Nog sneller internetquote:De komende tijd wordt de netwerksnelheid van deze aansluiting verhoogd naar 1Gb per seconde.
Godverdomme.twitter:bartjancune twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 11:25:03Is het nou écht zo moeilijk? “@howardkomproe: Hoe dom wil je ze hebben...
” reageer retweet
Ik heb niets tegen racisme...quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.twitter:bartjancune twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 11:25:03Is het nou écht zo moeilijk? “@howardkomproe: Hoe dom wil je ze hebben... [ afbeelding ]” reageer retweet
TVP's mogen niet meerquote:
dquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinterklaascadeautjes voor mezelf bestelt
Had ik het de eerste keer toch goed.quote:
dquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinterklaascadeautjes voor mezelf bestelt
Zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had ik het de eerste keer toch goed.
Dat postte wolfie toch al?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinterklaascadeautjes voor mezelf besteld
quote:
She wants the 'd'quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat postte wolfie toch al?
[..]
Dan slippen sommige foutjes er sneller doorheen en denk ik soms iets te veel na over schrijfwijze, wat weer leidt tot twijfel, waardoor ik fouten ga maken.quote:
Foo Fighters & Gaslight Anthemquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Pretender - Foo Fighters
Le Freak - Chic
Lunchbox 2
Enjoy The Silence - Depeche Mode
Old White Lincoln - Gaslight Anthem
LB2.
Want Le Freak is zulke aids.
En Old White Lincoln.![]()
tquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinterklaascadeautjes voor mezelf besteld
Ga je naaien in de douche?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word wel erg nat van steeds maar dat gezang onder de douche.
dtquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word wel erg nat van steeds maar dat gezang onder de douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |