Nee joh, alle 17 en 18-jarigen zijn gewoon kleine kindjes die je aan een ketting moet leggen.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:43 schreef Roooske het volgende:
[..]
Misschien zijn sommige mensen op die leeftijd inderdaad baby's, maar de meeste mensen zijn dan al wel een beetje volwassen en verstandig. De topicopener komt ook verstandig over.
TS is een aardige jongen, hij is verliefd op dat meisje en hij moet gewoon doorzetten (als zijn vriendin hetzelfde voelt). Hij neemt inderdaad nogal wat op zijn vork maar als dit succes heeft is het echt alles waard.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze laten hem wel in huis, hij is er toch thuis langsgeweest zegt hij. Ze moedigen het gewoon niet aan (en terecht in mijn ogen).
TS lijkt mij ook een aardige jongen, te aardig zelfs want hij neemt nogal wat op z'n vork.
Na zo doet zij. Ik vind mensen die zo praten altijd stiekem een beetje irritant.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, alle 17 en 18-jarigen zijn gewoon kleine kindjes die je aan een ketting moet leggen.
Ik denk dat ik liever heb dat mn dochter gezellig de kroeg in duikt en wat experimenteert dan dat ze enkel achter de PC hangt.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever dat je 17 jarige dochter elke zaterdag uitgaat met korte rokjes en veel make up en geneukt wordt door 21 jarige douchebags uit de buurt
dit is toch veel mooier. Deze mensen houden van elkaar, praten de hele dag over whatsapp skype etc kennen elkaar hierdoor door en door. Ipv van dat gekloot met mensen uit de buurt wat alleen uitdraait op seks want alle jongens (die kans maken irl) rond de 18 willen alleen maar scoren.
Ik heb inderdaad liever dat ze uit gaat dan zich zo afhankelijk maken van een kerel ('zonder jou heb ik niets om voor te leven' )quote:Op woensdag 19 november 2014 16:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever dat je 17 jarige dochter elke zaterdag uitgaat met korte rokjes en veel make up en geneukt wordt door 21 jarige douchebags uit de buurt
dit is toch veel mooier. Deze mensen houden van elkaar, praten de hele dag over whatsapp skype etc kennen elkaar hierdoor door en door. Ipv van dat gekloot met mensen uit de buurt wat alleen uitdraait op seks want alle jongens (die kans maken irl) rond de 18 willen alleen maar scoren.
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever heb dat mn dochter gezellig de kroeg in duikt en wat experimenteert dan dat ze enkel achter de PC hangt.
Zij is zelf ook dramatisch en miss kan ze t huis niet uit ivm haar ziekte. Dunno.
Maar gezond is deze hele hype niet.
Snap best dat die ouders zowiets hebben van proberen t contact te beperken en hopen dat t overgaat.
Blijkbaar is niet zon rebel, en accepteert ze t enigszins .
hoezo zijn ze nu afhankelijk?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad liever dat ze uit gaat dan zich zo afhankelijk maken van een kerel ('zonder jou heb ik niets om voor te leven' )
Een soa kan een stuk minder kwaad hoor
Maar je overdrijft. Er is namelijk ook nog een middenweg die de meeste meisjes van 17 gewoon bewandelen
TS is bang dat z'n vriendin zich wat aandoet als hij niet steeds met haar op Skype zit. Noem je dat onafhankelijk zijn van elkaar?quote:
De ware vinden in de kroeg? xddd ervaring sensatie voegt toch geen drol toe? op 35 jarige leeftijd : wat heb ik bereikt: ik weet hoe het is om trios te hebben en heb rond de 50 mannen geneukt in mijn leven maar ben alsnog alleen.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:50 schreef Cue_ het volgende:
Ervaring, sensatie, misschien vindt ze dan ook wel de liefde van haar leven.
Nu zit ze enkel achter de PC te chatten.....
Niet dat, meer dat ik bang ben dat ze zichzelf iets aan doet als ik haar verlaat, wat ik overigens niet wil.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
TS is bang dat z'n vriendin zich wat aandoet als hij niet steeds met haar op Skype zit. Noem je dat onafhankelijk zijn van elkaar?
oke dat heb ik gemist, kan ik ergens het hele verhaal hiervan lezen?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
TS is bang dat z'n vriendin zich wat aandoet als hij niet steeds met haar op Skype zit. Noem je dat onafhankelijk zijn van elkaar?
Ze is mijn aller eerste, en ik heb erg genoten toen ik met haar was en zou dat graag elke dag willen ervaren, maar ik ken haar hoe ze is zo hebben we elkaar ook ontmoet, op een spelletje via text chat.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:50 schreef Cue_ het volgende:
Ervaring, sensatie, misschien vindt ze dan ook wel de liefde van haar leven.
Nu zit ze enkel achter de PC te chatten.....
Oke, maar dat komt nog steeds op hetzelfde neer; je kunt dus niet bij haar weg al zou je willen. En zij waarschijnlijk ook niet bij jou want ze weet ook dat jij in een diep gat valt als ze het uit zou maken.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:53 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Niet dat, meer dat ik bang ben dat ze zichzelf iets aan doet als ik haar verlaat, wat ik overigens niet wil.
Lees gewoon even alle posts van TS in dit topic...quote:Op woensdag 19 november 2014 16:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
oke dat heb ik gemist, kan ik ergens het hele verhaal hiervan lezen?
Ik heb speciaal voor jou de quote even erbij gezochtquote:Op woensdag 19 november 2014 16:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Ik weet niet, als ik tegen haar zeg dat ik het even op pauze wil zetten dan gaat ze waarschijnlijk allemaal nare dingen doen, ze zegt elke dag tegen me dat ik alles voor haar ben en ze verder niets anders heeft wat haar nog wat uitmaakt en ze zich nooit comforable voelt behalve als ik met haar praat/cam/whatsapp als ze maar contact met me heeft.
Ik wil niet verantwoordelijk zijn als ze haarzelf iets aan doet, daarnaast ben ik ook echt heel erg gek op haar. (heel erg..)
Frustrated much?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
De ware vinden in de kroeg? xddd ervaring sensatie voegt toch geen drol toe? op 35 jarige leeftijd : wat heb ik bereikt: ik weet hoe het is om trios te hebben en heb rond de 50 mannen geneukt in mijn leven maar ben alsnog alleen.
En hou toch op met de ware zoeken in de kroeg? geloof je toch zelf ook niet.
verder, er is ook een middenweg ja. Toch vind ik dat dit veel meer gestimuleerd moet worden dan naar een kroeg gaan etc. Ik snap niet wat het gevaar is in jou ogen.
Ze zijn enorm afhankelijk? Hij functioneert niet op zijn stage omdat hij continue aan haar denkt?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hoezo zijn ze nu afhankelijk?![]()
Ze zijn 17/18 er kan van alles gebeuren. Echter zijn ze verliefd en willen ze meer. Wat is het probleem?
En gvd. wil je serieus dat je dochter rond experimenteert ipv uitzoeken of iemand de ware voor haar kan zijn?
kom op zeg.
Ja in dit topicquote:Op woensdag 19 november 2014 16:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dat heb je met echte verliefdheid.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze zijn enorm afhankelijk? Hij functioneert niet op zijn stage omdat hij continue aan haar denkt?
Kom op...quote:Op woensdag 19 november 2014 17:01 schreef Roooske het volgende:
[..]
Dat heb je met echte verliefdheid.
Jezus jij moet de Tina ook echt even opzij leggen en uit je telenovella wereld stappen zegquote:Op woensdag 19 november 2014 17:01 schreef Roooske het volgende:
[..]
Dat heb je met echte verliefdheid.
Of hij kan gewoon niet fietsen.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kom op...![]()
Hij is twee x van z'n fiets geflikkerd erdoor. Dat is gewoon ongezonde verliefdheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |