abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146823091
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja liefde is belangrijk, duh, natuurlijk, dat is de basis van een relatie. Simple as that. Ik hoefde daar (dacht ik) niets over te zeggen, want op dat punt ben ik het gewoon met je eens.

Het ontmoeten gaat niet enkel om het uiterlijk, zoals ik oa zei "non-verbale communicatie" heeft niets met uiterlijk te maken. Ik ben iemand die een persoon mooier vindt naarmate ik iemands innerlijk mooier vindt worden. Dus het hoeft zeker geen mooiboy te zijn. Er moet een innerlijke en uiterlijke aantrekkingskracht zijn.

En een connectie bestaat uit zoveel factoren, dat ik van mening ben (ik dus) dat je die niet enkel uit online communicatie kan halen. Dat een relatie meer is dan enkel online gesprekken.

Jah het kan een basis bieden, ja het kan veel zeggen over iemand, ja, je zou evt zelfs sort of verliefd kunnen worden op die persoon. Maar zelf genoeg mensen ontmoet waarbij het online klikte (nee niet enkel mannen), maar in real life die klik ineens weg was. En nee, dat betekent niet dat iedereen dit heeft, of dat dit altijd zo is, absoluut niet. Want ook goede ervaringen gehad.
Ik heb het ook niet over datingsites ofzo. Ik heb het over bijv. een game. De intentie is er niet om iets van elkaar te willen. Je praat met elkaar je leert elkaar kennen en dan wordt je plotseling verliefd. Op die persoon innerlijk. En dan praat je niet een paar weken maar ik heb het over minimaal een jaar. Je kan stapelverliefd worden zonder de andere persoon ook maar gezien te hebben.

En deze klik ga je zeker niet met iedereen krijgen.
Je snapt het hele punt niet maar goed. Jij snapt ook maar weinig van liefde, ga maar lekker door met ervaringen opdoen ^O^ whatever makes you happy.

"ook goede ervaringen gehad via online" gvd zeg
pi_146823275
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over datingsites ofzo. Ik heb het over bijv. een game. De intentie is er niet om iets van elkaar te willen. Je praat met elkaar je leert elkaar kennen en dan wordt je plotseling verliefd. Op die persoon innerlijk. En dan praat je niet een paar weken maar ik heb het over minimaal een jaar. Je kan stapelverliefd worden zonder de andere persoon ook maar gezien te hebben.

Je snapt het hele punt niet maar goed. Jij snapt ook maar weinig van liefde, ga maar lekker door met ervaringen opdoen ^O^ whatever makes you happy.
:D. Ik geloof echt meteen dat het bestaat. Maar wat ik dan niet begrijp is dat je niet na ongeveer 1/2 maanden praten zoiets hebt van: nu wil ik je in het echt zien. Ik geloof namelijk wel in een klik via internet enzo, maar dan ben ik wel zo dat ik iemand dan zsm wil zien in het echt.. Ik heb het nog nooit meegemaakt trouwens, weet ook wel zeker dat ik niet verliefd kan worden via internet, dat vind ik raar. :) Maar ik zou echt niet een jaar gaan praten via internet en elkaar niet zien.
pi_146823317
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

"ook goede ervaringen gehad via online" gvd zeg
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:55 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Ze is mijn aller eerste, en ik heb erg genoten toen ik met haar was en zou dat graag elke dag willen ervaren, maar ik ken haar hoe ze is zo hebben we elkaar ook ontmoet, op een spelletje via text chat.

Op die manier hb ik haar leren kennen en mag ik haar omdat ze is wie ze is en niet hoe ze er uit ziet of omdat ze zo goed in bed is.
:D
  woensdag 19 november 2014 @ 21:35:44 #204
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_146823365
Ik vraag me af waarom je eigenlijk een relatie met iemand wil/hebt die in Zweden woont, regelmatig hartaanvallen heeft en alleen zegt jou in haar leven te hebben.

Je kan voor jezelf wel een mooi ideaal plaatje schetsen maar je houdt enkel jezelf voor de gek. Deze situatie is verre van ideaal.
pi_146823515
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:35 schreef SugeLucky het volgende:
Ik vraag me af waarom je eigenlijk een relatie met iemand wil/hebt die in Zweden woont, regelmatig hartaanvallen heeft en alleen zegt jou in haar leven te hebben.

Je kan voor jezelf wel een mooi ideaal plaatje schetsen maar je houdt enkel jezelf voor de gek. Deze situatie is verre van ideaal.
Ja want omdat iemand ver weg woont en hartproblemen heeft zorgt ervoor dat ik niet gek op die persoon kan zijn :')
pi_146823713
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:34 schreef Roooske het volgende:

[..]

:D. Ik geloof echt meteen dat het bestaat. Maar wat ik dan niet begrijp is dat je niet na ongeveer 1/2 maanden praten zoiets hebt van: nu wil ik je in het echt zien. Ik geloof namelijk wel in een klik via internet enzo, maar dan ben ik wel zo dat ik iemand dan zsm wil zien in het echt.. Ik heb het nog nooit meegemaakt trouwens, weet ook wel zeker dat ik niet verliefd kan worden via internet, dat vind ik raar. :) Maar ik zou echt niet een jaar gaan praten via internet en elkaar niet zien.
Na 1/2 maanden praat je nog gewoon met elkaar, je gaat niet zeggen dat je elkaar erg leuk vind ofzo... (ookal begin je wel al gevoelens te krijgen) op een gegeven moment gebeurt het gewoon en kan je het niet meer onderdrukken. Althans zo ging het tussen mijn vriendin en ik.

Je moet er ook veel tijd in steken. Je gaat dit niet krijgen als je zo'n 15 min per dag met elkaar praat ofzo. En dan de dag dat je elkaar in het echt ontmoet is het alsof je in de hemel bent :9
  woensdag 19 november 2014 @ 21:49:00 #207
406944 SugeLucky
pi_146824001
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:39 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Ja want omdat iemand ver weg woont en hartproblemen heeft zorgt ervoor dat ik niet gek op die persoon kan zijn :')
Nee, voornamelijk omdat je nog geen ervaring met meisjes hebt en je jezelf op deze manier alleen maar meer isoleert.

Iemand die volwassener is en met meer ervaring/zelfvertrouwen en dergelijke, zal namelijk geen moeite steken in een meisje die ie leert kennen via internet die in Zweden woont om vervolgens daarna toe af te reizen en een hele 'relatie' te baseren op elkaar 1x per jaar zien. Zo werkt het gewoon niet, op enkele uitzonderingen daar gelaten.
Maar dat moet je niet willen, zoals Rob Geus zou zeggen.

En als ze dan ook nog regelmatig hartaanvallen heeft en alleen zegt jou in je leven te hebben, is dat al helemaal een no-go

Ook is elke dag skypen/whatsappen niet te vergelijken met elkaar iedere dag echt zien.

Maar goed, je zal vermoedelijk hard op je bek moeten gaan aangezien een hele hoop mensen je in dit topic hetzelfde advies geven, maar je daar niets van wil weten.
pi_146824209
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Na 1/2 maanden praat je nog gewoon met elkaar, je gaat niet zeggen dat je elkaar erg leuk vind ofzo... (ookal begin je wel al gevoelens te krijgen) op een gegeven moment gebeurt het gewoon en kan je het niet meer onderdrukken. Althans zo ging het tussen mijn vriendin en ik.

Je moet er ook veel tijd in steken. Je gaat dit niet krijgen als je zo'n 15 min per dag met elkaar praat ofzo. En dan de dag dat je elkaar in het echt ontmoet is het alsof je in de hemel bent :9
Ja maar ik bedoel: als je iedere dag met elkaar praat, dan weet je na een paar weken toch wel zeker dat er een klik is. En dus dat je elkaar wel leuk vindt om mee te praten. Want anders praat je niet toch? Dus dan zou ik zsm willen afspreken, niet 1 jaar wachten. Dat is superlang, mijn interesse is dan al wel weg en een grote kans dat ik iemand in het echt ben tegengekomen.
pi_146824556
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:53 schreef Roooske het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel: als je iedere dag met elkaar praat, dan weet je na een paar weken toch wel zeker dat er een klik is. En dus dat je elkaar wel leuk vindt om mee te praten. Want anders praat je niet toch? Dus dan zou ik zsm willen afspreken, niet 1 jaar wachten. Dat is superlang, mijn interesse is dan al wel weg en een grote kans dat ik iemand in het echt ben tegengekomen.
Hmm bij mij was het zo dat je eerst een beetje praat en het wordt steeds meer en uiteindelijk de hele dag en dan kan je er niet meer onderuit.

natuurlijk zou je zo snel mogelijk willen afspreken maar als dat niet kan moet je geduld hebben. En als je elkaar echt leuk vind gaat je interesse niet weg. Ik herinner dat ik de hele dag met mijn vriendin kon praten over van alles en niets en ik had het gewoon naar mijn zin.

Je gaat inderdaad wel afhankelijk van elkaar worden. Als je elkaar verliest ga je gewoon kapot.

Maarja hoe ga je intens verliefd worden zonder jezelf kwetsbaar op te stellen
pi_146825799
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:03 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Hmm bij mij was het zo dat je eerst een beetje praat en het wordt steeds meer en uiteindelijk de hele dag en dan kan je er niet meer onderuit.

natuurlijk zou je zo snel mogelijk willen afspreken maar als dat niet kan moet je geduld hebben. En als je elkaar echt leuk vind gaat je interesse niet weg. Ik herinner dat ik de hele dag met mijn vriendin kon praten over van alles en niets en ik had het gewoon naar mijn zin.

Je gaat inderdaad wel afhankelijk van elkaar worden. Als je elkaar verliest ga je gewoon kapot.

Maarja hoe ga je intens verliefd worden zonder jezelf kwetsbaar op te stellen
Herkenbaar :{
  woensdag 19 november 2014 @ 22:50:15 #211
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146826686
Godsamme, iedereen is wel lekker negatief weer. :') Het heeft weinig zin om TS zijn verliefdheid uit zijn hoofd te praten, dat gaat toch niet gebeuren. Laat die jongen lekker zijn relatie hebben. Ze hebben het toch fijn en leuk met elkaar? Tevens leert hij er ook nog eens een vreemde taal bij. :) Als het een vergissing is moet hij sowieso toch zelf op zijn bek gaan, anders leert hij er niet van. Het kan trouwens ook gewoon goed gaan, weten jullie veel.

TS, misschien moeten jullie elkaar mentaal wel iets meer ruimte geven (dus niet te snel in paniek raken als je elkaar een dagje niet spreekt) anders ga je je aan elkaar ergeren op den duur.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_146828192
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
Godsamme, iedereen is wel lekker negatief weer. :') Het heeft weinig zin om TS zijn verliefdheid uit zijn hoofd te praten, dat gaat toch niet gebeuren. Laat die jongen lekker zijn relatie hebben. Ze hebben het toch fijn en leuk met elkaar? Tevens leert hij er ook nog eens een vreemde taal bij. :) Als het een vergissing is moet hij sowieso toch zelf op zijn bek gaan, anders leert hij er niet van. Het kan trouwens ook gewoon goed gaan, weten jullie veel.

TS, misschien moeten jullie elkaar mentaal wel iets meer ruimte geven (dus niet te snel in paniek raken als je elkaar een dagje niet spreekt) anders ga je je aan elkaar ergeren op den duur.
Wat je daar zegt klopt en daar geloof ik ook in, maar mijn gedachten zeggen dat wanner ik niets van haar hoor er haar weer zoiets is overkomen en dan zit ik mijzelf weer helemaal op te vreten ik word er gewoon doodnerveus van.
  woensdag 19 november 2014 @ 23:30:00 #213
406944 SugeLucky
pi_146828541
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
Ze hebben het toch fijn en leuk met elkaar?
Ja als je een topic moet openen op fok omdat je vriendin via de whatsapp laat weten een hartaanval te hebben, heb je het echt reuze leuk met elkaar. top zeg
pi_146829952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:30 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja als je een topic moet openen op fok omdat je vriendin via de whatsapp laat weten een hartaanval te hebben, heb je het echt reuze leuk met elkaar. top zeg
Ik heb liever DAT ze me het meteen vetelt Dan laat of helemaal niet, en tja ik weet niet wat ik er mee aan moet nou hey we hebben inderdaad helemaal niets met elkaar daarom maak ik me ook zo druk om deze persoon en snap jij helemaal de context waarom ik uberhaupt dit topic heb geopend.
  donderdag 20 november 2014 @ 00:45:24 #215
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146830957
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:21 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Heb je het zelf meegemaakt? Het is echt totaal wat anders.
Ik wel, en zo anders is het niet, ligt er maar aan hoe je er zelf mee om gaat.

TS, veel sterkte en beterschap met je vriendin.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 20 november 2014 @ 00:48:21 #216
406944 SugeLucky
pi_146831022
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:06 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Ik heb liever DAT ze me het meteen vetelt Dan laat of helemaal niet, en tja ik weet niet wat ik er mee aan moet nou hey we hebben inderdaad helemaal niets met elkaar daarom maak ik me ook zo druk om deze persoon en snap jij helemaal de context waarom ik uberhaupt dit topic heb geopend.
Om eerlijk te zijn denk ik dat jij degene bent die het niet helemaal snapt. Dat is ook gelijk de reden waarom je mijn post voor degene waar je nu op reageert, maar negeert.
pi_146832042
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

TS, veel sterkte en beterschap met je vriendin.
  donderdag 20 november 2014 @ 06:49:05 #218
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146832654
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:22 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Wat je daar zegt klopt en daar geloof ik ook in, maar mijn gedachten zeggen dat wanner ik niets van haar hoor er haar weer zoiets is overkomen en dan zit ik mijzelf weer helemaal op te vreten ik word er gewoon doodnerveus van.
Dat is logisch en dat snap ik. Maar als er iets gebeurt dan gebeurt het. Of jij je van tevoren helemaal loopt druk te maken verandert er helaas niets aan. :@

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:30 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

TS gaf aan dat hun relatie verder prima is. Natuurlijk zijn er complicaties, maar dat staat even buiten wat hij van haar vindt als persoon en dat hij blij met haar is. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_146833112
Het leuk met elkaar hebben of blij zijn als je samen bent is helaas niet genoeg om een relatie te laten slagen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146835092
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:20 schreef rhubarbje het volgende:
Het leuk met elkaar hebben of blij zijn als je samen bent is helaas niet genoeg om een relatie te laten slagen
:')

nee als je vriend een goede baan heeft erg populair en goed in bed dat is veel beter. Leuke ervaringen en sensatie!! En moet natuurlijk geen enge ziektes hebben want stel je voor dat je je daar ook nog zorgen om moet maken!1

Vertel, waarom heeft deze relatie in jou ogen weinig kans van slagen. Ben ik erg benieuwd naar.
pi_146835153
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:24 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

nee als je vriend een goede baan heeft erg populair en goed in bed dat is veel beter. Leuke ervaringen en sensatie!!

Vertel, waarom heeft deze relatie in jou ogen weinig kans van slagen. Ben ik erg benieuwd naar.
Wat denk je van de afstand, en het ontbreken van de mogelijkheid elkaar te zien op dit soort cruciale momenten? Lange afstandsrelaties zijn altijd een tikkie lastiger dan wanneer je dicht bij elkaar in de buurt woont, en zeker als het kalverliefde is en je eigenlijk niet in de positie bent op het vliegtuig te stappen en naar je vriendinnetje toe te gaan.
pi_146835157
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:24 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

nee als je vriend een goede baan heeft erg populair en goed in bed dat is veel beter. Leuke ervaringen en sensatie!!

Serieus kerel, jij bent gek
Een andere reden waarom jij dingen ziet die er niet staan weet ik oprecht niet meer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146835292
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat denk je van de afstand, en het ontbreken van de mogelijkheid elkaar te zien op dit soort cruciale momenten? Lange afstandsrelaties zijn altijd een tikkie lastiger dan wanneer je dicht bij elkaar in de buurt woont, en zeker als het kalverliefde is en je eigenlijk niet in de positie bent op het vliegtuig te stappen en naar je vriendinnetje toe te gaan.
Eens, het is inderdaad lastig en je stelt jezelf erg kwetsbaar op.

Maar de mensen die hier roepen dat hij beter kan stoppen etc is echt dikke onzin.
1. het heeft toch geen zin, deze jongen is verliefd en hij gaat echt niet stoppen. Geef hem wat advies of houd je gewoon stil.
2. Ik denk dat deze jongen zijn vriendin beter kent dan menig koppel die al jaren bij elkaar zijn. Hoe TS en zijn vriendin verliefd zijn geworden is op een hele andere basis dan dat dat gaat in een kroeg of dergelijke.

Het grote probleem is zijn leeftijd (eigenlijk haar leeftijd) en de ouders van TS zijn vriendin.
pi_146835313
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Serieus kerel, jij bent gek
Een andere reden waarom jij dingen ziet die er niet staan weet ik oprecht niet meer
Nee een aantal posts terug ook niet zeker :')

Houd gewoon op met je negatieve gezeik hier.
pi_146835393
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:33 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Eens, het is inderdaad lastig en je stelt jezelf erg kwetsbaar op.

Maar de mensen die hier roepen dat hij beter kan stoppen etc is echt dikke onzin.
1. het heeft toch geen zin, deze jongen is verliefd en hij gaat echt niet stoppen. Geef hem wat advies of houd je gewoon stil.
Verliefdheid is natuurlijk niks mis mee. Obsessief gedrag, daar is wel wat mis mee.
quote:
2. Ik denk dat deze jongen zijn vriendin beter kent dan menig koppel die al jaren bij elkaar zijn.
:') Over de whatsapp zeker. Jij hebt dus nog nooit een serieuze relatie gehad, maar je weet wel alles beter.. :W
quote:
Hoe TS en zijn vriendin verliefd zijn geworden is op een hele andere basis dan dat dat gaat in een kroeg of dergelijke.
Ja. Een online spelletje waarbij je je voordoet als heel iemand anders. Dan leer je pas iemand écht kennen! :')
quote:
Het grote probleem is zijn leeftijd (eigenlijk haar leeftijd) en de ouders van TS zijn vriendin.
..én de afstand.
pi_146835498
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:39 schreef DonJames het volgende:

[..]

Verliefdheid is natuurlijk niks mis mee. Obsessief gedrag, daar is wel wat mis mee.

[..]

:') Over de whatsapp zeker. Jij hebt dus nog nooit een serieuze relatie gehad, maar je weet wel alles beter.. :W

[..]

Ja. Een online spelletje waarbij je je voordoet als heel iemand anders. Dan leer je pas iemand écht kennen! :')

[..]

..én de afstand.
Je hebt een punt, het wordt een beetje obsessief, maar is dat niet gewoon liefde? Of gewoon hun liefde. Zeggen hoe ze er beter mee kunnen kappen heeft echt geen zin.

Verder over die online spellen, het maakt niet uit hoe je je voordoet het gaat erom hoe je bent. Je kan dat niet maskeren (behalve als je iemand voorliegt maar dat spreekt voorzich). TS en zijn vriendin skypen enzo dus dat is niet het geval.

De afstand is inderdaad kut, maar als de ouders van TS zijn vriendin meewerken zal dit maar een klein probleem zijn. Als hij daar in elke vakantie kan zijn zou dit erg helpen.
pi_146835587
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:42 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Je hebt een punt, het wordt een beetje obsessief, maar is dat niet gewoon liefde?
Nee
quote:
Verder over die online spellen, het maakt niet uit hoe je je voordoet het gaat erom hoe je bent. Je kan dat niet maskeren (behalve als je iemand voorliegt maar dat spreekt voorzich). TS en zijn vriendin skypen enzo dus dat is niet het geval.
Skypen is niet het zelfde als echt samen zijn.
Niet voor niets stranden veel relaties na een jaar of 2 (als de hormonen hun werk niet meer doen), na de eerste vakantie (als je opeens 24/7 samen bent) of na de eerste keer samen wonen (dan word je pas echt met je neus op elkaars ware aard geduwd)
quote:
De afstand is inderdaad kut, maar als de ouders van TS zijn vriendin meewerken zal dit maar een klein probleem zijn. Als hij daar in elke vakantie kan zijn zou dit erg helpen.
En dat kan ie niet, hij is te jong om dit te kunnen betalen

Ik ben echt niet per definitie negatief afstandsrelaties, of relaties die ontstaan zijn op het internet maar als je topics gaat openen met 'ik kan niet functioneren op mijn werk door mijn lange afstandsrelatie' dan klopt er gewoon een boel niet
TS heeft niet het karakter om dit te laten werken. Misschien over een jaar of 10 wel, maar nu gewoon niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146835711
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee

[..]

Skypen is niet het zelfde als echt samen zijn.
Niet voor niets stranden veel relaties na een jaar of 2 (als de hormonen hun werk niet meer doen), na de eerste vakantie (als je opeens 24/7 samen bent) of na de eerste keer samen wonen (dan word je pas echt met je neus op elkaars ware aard geduwd)

[..]

En dat kan ie niet, hij is te jong om dit te kunnen betalen

Ik ben echt niet per definitie negatief afstandsrelaties, of relaties die ontstaan zijn op het internet maar als je topics gaat openen met 'ik kan niet functioneren op mijn werk door mijn lange afstandsrelatie' dan klopt er gewoon een boel niet
TS heeft niet het karakter om dit te laten werken. Misschien over een jaar of 10 wel, maar nu gewoon niet
''nee'' wat weet jij daar nou van dan. Heb jij ooit een lange afstand relatie gehad als TS?

Dus omdat veel relaties stranden na 2 jaar kan hij het maar beter opgeven? :') Ik snap je punt niet helemaal. Wat moet hij dan doen? Elk weekend naar de kroeg en je dochter proberen te scoren?
Er zijn genoeg mensen die wel na 2 jaar nog van elkaar houden.

TS is inderdaad jong. Dat hij niet kan functioneren op zijn stage e.d. is niet gezond en hij moet zich even bedenken wat hij gaat doen. Doei zeggen tegen zijn vriendin is geen optie, dat snap je zelf ook wel neem ik aan.

Hij moet er gewoon aan wennen en ik denk dat het dan wel goed komt. Even zijn weg vinden hoe hij hiermee om gaat.
  donderdag 20 november 2014 @ 11:02:36 #229
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_146835912
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:52 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

''nee'' wat weet jij daar nou van dan. Heb jij ooit een lange afstand relatie gehad als TS?

Dus omdat veel relaties stranden na 2 jaar kan hij het maar beter opgeven? :')
TS is inderdaad jong. Dat hij niet kan functioneren op zijn stage e.d. is niet gezond en hij moet zich even bedenken wat hij gaat doen. Doei zeggen tegen zijn vriendin is geen optie, dat snap je zelf ook wel neem ik aan.

Hij moet er gewoon aan wennen en ik denk dat het dan wel goed komt. Even zijn weg vinden hoe hij hiermee om gaat.
Ik wel, en ik kan je vertellen dat dit inderdaad geen beste lange afstans'relatie' is, of gaat worden op korte termijn. TS heeft de mogelijkheid blijkbaar niet om haar met regelmaat op te zoeken, en zij heeft totaal geen mogelijkheid (of zin) om hem op te zoeken. Ze geven elkaar geen centimeter ruimte, hebben niks anders meer buiten elkaar, hij maakt zich continu zorgen over haar (zodanig dat hij niet meer fatsoenlijk kan functioneren) en dan zegt zij ook nog eens steeds dat hij alles is wat ze heeft en het enige nog leuke in haar leven is.
Zo slaagt een relatie natuurlijk niet, zelfs niet op korte afstand.

Hoe verhoog je de slagingskans? In ieder geval elkaar ruimte geven en zorgen dat je een leven hebt naast het contact met elkaar; niet in de stress schieten als de ander niet binnen een uur reageert op een bericht (je kunt op een afstand toch vrij weinig doen, ook al zou er wel wat zijn); elkaar met regelmaat opzoeken en indien mogelijk voor langere tijd zodat je weet of het überhaupt nog klikt als je een paar weken op elkaars lip zit; en zorgen dat er een eindpunt in zicht is (wat er bij TS dan in ieder geval wel lijkt te zijn, maar dan moet hij nou niet z'n stage en studie verpesten doordat hij zo niet kan functioneren).
pi_146836228
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:39 schreef DonJames het volgende:

Het was niet een roleplaying game en het gaat niet constant over het spelletje, dat was na de eerste week al niet het geval meer.

Terzijden als iemand het wat uitmaatk:

Mijn vriendin maakt het op dit moment goed, het ziekenhuis had gister besloten om haar daar te houden en vandaag nog een scan te doen, daar is ze nu net mee klaar en ze gaat nu nog een beetje uitrusten ze krijgt als het goed is vanmiddag de uitslag, verder heeft ze geen last van niets niet dus ja, even afwachten.
pi_146838460
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:02 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ik wel, en ik kan je vertellen dat dit inderdaad geen beste lange afstans'relatie' is, of gaat worden op korte termijn. TS heeft de mogelijkheid blijkbaar niet om haar met regelmaat op te zoeken, en zij heeft totaal geen mogelijkheid (of zin) om hem op te zoeken. Ze geven elkaar geen centimeter ruimte, hebben niks anders meer buiten elkaar, hij maakt zich continu zorgen over haar (zodanig dat hij niet meer fatsoenlijk kan functioneren) en dan zegt zij ook nog eens steeds dat hij alles is wat ze heeft en het enige nog leuke in haar leven is.

Hoe verhoog je de slagingskans? In ieder geval elkaar ruimte geven en zorgen dat je een leven hebt naast het contact met elkaar; niet in de stress schieten als de ander niet binnen een uur reageert op een bericht (je kunt op een afstand toch vrij weinig doen, ook al zou er wel wat zijn); elkaar met regelmaat opzoeken en indien mogelijk voor langere tijd zodat je weet of het überhaupt nog klikt als je een paar weken op elkaars lip zit; en zorgen dat er een eindpunt in zicht is (wat er bij TS dan in ieder geval wel lijkt te zijn, maar dan moet hij nou niet z'n stage en studie verpesten doordat hij zo niet kan functioneren).
kijk dit heeft tenminste wat inhoud en onderbouwing. Hier kan TS wat mee.
pi_146838652
Wat moet je met een hartfalende geadopteerde chinese chick in Zweden als je een leuke Nederlands dame kan scoren?
pi_146838963
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:51 schreef 20100 het volgende:
Wat moet je met een hartfalende geadopteerde chinese chick in Zweden als je een leuke Nederlands dame kan scoren?
Beetje respect graag, dit slaat toch echt helemaal nergens op.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:02 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Bedankt, hier kan ik zoals dopfles1 al zei inderdaad meer mee dan dat er tegen mij aan geschreeuwd word, ik zal proberen mijzelf wat meer te behersen en kijken wat ik er aan kan doen.
pi_146839510
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:51 schreef 20100 het volgende:
Ten eerste Nederlandse ''vrouwen'' :') ___!

Ten tweede het gaat hier niet om scoren maar over liefde.

waarom is dit zo lastig te begrijpen voor sommige mensen hier..
  donderdag 20 november 2014 @ 13:33:47 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146839622
Omdat we allemaal enkel voor sensationele seks gaan ;(
Op jullie twee na uiteraard :*
pi_146839864
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Omdat we allemaal enkel voor sensationele seks gaan ;(
Op jullie twee na uiteraard :*
Daar heb ik geen idee van.

Behalve in jou geval want dat heb je zelf gezegt? :s)
  donderdag 20 november 2014 @ 13:45:19 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146839929
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:42 schreef dopfles1 het volgende:

Behalve in jouw geval want dat heb je zelf gezegtd? :s)
Ik ben zeer benieuwd waar ik heb gezegd dat dat het enige is waar ik voor ga :s)
Maar misschien heb je daarvoor ook de vraagteken in je tekst gezet.
pi_146840049
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben zeer benieuwd waar ik heb gezegd dat dat het enige is waar ik voor ga :s)
Maar misschien heb je daarvoor ook de vraagteken in je tekst gezet.
ik heb al 3x gevraagt om bevestiging. :s) Ik krijg geen ontkenning of bevestiging wel heb je dit geschreven:
''Ervaring, sensatie, misschien vindt ze dan ook wel de liefde van haar leven. ''

Dus dan ga je voor ervaring en sensatie en als je de liefde van je leven vind is dat mooi meegenomen?
  donderdag 20 november 2014 @ 14:23:20 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146840941
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:49 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

ik heb al 3x gevraagt om bevestiging. :s) Ik krijg geen ontkenning of bevestiging wel heb je dit geschreven:
''Ervaring, sensatie, misschien vindt ze dan ook wel de liefde van haar leven. ''

Dus dan ga je voor ervaring en sensatie en als je de liefde van je leven vind is dat mooi meegenomen?
Ik vind dat je een leuk leven moet opbouwen, vrienden moet maken, lol moet hebben, stabiele basis.
Dat je moet zorgen dat je ook zonder liefde je leven leuk vindt.
Dus ja, liefde vinden is mooi meegenomen. En vind je die ware, pak t aan met beide handen. Vergeet enkel niet dat er nog meer is dan enkel de liefde voor je partner. Want net als ouders en vriendschappen kan ook die partner (om wat voor reden dan ook) verdwijnen uit je leven.

Ik ga voor de combi waarbij de ervaring, sensatie, je partij, vrienden en wat dan nog meer op elkaar aansluit en je niet voor het 1 of t ander kiest.

Nu duidelijk?
pi_146841706
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vind dat je een leuk leven moet opbouwen, vrienden moet maken, lol moet hebben, stabiele basis.
Dat je moet zorgen dat je ook zonder liefde je leven leuk vindt.
Dus ja, liefde vinden is mooi meegenomen. En vind je die ware, pak t aan met beide handen. Vergeet enkel niet dat er nog meer is dan enkel de liefde voor je partner. Want net als ouders en vriendschappen kan ook die partner (om wat voor reden dan ook) verdwijnen uit je leven.

Ik ga voor de combi waarbij de ervaring, sensatie, je partij, vrienden en wat dan nog meer op elkaar aansluit en je niet voor het 1 of t ander kiest.

Nu duidelijk?
Je moet vooral doen waar jij blij van wordt.

Toch ben ik van mening dat als je denkt dat iemand de ware kan zijn dat je hier helemaal voor moet gaan.

TS is jong, zijn vriendin is jong, dit brengt moeilijkheden met zich mee.

Alsnog snap ik niet wat je precies bedoelt met ervaringen en sensatie, waarom is dit zo belangrijk? Als je terug denkt aan die fantastische nachten die je had zoveel jaar terug etc... en dan zit je daar alleen, ziet je vrienden af en toe etc. Dit is niet eindeloos. Een partner voor je leven daar en tegen wel (niet meegerekent dat er met die persoon wat kan gebeuren). Natuurlijk stel je je dan kwetsbaar op. Die vrienden eromheen is alleen maar om jezelf te beschermen.

Ik ken genoeg mensen die na 40 jaar getrouwd nog elke dag hand in hand lopen. Dat is toch fantastisch? Ik ken ook genoeg mensen die elkaar niet uit kunnen staan na 40 jaar.

Hoe kan je weten dat je na 40 jaar nog zoveel van die persoon houdt? Ik denk dat je je hiervoor kwetsbaar moet opstellen en je liefde op nummer 1 zetten. Die vrienden zie je niet meer na 10 jaar, of eerder. Deze gaan allemaal hun eigen weg. Hoe mooi is het om samen met iemand een weg te kiezen en verder niets nodig te hebben?

Je hebt het over een stabiele basis.... Ik ben van mening dat je je eerst kwetsbaar moet opstellen om deze stabiele basis te kunnen creeeren.

Ik zeg niet dat jou keuze verkeerd is dit is gewoon mijn inzage :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 20 november 2014 @ 14:55:04 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146841882
Lets agree to disagree at this moment, aangezien t niet ons topic is :)
pi_146844018
Waarom heeft ze een pacemaker? Een pacemaker helpt niet bij hartaanvallen, wel bij hartfalen, - stilstand en ritmestoornissen. Heb je hem ook horen tikken, TS? Hoe heet de ziekte die ze heeft die dit veroorzaakt?

Een hartaanval is slopend, laat staan dat je meerdere krijgt. Het verbaast mij dat ze dan tegen zo iemand 'een nachtje ziekenhuis' zeggen ipv te zorgen dat het niet nog eens gebeurd.
pi_146844969
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
Waarom heeft ze een pacemaker? Een pacemaker helpt niet bij hartaanvallen, wel bij hartfalen, - stilstand en ritmestoornissen. Heb je hem ook horen tikken, TS? Hoe heet de ziekte die ze heeft die dit veroorzaakt?

Een hartaanval is slopend, laat staan dat je meerdere krijgt. Het verbaast mij dat ze dan tegen zo iemand 'een nachtje ziekenhuis' zeggen ipv te zorgen dat het niet nog eens gebeurd.
Dat is momenteel dus het probleem, het is niet elke keer een hartaanval en denken ze ook wel dat er iets met haar hersenen aan de hand heeft, is ze de laatse paar maanden al meerdere keren door een scan geweest maar tevergeefs vinden ze helemaal niets.
  Redactie Frontpage donderdag 20 november 2014 @ 16:40:56 #244
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_146845130
Je hebt twee keuzes:
1. Je gaat direct naar haar toe, want daarvoor ben je haar vriend;
2. je maakt het per direct uit, omdat je niet naar haar toe gaat om haar te steunen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_146845370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Dat is momenteel dus het probleem, het is niet elke keer een hartaanval en denken ze ook wel dat er iets met haar hersenen aan de hand heeft, is ze de laatse paar maanden al meerdere keren door een scan geweest maar tevergeefs vinden ze helemaal niets.
waarom noem jij het dan steeds een hartaanval?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 20 november 2014 @ 16:50:42 #246
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_146845394
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat zat ik me dus ook af te vragen...
pi_146845442
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Als ze niks vinden is het geen hartaanval. Er is dus geen naam voor deze ziekte, want ze vinden steeds niks, heb ik dat zo juist?

Waarom heeft ze dan een pacemaker?
pi_146846370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:50 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Dat zat ik me dus ook af te vragen...
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Als ze niks vinden is het geen hartaanval. Er is dus geen naam voor deze ziekte, want ze vinden steeds niks, heb ik dat zo juist?

Waarom heeft ze dan een pacemaker?
Omdat ze daadwerkerlijk hartproblemen heeft en dit exact dezelfde verschijnselen zijn die ze had bij een hartaanval, ze verteld mij niet dat ze een hartaanval heeft gehad maar "dat het weer is gebeurd", het niet kunnen ademen en dan flauwvallen (snel verteld) haar pacemaker heeft 1 van de 3 keer wel een signaal afgegeven (na haar eerste hartaanval).
pi_146846443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:27 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Omdat ze daadwerkerlijk hartproblemen heeft en dit exact dezelfde verschijnselen zijn die ze had bij een hartaanval, ze verteld mij niet dat ze een hartaanval heeft gehad maar "dat het weer is gebeurd", het niet kunnen ademen en dan flauwvallen (snel verteld) haar pacemaker heeft 1 van de 3 keer wel een signaal afgegeven (na haar eerste hartaanval).
Maar waarom maak jij het dan meteen heel groot?
Daarmee bedoel ik niet dat je het moet bagetaliseren hoor, en ik hoop dat ze er snel achter komen wat er mis is. Maar misschien was dit 'maar' flauwvallen (wederom: ook zeker niet goed als dat vaak gebeurd) maar als jij meteen gaat van 'oeh hartaanval, bijna dood, ziekenhuis, etc' terwijl ze flauwgevallen is en in goede handen is maak je je eigen leven ook wel een stuk moeilijker dan het hoeft te zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146846520
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:27 schreef torbornon2 het volgende:

Wat voor hartproblemen? Hier ben ik bijzonder benieuwd naar. En 'een signaal afgeven', hoe dan precies?

Heb je enig idee wat een hartaanval is? :{ Hoe groot het verschil is tussen een hartaanval en 'iets anders' ? Flauwvallen en niet kunnen ademen kan bijvoorbeeld ook hyperventilatie zijn.
pi_146846603
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:32 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Wat voor hartproblemen? Hier ben ik bijzonder benieuwd naar. En 'een signaal afgeven', hoe dan precies?

Heb je enig idee wat een hartaanval is? :{ Hoe groot het verschil is tussen een hartaanval en 'iets anders' ? Flauwvallen en niet kunnen ademen kan bijvoorbeeld ook hyperventilatie zijn.
Diagnosticeer jij anders even een meisje die je nog nooit gezien hebt _O_ .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_146846736
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:35 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Diagnosticeer jij anders even een meisje die je nog nooit gezien hebt _O_ .
Mijn vriend had een pacemaker, ik ben gewoon benieuwd hoe dit jonge meisje aan een pacemaker komt. Misschien is het wel dezelfde aandoening en kan ik TS een en ander uitleggen.
pi_146846916
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:41 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Mijn vriend had een pacemaker, ik ben gewoon benieuwd hoe dit jonge meisje aan een pacemaker komt. Misschien is het wel dezelfde aandoening en kan ik TS een en ander uitleggen.
De laatste 2 keren dat ze het gehad heeft (en de pacemaker dus geen reactie gaf of pace gaf naar het apparaatje bij haar thuis als dat bekend in de oren klinkt) had ze het gevoel dat ze niet kan ademenen, verstijft en niets meer kan doen totdat ze wegvalt, ze merkt ook dat ze valt maar ze kan er niets tegen doen, en dan valt ze weg.
pi_146847835
Kerel spoor jij wel?
pi_146850018
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:25 schreef ChefvanOekels het volgende:
Kerel spoor jij wel?
?
pi_146853894
Nog 45 posts en dit kuttopic is dicht :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 20 november 2014 @ 22:18:02 #257
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146855299
Ik heb wel eens gezien in All You Need Love kerstspecial dat sommige Nederlanders verkering hebben met een buitenlandse partner, waarom zou het een lange afstandsrelatie niet kunnen? Zoals Tubomon2 zo heel erg verliefd op zijn door Zweedse echtpaar geadopteerde Chinese meisje met mogelijke hartkwaal, is toch mooi? Jullie klinken wel negatief over hem! Ik niet, ik begrijp hem wel dat hij voor alles voor heeft voor haar, wellicht neem ik aan dat zij zijn grote liefde is aan het worden. Dus mensen, accepteer dat nou dat Turboman2 en zijn vriendin echt voor elkaar zijn geschapen en willen heel graag met elkaar verder. Zoals ik hele topic heb gelezen dat het ook voor Turboman2 heel moeilijk is om zonder haar te kunnen leven. En hij leeft heel erg mee met haar, dat is ook kern van een echte liefde voor haar. :)
Humor, serieus en vrolijk!
pi_146860980
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:48 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

De laatste 2 keren dat ze het gehad heeft (en de pacemaker dus geen reactie gaf of pace gaf naar het apparaatje bij haar thuis als dat bekend in de oren klinkt) had ze het gevoel dat ze niet kan ademenen, verstijft en niets meer kan doen totdat ze wegvalt, ze merkt ook dat ze valt maar ze kan er niets tegen doen, en dan valt ze weg.
Ik heb nog nooit gehoord van een pacemaker die signalen af geeft naar een apparaatje thuis. Ik zou ook niet weten wat daar de meerwaarde van zou moeten zijn. Een pacemaker geeft signalen af naar het hart.

Als het hart kuren krijgt terwijl degene een pacemaker heeft, blijf hij/zij 9 van de 10 keer bij bewustzijn. Immers neem de pacemaker de functies van het hart over.
pi_146861247
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:31 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord van een pacemaker die signalen af geeft naar een apparaatje thuis. Ik zou ook niet weten wat daar de meerwaarde van zou moeten zijn. Een pacemaker geeft signalen af naar het hart.

Als het hart kuren krijgt terwijl degene een pacemaker heeft, blijf hij/zij 9 van de 10 keer bij bewustzijn. Immers neem de pacemaker de functies van het hart over.
Ja natuurlijk, maar ze heeft thuis een apparaatje staan die de behaviour van haar pacemaker in de gaten houd en deze informatie opslaat. Als het ziekenhuis deze informatie wil hebben kan mijn vriendin op een knopje drukken en deze informatie op sturen.
  vrijdag 21 november 2014 @ 08:19:09 #260
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146861313
icd drager hier :W 7 jaar en een beetje nu.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_148835661
Hey allemaal het is nu ongeveer 2 maanden geleden sinds al dit is gebeurd.

Ik vind alle reacties op het topic verschillend en daarom eigenlijk wel interessant om te lezen vooral als ik ze nu nog een keer lees kijk ik overal toch weer wat anders tegen aan.

Maar even een update met hoe het nu gaat tussen mij en mijn vriendin.

Ik wou zoals heel veel in het topic al zeiden graag naar haar toe en dat gaat dus gebeuren, ik heb 3 weken terug kunnen regelen voor een vlucht op 7 februari kunnen regelen naar haar en vrij kunnen krijgen invb met werk etc.

Dus ja, tussen haar en mij is niet veel veranderd en er zijn geen enge dingen meer met haar gebeurd, ze slikt nu pillen voor epileptische aanvallen en willen ze zien hoe ze daar op reageerd.
Daarvoor moet ze nog naar het ziekenhuis voor controle om daarvoor onderzoek te doen maar het gaat verder goed met haar.

PS: Sorry for gravedig.
  roze maandag 19 januari 2015 @ 12:18:14 #262
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148835747
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:14 schreef torbornon2 het volgende:
Ik heb 3 weken terug kunnen regelen voor een vlucht op 7 februari kunnen regelen naar haar en vrij kunnen krijgen invb met werk etc.
^O^
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')