 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna altijd bob. Scheelt al een hoop als je op een feestje niet drinkt inderdaad
Groot gelijkquote:Op zondag 23 november 2014 12:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar kies ik nu ook wel vaak bewust voor.
Het is een makkelijke manier om kcal te besparen, ook als de rest niet zo goed lukt.
Tempo is niet belangrijk. Belangrijk is dat je weer begint idd! En doe jezelf een plezier, sla GEEN les evy over. Voor je het weet heb je blessuresquote:Op zondag 23 november 2014 12:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het voelt zo ontzettend klote! Vorig jaar met oud en nieuw had ik een prachtige nauwsluitende jurk aan in een (iets groot vallende) maat 36. Hij stond zo mooi en ik kreeg er zoveel complimenten over! En nu gaat diezelfde jurk nog wel dicht, maar zie je echt heel duidelijk een pens zitten en zit hij te strak om mijn heupen.
Ik snaai gewoon teveel momenteel. Ik moet weer 'afkicken' van alle suikerzooi vrees ik.
Vanmiddag ga ik voor het eerst in een jaar weer hardlopen, heb ik net besloten. Wel weer les 1 van Evy en waarschijnlijk op super-slakken-tempo, maar ik moet ergens beginnen...
ik Bob alleen maar als ik alleen ergens heen ga eigenlijk. Maar zoals ik gisteren al aangaf, naast elke glas wijn minimaal één glas water. Dat is voor mij al een prima stapquote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Groot gelijkDoe ik ook heel vaak. En mijn man geniet meer van een biertje dan ik van een wijntje, dus dan vind ik het ook helemaal niet erg om te rijden.
Dit is inmiddels de derde keer dat ik het Evy traject beginquote:Op zondag 23 november 2014 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tempo is niet belangrijk. Belangrijk is dat je weer begint idd! En doe jezelf een plezier, sla GEEN les evy over. Voor je het weet heb je blessures
Daarmee beperk je het aantal wijntjes ook al aanzienlijk jaquote:Op zondag 23 november 2014 12:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik Bob alleen maar als ik alleen ergens heen ga eigenlijk. Maar zoals ik gisteren al aangaf, naast elke glas wijn minimaal één glas water. Dat is voor mij al een prima stap
Maar dat is niet ergquote:Op zondag 23 november 2014 12:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit is inmiddels de derde keer dat ik het Evy traject beginIk heb nooit een les overgeslagen en ben dat ook zeker niet van plan inderdaad! Heb wel al eerder een bepaalde les overgedaan omdat die de keer ervoor zo klote ging...
Aiquote:Ik ben de vorige keer rond les 14 afgehaakt wegens een slijmbeursontsteking in combinatie met een peesschede ontsteking in mijn heup. En daarna door mijn stomme val op de knieën in juli niks meer durven doen omdat die nasleep zo lang was/is. Dus ik ga het echt heel rustig aan proberen, want ik wil daarna nog wel kunnen lopen
Dat werkt ook goedquote:Op zondag 23 november 2014 12:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik Bob alleen maar als ik alleen ergens heen ga eigenlijk. Maar zoals ik gisteren al aangaf, naast elke glas wijn minimaal één glas water. Dat is voor mij al een prima stap
Dat helpt vast!quote:Op zondag 23 november 2014 20:20 schreef Mazu het volgende:
Hoi ik lurk even mee want ik moet afvallen
Vanmiddag al even gerend! En zag hier dat Evy je daarbij kan helpen. Ik kende het niet tot dat ik het hier las. Dus, ja, het helpt.quote:
Top!quote:Op zondag 23 november 2014 20:42 schreef Mazu het volgende:
[..]
Vanmiddag al even gerend! En zag hier dat Evy je daarbij kan helpen. Ik kende het niet tot dat ik het hier las. Dus, ja, het helpt.
Veel honing. Is dat elke dag zo?quote:Op zondag 23 november 2014 21:17 schreef Mazu het volgende:
Heb altijd de kcal bijgehouden, even werkt het maar het is helemaal niet leuk. Ik noem even op wat ik vandaag gegeten heb, misschien werkt dat beter. Willen jullie kijken of dit goed is?
O: kommetje yoghurt met honing en walnoten + 2 eieren.
T: 1/2 paprika met humus.
M: 2 boterhammen met Becel light en kipfilet (4 plakjes)
T: ongeveer 20 gr Havermout met melk en honing.
A: beetje rijst (denk 150 gr) en Chinese roerbakgroente van gisteren wat nog over was
Net: 2 boterhammen met kipfilet, Sla met een schijfje geitenkaas, 3 cherrytomaten en honing.
Beker halfvolle warme melk met honing.
Ja nu ik het terug lees valt het me ook opquote:Op zondag 23 november 2014 22:33 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Veel honing. Is dat elke dag zo?
En dan wegen als het onbereid of bereid is?quote:Op zondag 23 november 2014 23:20 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou ook dingen als rijst wel afwegen want het kan soms moeilijk gokken zijn.
En dat maakt dan wel veel verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |