Je hebt een punt, het wordt een beetje obsessief, maar is dat niet gewoon liefde? Of gewoon hun liefde. Zeggen hoe ze er beter mee kunnen kappen heeft echt geen zin.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Verliefdheid is natuurlijk niks mis mee. Obsessief gedrag, daar is wel wat mis mee.
[..]Over de whatsapp zeker. Jij hebt dus nog nooit een serieuze relatie gehad, maar je weet wel alles beter..
[..]
Ja. Een online spelletje waarbij je je voordoet als heel iemand anders. Dan leer je pas iemand écht kennen!
[..]
..én de afstand.
Neequote:Op donderdag 20 november 2014 10:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je hebt een punt, het wordt een beetje obsessief, maar is dat niet gewoon liefde?
Skypen is niet het zelfde als echt samen zijn.quote:Verder over die online spellen, het maakt niet uit hoe je je voordoet het gaat erom hoe je bent. Je kan dat niet maskeren (behalve als je iemand voorliegt maar dat spreekt voorzich). TS en zijn vriendin skypen enzo dus dat is niet het geval.
En dat kan ie niet, hij is te jong om dit te kunnen betalenquote:De afstand is inderdaad kut, maar als de ouders van TS zijn vriendin meewerken zal dit maar een klein probleem zijn. Als hij daar in elke vakantie kan zijn zou dit erg helpen.
''nee'' wat weet jij daar nou van dan. Heb jij ooit een lange afstand relatie gehad als TS?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Skypen is niet het zelfde als echt samen zijn.
Niet voor niets stranden veel relaties na een jaar of 2 (als de hormonen hun werk niet meer doen), na de eerste vakantie (als je opeens 24/7 samen bent) of na de eerste keer samen wonen (dan word je pas echt met je neus op elkaars ware aard geduwd)
[..]
En dat kan ie niet, hij is te jong om dit te kunnen betalen
Ik ben echt niet per definitie negatief afstandsrelaties, of relaties die ontstaan zijn op het internet maar als je topics gaat openen met 'ik kan niet functioneren op mijn werk door mijn lange afstandsrelatie' dan klopt er gewoon een boel niet
TS heeft niet het karakter om dit te laten werken. Misschien over een jaar of 10 wel, maar nu gewoon niet
Ik wel, en ik kan je vertellen dat dit inderdaad geen beste lange afstans'relatie' is, of gaat worden op korte termijn. TS heeft de mogelijkheid blijkbaar niet om haar met regelmaat op te zoeken, en zij heeft totaal geen mogelijkheid (of zin) om hem op te zoeken. Ze geven elkaar geen centimeter ruimte, hebben niks anders meer buiten elkaar, hij maakt zich continu zorgen over haar (zodanig dat hij niet meer fatsoenlijk kan functioneren) en dan zegt zij ook nog eens steeds dat hij alles is wat ze heeft en het enige nog leuke in haar leven is.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
''nee'' wat weet jij daar nou van dan. Heb jij ooit een lange afstand relatie gehad als TS?
Dus omdat veel relaties stranden na 2 jaar kan hij het maar beter opgeven?![]()
TS is inderdaad jong. Dat hij niet kan functioneren op zijn stage e.d. is niet gezond en hij moet zich even bedenken wat hij gaat doen. Doei zeggen tegen zijn vriendin is geen optie, dat snap je zelf ook wel neem ik aan.
Hij moet er gewoon aan wennen en ik denk dat het dan wel goed komt. Even zijn weg vinden hoe hij hiermee om gaat.
Het was niet een roleplaying game en het gaat niet constant over het spelletje, dat was na de eerste week al niet het geval meer.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:39 schreef DonJames het volgende:
Ja. Een online spelletje waarbij je je voordoet als heel iemand anders. Dan leer je pas iemand écht kennen!
kijk dit heeft tenminste wat inhoud en onderbouwing. Hier kan TS wat mee.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik wel, en ik kan je vertellen dat dit inderdaad geen beste lange afstans'relatie' is, of gaat worden op korte termijn. TS heeft de mogelijkheid blijkbaar niet om haar met regelmaat op te zoeken, en zij heeft totaal geen mogelijkheid (of zin) om hem op te zoeken. Ze geven elkaar geen centimeter ruimte, hebben niks anders meer buiten elkaar, hij maakt zich continu zorgen over haar (zodanig dat hij niet meer fatsoenlijk kan functioneren) en dan zegt zij ook nog eens steeds dat hij alles is wat ze heeft en het enige nog leuke in haar leven is.
Zo slaagt een relatie natuurlijk niet, zelfs niet op korte afstand.
Hoe verhoog je de slagingskans? In ieder geval elkaar ruimte geven en zorgen dat je een leven hebt naast het contact met elkaar; niet in de stress schieten als de ander niet binnen een uur reageert op een bericht (je kunt op een afstand toch vrij weinig doen, ook al zou er wel wat zijn); elkaar met regelmaat opzoeken en indien mogelijk voor langere tijd zodat je weet of het überhaupt nog klikt als je een paar weken op elkaars lip zit; en zorgen dat er een eindpunt in zicht is (wat er bij TS dan in ieder geval wel lijkt te zijn, maar dan moet hij nou niet z'n stage en studie verpesten doordat hij zo niet kan functioneren).
Beetje respect graag, dit slaat toch echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:51 schreef 20100 het volgende:
Wat moet je met een hartfalende geadopteerde chinese chick in Zweden als je een leuke Nederlands dame kan scoren?
Bedankt, hier kan ik zoals dopfles1 al zei inderdaad meer mee dan dat er tegen mij aan geschreeuwd word, ik zal proberen mijzelf wat meer te behersen en kijken wat ik er aan kan doen.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik wel, en ik kan je vertellen dat dit inderdaad geen beste lange afstans'relatie' is, of gaat worden op korte termijn. TS heeft de mogelijkheid blijkbaar niet om haar met regelmaat op te zoeken, en zij heeft totaal geen mogelijkheid (of zin) om hem op te zoeken. Ze geven elkaar geen centimeter ruimte, hebben niks anders meer buiten elkaar, hij maakt zich continu zorgen over haar (zodanig dat hij niet meer fatsoenlijk kan functioneren) en dan zegt zij ook nog eens steeds dat hij alles is wat ze heeft en het enige nog leuke in haar leven is.
Zo slaagt een relatie natuurlijk niet, zelfs niet op korte afstand.
Hoe verhoog je de slagingskans? In ieder geval elkaar ruimte geven en zorgen dat je een leven hebt naast het contact met elkaar; niet in de stress schieten als de ander niet binnen een uur reageert op een bericht (je kunt op een afstand toch vrij weinig doen, ook al zou er wel wat zijn); elkaar met regelmaat opzoeken en indien mogelijk voor langere tijd zodat je weet of het überhaupt nog klikt als je een paar weken op elkaars lip zit; en zorgen dat er een eindpunt in zicht is (wat er bij TS dan in ieder geval wel lijkt te zijn, maar dan moet hij nou niet z'n stage en studie verpesten doordat hij zo niet kan functioneren).
Ten eerste Nederlandse ''vrouwen''quote:Op donderdag 20 november 2014 12:51 schreef 20100 het volgende:
Wat moet je met een hartfalende geadopteerde chinese chick in Zweden als je een leuke Nederlands dame kan scoren?
Daar heb ik geen idee van.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Omdat we allemaal enkel voor sensationele seks gaan![]()
Op jullie twee na uiteraard
Ik ben zeer benieuwd waar ik heb gezegd dat dat het enige is waar ik voor gaquote:Op donderdag 20 november 2014 13:42 schreef dopfles1 het volgende:
Behalve in jouw geval want dat heb je zelf gezegtd?
ik heb al 3x gevraagt om bevestiging.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd waar ik heb gezegd dat dat het enige is waar ik voor ga
Maar misschien heb je daarvoor ook de vraagteken in je tekst gezet.
Ik vind dat je een leuk leven moet opbouwen, vrienden moet maken, lol moet hebben, stabiele basis.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:49 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik heb al 3x gevraagt om bevestiging.Ik krijg geen ontkenning of bevestiging wel heb je dit geschreven:
''Ervaring, sensatie, misschien vindt ze dan ook wel de liefde van haar leven. ''
Dus dan ga je voor ervaring en sensatie en als je de liefde van je leven vind is dat mooi meegenomen?
Je moet vooral doen waar jij blij van wordt.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je een leuk leven moet opbouwen, vrienden moet maken, lol moet hebben, stabiele basis.
Dat je moet zorgen dat je ook zonder liefde je leven leuk vindt.
Dus ja, liefde vinden is mooi meegenomen. En vind je die ware, pak t aan met beide handen. Vergeet enkel niet dat er nog meer is dan enkel de liefde voor je partner. Want net als ouders en vriendschappen kan ook die partner (om wat voor reden dan ook) verdwijnen uit je leven.
Ik ga voor de combi waarbij de ervaring, sensatie, je partij, vrienden en wat dan nog meer op elkaar aansluit en je niet voor het 1 of t ander kiest.
Nu duidelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is momenteel dus het probleem, het is niet elke keer een hartaanval en denken ze ook wel dat er iets met haar hersenen aan de hand heeft, is ze de laatse paar maanden al meerdere keren door een scan geweest maar tevergeefs vinden ze helemaal niets.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
Waarom heeft ze een pacemaker? Een pacemaker helpt niet bij hartaanvallen, wel bij hartfalen, - stilstand en ritmestoornissen. Heb je hem ook horen tikken, TS? Hoe heet de ziekte die ze heeft die dit veroorzaakt?
Een hartaanval is slopend, laat staan dat je meerdere krijgt. Het verbaast mij dat ze dan tegen zo iemand 'een nachtje ziekenhuis' zeggen ipv te zorgen dat het niet nog eens gebeurd.
waarom noem jij het dan steeds een hartaanval?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Dat is momenteel dus het probleem, het is niet elke keer een hartaanval en denken ze ook wel dat er iets met haar hersenen aan de hand heeft, is ze de laatse paar maanden al meerdere keren door een scan geweest maar tevergeefs vinden ze helemaal niets.
Dat zat ik me dus ook af te vragen...quote:Op donderdag 20 november 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom noem jij het dan steeds een hartaanval?
Als ze niks vinden is het geen hartaanval. Er is dus geen naam voor deze ziekte, want ze vinden steeds niks, heb ik dat zo juist?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Dat is momenteel dus het probleem, het is niet elke keer een hartaanval en denken ze ook wel dat er iets met haar hersenen aan de hand heeft, is ze de laatse paar maanden al meerdere keren door een scan geweest maar tevergeefs vinden ze helemaal niets.
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom noem jij het dan steeds een hartaanval?
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zat ik me dus ook af te vragen...
Omdat ze daadwerkerlijk hartproblemen heeft en dit exact dezelfde verschijnselen zijn die ze had bij een hartaanval, ze verteld mij niet dat ze een hartaanval heeft gehad maar "dat het weer is gebeurd", het niet kunnen ademen en dan flauwvallen (snel verteld) haar pacemaker heeft 1 van de 3 keer wel een signaal afgegeven (na haar eerste hartaanval).quote:Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Als ze niks vinden is het geen hartaanval. Er is dus geen naam voor deze ziekte, want ze vinden steeds niks, heb ik dat zo juist?
Waarom heeft ze dan een pacemaker?
Maar waarom maak jij het dan meteen heel groot?quote:Op donderdag 20 november 2014 17:27 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat ze daadwerkerlijk hartproblemen heeft en dit exact dezelfde verschijnselen zijn die ze had bij een hartaanval, ze verteld mij niet dat ze een hartaanval heeft gehad maar "dat het weer is gebeurd", het niet kunnen ademen en dan flauwvallen (snel verteld) haar pacemaker heeft 1 van de 3 keer wel een signaal afgegeven (na haar eerste hartaanval).
Wat voor hartproblemen? Hier ben ik bijzonder benieuwd naar. En 'een signaal afgeven', hoe dan precies?quote:Op donderdag 20 november 2014 17:27 schreef torbornon2 het volgende:
Omdat ze daadwerkerlijk hartproblemen heeft en dit exact dezelfde verschijnselen zijn die ze had bij een hartaanval, ze verteld mij niet dat ze een hartaanval heeft gehad maar "dat het weer is gebeurd", het niet kunnen ademen en dan flauwvallen (snel verteld) haar pacemaker heeft 1 van de 3 keer wel een signaal afgegeven (na haar eerste hartaanval).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |