Jeetje. Ik maakte een grapje. Hoewel: toen ik echt verliefd was, was ik ook wel eens een beetje van de wereld. Niet dat ik niet meer kon functioneren ofzo, maar echt wel dromerig.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jezus jij moet de Tina ook echt even opzij leggen en uit je telenovella wereld stappen zeg
Jij hebt het toch over expirimenteren enzo? Of had je het dan niet over make-up/kleding en seks? Lekker de spanning en sensatie in want daar heb je wat aan. De ware liefde vinden heb je totaal niets aan?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Frustrated much?
Ik zeg toch misschien, dus nee het hoeft niet te gebeuren. Kan ook in de supermarkt of op school of whatever. Jij ging de extremen in van kort rokje en seks bladiebla.
Wat TS en zij doen is t andere uiterste. Niet zonder contact met elkaar want dan....
En geen enkele uiterste is relaxed
Amen.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jezus jij moet de Tina ook echt even opzij leggen en uit je telenovella wereld stappen zeg
Dat is dan toch heel anders...quote:Op woensdag 19 november 2014 17:04 schreef Roooske het volgende:
[..]
Jeetje. Ik maakte een grapje. Hoewel: toen ik echt verliefd was, was ik ook wel eens een beetje van de wereld. Niet dat ik niet meer kon functioneren ofzo, maar echt wel dromerig.
Hoe moet ik weten dat hij 2x van de fiets gevallen is als hij aan haar denkt.. Ik lees niet alle topics hier aandachtig door verder. Ik lees alleen dit topic en zo obsessief vind ik het allemaal niet. Hij maakt zich zorgen en dat is logisch als iemand 3 keer een hartaanval heeft gehad.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kom op...![]()
Hij is twee x van z'n fiets geflikkerd erdoor. Dat is gewoon ongezonde verliefdheid.
Ik vind dat je beide "moet" doen. Het leven ervaren in verschillende aspecten dus ook seks ja. En het zou mooi zijn als je in de ware geloofd en die vindt.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:05 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij hebt het toch over expirimenteren enzo? Of had je het dan niet over make-up/kleding en seks? Lekker de spanning en sensatie in want daar heb je wat aan. De ware liefde vinden heb je totaal niets aan?
Ze zijn gewoon verliefd. En het is kut aangezien het een lange afstand relatie is.
Heb ik gelezen?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Heb ik speciaal een post voor je opgezocht lees je 'm niet.......
Soms is t handig om wat meer te lezen van iemand.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:06 schreef Roooske het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat hij 2x van de fiets gevallen is als hij aan haar denkt.. Ik lees niet alle topics hier aandachtig door verder. Ik lees alleen dit topic en zo obsessief vind ik het allemaal niet. Hij maakt zich zorgen en dat is logisch als iemand 3 keer een hartaanval heeft gehad.
Jezus wat een zwart wit geneuzel en een boel aannames.... Doe even rustig of zo?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb ik gelezen?
Weet jij hoe het voelt om een lange afstand relatie te hebben?? Weet je uberhaupt hoe je je voelt wanneer je verliefd bent? En dan heb ik het niet over die leuke jongen in de kroeg.
Nu heb je de verkeerde te pakkenquote:Op woensdag 19 november 2014 17:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb ik gelezen?
Weet jij hoe het voelt om een lange afstand relatie te hebben?? Weet je uberhaupt hoe je je voelt wanneer je verliefd bent? En dan heb ik het niet over die leuke jongen in de kroeg.
Waarom wil jij bepalen wat Te. is. Heb jij een vriend die in een ander land woont en die je niet kan zien want zijn ouders en die vriend heeft ook nog hartproblemen?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je beide "moet" doen. Het leven ervaren in verschillende aspecten dus ook seks ja. En het zou mooi zijn als je in de ware geloofd en die vindt.
Dat laatste mee eens. Toch vind ik t allemaal net wat Te...
Nogal een die te veel disney heeft gekeken in zijn jeugdquote:
"Ik vind"...quote:Op woensdag 19 november 2014 17:10 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom wil jij bepalen wat Te. is. Heb jij een vriend die in een ander land woont en die je niet kan zien want zijn ouders en die vriend heeft ook nog hartproblemen?
Verder voegt seks niets toe. De ware vinden wel (imo)
Nee vind ik niet. Iemand 'moet" doen wat hij of zij wil doen. Als dat een internetrelatie aangaan is, is dat prima. Als dat in de kroeg iedereen bij langsgaan is, is dat ook prima.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je beide "moet" doen. Het leven ervaren in verschillende aspecten dus ook seks ja. En het zou mooi zijn als je in de ware geloofd en die vindt.
Dat laatste mee eens. Toch vind ik t allemaal net wat Te...
Dus de ware in 1 keer vinden of die opzoeken is niet mogelijk?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nogal een die te veel disney heeft gekeken in zijn jeugd
Kan dat puber subforum niet gewoon weer open?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:32 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
het is zelf een keer zover gekomen dat een meisje mij heeft gevraagd
Nou dat is toch "niet normaal" onder de tegenwoordige jeugd? Het kan mij niet veel schelen hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kan dat puber subforum niet gewoon weer open?
Als je al in 'de ware' gelooft, dan lijkt het me sterk dat je die in 1 keer vindt. Hoe weet je nu wat je wel en niet zoekt in een partner als je er nog nooit één gehad hebt?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:32 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Dus de ware in 1 keer vinden of die opzoeken is niet mogelijk?
Misschien moet je dat eerst leren voordat je een relatie aangaat, al helemaal met iemand die 1000 km verder woont.quote:Maar ik kan gewoon niet goed omgaan met de verliefdheid en de zorgen die ik erbij krijg.
Statistisch gezien eigenlijk niet, nee.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:32 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Dus de ware in 1 keer vinden of die opzoeken is niet mogelijk?
...
ik vind seks erg belangrijk en zeker wel wat toevoegen.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Ik vind"...
Net als dat jij nu bepaald dat t allemaal normaal is...
Jij vindt seks niets toevoegen, ik wel.
We geven beiden onze mening hier, en blijkbaar verschilt die nogal.
En TS moet maar kijken wat ie ermee doet.
quote:
Uhm.. je zei wat anders, maargoed.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:14 schreef dopfles1 het volgende:
ik vind seks erg belangrijk en zeker wel wat toevoegen.
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:10 schreef dopfles1 het volgende:
Verder voegt seks niets toe. De ware vinden wel (imo)
Jij maakte de vergelijking, met "heb je liever dat ze de kroeg in duikt kort rokje en seks heeft"quote:Op woensdag 19 november 2014 19:14 schreef dopfles1 het volgende:
echter zoals jij het beschrijft lekker veel ervaring op doen erg spannend en sensationeel vind ik dan weer niets. Dan klink je als de typische nederlandse vrouw "t weekend lekker bjer zuupn met mn besties en lekkere mannen scoren" laat mij raden je doet je haar ook in een knot recht boven op je hoofd?
Jah dat kan werken. Maar als je een beetje kijkt hoe het werkt online, dan zie je dat het "jaren chatten en elkaar dan meeten" zeker niet werkt. Omdat mensen toch anders zijn dan je verwacht, of door de nonverbale communicatie, of doordat je toch niet met elkaar overweg kan of wat dan ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:14 schreef dopfles1 het volgende:
als je de ware vind echter wel. en ik den dat het internet het perfecte middel is.eerst voor een jasr chatten elkaar leren kennen en dan uit het niets verliefd worden elkaar in het echt ontmoeten etc.
Ten eerste, wie zegt dat ik dat doequote:Op woensdag 19 november 2014 19:14 schreef dopfles1 het volgende:
niet zoals jij kort door de bocht eerst iemands piemel zien en er van alles mee doen en dan bedenken of je meer wilt. veel respect krijg jij vast en zeker van je vriend ( als jedie al hebt)
Opnieuw, wie zegt dat ik dat vind / doe.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:14 schreef dopfles1 het volgende:
Jij probeert iemand te vertellen dat hij beter kan kappen terwijl jezelf gewoon kansloos bezig bent. Niet iedereen is zo kortzichtig als jij en vind liefde belangrijk in het leven ipv 30 min sensatie en ervaringen
Enige waar jij het over hebt als het om mannen gaat is seks. Daarom zei ik dat ik seks niet belangrijk vind (als in minder belangrijk dan de ware te vinden).quote:Op woensdag 19 november 2014 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat een bullshit in 1 post. Lijkt of je enkel in extremen kunt denken.
Maar ik zal het nog eens uitleggen.
[..]
Uhm.. je zei wat anders, maargoed.
[..]
[..]
Jij maakte de vergelijking, met "heb je liever dat ze de kroeg in duikt kort rokje en seks heeft"
Daarop zei ik dat ik inderdaad liever heeft dat ze dat doet, dan dat ze enkel thuis zit achter der pc.
Dus nee, hoeft niet elk weekend, hoeft ook niet enkel voor de mannen, maar gewoon om lol te hebben buiten huis, mensen spreken, dansen, lol hebben, seks hebben (evt).
En nee, ik heb alles behalve een knot op m'n hoofd
[..]
Jah dat kan werken. Maar als je een beetje kijkt hoe het werkt online, dan zie je dat het "jaren chatten en elkaar dan meeten" zeker niet werkt. Omdat mensen toch anders zijn dan je verwacht, of door de nonverbale communicatie, of doordat je toch niet met elkaar overweg kan of wat dan ook.
Meestal is snel elkaar ontmoeten gewoon beter. Dus in die zin heeft TS het goed gedaan, want hij kent z'n meisje al
[..]
Ten eerste, wie zegt dat ik dat doewie zegt dat ik dat vind dat je dat moet doen? Weer zo'n denken in uitersten van je.
[..]
Opnieuw, wie zegt dat ik dat vind / doe.
Het begon enkel dat ik zei dat ik liever heb dat m'n dochter de kroeg in duikt dan dat ze 24/7 achter de computer op der kamer zit en met 1 jongen chat.
Zelfde voor TS, hij zit nu al z'n vrije tijd met haar te chatten. Nee hij hoeft het niet perse af te kappen, maar er moet wel meer zijn dan dat, meer dan enkel de relatie. Vriendschappen zijn belangrijk. Wat als zij wegvalt, heeft hij een zwart gat met leegte, terwijl het fijn zou zijn als hij een stel vrienden heeft ( of 1 goede vriend) waar hij op terug kan vallen. En dus nee, hij hoeft niet wekelijks de kroeg in en met allerlei meiden naar bed (om te voorkomen dat je dat gelijk weer gaat denken)
Ja liefde is belangrijk, duh, natuurlijk, dat is de basis van een relatie. Simple as that. Ik hoefde daar (dacht ik) niets over te zeggen, want op dat punt ben ik het gewoon met je eens.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef dopfles1 het volgende:
Enige waar jij het over hebt als het om mannen gaat is seks. Daarom zei ik dat ik seks niet belangrijk vind (als in minder belangrijk dan de ware te vinden).
Verder heb je het over ervaringen, sensatie en spanning. Dat is belangrijk voor jou. Ik vroeg eerder of je seks bedoelde en je zei er verder niets over dus daar ging ik van uit.
Verder is elkaar snel ontmoeten helemaal niet beter. Jij gaat alleen uit op uiterlijk? Lichaamstaal etc. Als je elkaar van binnen kent en verliefd op elkaar wordt dan is het uiterlijk minder belangrijk. Daarom vind ik dat online liefdes beter zijn. Over 10 jaar ziet iedereen er anders uit, je innerlijk blijft (meestal) hetzelfde. Wat heeft meer kans van slagen?
Nogmaals, je zei eerder dat jij ervaringen etc beter vind dus daarom ging ik er uit dat je dat doet. Jij doet mij dat denken. en dan kan je wel die "" smileys posten maar dat maakt je argument echt niet sterker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |