Chocolaterie de Lelie in de binnenstadquote:
Mijn tassen staan al ingepakt klaar! Eerst even huiswerk makenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:48 schreef minilot het volgende:
Op basis van je puike ondertitel: kom maar deze kant op! -x-
Ziet er weer lekker uit!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef minilot het volgende:
...in sinassplitijsjesgranola!
[ afbeelding ]
Smaakt gepofte gierst ook als popcorn of meer als rijstewafels? Of juist helemaal niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
klinkt geweldigquote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2014 11:57 schreef liedetector het volgende:
Zou m'n huiswerk gewoon bij Minilot doen terwijl ze je thee en koekjes voert....
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 19 november 2014 13:30 schreef minilot het volgende:
Zo. Op kantoor aangekomen.
Het is weer buiten voorrrrr...
[ afbeelding ]
..Wouter Hamel in Spotify![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:59 schreef minilot het volgende:
Pee, maar kijk nououou:
![]()
Als ik een grote stoere homomeneer was zou ik het tot mijn levensdoel maken om Wouter Hamel te trouwen!
Jammer dat ik al getrouwd benquote:Op woensdag 19 november 2014 13:59 schreef minilot het volgende:
Pee, maar kijk nououou:
![]()
Als ik een grote stoere homomeneer was zou ik het tot mijn levensdoel maken om Wouter Hamel te trouwen!
Wouter over Pietquote:Op woensdag 19 november 2014 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jammer dat ik al getrouwd ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Wouter over Piet
daarom ben ik verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Het heeft niet de smaak van gepofte mais, en ook niet van gepofte rijst, het smaakt neutraler. Vooral de textuur is erg hetzelfde.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Smaakt gepofte gierst ook als popcorn of meer als rijstewafels? Of juist helemaal niet?
WantRijstewafels
en
popcorn
Woah, vertel daar eens meer over! Flammkuchen:quote:Op woensdag 19 november 2014 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Net flammkuchen proeverij gehad hier. Vervelend joh!
Waarschijnlijk het (makkelijke) ragoutrecept uit het Fokke & Sukke kookboek.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:32 schreef minilot het volgende:
Enneh, wat eten jullie allemaal vanavond?
Hebben die een kookboek?!quote:Op woensdag 19 november 2014 14:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het (makkelijke) ragoutrecept uit het Fokke & Sukke kookboek.
Studentenkookboekquote:Op woensdag 19 november 2014 14:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Hebben die een kookboek?!
En ragout, jemig, dat heb ik in doe hoedanigheid als los element al heel lang niet gegeten. Wel in kroketten enzo, en in een pie, maar da's toch anders.Gauw eens doen!
Waar is die van Fokken & Sukke mee? Kip? Kalf? Rund?
Haha, dat heb ik inderdaad al in geen jaaaaaaaaren op!quote:
Zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien wel goed om je nek los te gooien Sarabi?
vervelend is het wel.
Die van de Lidl? Ik heb vanmorgen twee kilo gehaald!quote:Op woensdag 19 november 2014 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een heerlijke sappige Elstar.. daar kan ik zo van genieten he?
Hey, you know me!!quote:Op woensdag 19 november 2014 14:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Die van de Lidl? Ik heb vanmorgen twee kilo gehaald!
Wel ve-tsin erin hč?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Sttraks gooi ik mij gezellig de keuken in.. groentes snijden voor mijn zelfgemaakte Tjap Tjoy voor vanavon (voor mijzelf alleen, lekker freubelen)
Natuurlijk!quote:
Die zat qua populariteit en bekendheid in Nederland rond 2007 op zijn hoogtepunt, dus voel je niet bezwaard.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:52 schreef Bramito het volgende:
Wie de neuk is nou weer Wouter Hamel? Ik kan het echt niet meer bijhouden allemaal.
Ik ben klaar voor vandaag, Ik moet alleen vanavond nog aan de wodka met plakjes varkensvet. Ik ben benieuwd.
Voordelig hč, boodschappen doen bij Lidl?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Huh?? Ik zie nu pas op de kassabon dat mijn broccoli van ruim 600 gram is afgewogen op winterpeen... Oeps
Jumbo in dit geval... en ja dit is wel goedkoperquote:Op woensdag 19 november 2014 14:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Voordelig hč, boodschappen doen bij Lidl?
En je hebt 'm niet even helemaal verslonden, zodat -ie wankelend en met hier en daar een blauwe plek in de vroege ochtend het Poppodium verliet?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:57 schreef Lonaa het volgende:
Wouter Hamel vind ik echt niet leuk. Stond vorige week bij Atak.
Het klinkt smerig en fascinerend tegelijk! Hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:58 schreef Bramito het volgende:
[..]
Geen idee, is blijkbaar standaard hier.
Nope. Ik heb bij de buren een heerlijke zeevruchtenschotel verorberd, samen met een fles witte wijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:58 schreef minilot het volgende:
[..]
En je hebt 'm niet even helemaal verslonden, zodat -ie wankelend en met hier en daar een blauwe plek in de vroege ochtend het Poppodium verliet?
Ik vind het eigenlijk wel lekker klinken. Ik maak wel foto's.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Het klinkt smerig en fascinerend tegelijk! Hou ons op de hoogte.
Graag!quote:Op woensdag 19 november 2014 15:02 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel lekker klinken. Ik maak wel foto's.
Jaquote:Op woensdag 19 november 2014 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Vreselijk![]()
https://decorrespondent.n(...)an/53156620-b76cd381
Even stil van.
quote:Maar de conclusie, waar je na 81 gruwelijke pagina's niet aan ontkomt, is dat een flink deel van de slavernij in de wereld toch vooral te herleiden is tot ons, en dan vooral: ons consumptiepatroon. Dat moge als een open deur klinken, maar het is ook een open deur die we - eenmaal ingetrapt - graag zo snel mogelijk weer dichttrekken: wij winkelen graag door.
quote:Want dat is toch wel de grootste ironie van dit alles. Terwijl wij ons blindstaarden op het slavernijverleden dat ons ieder jaar weer toezwaait vanaf de stoomboot, zag niemand het slavernijheden dat daarmee ook ieder jaar weer binnenvaart: het grenzeloze consumptiefestijn genaamd Sinterklaas.
Goed artikel.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Vreselijk![]()
https://decorrespondent.n(...)an/53156620-b76cd381
Even stil van.
Oh, ik hoopte er juist veel te leren, maar dat vond je dus tegen vallen?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:17 schreef minilot het volgende:
Ik heb 'm een tijdje geleden juist opgezegd. Beetje teveel open deuren, te navelstaarderig en soms ook wel heel eenzijdig. Ik vond het concept echt wel goed hoor, maar ik leerde er toch lang niet zoveel van als ik had gehoopt.
Vond ik niet, heb een half jaar een abbo gehad, zeer veel lezenswaardige artikelen.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte er juist veel te leren, maar dat vond je dus tegen vallen?
Beetje wel, ik vond het ten opzichte van want ik al via andersoortige bronnen binnenkreeg niet bijzonder veel toevoegen dat ik het een abonnement waard vond. En ik vond daarbij dat er om de Correspondent eigenlijk vanaf het begin af aan al een beetje een zelfverheerlijkend sfeertje hing dat me eigenlijk niet zo aanstond.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte er juist veel te leren, maar dat vond je dus tegen vallen?
Volgens mij heb ik dat ook wel eens in rusland bij het eten gehad. Maar ik kan me daarvan vooral de heerlijke zoute haring herinneren.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Wodka en vetspek ken ik wel, uit Polen
Mah, 60 Euro per jaar, voor 150 heb je een abo op de New York Timesquote:Op woensdag 19 november 2014 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik word maar eens lid van De Correspondent, laatste tijd zo vaak dat ik denk: wat een goed, kritisch stuk.
Dat die wereld zo is, is 1, maar als je ziet waar men zich hier nu echt over opwindt, das pas echt triest.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Vreselijk inderdaad, Isa. Ik word er elke keer zo verdrietig van als ik me realiseer in wat voor wereld wij leven, en hoe weinig we er aan kunnen doen, en hoe weinig we stilstaan bij de realiteit van onze wereld...
De restjes van gsiteravond met wat feta en drie eierenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:32 schreef minilot het volgende:
Enneh, wat eten jullie allemaal vanavond?
ik vind racisme anders ook triest. Elke vorm van racisme...quote:Op woensdag 19 november 2014 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat die wereld zo is, is 1, maar als je ziet waar men zich hier nu echt over opwindt, das pas echt triest.
Dan nog zeggen die namen mij helemaal niks.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:27 schreef minilot het volgende:
(Voor wie ze zo gauw niet herkent, dat zijn Sir Ian McKellen en Sir Patrick Stewart)
Patrick Stewart en Ian McKellen niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog zeggen die namen mij helemaal niks.
Neequote:Op woensdag 19 november 2014 15:47 schreef minilot het volgende:
Patrick Stewart en Ian McKellen niet?
golfer is niet zo van de star trek en X-menquote:
Oh die ene ken ik wel uit zo'n ruimteserie. Startrek, zie ik nu.quote:
Startrek heb ik vroeger wel eens op de TV gezien. Verder inderdaad nooit films als Hobbits en Lord of the Rings etc. gezien.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
golfer is niet zo van de star trek en X-men
Ik ook niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
golfer is niet zo van de star trek en X-men
Afgelopen jaar wel regelmatig foto's van dit leuke stel voorbij zien komen, had eerst niet door dat ze dus echt een stelletje zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:53 schreef minilot het volgende:
Het oeuvre Ian McKellen is echt heel breed, niet alleen in films maar zeker ook in theater (dit geldt ook voor Patrick Stewart, trouwens).
En dat al onverminderd sinds de jaren zestig van de vorige eeuw!![]()
Zijn ze niet! Patrick Stewart is gewoon helemaal van de dames.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Afgelopen jaar wel regelmatig foto's van dit leuke stel voorbij zien komen, had eerst niet door dat ze dus echt een stelletje zijn.
Ja, geen idee. Daar zit ik voor kerst dus ook nog een beetje mee.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:56 schreef Lonaa het volgende:
Wat zal ik hier eens bij eten? Zal ik hier wat bij eten?
http://ladyandpups.com/20(...)g-roasted-beer-duck/
Serviettenknödelquote:Op woensdag 19 november 2014 15:56 schreef Lonaa het volgende:
Wat zal ik hier eens bij eten? Zal ik hier wat bij eten?
http://ladyandpups.com/20(...)g-roasted-beer-duck/
Maar George Takei zei van welquote:Op woensdag 19 november 2014 15:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Zijn ze niet! Patrick Stewart is gewoon helemaal van de dames.
Louter dikke maatjes.
Dat trekt me helemaal niet. Eigenlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Serviettenknödel
En rode kool met appeltjes
Ik zat te denken aan iets met witlof.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Daar zit ik voor kerst dus ook nog een beetje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |