Ja op die fiets. Jij snapt ook wel dat dat in de praktijk niet zo is. PKK heeft geen aggressieve expansiepolitiek naar Europa die ISIS wel heeft. Ze vechten voor zaken op grondgebied waar Koerden zich bevinden. Dat NL de PKK op een terreurlijst zet is gewoon pure politiek. PKK is geen enkele bedreiging voor Nederland, noch voor Amerika of andere Westerse landen.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:28 schreef Atak het volgende:
Is ook een probleem van NATO
En ook van Nederland.
Turkije en Nederland zijn beide in NATO
Haha, het zit wel heel diep of niet? Ik kan gewoon je irritatie voelen. Helaas maar jouw volk zal altijd als kanonnenvoer worden gebruikt. Jullie zijn niet loyaal en daarom worden jullie niet geholpen.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:32 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze werkten ook samen met Turken, zegt ook niet zoveel
Wij hebben geen haast. Het is beter om te wachten totdat alle PKK terroristen dood zijn gemaakt.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:34 schreef UpsideDown het volgende:
Maar waar blijft die bufferzone? Zou een jaar geleden al.
Jouw superioriteitsgevoel ook of niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Haha, het zit wel heel diep of niet? .
Neh, vind het gewoon kostelijk om te zien hoe jij telkens weer alles uit de kast haalt om Turkije te verdedigen.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Haha, het zit wel heel diep of niet? Ik kan gewoon je irritatie voelen. Helaas maar jouw volk zal altijd als kanonnenvoer worden gebruikt. Jullie zijn niet loyaal en daarom worden jullie niet geholpen.
In mijn laatste bericht heb ik Turkije niet verdedigd hoor. Daar heb ik de behoefte ook niet voor. Jij bent telkens die spring op alles wat ik zeg. Hehequote:Op donderdag 20 november 2014 16:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Neh, vind het gewoon kostelijk om te zien hoe jij telkens weer alles uit de kast haalt om Turkije te verdedigen.
Koerden zijn natuurlijk altijd gewoon loyaal geweest.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Haha, het zit wel heel diep of niet? Ik kan gewoon je irritatie voelen. Helaas maar jouw volk zal altijd als kanonnenvoer worden gebruikt. Jullie zijn niet loyaal en daarom worden jullie niet geholpen.
Eerder andersom, ik post wat stellingen en random plaatjes.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:42 schreef Atak het volgende:
[..]
In mijn laatste bericht heb ik Turkije niet verdedigd hoor. Daar heb ik de behoefte ook niet voor. Jij bent telkens die spring op alles wat ik zeg. Hehe
Ik zeg "De VS werkte ook samen met Al Queda, zegt niet zoveel"quote:Op donderdag 20 november 2014 16:45 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Eerder andersom, ik post wat stellingen en radom plaatjes.![]()
Ik weet geen eens wat dat meisje aan het doen is.
Trouwens, ik ben buitenstaander. Het enige van 'mijn volk' wat daar kan zitten zijn wat verdwaalde bekeerlingen, ook wel polderjihadisten genoemd.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef Atak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 18:06 schreef Senor__Chang het volgende:
Sinds wanneer nemen we wolfturkjes serieus? Weten jullie nog toen we werden bedreigd door die turkjes dat ze massaal op de meldingenknop gingen drukken? Dat is hoe serieus we ze moeten nemen.
Gast is compleet gestoord. Hij pest en intimideert al jaren ex-drugsverslaafden en mensen met een angststoornis. Stalkt ze, probeert ze aan te zetten tot zelfmoord etc.quote:
En moeten de Arabieren in Aleppo dan ook verplicht Turks leren en met Kemal vlaggen gaan wapperen zoals die in Hatayquote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Atak het volgende:
De VS is al akkoord gegaan met het Turkse plan:
[ afbeelding ]
Maar in realiteit gaat alles t/m Aleppo van ons worden. Als Assad weg is zullen de Sunni Arabieren de macht overnemen. De Koerden zullen dan de prijs betalen. Arabic revenge will be sweet
1: Heb je daar bronnen van?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Gast is compleet gestoord. Hij pest en intimideert al jaren ex-drugsverslaafden en mensen met een angststoornis. Stalkt ze, probeert ze aan te zetten tot zelfmoord etc.
Waarom heb je die post verwijderd eigk? En waar is die mooie avatar van je?
Niet geheel onterecht...quote:Op donderdag 20 november 2014 18:12 schreef Senor__Chang het volgende:
Die turkjes leven in hun eigen droomwereld, waar turkenland de wereld onder controle heeft. Daarom dat de PKK bewapend wordt terwijl kerdogan stoom uit zijn oren blaast, lol. Het zijn vaak ook ataturk fans die kerdogan steunen, terwijl die laatste een hekel heeft aan de alcoholistische griek.
Tuurlijk. Eerste resultaten van google.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Heb je daar bronnen van?
jammerquote:2: Ik heb niets verwijderd, en ik steun YPG niet.
Maar ik dacht is een leuk tegengeluid .
1: Waarom doet die dat dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Eerste resultaten van google.
http://curezone.com/forums/fm.asp?i=1871249
http://unitedagainstmike5(...)assing-criminal.html
http://benzo-exodus.pisse(...)-20120220298816.html
Navsteva is slechts zijn pseudonym, zijn echte naam is Scott Gaulke, en zijn twitter heette mikefiftynine voordat hij het veranderde.
[..]
jammer
Omdat hij niet goed bij z'n hoofd is.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Waarom doet die dat dan?
Omdat het een mooi tegengewicht is voor die gekke Turken hierquote:2: Why?
1: nee, maar ik bedoel meer van: is hij er echt effectief mee bezig of is hij gewoon een internet troll?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Omdat hij niet goed bij z'n hoofd is.
[..]
Omdat het een mooi tegengewicht is voor die gekke Turken hierBovendien vind ik dat de YPG wel degelijk steun verdient.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: nee, maar ik bedoel meer van: is hij er echt effectief mee bezig of is hij gewoon een internet troll?
oké.quote:2: Ik ben tegen ISIS en Assad, voor de rest zal het mij een rotzorg zijn.
1: Precies zoals ik het zeg he. Is hij het dagelijks leven effectief bezig om mensen aan te zetten tot zelfmoord of blijft het slechts bij wat internet trollen.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
oké.
Geen idee zo goed heb ik me niet ingelezen, maar gezien hij meerdere keren ervoor is veroordeeld en hij zelfs hele websites heeft die zijn trollen aan de kaak willen stellen denk ik van wel.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Precies zoals ik het zeg he. Is hij het dagelijks leven effectief bezig om mensen aan te zetten tot zelfmoord of blijft het slechts bij wat internet trollen.
quote:2:
Beetje apart.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Geen idee zo goed heb ik me niet ingelezen, maar gezien hij meerdere keren ervoor is veroordeeld en hij zelfs hele websites heeft die zijn trollen aan de kaak willen stellen denk ik van wel.
[..]
Maar over wie gaat het nou?quote:
Ja ik klikte steeds op de "die en die dag om die tijd" dingen maar dan kom ik op de OP uit en weet nog steeds niet over wie het gaatquote:
Oh zo,n twitterfiguur.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je ik klikt steeds op de "die en die dag om die tijd" dingen maar dan kom ik op de OP uit en weet nog steeds niet over wie het gaat
Weinig baardgroei en dan anderen bang willen makenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef Atak het volgende:
Ik zit te overwegen om een baard te groeien om Koerdjes bang te makenAlleen heb ik niet zoveel baardgroei
Wat is het verschil in de kleur geel?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:28 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe map. Lovers forest schijnt een gay ontmoetingsplek te zijn trouwens.
Dat verklaart de drang van ISIS naar Kobani.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:28 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus geen monopolie meer voor de Koerden homo-marktquote:Op donderdag 20 november 2014 20:28 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan te denken dat veel nationalistische Turken het altijd hebben over het in de kont neuken van de Koerden..quote:Op donderdag 20 november 2014 20:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus geen monopolie meer voor de Koerden homo-markt
Triest geval ben jij. Ik kom sinds 2000 in Syrie, meerdere malen per jaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:11 schreef firefly3 het volgende:
Dit laat weer eens zien hoe achterlijk de assad regime is: In Syria before the revolution, holding a camera or having a camera was a big crime. Before the revolution there were no pictures from Syria. After the revolution, there are a massive number of pictures and movies from inside Syria and that is one of the good sides of the revolution. I can go to the free areas and film whatever I want and capture whatever I think is good and enjoy this little bit of freedom.
twitter:FineAndDandyy twitterde op donderdag 20-11-2014 om 18:51:07CAN'T YOU SEE ME HERE "AT THE VERY CENTER" OF #Kobane ? WITH MY SKI MASK WHAT DO YOU THINK I'M DOING, SKIING? #YPG http://t.co/K86qgriMtK reageer retweet
Wie gelooft nog in de propaganda van de PKK terroristentwitter:RamiAlLolah twitterde op donderdag 20-11-2014 om 15:43:16#ISIS #video from #Kobane confirms #Aleppo road wasn't cut as #Kurdish militias claim http://t.co/PvsdJryHM4 #Syria http://t.co/kxyifjRbFY reageer retweet
Rami als bron gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:24 schreef Atak het volgende:
Wie gelooft nog in de propaganda van de PKK terroristentwitter:RamiAlLolah twitterde op donderdag 20-11-2014 om 15:43:16#ISIS #video from #Kobane confirms #Aleppo road wasn't cut as #Kurdish militias claim http://t.co/PvsdJryHM4 #Syria http://t.co/kxyifjRbFY reageer retweet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |