Quinoakutquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:14 schreef minilot het volgende:
De bonte verzameling van plank nummer 2![]()
[ afbeelding ]
(Klik voor vergroting)
Van links naar rechts, in drie rijen:
- Nog meer zwart sesamzaad
- Spelt-spaghetti
- Groenethee-noedels
- Boekweitnoedels
- Tonkatsu-saus
- Kokosbloesemsuiker
- Rijstmeel
- Popcornmaïs
- Lapsong Souchong-thee (ruikt naar kampvuur!)
- Nangka (jackfruit) in blik
- Norivellen voor sushi
- Ingemaakte reepjes cactus
- Teffmeel voor injera
- Turkse koffie
- Daslook-pasta
- Rode linzen
- Dashi-bouillon in zakjes
- Pasta (vorm: casareccia)
- Gedroogde kokosvlokken
- Gedroogde ananas
- Gepicklede gember
- Nigella-zaad
- Sinaasappellinguine
- Chana dal & urad dal
- Zwarte gedroogde boontjes
- Quinoa
- Koreaans peperpoeder
- Grote zak gemberpoeder
- Eetpapier![]()
- Gojibesjes
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In Sri Lanka ruik en zie je overal jackfruit. Nog omlaag suizende brokken jackfruit moeten ontwijken onder een boom vol met aapjes (Toque Macaques) die jackfruit aan het eten waren (wegen tot 36kg, dus die wil je niet op je harses krijgen).
Zolang je geen tarwegras kweekt...quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat gaaf!
En pas maar op. Ik heb zojuist gepofte quinoa gevonden op plank 3.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Over sexisme gesproken 1978
Een vrouwenhand is niet alleen bedoeld om af te wassen...
Vraag me af hoe deze reclame nu zou worden ontvangen
Ik ben gek op hagedissen, prachtige beestenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zolang je geen tarwegras kweekt...![]()
Rottende jackfruit ruikt trouwens net als z'n zusje Durian. Onderstaande foto is een rottende Jackfruit met daarop een Common Green Forest Lizard. Die had een all-you-can-eat-vliegjes-buffet.
[ afbeelding ]
Heb nu hele rare beelden in mijn hoofd nav die heksenvingers met halloween..quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb nu hele rare beelden in mijn hoofd nav die heksenvingers met halloween..
Dat kan mooier, maar een goed idee.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:50 schreef golfer het volgende:
Sun/Tav: http://www.speld.nl/2014/(...)d-door-hangdorpen-2/
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
En in de kinderhoek kan je slangen aaien en zo
Baaaa, hebben we allang op facetwitter gelezenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:50 schreef golfer het volgende:
Sun/Tav: http://www.speld.nl/2014/(...)d-door-hangdorpen-2/
Ik zat al op je te wachten. Ja, want daar komt ie ook vandaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Baaaa, hebben we allang op facetwitter gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk Mini
Een python?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Je weet wat ze eten, niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee welk merk het waswas wel lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Kijken of ik dit jaar weer tijd heb even met een beestje te knuffelen. Heb ook al eens een Afrikaans dwergooruiltje op mijn schouder gehad daarquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet wat ze eten, niet?
Ja, we hebben ook altijd standhouders met, al dan niet. levend voer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond dat zo mooi met de Wilde Keuken, die handelaar in al dat voer, in die fantastische verpakkingen, babymuizen in doordrukstripquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook altijd standhouders met, al dan niet. levend voer..
Ja, je kunt het in de meest rare vormen krijgen idd. Probleem is altijd de plaatsing van de standhouder met de muizen. Die stinken nogal namelijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond dat zo mooi met de Wilde Keuken, die handelaar in al dat voer, in die fantastische verpakkingen, babymuizen in doordrukstrip
tjaquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, je kunt het in de meest rare vormen krijgen idd. Probleem is altijd de plaatsing van de standhouder met de muizen. Die stinken nogal namelijkEn we hebben hem verboden om ook allerlei exoten mee te nemen (meerkatten en vleermuizen en zo
)
* Pietverdriet denkt terug aan de krekelplaag in het studentenhuis, dat was na de vlooienplaag trouwens, en voor de slijmzwam in het aanrecht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Is wel altijd lachen dat er ieder jaar wel ergens nog een krekel zit als alles opgeruimd is
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet denkt terug aan de krekelplaag in het studentenhuis, dat was na de vlooienplaag trouwens, en voor de slijmzwam in het aanrecht.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk Mini
Tof he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kijken Freek Vonk in Australië. Ook zo geweldig die beesten (en zijn ietwat hysterische kennis)
HCquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tja
Muizen hebben geen blaas, die lekken dus altijd pis.
Daarom koop ik ook nooit onverpakte nootjes op bv Hoog Caterijne
Jaaa, ik ben er weer.quote:
Allebei niks ook een optie? hou zelf van die ronde ...quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:30 schreef Lonaa het volgende:
Welke vinden jullie mooier?
https://www.stokertje.nl/dru-opera
https://www.stokertje.nl/dru-pigalle
De eerstequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:30 schreef Lonaa het volgende:
Welke vinden jullie mooier?
https://www.stokertje.nl/dru-opera
https://www.stokertje.nl/dru-pigalle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:08 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind ze allemaal lelijk Lonaadus ik zou de goedkoopste nemen
Liefdenaast mij op de bank...
Nou, dit zijn de keuzes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.geas.nl/gashaard-modellen/Sterkheidsbaas van alles.
Bambinoquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, dit zijn de keuzes:
http://www.geas.nl/gashaard-modellen/
wat lust jij niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog gefeliciteerd Jagar! Nog uit eten gegaan?
Mini; wat een leuk idee, foto's maken van je voorraadkast!
Pee; ik lus ook spareribs
Het zijn m'n enige keuzes wat betreft gaskachels. Ik ga morgen nog wel even Feenstra bellen, kijken wat zij willen/zeggen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is het vermogen niet wat fors voor 50m2?
Enorm lekker inderdaad! Ik doe er vanwege de prijs inderdaad wel een beetje zuinig meequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Minilot, we hebben nog iets gemeen!Wilde rijst
. Ik vind dat zó goddelijk lekker! Maar wel erg duur.
Je bent in elk geval op tijd thuis: die van mijn schoonfamilie duren steevast tot minstens 01:00, grmblquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Pffff weer thuis, vreselijk zo een familie verjaardag
FF na tien uur zeg ik, zo, wij moeten gaan, beginnen ze boe en bah, ik zeg dan, tja, het is door de weeks, de wekker gaat om vijf uur weer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Je bent in elk geval op tijd thuis: die van mijn schoonfamilie duren steevast tot minstens 01:00, grmbl
Vind jullie beiden schatjesquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef Isegrim het volgende:
Minilot, weet je echt zeker dat je geen kloon bent van mij?![]()
Gelukkig hebben we dat in onze families helemaal afgeschaft.(broers en zussen, bedoel ik dan). Enige verjaardagen waar we nu nog naartoe gaan is die van de (klein)kinderen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Pffff weer thuis, vreselijk zo een familie verjaardag
Idemquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dat in onze families helemaal afgeschaft.(broers en zussen, bedoel ik dan). Enige verjaardagen waar we nu nog naartoe gaan is die van de (klein)kinderen.
Anders!quote:
De SP. Dat zijn die tegenstemmers zonder praktische oplossingen, toch?quote:
Zonder heel erg te happen: lees eens op hun site wat ze zoal WEL aan oplossingen en alternatieven aandragen.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
De SP. Dat zijn die tegenstemmers zonder praktische oplossingen, toch?
Meer belastingen, meer overheid, de anderen moeten betalenquote:Op woensdag 19 november 2014 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder heel erg te happen: lees eens op hun site wat ze zoal WEL aan oplossingen en alternatieven aandragen.
Dat is wel vaker (meestal op de FP) en vaak gebeurt er geen hol aan want het levert wel veel op.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:08 schreef Bluezz het volgende:
Die ads netIk klaag niet vaak maar kijk ff in het FB topic
Erge Ads? Die van mijn baseren zich duidelijk op mijn zoek gedrag en wat ik bij amazon bekijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:08 schreef Bluezz het volgende:
Die ads netIk klaag niet vaak maar kijk ff in het FB topic
Mn laptop liep thuis net vast en heb daarna screenshots gemaakt voor in dat topic. Nu mobiel nergens last van.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erge Ads? Die van mijn baseren zich duidelijk op mijn zoek gedrag en wat ik bij amazon bekijk.
Ads die over 1/3e van het scherm vallen en zich niet laten sluiten.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erge Ads? Die van mijn baseren zich duidelijk op mijn zoek gedrag en wat ik bij amazon bekijk.
aha, nee, geen last vanquote:Op woensdag 19 november 2014 07:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ads die over 1/3e van het scherm vallen en zich niet laten sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |