abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2014 @ 19:56:12 #126
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_146819026
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:54 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

De extremisten van beide partijen hebben waarschijnlijk meer met elkaar gemeen dan ze ooit zullen inzien, laat staan toegeven.
"Onze stam is de beste stam".. dat zit nog diep ingeprogrammeerd in jonge knullen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_146819052
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:53 schreef sp3c het volgende:
zou wel een topshow zijn als je gewoon met een groepje witte piet is racismegaat staan roepen daar volgende keer

beetje trollen :D
>:)
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 19:57:57 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146819098
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je het een beetje kan vergelijken met rugby. Regelmatig wat blauwe plekken van de training en de wedstrijden, als je pech hebt eens een vervelend ongeluk maar een sportieve sfeer op het speelterrein, boys (en girls ;)) being boys.
ja vergelijkbaar

iedereen ziet vooral het vechten omdat dat leuke beelden zijn maar het is zelden zonder reden
als je bv heel hard remt voor de goalie (sneeuwpopje maken is altijd leuk, doet iedereen wel eens) dan moet je erom vechten maar daarna is het wel klaar

zou ook een mooie oplossing zijn voor dit pietendrama, gewoon ff de frustraties eruit en daarna weer leuk samenspelen maar ik zie hier weinig gentlemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_146819186
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja vergelijkbaar

iedereen ziet vooral het vechten omdat dat leuke beelden zijn maar het is zelden zonder reden
als je bv heel hard remt voor de goalie (sneeuwpopje maken is altijd leuk, doet iedereen wel eens) dan moet je erom vechten maar daarna is het wel klaar
Een sneeuwpopje maken. *O*
Ik heb het met rugby ook eens meegemaakt. In het algemeen hele beschaafde jongens maar bij een wedstrijd kunnen de gemoederen best hoog oplopen, even later zitten ze gezamelijk te drinken.
Inderdaad, het is een goed voorbeeld voor de pro- en anti-ZP'ers. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146821148
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:56 schreef Perrin het volgende:

[..]

"Onze stam is de beste stam".. dat zit nog diep ingeprogrammeerd in jonge knullen.
Het zit diep bij sommigen ja. ;(
pi_146823761
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef IntensiveGary het volgende:

. Met een beetje mazzel gaat er binnenkort eentje (of meer) postal en zijn we van het gezeik af. Dan durft niemand meer een bek open te trekken. Je ziet nu al dat mensen zich een beetje terugtrekken. Iemand recentelijk nog iets van Nzume gehoord? :D
Wat is "postal" gaan en waarom is dat mazzel ?
  woensdag 19 november 2014 @ 21:54:34 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146824233
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef Bluesdude het volgende:

Wat is "postal" gaan en waarom is dat mazzel ?
Going postal. Vernoemd naar Amerikaanse postmedewerkers die doordraaiden en het hele postkantoor overhoop schoten. Enkel met een zieke geest kun je zoiets toejuichen.

quote:
Going postal, in American English slang, means becoming extremely and uncontrollably angry, often to the point of violence, and usually in a workplace environment.

The expression derives from a series of incidents from 1986 onward in which United States Postal Service (USPS) workers shot and killed managers, fellow workers, and members of the police or general public in acts of mass murder. Between 1986 and 1997, more than 40 people were gunned down by spree killers in at least 20 incidents of workplace rage.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146827738
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Going postal. Vernoemd naar Amerikaanse postmedewerkers die doordraaiden en het hele postkantoor overhoop schoten. Enkel met een zieke geest kun je zoiets toejuichen.

[..]

Ik ben dan ook ziek, volgens een aantal antipieters... :D En toch ben ik slechts nummer 37 op de lijst van veelposters hier. Kun je nagaan hoe mataklap de 36 figuren boven mij zijn :P
pi_146828287
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een kwestie is van toegeven aan schreeuwlelijkerds, maar eerder van inzien dat bepaalde zaken niet meer in de huidige tijdgeest passen. En dat met een paar summiere aanpassingen prima wel weer doen. Maar hakken in het zand aan beide kanten en jijbakken polariseert enkel. Helaas zie ik het er voorlopig nog niet van komen dat er een echte dialoog plaats gaat vinden.
in Amsterdam hadden de pieten dit jaar geen rode lippen, oorbellen en kroeshaar meer. Ook gedroegen de pieten zich niet meer als knecht maar als gelijkwaardige van de Sint. En tenslotte liepen er veel roetpieten mee. Eigenlijk waren op alle punten van kritiek veranderingen toegepast.

Toch werd er massaal gedemonstreerd omdat de anti-pieten het niet ver genoeg vonden gaan.
De tegenstanders zouden pas genoegen nemen met een intocht zonder enige piet.
En uiteraard was de demonstratie tijdens de intocht zelf tot overlast van veel kinderen waar het feest voor bedoeld was.

En tenslotte werd er tijdens die demonstratie ook nog gedemonstreerd voor de Palestijnen en tegen het koningshuis. Dat waren blijkbaar ook gemeenschappelijke doelen van de anti-pieten en clubjes zoals AFA.

Dus zelfs als je aan alles toegeeft dan wordt er nog net zo hard over geklaagd, kan je het nooit goed doen.en wordt het feest door de anti-pieten verpest.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_146828408
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik ben dan ook ziek, volgens een aantal antipieters... :D En toch ben ik slechts nummer 37 op de lijst van veelposters hier. Kun je nagaan hoe mataklap de 36 figuren boven mij zijn :P
Maar jij zit te speculeren op geweld van een anti-ZP'er , dus.
En wat dan...... ?
Speculeer je op een soort volkswoede ?
pi_146828730
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een kwestie is van toegeven aan schreeuwlelijkerds, maar eerder van inzien dat bepaalde zaken niet meer in de huidige tijdgeest passen. En dat met een paar summiere aanpassingen prima wel weer doen. Maar hakken in het zand aan beide kanten en jijbakken polariseert enkel. Helaas zie ik het er voorlopig nog niet van komen dat er een echte dialoog plaats gaat vinden.
Hoeveel meer aanpassingen worden er geëist voordat het genoeg is? Het is overduidelijk; de anti-pieten gaan door totdat Piet dood en begraven op het kerkhof ligt. Er is geen dialoog aan te gaan met zulke extremisten.
pi_146828904
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar jij zit te speculeren op geweld van een anti-ZP'er , dus.
En wat dan...... ?
Speculeer je op een soort volkswoede ?
Kssst, scheer je weg, gekkie. Dacht jij nu echt dat ik met jou in discussie ga? Of dat ik in dat valletje loop? Bovendien heb je mijn antwoord helemaal niet nodig. Je legt de woorden toch wel in mijn mond. Da's wel zo makkelijk, dan heb je tenminste je antwoord alvast klaar :D
  woensdag 19 november 2014 @ 23:38:58 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146828920
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoeveel meer aanpassingen worden er geëist voordat het genoeg is? Het is overduidelijk; de anti-pieten gaan door totdat Piet dood en begraven op het kerkhof ligt. Er is geen dialoog aan te gaan met zulke extremisten.
Met Sinterklaas erbij waarschijnlijk, want dat was natuurlijk zo'n vuige slavendrijver.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146829179
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:38 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Kssst, scheer je weg, gekkie. Dacht jij nu echt dat ik met jou in discussie ga? Of dat ik in dat valletje loop? Bovendien heb je mijn antwoord helemaal niet nodig. Je legt de woorden toch wel in mijn mond. Da's wel zo makkelijk, dan heb je tenminste je antwoord alvast klaar :D
Ik vraag of je een plannetje van wilt toelichten.
Je suggereert iets gewelddadigs, maar dan ben je een lafbek en je gaat er om heen draaien.
Hoe gewelddadig wil je iemand hebben ? En hoe zie je dat de mond snoeren van mensen die een zekere andere mening hebben hoe een sinttheater gespeeld kan worden ?
Je suggereert en hoopt dus op een hele grote volkswoede .. een superintolerantie naar een bepaalde mening over een traditie. ?

Of heb je al spijt van je domme geweldsfantasie? Dat ken ook.. Gewoon zeggen.
pi_146829185
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat. Ze gaan keihard nu. Kijk naar de slag om Gouda. 90 arrestaties, huilende kinderen en een o revolutie krijsende Quinsy (die nu overigens nóg verder aan het gaan is met iedereen voor racist uitmaken). Ik lach me ziek. Waren het vorig jaar en de eerste negen maanden van dit jaar vooral de propieters die last hadden van malloten, nu doet de antikant behoorlijk van zich spreken qua mensen die per Hortsikbusje naar school, dan wel sociale werkplaats gaan :P

Even op de escalatie wachten en dan is alles en iedereen rond de anti-Zwarte Pietcultus een hete pan. Daar blijf je van af ;)
pi_146829289
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je suggereert iets gewelddadigs, maar dan ben je een lafbek en je gaat er om heen draaien.
Hoe gewelddadig wil je iemand hebben ? En hoe zie je dat de mond snoeren van mensen die een zekere andere mening hebben hoe een sinttheater gespeeld kan worden ?
Je suggereert en hoopt dus op een hele grote volkswoede .. een superintolerantie naar een bepaalde mening over een traditie. ?

Prachtig hoe je het allemaal invult. Zoals ik zei: jij hebt helemaal geen input van mij nodig. Je maakt je eigen verhaal. Succes daarmee, dorpsgek :D

Jij moet eens leren dat je mensen niet kunt dwingen te laten zeggen wat jij wil dat ze zeggen. Engnek dat je d'r bent.
pi_146829427
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Doe eens

Nemen.

Tot nu toe zijn het wel de ZP haters die door het lint aan het gaan zijn. Niet andersom.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_146829531
Tot slot, want wil nu echt een heerlijke Sinterklaasperiode ingaan

_O_ Leve de Koning en Koningin _O_

pi_146829912
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:53 schreef Oliver23 het volgende:
Tot slot, want wil nu echt een heerlijke Sinterklaasperiode ingaan

_O_ Leve de Koning en Koningin _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah, misschien dat die demonstrant in Amsterdam daarom een speech hield tegen het koningshuis waarvoor hij opgepakt is. Hij vind Willie en Maxima gewoon racisten die van het Sinterklaasfeest met een zwarte piet houdt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_146830309
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:48 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Prachtig hoe je het allemaal invult. Zoals ik zei: jij hebt helemaal geen input van mij nodig. Je maakt je eigen verhaal. Succes daarmee, dorpsgek :D

Jij moet eens leren dat je mensen niet kunt dwingen te laten zeggen wat jij wil dat ze zeggen. Engnek dat je d'r bent.
Mensen uitschelden en geweld suggereren is voor jou makkelijker dan zinnig denken en weloverwogen formuleren.
Ik vraag je hoe je dat geweld ziet.
En hoe zie je dat proces naar mensen de mond snoeren. ?
Dat was jouw mazzelplan.
Maar nu je door hebt hoe dom je bent met openlijk laten zien dat je hoopt op geweld doe je alsof je een slachtoffer bent.
pi_146830548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mensen uitschelden en geweld suggereren is voor jou makkelijker dan zinnig denken en weloverwogen formuleren.
Ik vraag je hoe je dat geweld ziet.
En hoe zie je dat proces naar mensen de mond snoeren. ?
Dat was jouw mazzelplan.
Maar nu je door hebt hoe dom je bent met openlijk laten zien dat je hoopt op geweld doe je alsof je een slachtoffer bent.
Als jij nu eens ophield met voor mij denken zou je al een stuk verder komen, simpele ziel :D

Tip: probeer eerst eens te stoppen met mij woorden in de mond leggen en me er vervolgens op af te rekenen. Je blijft dat didactische 'truukje' maar toepassen en denkt dat je razend snugger overkomt. Spoiler: dat is niet zo. Er is hier een aantal verbaal sterke anti-piettypes. Jij behoort niet tot dat selecte groepje. Qua begrijpend lezen zit je nog iets onder Koos, en qua schrijven maakt een achtjarige leerling van een witte school (see what I did there?) gehakt van je.

Hou nu gewoon op met proberen mij uitspraken te ontlokken. Anders ga ik dat spelletje ook doen (of misschien doe ik dat stiekem al een tijdje ;) ) en geloof mij maar als ik zeg dat ik dan een nog grotere clown van je maak dan je op eigen kunnen al doet.
pi_146831094
Hallon,

Gr gr.
  Redactie Frontpage donderdag 20 november 2014 @ 00:54:42 #148
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146831116
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ah, misschien dat die demonstrant in Amsterdam daarom een speech hield tegen het koningshuis waarvoor hij opgepakt is. Hij vind Willie en Maxima gewoon racisten die van het Sinterklaasfeest met een zwarte piet houdt.
Zulke sneue figuren, lekker in hun anti-Piet shirtje gaan lopen schreeuwen tegen het Koningshuis en voor het gemak ook nog even Palestina en Wilders erbij pakken. Als er iemand maar hard genoeg schreeuwt dan doen de schaapjes mee "weg met politie" |:(

En die dude erna lekker verongelijkt doen omdat er iemand is opgepakt omdat ie zijn mening uitte, zegt er een pro-Zwarte Piet iets dan is het gelijk een racist :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 20 november 2014 @ 00:58:15 #149
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_146831177
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zulke sneue figuren, lekker in hun anti-Piet shirtje gaan lopen schreeuwen tegen het Koningshuis en voor het gemak ook nog even Palestina en Wilders erbij pakken. Als er iemand maar hard genoeg schreeuwt dan doen de schaapjes mee "weg met politie" |:(

En die dude erna lekker verongelijkt doen omdat er iemand is opgepakt omdat ie zijn mening uitte, zegt er een pro-Zwarte Piet iets dan is het gelijk een racist :')
Logisch toch , alleen hun mening geldt , de rest doet er niet toe of is racistisch :{
Ik ben inmiddels overleden
  Redactie Frontpage donderdag 20 november 2014 @ 00:59:37 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146831201
quote:
15s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:58 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Logisch toch , alleen hun mening geldt , de rest doet er niet toe of is racistisch :{
Klopt, wij Nederlanders zijn een zeer intolerante samenleving waar we mensen met een andere levensovertuiging het liefst kapot maken ^O^ .

Of ben ik in de war met een ander land? :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')