Als er 1 ding is waar ik absoluut niet tegen kan, dan zijn het spuiten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik had allang naar de dok geweest voor een cortisoneninjectie.
Neem het allemaal niet zo serieus johquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan commentaar leveren zonder na te denken.
Dat is toch juistquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit ga ik volgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Japan
link?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit ga ik volgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Japan
Maar hij staat wel gewoon goed in Trainingpeaks, maar die kan weer geen .gpx exporteren voor op o.a Strava geloof ik?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:22 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens maar dan m'n met Garmin die halverwege uitvalt. Soms is het wel mogelijk om 'm te repareren, maar kost wel tijd om te vinden wat er nou mis mee is.
Lekker man, kan je jezelf 46¤ besparen voor een te dure toertocht met alleen maar dikkebolle bierfietsers die elke bult lopend op moetenquote:
quote:
Je kunt altijd gewoon een weekendje naar hier komen, dan kan ik je een gratis overnachting aanbieden en kunnen we die AGR route wel samen fietsen.quote:
Inderdaad, mensen die ik ken die hem gedaan hebben vonden het zwaar kut dat ze de Keutenberg amper op kwamen door het slagveld aan dikbuikige hartklepvetophopende midlifecrisisers..quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lekker man, kan je jezelf 46¤ besparen voor een te dure toertocht met alleen maar dikkebolle bierfietsers die elke bult lopend op moeten
Dat probeerde je bij mij ook al, enge predatorquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt altijd gewoon een weekendje naar hier komen, dan kan ik je een gratis overnachting aanbieden en kunnen we die AGR route wel samen fietsen.
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat probeerde je bij mij ook al, enge predator
Dat geloof ik welquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Ik ben gewoon gastvrij.
Lopen op de Keutebergquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die ik ken die hem gedaan hebben vonden het zwaar kut dat ze de Keutenberg amper op kwamen door het slagveld aan dikbuikige hartklepvetophopende midlifecrisisers..
Het is wel leuk met de schoonfamilie ofso denk ik.
Stoere boyquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:59 schreef Tommeke het volgende:
Die heb ik een keer opgefietst, na een ploegentijdrit op m'n tijdritfiets
Eitje
Hehe, kan me dat voorstellen. Zijn ook profs in de staart van het peloton die dat ding op moeten lopen omdat iedereen als een mongool omhoog gaat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:02 schreef Tommeke het volgende:
Ik zoek zo'n briljant filmpje van de Ronde van Vlaanderen Cyclo. Dat er allemaal van die scheldende toerders op de Koppenberg over elkaar heen vallen
kansloosquote:
Gezellig zeg!quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kansloosZullen we met de RVV toertocht gaan staan met zijn allen op zo'n bekend muurtje langs de kant, en dan ons de hele dag kapot lachen.
![]()
Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:23 schreef Questular het volgende:
En dan zelf stiekem ook een stuk moeten oplopen?
Ik zal echt nooit in zo'n fietsersfile gaan staan en er dan ook nog voor betalen ook. Zie echt niet in wat er leuk aan is met 10.000 toerders zo'n klimmetje op te moeten lopen omdat je er niet meer door kan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:23 schreef Questular het volgende:
En dan zelf stiekem ook een stuk moeten oplopen?
Dezeflde dag, en dan tegen de richting in.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
Dan rij ik 'm liever de dag ervoor of erna
Limburg Mooiste is een stuk leuker en beter. Ten eerste omdat er meerdere routes zijn, en ten tweede omdat deze routes veel meer van elkaar varieren van bij de AGR.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:00 schreef muzas het volgende:
AGR is best leuk. Het is alleen niet stoer om 'm leuk te vinden. Als je rustig wil fietsen of serieus wil trainen kun je 'm beter overslaan inderdaad maar buiten dat is het hartstikke gezellig en leuk om met wat vrienden te doen.
elitair gezeur hier
en leonos, er komt altijd nog een 2e loting he? De startbewijzen van de mensen die nu niet (tijdig) betalen gaan weer terug in de pot. Vorig jaar was ik ook eerst uitgeloot.
Ik denk dat er nog genoeg wielrenners zijn die voor de laatste keer een rondje willen maken alvorens de winter begint, aangezien ze 15 graden melden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:04 schreef ddx het volgende:
Gewoon dit weekend AGR rondje fietsen, is het vast heel rustig
Dit. 2 jaar terug met Grip en nog wat van hier gereden. Wij waren laat vertrokken voor de lange afstand en kwamen daardoor laat op de 150 lus aan. Nergens hoeven lopen..quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:00 schreef muzas het volgende:
AGR is best leuk. Het is alleen niet stoer om 'm leuk te vinden. Als je rustig wil fietsen of serieus wil trainen kun je 'm beter overslaan inderdaad maar buiten dat is het hartstikke gezellig en leuk om met wat vrienden te doen.
elitair gezeur hier
en leonos, er komt altijd nog een 2e loting he? De startbewijzen van de mensen die nu niet (tijdig) betalen gaan weer terug in de pot. Vorig jaar was ik ook eerst uitgeloot.
Die tweede is echt goed!quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit ga ik volgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Japan
Kom je ook een keer naar een meet? Kan je meefietsen en anders zorgen dat er lekker eten is als we hongerig terugkomenquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lees hier vaak mee hoor. Tof topic.
Eten verzorgen en masseren. Mmm, klinkt goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom je ook een keer naar een meet? Kan je meefietsen en anders zorgen dat er lekker eten is als we hongerig terugkomen
En natuurlijk massage's. Mag je aan al die sterke mannenbenen zitten![]()
![]()
Wat moet er gebeuren?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk al die mods hiero maar als je ze nodig heb zijn ze nergens te bekennen.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:14 schreef muzas het volgende:
ja kano weet de vrouwtjes wel om zn vingers te binden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |