Nog sneller internetquote:De komende tijd wordt de netwerksnelheid van deze aansluiting verhoogd naar 1Gb per seconde.
Godverdomme.twitter:bartjancune twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 11:25:03Is het nou écht zo moeilijk? “@howardkomproe: Hoe dom wil je ze hebben...
” reageer retweet
Ik heb niets tegen racisme...quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.twitter:bartjancune twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 11:25:03Is het nou écht zo moeilijk? “@howardkomproe: Hoe dom wil je ze hebben... [ afbeelding ]” reageer retweet
TVP's mogen niet meerquote:
dquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinterklaascadeautjes voor mezelf bestelt
Had ik het de eerste keer toch goed.quote:
dquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinterklaascadeautjes voor mezelf bestelt
Zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had ik het de eerste keer toch goed.
Dat postte wolfie toch al?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinterklaascadeautjes voor mezelf besteld
quote:
She wants the 'd'quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat postte wolfie toch al?
[..]
Dan slippen sommige foutjes er sneller doorheen en denk ik soms iets te veel na over schrijfwijze, wat weer leidt tot twijfel, waardoor ik fouten ga maken.quote:
Foo Fighters & Gaslight Anthemquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Pretender - Foo Fighters
Le Freak - Chic
Lunchbox 2
Enjoy The Silence - Depeche Mode
Old White Lincoln - Gaslight Anthem
LB2.
Want Le Freak is zulke aids.
En Old White Lincoln.![]()
tquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinterklaascadeautjes voor mezelf besteld
Ga je naaien in de douche?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word wel erg nat van steeds maar dat gezang onder de douche.
dtquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word wel erg nat van steeds maar dat gezang onder de douche.
Sinds het moment dat ik er wegging.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:00 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi muisjentrouwens
Mis je Mexilhoeira Grande al?
Jama Taylor Swift.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:13 schreef Sersjee het volgende:
Voor morgen LB1, want Sure Know Something is een gigantisch bazennummer wat je nooit hoort op de radio en da's, zou Fred Siebelink gezegd hebben als ie hier was geweest, een grote schande.
En daarbij is Kiss toch behoorlijk lachwekkend.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jama Taylor Swift.![]()
![]()
![]()
Jama Proclaimers.![]()
![]()
Haters gonna hate hate hate, but I'm just gonna shake it offquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jama Taylor Swift.![]()
![]()
![]()
Jama Proclaimers.![]()
![]()
Redelijk mee eens, maar Sure Know Something is zo'n beetje de uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
En daarbij is Kiss toch behoorlijk lachwekkend.
![]()
Als je er zonodig over moet zingen, kan je het dus niet van je af zetten, Taylor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haters gonna hate hate hate, but I'm just gonna shake it off
It's all about the bass SC.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, m'n geluid is nu nog beter met m'n nieuwe bureau![]()
Iets teveel bas, maar dat verdwijnt wel als ik de ophangbeugels heb
altijd fijn als er goed geluid uit je bureau komtquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd fijn als er goed geluid uit je bureau komt
Te veel is niet goedquote:
muziekjen op en gaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Pas een week op mijn kamer en ik moet hem nu al weer opruimen
Die had ik al gelukkigquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Een goede muziekinstallatie is het halve werk.
ah so.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die had ik al gelukkigmaar op een groter bureau en met een andere kamerindeling is het geluid opeens heel anders. Bovendien staan m'n luidsprekers nu ook op een andere plek in m'n kamer en richten een andere kant op... zijn allemaal dingen die invloed hebben (in dit geval gelukkig positief)
Nee helaasquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:27 schreef rubbereend het volgende:
zit dat bureau ook in de rondleiding van zaterdag SC?
Daarover gesproken, wie doet de rondleiding?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:27 schreef rubbereend het volgende:
zit dat bureau ook in de rondleiding van zaterdag SC?
Jijquote:
geen rare praat aan de telefoon hè!quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee helaas
Ik zal minthy wel bellen als ik klaar ben met de verhuizing, dan kom ik naar waar jullie op dat moment zijn
overdag of 's avonds?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wie doet de rondleiding?
Overdag. 's Avonds neemt SC ons toch al mee langs alle steegjes?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen rare praat aan de telefoon hè!
[..]
overdag of 's avonds?
Ik weet de winkelstraat te vindenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Overdag. 's Avonds neemt SC ons toch al mee langs alle steegjes?
overdag komen we er wel uit, ken wel een beetje de weg in t centrum en we kijken gewoon wat we willen zien doen wat mij betreftquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Overdag. 's Avonds neemt SC ons toch al mee langs alle steegjes?
Die bevat verdomd veel uitgestorven steegjesquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet de winkelstraat te vinden
Idd met wandelschoenen vind ik nooit een vent voor jequote:Op dinsdag 18 november 2014 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt nog een moeilijke keuze: mooie schoenen of comfortabele schoenen. Owh wacht wandelschoenen en laarzen staan bij moeders. Dat worden dus alleen maar mooie schoenen, jullie mazzel.
Het wordt wel koud, dus vaak de kroeg in voor warme choco met slagroomquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
overdag komen we er wel uit, ken wel een beetje de weg in t centrum en we kijken gewoon wat we willen zien doen wat mij betreft
Roze regenlaarzen dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd met wandelschoenen vind ik nooit een vent voor je
je vergeet de rum erinquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het wordt wel koud, dus vaak de kroeg in voor warme choco met slagroom
quote:
GMTAquote:
Voor jou een vraag, voor die gene die gaan een weet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:54 schreef Bronson het volgende:
Wie komen (hihi) allemaal op de meet?
Ik nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:54 schreef Bronson het volgende:
Ja, ik! Mogelijk meerdere kerenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:54 schreef Bronson het volgende:
He bah.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:54 schreef Bronson het volgende:
Eend heeft een hoop de kwak(k)en?quote:
Niks.quote:
tis hard werkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eend heeft een hoop de kwak(k)en?
Toepasselijke PI ookquote:
Verdommequote:
quote:
Ophangbeugels? Voor je bureau? Je speakers? Of je vriendin?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Speakers... M'n vriendin krijgt zo'n SM schommel voor haar 30e verjaardagquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ophangbeugels? Voor je bureau? Je speakers? Of je vriendin?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Speakers... M'n vriendin krijgt zo'n SM schommel voor haar 30e verjaardag
Ik heb de kleenex al paraat hoor (haha)quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:54 schreef Bronson het volgende:
Was het maar rukmuziekquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:35 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Enorm, Phil Collins is zulke rukmuziek
heb je zo'n zin om te rukken dan?quote:
Dat gaat je geen ruk aan!quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je zo'n zin om te rukken dan?
quote:
No treble.quote:
quote:
wie krijgt er nou nog fysieke postquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moest iets te hard lachen![]()
[ afbeelding ]
Band van het jaarquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:54 schreef Pino112 het volgende:
Weezer, je fucking verwacht het niet!
Goed bezig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
zo, Rocky gaat naar Korn in de Oosterpoort in januari. dan heb ik de 3 grootheden van de nu-metal live gezien: Deftones (ruk geluid), Limp Bizkit (ook niet geweldig) en Korn gezien. en dat allemaal in dezelfde in Groningen![]()
maar eerst half december naar Bertje Vis. ondanks dat het uitverkocht is heb ik via de wachtlijst nog een plekkie op rij 3 in het midden kunnen bemachtigen
Stond de zang te zacht bij Deftones?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
zo, Rocky gaat naar Korn in de Oosterpoort in januari. dan heb ik de 3 grootheden van de nu-metal live gezien: Deftones (ruk geluid), Limp Bizkit (ook niet geweldig) en Korn gezien. en dat allemaal in dezelfde in Groningen![]()
maar eerst half december naar Bertje Vis. ondanks dat het uitverkocht is heb ik via de wachtlijst nog een plekkie op rij 3 in het midden kunnen bemachtigen
SC luistert nietquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb speciaal vandaag mijn tuinbroek aangetrokken zodat ik die niet per ongeluk aan kan trekken op zaterdag.
Graag gedaan.
Wat.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb speciaal vandaag mijn tuinbroek aangetrokken zodat ik die niet per ongeluk aan kan trekken op zaterdag.
Graag gedaan.
Pardon?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Graag gedaan.
heb je een tuin dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Graag gedaan.
Wat?quote:
Nee, dat was I lived my life to stand in the shadow of your heart. Althans, dat was het in mijn jaarlijstje en ik bepaal.quote:
Is het raar dat ik dat geheel niet ken?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, dat was I lived my life to stand in the shadow of your heart. Althans, dat was het in mijn jaarlijstje en ik bepaal.
Nee.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Is het raar dat ik dat geheel niet ken?
Dat idee had ik al. Maar gezien je muzieksmaak, lijkt het mij wel de moeite waard om het vanavond even te beluisteren.quote:
Vind ik leuk.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Maar gezien je muzieksmaak, lijkt het mij wel de moeite waard om het vanavond even te beluisteren.
A place to bury strangers, genot.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, dat was I lived my life to stand in the shadow of your heart. Althans, dat was het in mijn jaarlijstje en ik bepaal.
quote:
U zijt wellekomequote:
De festivalorganisatie die 3FM heet, doet dat wel idd.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:32 schreef Pandaplint het volgende:
Alsof het zo moeilijk is. Voor flink wat geld kun je iedereen regelen
Joh, wat kan jou het schelen, je gaat sowieso niet. Ik ga toch ook niet dingen roepen over wie er op Kwaku staan...quote:Op woensdag 19 november 2014 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kensington op Concert At Sea.
Je. Verwacht. Het. Niet.
Wat? Ga jij niet naar Kwaku?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, wat kan jou het schelen, je gaat sowieso niet. Ik ga toch ook niet dingen roepen over wie er op Kwaku staan...
Ik sla een jaartje over.quote:
Xdquote:Op woensdag 19 november 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Fournituren kraam was er niet, nu kan ik niet naaien wat ik wilde naaien. Dat wordt week een naailoze week
Heerlijk nummerquote:
Welke heb je ingediend?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:08 schreef Bronson het volgende:
Ik heb een lunchbox met uiterst kwaliteitsplaten ingediend.
Dat gaat die Wilbert natuurlijk nooit goed vinden.
Wordt nooit gedraaid.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:08 schreef Bronson het volgende:
Ik heb een lunchbox met uiterst kwaliteitsplaten ingediend.
Dat gaat die Wilbert natuurlijk nooit goed vinden.
Uh.. dat is een goeie.quote:
Beter dan het origineelquote:
Te veel kwaliteit.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Uh.. dat is een goeie.![]()
Elbow - New York Morning
Bruce - Trapped live
Jimi - Hey Joe
World Party - Ship of fools
...
..
.
En nog iets.
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Elbow - New York Morning
Bruce - Trapped live
Jimi - Hey Joe
...
..
.
En nog iets.
Zal bruce hem helpen met opstaan?quote:
Mooi lijstjequote:Op woensdag 19 november 2014 13:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Elbow - New York Morning
Bruce - Trapped live
Jimi - Hey Joe
...
..
.
En nog iets.
Plaatsvervangende schaamte maakt zich van mij meester. Elke keer weer.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:33 schreef Sersjee het volgende:
Roos die "Geeeeeeeeeeeeerard Ekdommmmmm" zingt. Wekelijks hoogtepuntje hoor.
Dotan staat in mijn song van het jaar lijstjequote:Op woensdag 19 november 2014 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa band van het jaar
Oeh die moet ik nog maken.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dotan staat in mijn song van het jaar lijstje
WE SCHEREN HEM KAAL!quote:Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
PEK EN VEREN!quote:Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook nog een lijstje maken met vreselijkste platen van 2014, want die stonden er ook tussen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn lijst.Elbow heb ik ook, voor de rest is mijn lijst compleet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook nog een lijstje maken met vreselijkste platen van 2014, want die stonden er ook tussen.
GODVERDOMME. Log eens snel uit, Wilbert.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik Wilbert niet, anders had ik Sjakkelien, Miss Montreal en Nielson er wel in gezetquote:Op woensdag 19 november 2014 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Log eens snel uit, Wilbert.
[..]
Is dat Domienie?quote:
quote:
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 19-11-2014 om 15:02:14@TjitseLeemhuis @Domien http://t.co/VU9OPUzVXf reageer retweet
De Viva. Leesvoer voor in de trein zaterdag.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat Domienie?
Welk blad moet ik kopen zodat ik dit aan de muur kan hangen?
Nee, de leder glijdt te veel.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De Viva. Leesvoer voor in de trein zaterdag.
https://twitter.com/michi(...)576859803648/photo/1quote:Op woensdag 19 november 2014 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
Veenstra gaat aardig los
http://twitter.com/michie(...)893571710977/photo/1
omg waar staat dat in?quote:
lees jij de Vivaquote:Op woensdag 19 november 2014 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De Viva. Leesvoer voor in de trein zaterdag.
Staat op Twitter. En ja, ik lees de Viva wel eens, als ik naar 't zuiden ga en ik 2 uur in de trein moet zitten.quote:
quote:
Verkeerde account Alors.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |