Chocolaterie de Lelie in de binnenstadquote:
Mijn tassen staan al ingepakt klaar! Eerst even huiswerk makenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:48 schreef minilot het volgende:
Op basis van je puike ondertitel: kom maar deze kant op! -x-
Ziet er weer lekker uit!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef minilot het volgende:
...in sinassplitijsjesgranola!
[ afbeelding ]
Smaakt gepofte gierst ook als popcorn of meer als rijstewafels? Of juist helemaal niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
klinkt geweldigquote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2014 11:57 schreef liedetector het volgende:
Zou m'n huiswerk gewoon bij Minilot doen terwijl ze je thee en koekjes voert....
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 19 november 2014 13:30 schreef minilot het volgende:
Zo. Op kantoor aangekomen.
Het is weer buiten voorrrrr...
[ afbeelding ]
..Wouter Hamel in Spotify![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:59 schreef minilot het volgende:
Pee, maar kijk nououou:
![]()
Als ik een grote stoere homomeneer was zou ik het tot mijn levensdoel maken om Wouter Hamel te trouwen!
Jammer dat ik al getrouwd benquote:Op woensdag 19 november 2014 13:59 schreef minilot het volgende:
Pee, maar kijk nououou:
![]()
Als ik een grote stoere homomeneer was zou ik het tot mijn levensdoel maken om Wouter Hamel te trouwen!
Wouter over Pietquote:Op woensdag 19 november 2014 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jammer dat ik al getrouwd ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Wouter over Piet
daarom ben ik verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Het heeft niet de smaak van gepofte mais, en ook niet van gepofte rijst, het smaakt neutraler. Vooral de textuur is erg hetzelfde.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Smaakt gepofte gierst ook als popcorn of meer als rijstewafels? Of juist helemaal niet?
WantRijstewafels
en
popcorn
Woah, vertel daar eens meer over! Flammkuchen:quote:Op woensdag 19 november 2014 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Net flammkuchen proeverij gehad hier. Vervelend joh!
Waarschijnlijk het (makkelijke) ragoutrecept uit het Fokke & Sukke kookboek.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:32 schreef minilot het volgende:
Enneh, wat eten jullie allemaal vanavond?
Hebben die een kookboek?!quote:Op woensdag 19 november 2014 14:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het (makkelijke) ragoutrecept uit het Fokke & Sukke kookboek.
Studentenkookboekquote:Op woensdag 19 november 2014 14:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Hebben die een kookboek?!
En ragout, jemig, dat heb ik in doe hoedanigheid als los element al heel lang niet gegeten. Wel in kroketten enzo, en in een pie, maar da's toch anders.Gauw eens doen!
Waar is die van Fokken & Sukke mee? Kip? Kalf? Rund?
Haha, dat heb ik inderdaad al in geen jaaaaaaaaren op!quote:
Zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien wel goed om je nek los te gooien Sarabi?
vervelend is het wel.
Die van de Lidl? Ik heb vanmorgen twee kilo gehaald!quote:Op woensdag 19 november 2014 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een heerlijke sappige Elstar.. daar kan ik zo van genieten he?
Hey, you know me!!quote:Op woensdag 19 november 2014 14:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Die van de Lidl? Ik heb vanmorgen twee kilo gehaald!
Wel ve-tsin erin hè?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Sttraks gooi ik mij gezellig de keuken in.. groentes snijden voor mijn zelfgemaakte Tjap Tjoy voor vanavon (voor mijzelf alleen, lekker freubelen)
Natuurlijk!quote:
Die zat qua populariteit en bekendheid in Nederland rond 2007 op zijn hoogtepunt, dus voel je niet bezwaard.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:52 schreef Bramito het volgende:
Wie de neuk is nou weer Wouter Hamel? Ik kan het echt niet meer bijhouden allemaal.
Ik ben klaar voor vandaag, Ik moet alleen vanavond nog aan de wodka met plakjes varkensvet. Ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |