abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146846603
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:32 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Wat voor hartproblemen? Hier ben ik bijzonder benieuwd naar. En 'een signaal afgeven', hoe dan precies?

Heb je enig idee wat een hartaanval is? :{ Hoe groot het verschil is tussen een hartaanval en 'iets anders' ? Flauwvallen en niet kunnen ademen kan bijvoorbeeld ook hyperventilatie zijn.
Diagnosticeer jij anders even een meisje die je nog nooit gezien hebt _O_ .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_146846736
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:35 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Diagnosticeer jij anders even een meisje die je nog nooit gezien hebt _O_ .
Mijn vriend had een pacemaker, ik ben gewoon benieuwd hoe dit jonge meisje aan een pacemaker komt. Misschien is het wel dezelfde aandoening en kan ik TS een en ander uitleggen.
pi_146846916
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:41 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Mijn vriend had een pacemaker, ik ben gewoon benieuwd hoe dit jonge meisje aan een pacemaker komt. Misschien is het wel dezelfde aandoening en kan ik TS een en ander uitleggen.
De laatste 2 keren dat ze het gehad heeft (en de pacemaker dus geen reactie gaf of pace gaf naar het apparaatje bij haar thuis als dat bekend in de oren klinkt) had ze het gevoel dat ze niet kan ademenen, verstijft en niets meer kan doen totdat ze wegvalt, ze merkt ook dat ze valt maar ze kan er niets tegen doen, en dan valt ze weg.
pi_146847835
Kerel spoor jij wel?
pi_146850018
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:25 schreef ChefvanOekels het volgende:
Kerel spoor jij wel?
?
pi_146853894
Nog 45 posts en dit kuttopic is dicht :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 20 november 2014 @ 22:18:02 #257
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146855299
Ik heb wel eens gezien in All You Need Love kerstspecial dat sommige Nederlanders verkering hebben met een buitenlandse partner, waarom zou het een lange afstandsrelatie niet kunnen? Zoals Tubomon2 zo heel erg verliefd op zijn door Zweedse echtpaar geadopteerde Chinese meisje met mogelijke hartkwaal, is toch mooi? Jullie klinken wel negatief over hem! Ik niet, ik begrijp hem wel dat hij voor alles voor heeft voor haar, wellicht neem ik aan dat zij zijn grote liefde is aan het worden. Dus mensen, accepteer dat nou dat Turboman2 en zijn vriendin echt voor elkaar zijn geschapen en willen heel graag met elkaar verder. Zoals ik hele topic heb gelezen dat het ook voor Turboman2 heel moeilijk is om zonder haar te kunnen leven. En hij leeft heel erg mee met haar, dat is ook kern van een echte liefde voor haar. :)
Humor, serieus en vrolijk!
pi_146860980
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:48 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

De laatste 2 keren dat ze het gehad heeft (en de pacemaker dus geen reactie gaf of pace gaf naar het apparaatje bij haar thuis als dat bekend in de oren klinkt) had ze het gevoel dat ze niet kan ademenen, verstijft en niets meer kan doen totdat ze wegvalt, ze merkt ook dat ze valt maar ze kan er niets tegen doen, en dan valt ze weg.
Ik heb nog nooit gehoord van een pacemaker die signalen af geeft naar een apparaatje thuis. Ik zou ook niet weten wat daar de meerwaarde van zou moeten zijn. Een pacemaker geeft signalen af naar het hart.

Als het hart kuren krijgt terwijl degene een pacemaker heeft, blijf hij/zij 9 van de 10 keer bij bewustzijn. Immers neem de pacemaker de functies van het hart over.
pi_146861247
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:31 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord van een pacemaker die signalen af geeft naar een apparaatje thuis. Ik zou ook niet weten wat daar de meerwaarde van zou moeten zijn. Een pacemaker geeft signalen af naar het hart.

Als het hart kuren krijgt terwijl degene een pacemaker heeft, blijf hij/zij 9 van de 10 keer bij bewustzijn. Immers neem de pacemaker de functies van het hart over.
Ja natuurlijk, maar ze heeft thuis een apparaatje staan die de behaviour van haar pacemaker in de gaten houd en deze informatie opslaat. Als het ziekenhuis deze informatie wil hebben kan mijn vriendin op een knopje drukken en deze informatie op sturen.
  vrijdag 21 november 2014 @ 08:19:09 #260
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146861313
icd drager hier :W 7 jaar en een beetje nu.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_148835661
Hey allemaal het is nu ongeveer 2 maanden geleden sinds al dit is gebeurd.

Ik vind alle reacties op het topic verschillend en daarom eigenlijk wel interessant om te lezen vooral als ik ze nu nog een keer lees kijk ik overal toch weer wat anders tegen aan.

Maar even een update met hoe het nu gaat tussen mij en mijn vriendin.

Ik wou zoals heel veel in het topic al zeiden graag naar haar toe en dat gaat dus gebeuren, ik heb 3 weken terug kunnen regelen voor een vlucht op 7 februari kunnen regelen naar haar en vrij kunnen krijgen invb met werk etc.

Dus ja, tussen haar en mij is niet veel veranderd en er zijn geen enge dingen meer met haar gebeurd, ze slikt nu pillen voor epileptische aanvallen en willen ze zien hoe ze daar op reageerd.
Daarvoor moet ze nog naar het ziekenhuis voor controle om daarvoor onderzoek te doen maar het gaat verder goed met haar.

PS: Sorry for gravedig.
  roze maandag 19 januari 2015 @ 12:18:14 #262
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148835747
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:14 schreef torbornon2 het volgende:
Ik heb 3 weken terug kunnen regelen voor een vlucht op 7 februari kunnen regelen naar haar en vrij kunnen krijgen invb met werk etc.
^O^
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')