Die heb ik compleet grijs gespeeld vroegerquote:
Door dit artikel ben ik wel weer op de naam gekomen van een andere adventure game die ik jaren geleden eens gespeeld heb: Paradise. Kon nooit meer op die naam komen. Het bleek van dezelfde creatieve geest (Benoît Sokal) te komenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 09:13 schreef Bosbeetle het volgende:
leuk nieuws op de FP: Syberia 3 komt uit in april
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 10:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Door dit artikel ben ik wel weer op de naam gekomen van een andere adventure game die ik jaren geleden eens gespeeld heb: Paradise. Het bleek van dezelfde creatieve geest (Benoît Sokal) te komen
https://en.wikipedia.org/wiki/Benoît_Sokal best lijstjequote:Op vrijdag 10 februari 2017 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik wist niet dat hij ook andere spellen gemaakt had.
Ohja amerzone wist ik welquote:Op vrijdag 10 februari 2017 10:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Benoît_Sokal best lijstje
Paradise ziet er qua gameplay wel hetzelfde uit als Syberia, maar dan in een andere (warmere) settingquote:
Ga ik zeker proberenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 10:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Paradise ziet er qua gameplay wel hetzelfde uit als Syberia, maar dan in een andere (warmere) settingDus wellicht een aanrader.
Dat is redelijk vlot alquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Thimbleweed park heeft een release datum 30 maart
Die heb ik niet gespeeld, maar van de week wel Silence - The Whispered World 2 uitgespeeld.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:27 schreef Gehenna het volgende:
Installeer net The Whispering World
Stilstaand ziet het er echt tof uit:
[ afbeelding ]
Maar de animaties blijken echt knullig en schokkerig te gaan, en dat stemmetje van hem![]()
Ik knap er helemaal van af.
Iemand die 'm al gespeeld heeft? Moet ik even doorzetten en voor het verhaal/humor gaan of is deze gewoon niet zo bijzonder..
Eeuwig zondequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:12 schreef Manke het volgende:
Ontwikkeling van Fate of Atlantis is gestopt, lucasarts was er niet blij mee
quote:Key Features:
[..]
• Not a walking simulator!
[..]
• A joke every 2 minutes... guaranteed!*
[..]
*Not a guarantee.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Te preorderen op gog : https://www.gog.com/game/full_throttle_remastered
Zoëquote:Op donderdag 30 maart 2017 04:04 schreef Faxie het volgende:
Ow leuk, dit topic ga ik in de gaten houden![]()
Momenteel toch maar eens Dreamfall Chapters aan het spelen, aangezien ik de eerdere delen wel tof vond. Moet zeggen dat ik het voor de gameplay niet doe, maar het verhaal begint me wel te pakken. Zit in het 2e boek nu. Duurde overigens naar mijn smaak iets te lang voordat het interessant werd in het 1e boek... stond op het punt om er maar mee te kappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee, jij dan!
quote:Op maandag 3 april 2017 11:11 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben inmiddels bij 'Part 2' van Thimbleweed ParkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Inderdaad het is tof-a-whoquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:53 schreef Tijn het volgende:
Thimbleweed Park is supercool, mensen. Cool-a-reno zelfs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |