quote:Op maandag 24 november 2014 12:19 schreef Tink89 het volgende:
Voor de meelevers:Ah meeeen, wat kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strekte ermee.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Nou ja, sowieso heb je KH nodig om je spieren van brandstof te voorzien, dus no way dat ik aan die shit begin.quote:Op maandag 24 november 2014 11:52 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een hel was dat. Ik heb een maand geleefd op vlees, ei, noten en groenten als experiment van mijn personal trainer. Nooit meer. Nooit fucking meer. Werkte het? Ja. Nog nooit zoveel sneller droog geworden, herstel ging sneller en tijdens het sporten hield ik het langer vol. Maar het is mij de lijdensweg niet waard.
Mijn personal trainer zit nu in Thailand voor een wedstrijd. Dus heeft vriendlief, die al jaren fitnessnerd is met resultaat, een beginnersschema samengesteld. Ik moet eerlijk zeggen dat hij het gisteravond wel heeft gezegd, maar dat het niet is blijven hangen. Iets met squats, overhead press, pull ups en iets illusters genaamd barbell row. En nog meer, maar al sla je me dood.
Nog 10 minuten voor je! Hoe ging het?
quote:Op maandag 24 november 2014 12:14 schreef Lonaa het volgende:
Ongesteld zijn en een kater hebben. Tegelijk. Is best een uitdaging.Ik wil alles opeten.
Voor de meelevers:Kut. Maar denk je dat het iets gaat oplossen als je die reep chocolade gaat opeten en dus gaat troosteten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Voor de meelevers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* Karstman trekt nog maar een fles Roosvicee uit de kast en schuift die richting Tink
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Banaan!quote:Op maandag 24 november 2014 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik wil woensdag weer gaan lopen, na het werk. Ik ben rond 18.15/18.30u thuis en hoop dan om 18.45/19.00u daadwerkelijk te lopen. Van tevoren eten thuis eten is dan niet mogelijk.
Mijn plan is nu om van het avondeten van dinsdag wat extra te maken, zodat ik dat woensdag als lunch kan pakken. En dan rond 17.00u op werk 2 boterhammen eten (wat ik normaal als lunch zou hebben), wat dan tegen de tijd dat ik ga lopen wel gezakt moet zijn hopelijk. Dan zou ik eventueel na het lopen nog iets kleins kunnen pakken.
Iemand nog tips voor wat ik dan kan pakken? Ik zat zelf te denken aan een schaaltje yoghurt oid. Wanneer ik weer thuis ben en gedoucht ben, zal het inmiddels 20.00u zijn, dus ik wil dan eigenlijk niet iets heel zwaars meer eten aangezien ik 2 uur later al naar bed ga...
Inderdaad banaan. Ik zou de banaan in de (griekse) yoghurt doen en als je echt uitgehongerd bent na het hollen zou je er ook nog wat muesli door kunnen doen!quote:Op maandag 24 november 2014 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik wil woensdag weer gaan lopen, na het werk. Ik ben rond 18.15/18.30u thuis en hoop dan om 18.45/19.00u daadwerkelijk te lopen. Van tevoren eten thuis eten is dan niet mogelijk.
Mijn plan is nu om van het avondeten van dinsdag wat extra te maken, zodat ik dat woensdag als lunch kan pakken. En dan rond 17.00u op werk 2 boterhammen eten (wat ik normaal als lunch zou hebben), wat dan tegen de tijd dat ik ga lopen wel gezakt moet zijn hopelijk. Dan zou ik eventueel na het lopen nog iets kleins kunnen pakken.
Iemand nog tips voor wat ik dan kan pakken? Ik zat zelf te denken aan een schaaltje yoghurt oid. Wanneer ik weer thuis ben en gedoucht ben, zal het inmiddels 20.00u zijn, dus ik wil dan eigenlijk niet iets heel zwaars meer eten aangezien ik 2 uur later al naar bed ga...
quote:
Ah, dat is wel een goeie, thnx! Al die dingen heb ik sowieso standaard wel in huis, dus moet goedkomenquote:Op maandag 24 november 2014 14:14 schreef Karstman het volgende:
[..]
Inderdaad banaan. Ik zou de banaan in de (griekse) yoghurt doen en als je echt uitgehongerd bent na het hollen zou je er ook nog wat muesli door kunnen doen!
Gaat er niet om of het wat uitmaakt, het gaat erom dat het dus een gewoonte is. Troost moet je niet zoeken in eten. Dat is gewoon ongezond.quote:Op maandag 24 november 2014 14:34 schreef Tink89 het volgende:
Txs lieverds...
Natuurlijk lost troosteten niks op, zoals ik zei heb ik me beperkt tot 2 blokjes, maar eerlijk is eerlijk. Ik kan er echt niet van wakker liggen als ik wel die hele reep opeet. Op sommige dagen maken dat soort dingen gewoon niks uit.
Vind ik altijd wel lekker, banaantje na het rennen!quote:Op maandag 24 november 2014 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat is wel een goeie, thnx! Al die dingen heb ik sowieso standaard wel in huis, dus moet goedkomen
Soms zijn er belangrijkere dingenquote:Op maandag 24 november 2014 14:34 schreef Tink89 het volgende:
Txs lieverds...
Natuurlijk lost troosteten niks op, zoals ik zei heb ik me beperkt tot 2 blokjes, maar eerlijk is eerlijk. Ik kan er echt niet van wakker liggen als ik wel die hele reep opeet. Op sommige dagen maken dat soort dingen gewoon niks uit.
Nee, sufferd. Het is juist geen gewoonte. Ik heb dit al jaren niet gedaan en heb ik mezelf prima onder controle normaal gesproken. Ook op baaldagen, als ik me niet zo lekker voel of er iets aan de hand is. Anders was ik ook nooit blijvend 48 kilo afgevallen...quote:Op maandag 24 november 2014 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat er niet om of het wat uitmaakt, het gaat erom dat het dus een gewoonte is. Troost moet je niet zoeken in eten. Dat is gewoon ongezond.
quote:
Als het geen gewoonte is hoef je het nu ook niet te gaan doen. Het lost geen moer op.quote:Op maandag 24 november 2014 14:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, sufferd. Het is juist geen gewoonte. Ik heb dit al jaren niet gedaan en heb ik mezelf prima onder controle normaal gesproken. Ook op baaldagen, als ik me niet zo lekker voel of er iets aan de hand is. Anders was ik ook nooit blijvend 48 kilo afgevallen...
Grappig dat je gelijk weer op de man moet spelen, ben niet anders gewend ook van je. Maar ga jij dan gewoon lekker troost eten en later komen klagenquote:Alleen vandaag gaat die controle even zitten in werken zonder steeds in huilen uit te barsten of te malen, piekeren of ontzettend bang te zijn voor de toekomst. Jammer dan dat ik even geen controle over m'n eten heb. We zijn niet allemaal controlfreaks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |