abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146829289
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik vraag of je een plannetje van wilt toelichten.
Je suggereert iets gewelddadigs, maar dan ben je een lafbek en je gaat er om heen draaien.
Hoe gewelddadig wil je iemand hebben ? En hoe zie je dat de mond snoeren van mensen die een zekere andere mening hebben hoe een sinttheater gespeeld kan worden ?
Je suggereert en hoopt dus op een hele grote volkswoede .. een superintolerantie naar een bepaalde mening over een traditie. ?

Of heb je al spijt van je domme geweldsfantasie? Dat ken ook.. Gewoon zeggen.
Prachtig hoe je het allemaal invult. Zoals ik zei: jij hebt helemaal geen input van mij nodig. Je maakt je eigen verhaal. Succes daarmee, dorpsgek :D

Jij moet eens leren dat je mensen niet kunt dwingen te laten zeggen wat jij wil dat ze zeggen. Engnek dat je d'r bent.
pi_146829427
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik vraag of je een plannetje van wilt toelichten.
Je suggereert iets gewelddadigs, maar dan ben je een lafbek en je gaat er om heen draaien.
Hoe gewelddadig wil je iemand hebben ? En hoe zie je dat de mond snoeren van mensen die een zekere andere mening hebben hoe een sinttheater gespeeld kan worden ?
Je suggereert en hoopt dus op een hele grote volkswoede .. een superintolerantie naar een bepaalde mening over een traditie. ?

Of heb je al spijt van je domme geweldsfantasie? Dat ken ook.. Gewoon zeggen.
Doe eens

Nemen.

Tot nu toe zijn het wel de ZP haters die door het lint aan het gaan zijn. Niet andersom.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_146829531
Tot slot, want wil nu echt een heerlijke Sinterklaasperiode ingaan

_O_ Leve de Koning en Koningin _O_

pi_146829912
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:53 schreef Oliver23 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah, misschien dat die demonstrant in Amsterdam daarom een speech hield tegen het koningshuis waarvoor hij opgepakt is. Hij vind Willie en Maxima gewoon racisten die van het Sinterklaasfeest met een zwarte piet houdt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_146830309
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:48 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Prachtig hoe je het allemaal invult. Zoals ik zei: jij hebt helemaal geen input van mij nodig. Je maakt je eigen verhaal. Succes daarmee, dorpsgek :D

Jij moet eens leren dat je mensen niet kunt dwingen te laten zeggen wat jij wil dat ze zeggen. Engnek dat je d'r bent.
Mensen uitschelden en geweld suggereren is voor jou makkelijker dan zinnig denken en weloverwogen formuleren.
Ik vraag je hoe je dat geweld ziet.
En hoe zie je dat proces naar mensen de mond snoeren. ?
Dat was jouw mazzelplan.
Maar nu je door hebt hoe dom je bent met openlijk laten zien dat je hoopt op geweld doe je alsof je een slachtoffer bent.
pi_146830548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mensen uitschelden en geweld suggereren is voor jou makkelijker dan zinnig denken en weloverwogen formuleren.
Ik vraag je hoe je dat geweld ziet.
En hoe zie je dat proces naar mensen de mond snoeren. ?
Dat was jouw mazzelplan.
Maar nu je door hebt hoe dom je bent met openlijk laten zien dat je hoopt op geweld doe je alsof je een slachtoffer bent.
Als jij nu eens ophield met voor mij denken zou je al een stuk verder komen, simpele ziel :D

Tip: probeer eerst eens te stoppen met mij woorden in de mond leggen en me er vervolgens op af te rekenen. Je blijft dat didactische 'truukje' maar toepassen en denkt dat je razend snugger overkomt. Spoiler: dat is niet zo. Er is hier een aantal verbaal sterke anti-piettypes. Jij behoort niet tot dat selecte groepje. Qua begrijpend lezen zit je nog iets onder Koos, en qua schrijven maakt een achtjarige leerling van een witte school (see what I did there?) gehakt van je.

Hou nu gewoon op met proberen mij uitspraken te ontlokken. Anders ga ik dat spelletje ook doen (of misschien doe ik dat stiekem al een tijdje ;) ) en geloof mij maar als ik zeg dat ik dan een nog grotere clown van je maak dan je op eigen kunnen al doet.
pi_146831094
Hallon,

Gr gr.
  Redactie Frontpage donderdag 20 november 2014 @ 00:54:42 #148
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146831116
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ah, misschien dat die demonstrant in Amsterdam daarom een speech hield tegen het koningshuis waarvoor hij opgepakt is. Hij vind Willie en Maxima gewoon racisten die van het Sinterklaasfeest met een zwarte piet houdt.
Zulke sneue figuren, lekker in hun anti-Piet shirtje gaan lopen schreeuwen tegen het Koningshuis en voor het gemak ook nog even Palestina en Wilders erbij pakken. Als er iemand maar hard genoeg schreeuwt dan doen de schaapjes mee "weg met politie" |:(

En die dude erna lekker verongelijkt doen omdat er iemand is opgepakt omdat ie zijn mening uitte, zegt er een pro-Zwarte Piet iets dan is het gelijk een racist :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 20 november 2014 @ 00:58:15 #149
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_146831177
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zulke sneue figuren, lekker in hun anti-Piet shirtje gaan lopen schreeuwen tegen het Koningshuis en voor het gemak ook nog even Palestina en Wilders erbij pakken. Als er iemand maar hard genoeg schreeuwt dan doen de schaapjes mee "weg met politie" |:(

En die dude erna lekker verongelijkt doen omdat er iemand is opgepakt omdat ie zijn mening uitte, zegt er een pro-Zwarte Piet iets dan is het gelijk een racist :')
Logisch toch , alleen hun mening geldt , de rest doet er niet toe of is racistisch :{
Ik ben inmiddels overleden
  Redactie Frontpage donderdag 20 november 2014 @ 00:59:37 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146831201
quote:
15s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:58 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Logisch toch , alleen hun mening geldt , de rest doet er niet toe of is racistisch :{
Klopt, wij Nederlanders zijn een zeer intolerante samenleving waar we mensen met een andere levensovertuiging het liefst kapot maken ^O^ .

Of ben ik in de war met een ander land? :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_146831271
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 08:02 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Waarom is 'blackface' racistisch is dan eigenlijk de vraag. Behoeft dat echt nog een antwoord?
Nou nee, wat mij betreft behoeft die vraag geen antwoord.
Blackface is een verschijnsel dat uniek is voor de VSvA, dus waarom zouden wij Nederlanders ons daarom moeten bekreunen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_146832199
In Zuid-Korea wordt een blackface helemaal niet gezien als racistisch.

Vooral ook omdat daar geen negers wonen en de negers die er toch wonen niet serieus genomen worden.
pi_146832431
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:53 schreef Oliver23 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit zijn oude foto's niet van dit jaar in ieder geval. Hier had de jongste dochter zelf in haar pony geknipt :)
Ik denk dat het koningshuis ook niet meer met zwarte piet op de foto gaat
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_146832661
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 01:03 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou nee, wat mij betreft behoeft die vraag geen antwoord.
Blackface is een verschijnsel dat uniek is voor de VSvA, dus waarom zouden wij Nederlanders ons daarom moeten bekreunen?
  donderdag 20 november 2014 @ 06:55:16 #155
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_146832671
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 06:51 schreef kipknots het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is geen blackface.
pi_146832712
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 06:55 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Dat is geen blackface.
Het laat wel zien dat de uiterlijke kenmerken van blackface net zo goed in Nederland gebruikt werden en dat daar ook zeker een negatieve lading aan hangt.
  donderdag 20 november 2014 @ 07:17:50 #157
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_146832766
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:03 schreef kipknots het volgende:

[..]

Het laat wel zien dat de uiterlijke kenmerken van blackface net zo goed in Nederland gebruikt werden en dat daar ook zeker een negatieve lading aan hangt.
Ik vind het een beetje vergezocht om dat aan de theatrale blackface te koppelen. Het racistische van de minstrel shows zit hem volgens mij ook vooral in het ridiculiseren van zwarten als deelnemers aan een moderne maatschappij, waarbij ze ondanks de geavanceerde culturele omstandigheden toch als een soort slordig aangeklede halve apen worden voorgesteld. Het personage Zwarte Piet staat daar nogal ver van af.
  donderdag 20 november 2014 @ 08:08:32 #158
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146833029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Man man man, ga anders lekker even kijken hoe de vrijheid van meningsuiting in land van herkomst van die gozer is... wat een jankstraal zeg :')
  donderdag 20 november 2014 @ 08:09:48 #159
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146833041
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 02:33 schreef DrDentz het volgende:
In Zuid-Korea wordt een blackface helemaal niet gezien als racistisch.

[ afbeelding ]

Vooral ook omdat daar geen negers wonen en de negers die er toch wonen niet serieus genomen worden.
Daar kijken ze sowieso neer op zwart omdat wit het schoonheidsideaal is.
pi_146834268

HET IS OFFICIEEL!

:) :) :) :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')