Het heeft niet de smaak van gepofte mais, en ook niet van gepofte rijst, het smaakt neutraler. Vooral de textuur is erg hetzelfde.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Smaakt gepofte gierst ook als popcorn of meer als rijstewafels? Of juist helemaal niet?
WantRijstewafels
en
popcorn
Woah, vertel daar eens meer over! Flammkuchen:quote:Op woensdag 19 november 2014 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Net flammkuchen proeverij gehad hier. Vervelend joh!
Waarschijnlijk het (makkelijke) ragoutrecept uit het Fokke & Sukke kookboek.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:32 schreef minilot het volgende:
Enneh, wat eten jullie allemaal vanavond?
Hebben die een kookboek?!quote:Op woensdag 19 november 2014 14:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het (makkelijke) ragoutrecept uit het Fokke & Sukke kookboek.
Studentenkookboekquote:Op woensdag 19 november 2014 14:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Hebben die een kookboek?!
En ragout, jemig, dat heb ik in doe hoedanigheid als los element al heel lang niet gegeten. Wel in kroketten enzo, en in een pie, maar da's toch anders.Gauw eens doen!
Waar is die van Fokken & Sukke mee? Kip? Kalf? Rund?
Haha, dat heb ik inderdaad al in geen jaaaaaaaaren op!quote:
Zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien wel goed om je nek los te gooien Sarabi?
vervelend is het wel.
Die van de Lidl? Ik heb vanmorgen twee kilo gehaald!quote:Op woensdag 19 november 2014 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een heerlijke sappige Elstar.. daar kan ik zo van genieten he?
Hey, you know me!!quote:Op woensdag 19 november 2014 14:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Die van de Lidl? Ik heb vanmorgen twee kilo gehaald!
Wel ve-tsin erin hè?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Sttraks gooi ik mij gezellig de keuken in.. groentes snijden voor mijn zelfgemaakte Tjap Tjoy voor vanavon (voor mijzelf alleen, lekker freubelen)
Natuurlijk!quote:
Die zat qua populariteit en bekendheid in Nederland rond 2007 op zijn hoogtepunt, dus voel je niet bezwaard.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:52 schreef Bramito het volgende:
Wie de neuk is nou weer Wouter Hamel? Ik kan het echt niet meer bijhouden allemaal.
Ik ben klaar voor vandaag, Ik moet alleen vanavond nog aan de wodka met plakjes varkensvet. Ik ben benieuwd.
Voordelig hè, boodschappen doen bij Lidl?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Huh?? Ik zie nu pas op de kassabon dat mijn broccoli van ruim 600 gram is afgewogen op winterpeen... Oeps
Jumbo in dit geval... en ja dit is wel goedkoperquote:Op woensdag 19 november 2014 14:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Voordelig hè, boodschappen doen bij Lidl?
En je hebt 'm niet even helemaal verslonden, zodat -ie wankelend en met hier en daar een blauwe plek in de vroege ochtend het Poppodium verliet?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:57 schreef Lonaa het volgende:
Wouter Hamel vind ik echt niet leuk. Stond vorige week bij Atak.
Het klinkt smerig en fascinerend tegelijk! Hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:58 schreef Bramito het volgende:
[..]
Geen idee, is blijkbaar standaard hier.
Nope. Ik heb bij de buren een heerlijke zeevruchtenschotel verorberd, samen met een fles witte wijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:58 schreef minilot het volgende:
[..]
En je hebt 'm niet even helemaal verslonden, zodat -ie wankelend en met hier en daar een blauwe plek in de vroege ochtend het Poppodium verliet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |