abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146835498
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:39 schreef DonJames het volgende:

[..]

Verliefdheid is natuurlijk niks mis mee. Obsessief gedrag, daar is wel wat mis mee.

[..]

:') Over de whatsapp zeker. Jij hebt dus nog nooit een serieuze relatie gehad, maar je weet wel alles beter.. :W

[..]

Ja. Een online spelletje waarbij je je voordoet als heel iemand anders. Dan leer je pas iemand écht kennen! :')

[..]

..én de afstand.
Je hebt een punt, het wordt een beetje obsessief, maar is dat niet gewoon liefde? Of gewoon hun liefde. Zeggen hoe ze er beter mee kunnen kappen heeft echt geen zin.

Verder over die online spellen, het maakt niet uit hoe je je voordoet het gaat erom hoe je bent. Je kan dat niet maskeren (behalve als je iemand voorliegt maar dat spreekt voorzich). TS en zijn vriendin skypen enzo dus dat is niet het geval.

De afstand is inderdaad kut, maar als de ouders van TS zijn vriendin meewerken zal dit maar een klein probleem zijn. Als hij daar in elke vakantie kan zijn zou dit erg helpen.
pi_146835587
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:42 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Je hebt een punt, het wordt een beetje obsessief, maar is dat niet gewoon liefde?
Nee
quote:
Verder over die online spellen, het maakt niet uit hoe je je voordoet het gaat erom hoe je bent. Je kan dat niet maskeren (behalve als je iemand voorliegt maar dat spreekt voorzich). TS en zijn vriendin skypen enzo dus dat is niet het geval.
Skypen is niet het zelfde als echt samen zijn.
Niet voor niets stranden veel relaties na een jaar of 2 (als de hormonen hun werk niet meer doen), na de eerste vakantie (als je opeens 24/7 samen bent) of na de eerste keer samen wonen (dan word je pas echt met je neus op elkaars ware aard geduwd)
quote:
De afstand is inderdaad kut, maar als de ouders van TS zijn vriendin meewerken zal dit maar een klein probleem zijn. Als hij daar in elke vakantie kan zijn zou dit erg helpen.
En dat kan ie niet, hij is te jong om dit te kunnen betalen

Ik ben echt niet per definitie negatief afstandsrelaties, of relaties die ontstaan zijn op het internet maar als je topics gaat openen met 'ik kan niet functioneren op mijn werk door mijn lange afstandsrelatie' dan klopt er gewoon een boel niet
TS heeft niet het karakter om dit te laten werken. Misschien over een jaar of 10 wel, maar nu gewoon niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146835711
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee

[..]

Skypen is niet het zelfde als echt samen zijn.
Niet voor niets stranden veel relaties na een jaar of 2 (als de hormonen hun werk niet meer doen), na de eerste vakantie (als je opeens 24/7 samen bent) of na de eerste keer samen wonen (dan word je pas echt met je neus op elkaars ware aard geduwd)

[..]

En dat kan ie niet, hij is te jong om dit te kunnen betalen

Ik ben echt niet per definitie negatief afstandsrelaties, of relaties die ontstaan zijn op het internet maar als je topics gaat openen met 'ik kan niet functioneren op mijn werk door mijn lange afstandsrelatie' dan klopt er gewoon een boel niet
TS heeft niet het karakter om dit te laten werken. Misschien over een jaar of 10 wel, maar nu gewoon niet
''nee'' wat weet jij daar nou van dan. Heb jij ooit een lange afstand relatie gehad als TS?

Dus omdat veel relaties stranden na 2 jaar kan hij het maar beter opgeven? :') Ik snap je punt niet helemaal. Wat moet hij dan doen? Elk weekend naar de kroeg en je dochter proberen te scoren?
Er zijn genoeg mensen die wel na 2 jaar nog van elkaar houden.

TS is inderdaad jong. Dat hij niet kan functioneren op zijn stage e.d. is niet gezond en hij moet zich even bedenken wat hij gaat doen. Doei zeggen tegen zijn vriendin is geen optie, dat snap je zelf ook wel neem ik aan.

Hij moet er gewoon aan wennen en ik denk dat het dan wel goed komt. Even zijn weg vinden hoe hij hiermee om gaat.
  donderdag 20 november 2014 @ 11:02:36 #229
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_146835912
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:52 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

''nee'' wat weet jij daar nou van dan. Heb jij ooit een lange afstand relatie gehad als TS?

Dus omdat veel relaties stranden na 2 jaar kan hij het maar beter opgeven? :')
TS is inderdaad jong. Dat hij niet kan functioneren op zijn stage e.d. is niet gezond en hij moet zich even bedenken wat hij gaat doen. Doei zeggen tegen zijn vriendin is geen optie, dat snap je zelf ook wel neem ik aan.

Hij moet er gewoon aan wennen en ik denk dat het dan wel goed komt. Even zijn weg vinden hoe hij hiermee om gaat.
Ik wel, en ik kan je vertellen dat dit inderdaad geen beste lange afstans'relatie' is, of gaat worden op korte termijn. TS heeft de mogelijkheid blijkbaar niet om haar met regelmaat op te zoeken, en zij heeft totaal geen mogelijkheid (of zin) om hem op te zoeken. Ze geven elkaar geen centimeter ruimte, hebben niks anders meer buiten elkaar, hij maakt zich continu zorgen over haar (zodanig dat hij niet meer fatsoenlijk kan functioneren) en dan zegt zij ook nog eens steeds dat hij alles is wat ze heeft en het enige nog leuke in haar leven is.
Zo slaagt een relatie natuurlijk niet, zelfs niet op korte afstand.

Hoe verhoog je de slagingskans? In ieder geval elkaar ruimte geven en zorgen dat je een leven hebt naast het contact met elkaar; niet in de stress schieten als de ander niet binnen een uur reageert op een bericht (je kunt op een afstand toch vrij weinig doen, ook al zou er wel wat zijn); elkaar met regelmaat opzoeken en indien mogelijk voor langere tijd zodat je weet of het überhaupt nog klikt als je een paar weken op elkaars lip zit; en zorgen dat er een eindpunt in zicht is (wat er bij TS dan in ieder geval wel lijkt te zijn, maar dan moet hij nou niet z'n stage en studie verpesten doordat hij zo niet kan functioneren).
pi_146836228
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:39 schreef DonJames het volgende:

Ja. Een online spelletje waarbij je je voordoet als heel iemand anders. Dan leer je pas iemand écht kennen! :')

Het was niet een roleplaying game en het gaat niet constant over het spelletje, dat was na de eerste week al niet het geval meer.

Terzijden als iemand het wat uitmaatk:

Mijn vriendin maakt het op dit moment goed, het ziekenhuis had gister besloten om haar daar te houden en vandaag nog een scan te doen, daar is ze nu net mee klaar en ze gaat nu nog een beetje uitrusten ze krijgt als het goed is vanmiddag de uitslag, verder heeft ze geen last van niets niet dus ja, even afwachten.
pi_146838460
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:02 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ik wel, en ik kan je vertellen dat dit inderdaad geen beste lange afstans'relatie' is, of gaat worden op korte termijn. TS heeft de mogelijkheid blijkbaar niet om haar met regelmaat op te zoeken, en zij heeft totaal geen mogelijkheid (of zin) om hem op te zoeken. Ze geven elkaar geen centimeter ruimte, hebben niks anders meer buiten elkaar, hij maakt zich continu zorgen over haar (zodanig dat hij niet meer fatsoenlijk kan functioneren) en dan zegt zij ook nog eens steeds dat hij alles is wat ze heeft en het enige nog leuke in haar leven is.

Hoe verhoog je de slagingskans? In ieder geval elkaar ruimte geven en zorgen dat je een leven hebt naast het contact met elkaar; niet in de stress schieten als de ander niet binnen een uur reageert op een bericht (je kunt op een afstand toch vrij weinig doen, ook al zou er wel wat zijn); elkaar met regelmaat opzoeken en indien mogelijk voor langere tijd zodat je weet of het überhaupt nog klikt als je een paar weken op elkaars lip zit; en zorgen dat er een eindpunt in zicht is (wat er bij TS dan in ieder geval wel lijkt te zijn, maar dan moet hij nou niet z'n stage en studie verpesten doordat hij zo niet kan functioneren).
kijk dit heeft tenminste wat inhoud en onderbouwing. Hier kan TS wat mee.
pi_146838652
Wat moet je met een hartfalende geadopteerde chinese chick in Zweden als je een leuke Nederlands dame kan scoren?
pi_146838963
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:51 schreef 20100 het volgende:
Wat moet je met een hartfalende geadopteerde chinese chick in Zweden als je een leuke Nederlands dame kan scoren?
Beetje respect graag, dit slaat toch echt helemaal nergens op.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:02 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Bedankt, hier kan ik zoals dopfles1 al zei inderdaad meer mee dan dat er tegen mij aan geschreeuwd word, ik zal proberen mijzelf wat meer te behersen en kijken wat ik er aan kan doen.
pi_146839510
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:51 schreef 20100 het volgende:
Ten eerste Nederlandse ''vrouwen'' :') ___!

Ten tweede het gaat hier niet om scoren maar over liefde.

waarom is dit zo lastig te begrijpen voor sommige mensen hier..
  donderdag 20 november 2014 @ 13:33:47 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146839622
Omdat we allemaal enkel voor sensationele seks gaan ;(
Op jullie twee na uiteraard :*
pi_146839864
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Omdat we allemaal enkel voor sensationele seks gaan ;(
Op jullie twee na uiteraard :*
Daar heb ik geen idee van.

Behalve in jou geval want dat heb je zelf gezegt? :s)
  donderdag 20 november 2014 @ 13:45:19 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146839929
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:42 schreef dopfles1 het volgende:

Behalve in jouw geval want dat heb je zelf gezegtd? :s)
Ik ben zeer benieuwd waar ik heb gezegd dat dat het enige is waar ik voor ga :s)
Maar misschien heb je daarvoor ook de vraagteken in je tekst gezet.
pi_146840049
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben zeer benieuwd waar ik heb gezegd dat dat het enige is waar ik voor ga :s)
Maar misschien heb je daarvoor ook de vraagteken in je tekst gezet.
ik heb al 3x gevraagt om bevestiging. :s) Ik krijg geen ontkenning of bevestiging wel heb je dit geschreven:
''Ervaring, sensatie, misschien vindt ze dan ook wel de liefde van haar leven. ''

Dus dan ga je voor ervaring en sensatie en als je de liefde van je leven vind is dat mooi meegenomen?
  donderdag 20 november 2014 @ 14:23:20 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146840941
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:49 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

ik heb al 3x gevraagt om bevestiging. :s) Ik krijg geen ontkenning of bevestiging wel heb je dit geschreven:
''Ervaring, sensatie, misschien vindt ze dan ook wel de liefde van haar leven. ''

Dus dan ga je voor ervaring en sensatie en als je de liefde van je leven vind is dat mooi meegenomen?
Ik vind dat je een leuk leven moet opbouwen, vrienden moet maken, lol moet hebben, stabiele basis.
Dat je moet zorgen dat je ook zonder liefde je leven leuk vindt.
Dus ja, liefde vinden is mooi meegenomen. En vind je die ware, pak t aan met beide handen. Vergeet enkel niet dat er nog meer is dan enkel de liefde voor je partner. Want net als ouders en vriendschappen kan ook die partner (om wat voor reden dan ook) verdwijnen uit je leven.

Ik ga voor de combi waarbij de ervaring, sensatie, je partij, vrienden en wat dan nog meer op elkaar aansluit en je niet voor het 1 of t ander kiest.

Nu duidelijk?
pi_146841706
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vind dat je een leuk leven moet opbouwen, vrienden moet maken, lol moet hebben, stabiele basis.
Dat je moet zorgen dat je ook zonder liefde je leven leuk vindt.
Dus ja, liefde vinden is mooi meegenomen. En vind je die ware, pak t aan met beide handen. Vergeet enkel niet dat er nog meer is dan enkel de liefde voor je partner. Want net als ouders en vriendschappen kan ook die partner (om wat voor reden dan ook) verdwijnen uit je leven.

Ik ga voor de combi waarbij de ervaring, sensatie, je partij, vrienden en wat dan nog meer op elkaar aansluit en je niet voor het 1 of t ander kiest.

Nu duidelijk?
Je moet vooral doen waar jij blij van wordt.

Toch ben ik van mening dat als je denkt dat iemand de ware kan zijn dat je hier helemaal voor moet gaan.

TS is jong, zijn vriendin is jong, dit brengt moeilijkheden met zich mee.

Alsnog snap ik niet wat je precies bedoelt met ervaringen en sensatie, waarom is dit zo belangrijk? Als je terug denkt aan die fantastische nachten die je had zoveel jaar terug etc... en dan zit je daar alleen, ziet je vrienden af en toe etc. Dit is niet eindeloos. Een partner voor je leven daar en tegen wel (niet meegerekent dat er met die persoon wat kan gebeuren). Natuurlijk stel je je dan kwetsbaar op. Die vrienden eromheen is alleen maar om jezelf te beschermen.

Ik ken genoeg mensen die na 40 jaar getrouwd nog elke dag hand in hand lopen. Dat is toch fantastisch? Ik ken ook genoeg mensen die elkaar niet uit kunnen staan na 40 jaar.

Hoe kan je weten dat je na 40 jaar nog zoveel van die persoon houdt? Ik denk dat je je hiervoor kwetsbaar moet opstellen en je liefde op nummer 1 zetten. Die vrienden zie je niet meer na 10 jaar, of eerder. Deze gaan allemaal hun eigen weg. Hoe mooi is het om samen met iemand een weg te kiezen en verder niets nodig te hebben?

Je hebt het over een stabiele basis.... Ik ben van mening dat je je eerst kwetsbaar moet opstellen om deze stabiele basis te kunnen creeeren.

Ik zeg niet dat jou keuze verkeerd is dit is gewoon mijn inzage :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 20 november 2014 @ 14:55:04 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146841882
Lets agree to disagree at this moment, aangezien t niet ons topic is :)
pi_146844018
Waarom heeft ze een pacemaker? Een pacemaker helpt niet bij hartaanvallen, wel bij hartfalen, - stilstand en ritmestoornissen. Heb je hem ook horen tikken, TS? Hoe heet de ziekte die ze heeft die dit veroorzaakt?

Een hartaanval is slopend, laat staan dat je meerdere krijgt. Het verbaast mij dat ze dan tegen zo iemand 'een nachtje ziekenhuis' zeggen ipv te zorgen dat het niet nog eens gebeurd.
pi_146844969
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
Waarom heeft ze een pacemaker? Een pacemaker helpt niet bij hartaanvallen, wel bij hartfalen, - stilstand en ritmestoornissen. Heb je hem ook horen tikken, TS? Hoe heet de ziekte die ze heeft die dit veroorzaakt?

Een hartaanval is slopend, laat staan dat je meerdere krijgt. Het verbaast mij dat ze dan tegen zo iemand 'een nachtje ziekenhuis' zeggen ipv te zorgen dat het niet nog eens gebeurd.
Dat is momenteel dus het probleem, het is niet elke keer een hartaanval en denken ze ook wel dat er iets met haar hersenen aan de hand heeft, is ze de laatse paar maanden al meerdere keren door een scan geweest maar tevergeefs vinden ze helemaal niets.
  Redactie Frontpage donderdag 20 november 2014 @ 16:40:56 #244
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_146845130
Je hebt twee keuzes:
1. Je gaat direct naar haar toe, want daarvoor ben je haar vriend;
2. je maakt het per direct uit, omdat je niet naar haar toe gaat om haar te steunen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_146845370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Dat is momenteel dus het probleem, het is niet elke keer een hartaanval en denken ze ook wel dat er iets met haar hersenen aan de hand heeft, is ze de laatse paar maanden al meerdere keren door een scan geweest maar tevergeefs vinden ze helemaal niets.
waarom noem jij het dan steeds een hartaanval?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 20 november 2014 @ 16:50:42 #246
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_146845394
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat zat ik me dus ook af te vragen...
pi_146845442
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Als ze niks vinden is het geen hartaanval. Er is dus geen naam voor deze ziekte, want ze vinden steeds niks, heb ik dat zo juist?

Waarom heeft ze dan een pacemaker?
pi_146846370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:50 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Dat zat ik me dus ook af te vragen...
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Als ze niks vinden is het geen hartaanval. Er is dus geen naam voor deze ziekte, want ze vinden steeds niks, heb ik dat zo juist?

Waarom heeft ze dan een pacemaker?
Omdat ze daadwerkerlijk hartproblemen heeft en dit exact dezelfde verschijnselen zijn die ze had bij een hartaanval, ze verteld mij niet dat ze een hartaanval heeft gehad maar "dat het weer is gebeurd", het niet kunnen ademen en dan flauwvallen (snel verteld) haar pacemaker heeft 1 van de 3 keer wel een signaal afgegeven (na haar eerste hartaanval).
pi_146846443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:27 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Omdat ze daadwerkerlijk hartproblemen heeft en dit exact dezelfde verschijnselen zijn die ze had bij een hartaanval, ze verteld mij niet dat ze een hartaanval heeft gehad maar "dat het weer is gebeurd", het niet kunnen ademen en dan flauwvallen (snel verteld) haar pacemaker heeft 1 van de 3 keer wel een signaal afgegeven (na haar eerste hartaanval).
Maar waarom maak jij het dan meteen heel groot?
Daarmee bedoel ik niet dat je het moet bagetaliseren hoor, en ik hoop dat ze er snel achter komen wat er mis is. Maar misschien was dit 'maar' flauwvallen (wederom: ook zeker niet goed als dat vaak gebeurd) maar als jij meteen gaat van 'oeh hartaanval, bijna dood, ziekenhuis, etc' terwijl ze flauwgevallen is en in goede handen is maak je je eigen leven ook wel een stuk moeilijker dan het hoeft te zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146846520
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:27 schreef torbornon2 het volgende:

Wat voor hartproblemen? Hier ben ik bijzonder benieuwd naar. En 'een signaal afgeven', hoe dan precies?

Heb je enig idee wat een hartaanval is? :{ Hoe groot het verschil is tussen een hartaanval en 'iets anders' ? Flauwvallen en niet kunnen ademen kan bijvoorbeeld ook hyperventilatie zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')