Nee maar het doet het cortisolniveau in jullie bloed wel stijgenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze mogen lekker veel positieve betuigingen krijgen in de media. Dat stopt een kogel door je hoofd niet
Ja bij de Arabieren zijn jullie geliefd jaquote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Atak het volgende:
De VS is al akkoord gegaan met het Turkse plan:
[ afbeelding ]
Maar in realiteit gaat alles t/m Aleppo van ons worden. Als Assad weg is zullen de Sunni Arabieren de macht overnemen. De Koerden zullen dan de prijs betalen. Arabic revenge will be sweet
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
Maar in realiteit gaat alles t/m Aleppo van ons worden. Als Assad weg is zullen de Sunni Arabieren de macht overnemen. De Koerden zullen dan de prijs betalen. Arabic revenge will be sweet
Zolang ze elkaar overhoop blijven knallen is Turkije de lachende derden. Terroristen die elkaar overhoop schieten, wat mooiquote:Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef primakov het volgende:
[..]
Nee maar het doet het cortisolniveau in jullie bloed wel stijgen
Die vertroebelde blik over de 'ondergang' van de PKK, 5000 man PKK dus PKK is bijna klaar, YPG dat toch wapens kreeg van de VS ondanks het willen blokkeren hiervan door Erdogan.
Ik denk dat Sunni Arabieren op zijn voor dat Assad weg is.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
Als het aan de MHP lag, liep er geen Koerd meer rond in Turkije.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef primakov het volgende:
De wolven zijn in de war, de leider van de MHP heeft het ook niet zo op de retoriek van de Sultan, wie moeten ze nou volgen?
Ja ik zie Turkije al lachen met die 2 miljoen Syriërs, toenemende steun voor de Koerden, rellen en onrust bij de eigen Koerdische inwoners, de relatie tussen Iran en de VS die begint te ontdooien, hun regionale invloed die afneemt en zelfs afkeer tegen is door hun steun aan de Moslimbroeders, de Griekse Cyprioten die in toenemende mate steun krijgen van Rusland, Assad die meer terrein wint. Lachende derde hoezee!quote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zolang ze elkaar overhoop blijven knallen is Turkije de lachende derden. Terroristen die elkaar overhoop schieten, wat mooi
Daarom adoreer je ze ook zo héquote:Op woensdag 19 november 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het aan de MHP lag, liep er geen Koerd meer rond in Turkije.
Laats in Turks nieuws:quote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef UpsideDown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat voor nieuws ze in TR uitzenden, maar dit gaat echt helemaal nergens over.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Laats in Turks nieuws:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk het begin. In deze bufferzone zal plaats gemaakt worden om aanvallen op Assad voor te bereiden. Uit eindelijk zal de buffer zone veel groter worden.
Veel gelul, weinig inhoud.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:29 schreef primakov het volgende:
[..]
Ja ik zie Turkije al lachen met die 2 miljoen Syriërs, toenemende steun voor de Koerden, rellen en onrust bij de eigen Koerdische inwoners, de relatie tussen Iran en de VS die begint te ontdooien, hun regionale invloed die afneemt en zelfs afkeer tegen is door hun steun aan de Moslimbroeders, de Griekse Cyprioten die in toenemende mate steun krijgen van Rusland, Assad die meer terrein wint. Lachende derde hoezee!
De ironie tussen je eerste zin en het gedeelte daarnaquote:Op woensdag 19 november 2014 20:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veel gelul, weinig inhoud.
Ondertussen koppen YPG/PKK-ers flink wat kogels van ISIS. Laat ze maar lekker strijden daar, het is gedaan met ze. Bijna iedereen in de regio haat de Koerden. Niet alleen ISIS maar ook andere groeperingen keren zich actief tegen de Koerden. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen, ze hebben hun eigen graf gegraven
quote:
Haha, en toen had je geen comeback. Nee, het is gedaan met de Koerden, ze hebben hun hand overspeeld. Jarenlange terreur van de PKK heeft ze de das omgedaanquote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef primakov het volgende:
[..]
De ironie tussen je eerste zin en het gedeelte daarna
Want? De Koerden lijden zware verliezen en het feit dat steeds meer groeperingen zich tegen de Koerden keren zal ze niet veel goed doen.quote:
Nee klopt, ik had geen comeback. Jouw visie op de werkelijkheid is natuurlijk een niet tegen te spreken waarheid, vooral dat gedeelte dat het bijna met ze gedaan is. Kobani is ook gevallen toch? Alsof iemand (ja behalve teenwolf en atak) jou ook maar serieus hier neemt gozer.. Maar ik voel me vereerd met je poging tot het daadwerkelijk discussiëren hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha, en toen had je geen comeback. Nee, het is gedaan met de Koerden, ze hebben hun hand overspeeld. Jarenlange terreur van de PKK heeft ze de das omgedaan
Mon Dieu, ik wist niet dat de turken zo dom waren.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Laats in Turks nieuws:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk het begin. In deze bufferzone zal plaats gemaakt worden om aanvallen op Assad voor te bereiden. Uit eindelijk zal de buffer zone veel groter worden.
Wie doet dat hier dan, meneer met de YPG avatar?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef theunderdog het volgende:
Mensen trippen hem hard in dit topic. Je woont in fucking Nederland, doe niet alsof jullie zelf strijders van YPG, Hezbollah, ISIS of whatever zijn.![]()
Waar zeg ik dat Kobani is gevallen? Ik zeg alleen dat de Koerden hevige verliezen lijden en ze alleen maar meer verliezen zullen moeten incasseren omdat steeds meer groepen tegen de Koerden keren.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef primakov het volgende:
[..]
Nee klopt, ik had geen comeback. Jouw visie op de werkelijkheid is natuurlijk een niet tegen te spreken waarheid, vooral dat gedeelte dat het bijna met ze gedaan is. Kobani is ook gevallen toch? Alsof iemand (ja behalve teenwolf en atak) jou ook maar serieus hier neemt gozer.. Maar ik voel me vereerd met je poging tot het daadwerkelijk discussiëren hoor
Ok, geef eens bronnen van die hevige verliezen, en welke groeperingen behalve IS keren zich tegen de Koerden dan? Je moet je fantasieën wel kunnen onderbouwen met goede bronnenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Kobani is gevallen? Ik zeg alleen dat de Koerden hevige verliezen lijden en ze alleen maar meer verliezen zullen moeten incasseren omdat steeds meer groepen tegen de Koerden keren.
YPG, PKK, Peshmerga en met steun van de Amerikanen hebben ze het al moeilijk genoeg tegen ISIS alleen al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |