quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:08 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind ze allemaal lelijk Lonaadus ik zou de goedkoopste nemen
Liefdenaast mij op de bank...
Nou, dit zijn de keuzes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.geas.nl/gashaard-modellen/Sterkheidsbaas van alles.
Bambinoquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, dit zijn de keuzes:
http://www.geas.nl/gashaard-modellen/
wat lust jij niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog gefeliciteerd Jagar! Nog uit eten gegaan?
Mini; wat een leuk idee, foto's maken van je voorraadkast!
Pee; ik lus ook spareribs
Het zijn m'n enige keuzes wat betreft gaskachels. Ik ga morgen nog wel even Feenstra bellen, kijken wat zij willen/zeggen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is het vermogen niet wat fors voor 50m2?
Enorm lekker inderdaad! Ik doe er vanwege de prijs inderdaad wel een beetje zuinig meequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Minilot, we hebben nog iets gemeen!Wilde rijst
. Ik vind dat zó goddelijk lekker! Maar wel erg duur.
Je bent in elk geval op tijd thuis: die van mijn schoonfamilie duren steevast tot minstens 01:00, grmblquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Pffff weer thuis, vreselijk zo een familie verjaardag
FF na tien uur zeg ik, zo, wij moeten gaan, beginnen ze boe en bah, ik zeg dan, tja, het is door de weeks, de wekker gaat om vijf uur weer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Je bent in elk geval op tijd thuis: die van mijn schoonfamilie duren steevast tot minstens 01:00, grmbl
Vind jullie beiden schatjesquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef Isegrim het volgende:
Minilot, weet je echt zeker dat je geen kloon bent van mij?![]()
Gelukkig hebben we dat in onze families helemaal afgeschaft.(broers en zussen, bedoel ik dan). Enige verjaardagen waar we nu nog naartoe gaan is die van de (klein)kinderen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Pffff weer thuis, vreselijk zo een familie verjaardag
Idemquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dat in onze families helemaal afgeschaft.(broers en zussen, bedoel ik dan). Enige verjaardagen waar we nu nog naartoe gaan is die van de (klein)kinderen.
Anders!quote:
De SP. Dat zijn die tegenstemmers zonder praktische oplossingen, toch?quote:
Zonder heel erg te happen: lees eens op hun site wat ze zoal WEL aan oplossingen en alternatieven aandragen.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
De SP. Dat zijn die tegenstemmers zonder praktische oplossingen, toch?
Meer belastingen, meer overheid, de anderen moeten betalenquote:Op woensdag 19 november 2014 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder heel erg te happen: lees eens op hun site wat ze zoal WEL aan oplossingen en alternatieven aandragen.
Dat is wel vaker (meestal op de FP) en vaak gebeurt er geen hol aan want het levert wel veel op.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:08 schreef Bluezz het volgende:
Die ads netIk klaag niet vaak maar kijk ff in het FB topic
Erge Ads? Die van mijn baseren zich duidelijk op mijn zoek gedrag en wat ik bij amazon bekijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:08 schreef Bluezz het volgende:
Die ads netIk klaag niet vaak maar kijk ff in het FB topic
Mn laptop liep thuis net vast en heb daarna screenshots gemaakt voor in dat topic. Nu mobiel nergens last van.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erge Ads? Die van mijn baseren zich duidelijk op mijn zoek gedrag en wat ik bij amazon bekijk.
Ads die over 1/3e van het scherm vallen en zich niet laten sluiten.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erge Ads? Die van mijn baseren zich duidelijk op mijn zoek gedrag en wat ik bij amazon bekijk.
aha, nee, geen last vanquote:Op woensdag 19 november 2014 07:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ads die over 1/3e van het scherm vallen en zich niet laten sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |