Wel met mondkapjes anders krijg je dat gezeik weer.quote:Op maandag 17 november 2014 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon een paar polen met emmertjes laten slepen ja. en dan zo lekker aanstampen
hoe moeilijk kan het zijn
Flodderquote:Op maandag 17 november 2014 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand nog een filmtip?
Davy GGMM
Robocroc.quote:Op maandag 17 november 2014 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand nog een filmtip?
Davy GGMM
Dan snij ik nog liever mijn penis eraf met een kaasschaaf.quote:
Ik kan wel leukere films bedenken met John Travoltaquote:Op maandag 17 november 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
Of Grease, die ga ik van de week nog een keertje kijken
Ja, Saturday Night Fever is nog leukerquote:Op maandag 17 november 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan snij ik nog liever mijn penis eraf met een kaasschaaf.
[..]
Ik kan wel leukere films bedenken met John Travolta
Ja leuk.quote:Op maandag 17 november 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, Saturday Night Fever is nog leuker
quote:
Goeiemorge boysquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:58 schreef opperkleurder het volgende:
Goedemorgen. Vandaag komt AFCNiels vrij.
en knutquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:58 schreef opperkleurder het volgende:
Goedemorgen. Vandaag komt AFCNiels vrij.
Mensen die "het term" typen zijn ook zwaar overschat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:11 schreef Doublepain het volgende:
Het term 'racisme' is anno 2014 zwaar maar dan ook zwaar overschat. Fer ook, mijn god zeg.
Mijn vuist op jouw neus is de realiteit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die "het term" typen zijn ook zwaar overschat.
Bejaarden in elkaar slaan levert je meestal geen sympathie op. Zelfs niet in voetbalkringen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:29 schreef Doublepain het volgende:
Mijn vuist op jouw neus is de realiteit.
Mits terecht dan levert het geen kritiek op.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bejaarden in elkaar slaan levert je meestal geen sympathie op. Zelfs niet in voetbalkringen.
Levert dat dubbele pijn op?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn vuist op jouw neus is de realiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |