Toevallig was ik hier net over aan googlen, mijn baas maakt het vaak met zijn verjaardag, hij maakt het met een eigen recept, ik zal hem eens vragenquote:Op maandag 1 december 2014 13:14 schreef Elleska het volgende:
[..]
dat heeft niets met kokos te maken toch?
ik bedoelde Drømmekage, Joosie poste er al een plaatje van.
valt hier altijd erg in de smaak bij kokos liefhebbers.
Ohja ook nog wat amandelmeel door het deeg gedaan en wat amandelspijs tussen het kruimeldek.quote:
Awwwquote:Op donderdag 11 december 2014 18:17 schreef Myraela het volgende:
Koekjes voor in mijn mini boompje gebakken.
[ afbeelding ]
OMG hoe cool! En hoe goed gelukt ook!quote:Op donderdag 11 december 2014 18:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een oven?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja gisteren gekregen als vroeg kerstcadeau van mijn moeder.quote:
Synthetisch (vanilline)quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
Ga er maar vanuit dat die zakjes vanillesuiker met aroma/vanilline zijn.
De enige keer dat ik echte vanillesuiker heb gezien is in de reformwinkel, dan is het suiker met gemalen vanillestokjes, kun je heel simpel zelf maken en de vanillestokjes zijn nu weer goedkoop bij Lidl.
Nooit gezien, maar ik loop ook meestal voorbij het Oetkerschap in de winkelquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Synthetisch (vanilline)
[ afbeelding ]
Echte vanille
[ afbeelding ]
Die bovenste ligt hier, maar dan de b-merk variantquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Synthetisch (vanilline)
[ afbeelding ]
Echte vanille
[ afbeelding ]
Laura Vitale?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, wat tof gedaan!quote:Op donderdag 11 december 2014 18:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |