Diagnosticeer jij anders even een meisje die je nog nooit gezien hebtquote:Op donderdag 20 november 2014 17:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat voor hartproblemen? Hier ben ik bijzonder benieuwd naar. En 'een signaal afgeven', hoe dan precies?
Heb je enig idee wat een hartaanval is?Hoe groot het verschil is tussen een hartaanval en 'iets anders' ? Flauwvallen en niet kunnen ademen kan bijvoorbeeld ook hyperventilatie zijn.
Mijn vriend had een pacemaker, ik ben gewoon benieuwd hoe dit jonge meisje aan een pacemaker komt. Misschien is het wel dezelfde aandoening en kan ik TS een en ander uitleggen.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Diagnosticeer jij anders even een meisje die je nog nooit gezien hebt.
De laatste 2 keren dat ze het gehad heeft (en de pacemaker dus geen reactie gaf of pace gaf naar het apparaatje bij haar thuis als dat bekend in de oren klinkt) had ze het gevoel dat ze niet kan ademenen, verstijft en niets meer kan doen totdat ze wegvalt, ze merkt ook dat ze valt maar ze kan er niets tegen doen, en dan valt ze weg.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn vriend had een pacemaker, ik ben gewoon benieuwd hoe dit jonge meisje aan een pacemaker komt. Misschien is het wel dezelfde aandoening en kan ik TS een en ander uitleggen.
Ik heb nog nooit gehoord van een pacemaker die signalen af geeft naar een apparaatje thuis. Ik zou ook niet weten wat daar de meerwaarde van zou moeten zijn. Een pacemaker geeft signalen af naar het hart.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:48 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
De laatste 2 keren dat ze het gehad heeft (en de pacemaker dus geen reactie gaf of pace gaf naar het apparaatje bij haar thuis als dat bekend in de oren klinkt) had ze het gevoel dat ze niet kan ademenen, verstijft en niets meer kan doen totdat ze wegvalt, ze merkt ook dat ze valt maar ze kan er niets tegen doen, en dan valt ze weg.
Ja natuurlijk, maar ze heeft thuis een apparaatje staan die de behaviour van haar pacemaker in de gaten houd en deze informatie opslaat. Als het ziekenhuis deze informatie wil hebben kan mijn vriendin op een knopje drukken en deze informatie op sturen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 07:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van een pacemaker die signalen af geeft naar een apparaatje thuis. Ik zou ook niet weten wat daar de meerwaarde van zou moeten zijn. Een pacemaker geeft signalen af naar het hart.
Als het hart kuren krijgt terwijl degene een pacemaker heeft, blijf hij/zij 9 van de 10 keer bij bewustzijn. Immers neem de pacemaker de functies van het hart over.
quote:Op maandag 19 januari 2015 12:14 schreef torbornon2 het volgende:
Ik heb 3 weken terug kunnen regelen voor een vlucht op 7 februari kunnen regelen naar haar en vrij kunnen krijgen invb met werk etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |