tja wat zou grim fandango zijn zonder bugsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:24 schreef Gehenna het volgende:
Hmm kut. Door een bug in Grim Fandango Remastered, is Manny onzichtbaar geworden. En dit blijft ook in de save game zittenUpdate erover had geen effect.
![]()
![]()
Dus nu kan ik alleen overnieuw beginnen en hopen dat het de volgende keer niet gebeurt![]()
![]()
Ook de bugs zijn geremastered.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja wat zou grim fandango zijn zonder bugs
Nouja het is weer verholpen, vanaf nu dus maar meerdere safe-games gebruikenquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja wat zou grim fandango zijn zonder bugs
They are now 'features'quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ook de bugs zijn geremastered.
Ben toch wel erg benieuwd wat dat geworden isquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef Manke het volgende:
Broken Age act 2 verwacht op 28 april
http://www.ign.com/articl(...)lease-date-announced
Hoezo? Hij komt toch gewoon.... Ik heb er nooit zo'n moeite mee om een paar jaar te wachten op iets, helemaal niet als er een goede docu of leuk forum bij zit. En zelfs als dat er niet bij zit vind ik het altijd wel een leuke verrassing als er na een tijd in eens een product op je stoep ligt die je al vergeten wasquote:Op woensdag 15 april 2015 07:08 schreef NutKees het volgende:
Double Fine Adventure shipping soon. Estimated Delivery Aug 2012.
Nou, dat werd tijd. Eerste en laatste crowdfunding voor mij.
Ik heb wel eens langer gewacht... ik vind het vervelender als ze na een jaar zeggen "sorry het gaat toch niet lukken"... Op een of andere manier vervult mij dit met hetzelfde gevoel als toen je vroeger een cd-recentie las maar de cd nergens kon vinden en hem dan na 3 jaar door de bakken bladeren toch een keer ergens lag liggen en hem dan kon luisteren, geeft veel meer voldoening dan 1 klik op spotify.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:22 schreef NutKees het volgende:
Ik vind 2,5 jaar extra wachten toch wat veel van het goede.
nouja je had het eerste deel natuurlijk al in jan 2014 gespeeld...quote:Op woensdag 15 april 2015 10:22 schreef NutKees het volgende:
Ik vind 2,5 jaar extra wachten toch wat veel van het goede.
Gisteren alquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:42 schreef The_Substitute het volgende:
Volgens mij is deel 2 nu te downloaden.
Ok. Ik was gisterenavond laat en vanmorgen ook nog online (steam); toen gebeurde er niets, raar genoeg.quote:
Kreeg gistermorgen een mailtje van HumbleBundlequote:Op dinsdag 28 april 2015 15:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ok. Ik was gisterenavond laat en vanmorgen ook nog online (steam); toen gebeurde er niets, raar genoeg.
Maar maakt verder niet uit. Kan weer verder.
Ik ook maar nog geen tijd gehad om het te spelen, ga denk ik wel opnieuw beginnen, ben erg benieuwd naar act2quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Kreeg gistermorgen een mailtje van HumbleBundle
Dat ga ik denk ik ook maar doen, er moeten nogal wat subtiele aanwijzingen in zitten voor act 2, die ik waarschijnlijk inmiddels alweer vergeten benquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook maar nog geen tijd gehad om het te spelen, ga denk ik wel opnieuw beginnen, ben erg benieuwd naar act2
'you know what would look better on your nose?'quote:Op woensdag 29 april 2015 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is vandaag 20 jaar geleden dat full throttle uitkwamIk denk dat ik het spel ook daadwerkelijk in '95 kocht. Monkey island was mijn introductie in het genre gevolgd door loom maar snel daarna kwam full throttle....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |