Goede tips! Maar ik ben nu net begonnen aan the black mirror series en die zijn ook erg vermakelijk en vooral de sfeer staat me heel erg aan. Ken je die?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dan kan ik je de Blackwell serie (zie post hierboven) of Ben Jordan: Paranormal Investigator (gratis!) wel aanraden. Niet helemaal hetzelfde, maar beiden zijn een beetje geïnspireerd door GK 1.
Van dezelfde maker van Ben Jordan is er ook A Golden Wake, gebaseerd op echt bestaande personages uit het Miami in 1920, maar heeft geen enkele relatie met GK1. A Golden Wake gaat over vastgoed.
Oh daar had ik een tijdje terug een trailer van gezien, dacht dat hij al uit was toenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit klinkt eigenlijk best wel boeiend: http://www.adventuregamers.com/articles/view/29949
Volgensmij is hij al uit ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh daar had ik een tijdje terug een trailer van gezien, dacht dat hij al uit was toen
Maar ziet er wel interessant uit
Full throttle ?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:24 schreef BarryOSeven het volgende:
natuurlijk net als die motorrijder
Er komt een remastered versie van.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dieGeweldige game, nu nog steeds.
Sanitarium was tof, maar wat een klote besturingquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand vroeger ook nog sanitarium gespeeld?
Meesterlijk spel was dat, met ultra gave rendered werelden voor die tijd. Horror game.
Toonstruck was ook geweldig natuurlijk net als die motorrijder. Paar jaar geleden nog eens uitgespeeld.
En natuurlijk myst. Nostalgia.
Sanitariumquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand vroeger ook nog sanitarium gespeeld?
Meesterlijk spel was dat, met ultra gave rendered werelden voor die tijd. Horror game.
Toonstruck was ook geweldig natuurlijk net als die motorrijder. Paar jaar geleden nog eens uitgespeeld.
En natuurlijk myst. Nostalgia.
Hij komt ook gewoon naar elk platform denkbaarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef Bosbeetle het volgende:
https://blog.thimbleweedpark.com/thimbletrailer3
Ik kijk hier zo naar uit
meteen Zork grand inquisitor downloadenquote:
quote:
Ohja die hadden we ook nogquote:Beavis and Butthead in Virtual Stupidity
Heb hem gespeeld. Vond hem wel aardig, niet bijzonder, maar leuk genoeg om uit te spelen.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:27 schreef Gehenna het volgende:
Installeer net The Whispering World
Stilstaand ziet het er echt tof uit:
[ afbeelding ]
Maar de animaties blijken echt knullig en schokkerig te gaan, en dat stemmetje van hem![]()
Ik knap er helemaal van af.
Iemand die 'm al gespeeld heeft? Moet ik even doorzetten en voor het verhaal/humor gaan of is deze gewoon niet zo bijzonder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |