abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146819870
De VS is al akkoord gegaan met het Turkse plan:

Maar in realiteit gaat alles t/m Aleppo van ons worden. Als Assad weg is zullen de Sunni Arabieren de macht overnemen. De Koerden zullen dan de prijs betalen. Arabic revenge will be sweet :)
pi_146820042
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

_O-

Ze mogen lekker veel positieve betuigingen krijgen in de media. Dat stopt een kogel door je hoofd niet _O-
Nee maar het doet het cortisolniveau in jullie bloed wel stijgen :D

Die vertroebelde blik over de 'ondergang' van de PKK, 5000 man PKK dus PKK is bijna klaar, YPG dat toch wapens kreeg van de VS ondanks het willen blokkeren hiervan door Erdogan. >:)
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_146820113
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Atak het volgende:

[ afbeelding ]

Maar in realiteit gaat alles t/m Aleppo van ons worden. Als Assad weg is zullen de Sunni Arabieren de macht overnemen. De Koerden zullen dan de prijs betalen. Arabic revenge will be sweet :)
Ja bij de Arabieren zijn jullie geliefd ja
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
  woensdag 19 november 2014 @ 20:23:32 #29
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146820124
quote:

[ afbeelding ]

_O- _O- _O-

Ik weet niet wat voor nieuws ze in TR uitzenden, maar dit gaat echt helemaal nergens over. :P
Say what?
pi_146820205
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef primakov het volgende:

[..]

Nee maar het doet het cortisolniveau in jullie bloed wel stijgen :D

Die vertroebelde blik over de 'ondergang' van de PKK, 5000 man PKK dus PKK is bijna klaar, YPG dat toch wapens kreeg van de VS ondanks het willen blokkeren hiervan door Erdogan. >:)
Zolang ze elkaar overhoop blijven knallen is Turkije de lachende derden. Terroristen die elkaar overhoop schieten, wat mooi :D
pi_146820216
quote:

[ afbeelding ]

Ik denk dat Sunni Arabieren op zijn voor dat Assad weg is. _O-
pi_146820220
De wolven zijn in de war, de leider van de MHP heeft het ook niet zo op de retoriek van de Sultan, wie moeten ze nou volgen?
pi_146820240
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef primakov het volgende:
De wolven zijn in de war, de leider van de MHP heeft het ook niet zo op de retoriek van de Sultan, wie moeten ze nou volgen?
Als het aan de MHP lag, liep er geen Koerd meer rond in Turkije.
pi_146820366
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Zolang ze elkaar overhoop blijven knallen is Turkije de lachende derden. Terroristen die elkaar overhoop schieten, wat mooi :D
Ja ik zie Turkije al lachen met die 2 miljoen Syriërs, toenemende steun voor de Koerden, rellen en onrust bij de eigen Koerdische inwoners, de relatie tussen Iran en de VS die begint te ontdooien, hun regionale invloed die afneemt en zelfs afkeer tegen is door hun steun aan de Moslimbroeders, de Griekse Cyprioten die in toenemende mate steun krijgen van Rusland, Assad die meer terrein wint. Lachende derde hoezee!
pi_146820398
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als het aan de MHP lag, liep er geen Koerd meer rond in Turkije.
Daarom adoreer je ze ook zo hé ;)
pi_146820413
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ik weet niet wat voor nieuws ze in TR uitzenden, maar dit gaat echt helemaal nergens over. :P
Laats in Turks nieuws:

Dit is natuurlijk het begin. In deze bufferzone zal plaats gemaakt worden om aanvallen op Assad voor te bereiden. Uit eindelijk zal de buffer zone veel groter worden.
pi_146820504
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef Atak het volgende:

[..]

Laats in Turks nieuws:

[ afbeelding ]

Dit is natuurlijk het begin. In deze bufferzone zal plaats gemaakt worden om aanvallen op Assad voor te bereiden. Uit eindelijk zal de buffer zone veel groter worden.
_O- _O- _O-
pi_146820578
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:29 schreef primakov het volgende:

[..]

Ja ik zie Turkije al lachen met die 2 miljoen Syriërs, toenemende steun voor de Koerden, rellen en onrust bij de eigen Koerdische inwoners, de relatie tussen Iran en de VS die begint te ontdooien, hun regionale invloed die afneemt en zelfs afkeer tegen is door hun steun aan de Moslimbroeders, de Griekse Cyprioten die in toenemende mate steun krijgen van Rusland, Assad die meer terrein wint. Lachende derde hoezee!
Veel gelul, weinig inhoud.

Ondertussen koppen YPG/PKK-ers flink wat kogels van ISIS. Laat ze maar lekker strijden daar, het is gedaan met ze. Bijna iedereen in de regio haat de Koerden. Niet alleen ISIS maar ook andere groeperingen keren zich actief tegen de Koerden. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen, ze hebben hun eigen graf gegraven :)
pi_146820627
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Veel gelul, weinig inhoud.

Ondertussen koppen YPG/PKK-ers flink wat kogels van ISIS. Laat ze maar lekker strijden daar, het is gedaan met ze. Bijna iedereen in de regio haat de Koerden. Niet alleen ISIS maar ook andere groeperingen keren zich actief tegen de Koerden. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen, ze hebben hun eigen graf gegraven :)
De ironie tussen je eerste zin en het gedeelte daarna :D
  woensdag 19 november 2014 @ 20:36:26 #40
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146820639
quote:

[..]

Turks nieuws
:')

Propagandashit, censuur, eenzijdige (lees: Turkse) weergave van de werkelijkheid.

YPG zijn terroristen, ISIS is wel oké en de FSA/IF zijn de heldhaftige vrijheidsstrijders. Yeah right. :')
Say what?
pi_146820684
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef primakov het volgende:

[..]

De ironie tussen je eerste zin en het gedeelte daarna :D
Haha, en toen had je geen comeback. Nee, het is gedaan met de Koerden, ze hebben hun hand overspeeld. Jarenlange terreur van de PKK heeft ze de das omgedaan
pi_146820767
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je bent aan het dromen.
Want? De Koerden lijden zware verliezen en het feit dat steeds meer groeperingen zich tegen de Koerden keren zal ze niet veel goed doen.
pi_146820780
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Haha, en toen had je geen comeback. Nee, het is gedaan met de Koerden, ze hebben hun hand overspeeld. Jarenlange terreur van de PKK heeft ze de das omgedaan
Nee klopt, ik had geen comeback. Jouw visie op de werkelijkheid is natuurlijk een niet tegen te spreken waarheid, vooral dat gedeelte dat het bijna met ze gedaan is. Kobani is ook gevallen toch? Alsof iemand (ja behalve teenwolf en atak) jou ook maar serieus hier neemt gozer.. Maar ik voel me vereerd met je poging tot het daadwerkelijk discussiëren hoor :Y
pi_146820828

18 PKK terroristen worden klaar gemaakt.
  woensdag 19 november 2014 @ 20:41:10 #45
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146820862
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

?
Say what?
pi_146820868
quote:

[..]

Laats in Turks nieuws:

[ afbeelding ]

Mon Dieu, ik wist niet dat de turken zo dom waren.
Valt niemand anders het ook niet op wat er verdomd raar is aan dit plaatje?

1. Ten eerste is het klinkklare onzin
2. Ze willen een hele bufferzone in het gebied dat wordt gecontroleerd door of de Koerd of door fsa of door assad. Maar Tal Abyad, waar isis heerst gaan ze geen bufferzone maken?

Dit suggereert wel hoe de situatie tussen isis en turkije is.
pi_146820878
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef theunderdog het volgende:
Mensen trippen hem hard in dit topic. Je woont in fucking Nederland, doe niet alsof jullie zelf strijders van YPG, Hezbollah, ISIS of whatever zijn. :') :')
Wie doet dat hier dan, meneer met de YPG avatar?
pi_146820901
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef primakov het volgende:

[..]

Nee klopt, ik had geen comeback. Jouw visie op de werkelijkheid is natuurlijk een niet tegen te spreken waarheid, vooral dat gedeelte dat het bijna met ze gedaan is. Kobani is ook gevallen toch? Alsof iemand (ja behalve teenwolf en atak) jou ook maar serieus hier neemt gozer.. Maar ik voel me vereerd met je poging tot het daadwerkelijk discussiëren hoor :Y
Waar zeg ik dat Kobani is gevallen? Ik zeg alleen dat de Koerden hevige verliezen lijden en ze alleen maar meer verliezen zullen moeten incasseren omdat steeds meer groepen tegen de Koerden keren.
YPG, PKK, Peshmerga en met steun van de Amerikanen hebben ze het al moeilijk genoeg tegen ISIS alleen al.
pi_146820950
Bij jou altijd schatje ^)
pi_146820985
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat Kobani is gevallen? Ik zeg alleen dat de Koerden hevige verliezen lijden en ze alleen maar meer verliezen zullen moeten incasseren omdat steeds meer groepen tegen de Koerden keren.
YPG, PKK, Peshmerga en met steun van de Amerikanen hebben ze het al moeilijk genoeg tegen ISIS alleen al.
Ok, geef eens bronnen van die hevige verliezen, en welke groeperingen behalve IS keren zich tegen de Koerden dan? Je moet je fantasieën wel kunnen onderbouwen met goede bronnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')