Quinoakutquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:14 schreef minilot het volgende:
De bonte verzameling van plank nummer 2![]()
[ afbeelding ]
(Klik voor vergroting)
Van links naar rechts, in drie rijen:
- Nog meer zwart sesamzaad
- Spelt-spaghetti
- Groenethee-noedels
- Boekweitnoedels
- Tonkatsu-saus
- Kokosbloesemsuiker
- Rijstmeel
- Popcornmaïs
- Lapsong Souchong-thee (ruikt naar kampvuur!)
- Nangka (jackfruit) in blik
- Norivellen voor sushi
- Ingemaakte reepjes cactus
- Teffmeel voor injera
- Turkse koffie
- Daslook-pasta
- Rode linzen
- Dashi-bouillon in zakjes
- Pasta (vorm: casareccia)
- Gedroogde kokosvlokken
- Gedroogde ananas
- Gepicklede gember
- Nigella-zaad
- Sinaasappellinguine
- Chana dal & urad dal
- Zwarte gedroogde boontjes
- Quinoa
- Koreaans peperpoeder
- Grote zak gemberpoeder
- Eetpapier![]()
- Gojibesjes
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In Sri Lanka ruik en zie je overal jackfruit. Nog omlaag suizende brokken jackfruit moeten ontwijken onder een boom vol met aapjes (Toque Macaques) die jackfruit aan het eten waren (wegen tot 36kg, dus die wil je niet op je harses krijgen).
Zolang je geen tarwegras kweekt...quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat gaaf!
En pas maar op. Ik heb zojuist gepofte quinoa gevonden op plank 3.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Over sexisme gesproken 1978
Een vrouwenhand is niet alleen bedoeld om af te wassen...
Vraag me af hoe deze reclame nu zou worden ontvangen
Ik ben gek op hagedissen, prachtige beestenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zolang je geen tarwegras kweekt...![]()
Rottende jackfruit ruikt trouwens net als z'n zusje Durian. Onderstaande foto is een rottende Jackfruit met daarop een Common Green Forest Lizard. Die had een all-you-can-eat-vliegjes-buffet.
[ afbeelding ]
Heb nu hele rare beelden in mijn hoofd nav die heksenvingers met halloween..quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb nu hele rare beelden in mijn hoofd nav die heksenvingers met halloween..
Dat kan mooier, maar een goed idee.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:50 schreef golfer het volgende:
Sun/Tav: http://www.speld.nl/2014/(...)d-door-hangdorpen-2/
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
En in de kinderhoek kan je slangen aaien en zo
Baaaa, hebben we allang op facetwitter gelezenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:50 schreef golfer het volgende:
Sun/Tav: http://www.speld.nl/2014/(...)d-door-hangdorpen-2/
Ik zat al op je te wachten. Ja, want daar komt ie ook vandaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Baaaa, hebben we allang op facetwitter gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk Mini
Een python?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Je weet wat ze eten, niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee welk merk het waswas wel lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Kijken of ik dit jaar weer tijd heb even met een beestje te knuffelen. Heb ook al eens een Afrikaans dwergooruiltje op mijn schouder gehad daarquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet wat ze eten, niet?
Ja, we hebben ook altijd standhouders met, al dan niet. levend voer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |