Erg veel geld voor een klein stukje weg lijkt me.quote:Op maandag 17 november 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En waarom precies kots jij hierop?
Eén van z'n ouders is het er niet mee eens, en dus hij ook niet.quote:Op maandag 17 november 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En waarom precies kots jij hierop?
quote:Op maandag 17 november 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg veel geld voor een klein stukje weg lijkt me.
Wat kan Stijn dat nou schelen?quote:Op maandag 17 november 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En het helpt helemaal niets mee aan het verkeer. Gaat gewoon recht door het achterland van onze wijk. Sowieso gaat er heel veel op de schop qua verkeer maar het zorgt voor alleen meer rotzooi. Duizenden protesten tegen geweest, mocht niet baten.quote:Op maandag 17 november 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je mee geprotesteerd?quote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het helpt helemaal niets mee aan het verkeer. Gaat gewoon recht door het achterland van onze wijk. Sowieso gaat er heel veel op de schop qua verkeer maar het zorgt voor alleen meer rotzooi. Duizenden protesten tegen geweest, mocht niet baten.
Het is redelijk wat ja.quote:Op maandag 17 november 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van z'n ouders is het er niet mee eens, en dus hij ook niet.
Ah nu snap ik je verontwaardiging, ik kom nooit in die buurt daar dus eerlijk gezegd heb ik geen idee waar die weg looptquote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het helpt helemaal niets mee aan het verkeer. Gaat gewoon recht door het achterland van onze wijk. Sowieso gaat er heel veel op de schop qua verkeer maar het zorgt voor alleen meer rotzooi. Duizenden protesten tegen geweest, mocht niet baten.
Scheelt wel aanzienlijk in de filedruk richting Den Haag en Amsterdam.quote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is godgeklaagd.quote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
daar krijg je een heel mooi pad voor
http://www.omroepbrabant.(...)+sprookje+rijdt.aspx
Belachelijk veel, wtf je hoeft alleen asfalt, ijzer en witte markeringstrepen te kopen en een paar elektronische borden hoostens 1 miljoen ofzo.. Verder bouwvakkers die huur je voor 20.000 totaal een paar polen ofzoquote:Op maandag 17 november 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou de politiek in moeten gaan.quote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Belachelijk veel, wtf je hoeft alleen asfalt, ijzer en witte markeringstrepen te kopen en een paar elektronische borden hoostens 1 miljoen ofzo.. Verder bouwvakkers die huur je voor 20.000 totaal een paar polen ofzo
Nederland
gewoon een paar polen met emmertjes laten slepen ja. en dan zo lekker aanstampenquote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Belachelijk veel, wtf je hoeft alleen asfalt, ijzer en witte markeringstrepen te kopen en een paar elektronische borden hoostens 1 miljoen ofzo.. Verder bouwvakkers die huur je voor 20.000 totaal een paar polen ofzo
Nederland
Daarom die kerel moet eerst nog bier leren drinkenquote:Op maandag 17 november 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat is me ook niet duidelijk, hij heeft ten eerste geen auto en betaalt nog geen belasting
Maar daarna natuurlijk NIET autorijden he.quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom die kerel moet eerst nog bier leren drinken
Lekker op het fietsje naar de plaatselijke korfbal feestjes.quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar daarna natuurlijk NIET autorijden he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |