SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 1% gewijzigd door Daui op 18-11-2014 17:35:02 ]
Zolang mijn menstruatie niet doorgebroken is telt mijn LF gewoon door. Ik zit nu op een LF van 12-13 nu. Spotting al vanaf 7-8 dpo.quote:Op maandag 17 november 2014 21:45 schreef Stippelrientje het volgende: [..] Nou dat snap ik! Had je nou wel of niet een testje er tegen aan gegooid? Misschien was je LF toch wat langer dan minder dan een week
![]()
Ik heb bijna hetzelfde!quote:Op maandag 17 november 2014 21:28 schreef coccinelle het volgende:
Spannend cygne! Veel sterkte morgen!
Ik dacht dat mijn menstruatie vanochtend eindelijk -na 5 dagen spotting- was doorgebroken, maar net zat er helemaal niks in mijn menstruatiecup. Hier wordt ik zo onzeker van! Valse hoop etc
Daui mijn nod mag op twaalf decemberquote:Op maandag 17 november 2014 22:40 schreef Daui het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen en een dikkevoor iedereen
Als je iets aangepast wil hebben geef maar een gil
Dat is heel lief van je zus. Iedergeval fijn dat je weet wat er aan de hand is. Ik hoop echt dat ze jullie snel kunnen helpen. Hebben jullie een dagje vrij vandaag?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:26 schreef Cygne het volgende:
Dankjullie.![]()
We moeten nu in ieder geval naar de klinisch geneticus, de doorverwijzing is nog niet in orde gemaakt. Daarna willen ze waarschijnlijk mijn familie testen op de afwijking. Mijn ouders en zus staan er in ieder geval voor open. Mijn zus gaat (als zij geen drager is) eicellen doneren. Zelf heeft ze twee gezonde dochters al.
Wat lief van je zus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:26 schreef Cygne het volgende:
Dankjullie.![]()
We moeten nu in ieder geval naar de klinisch geneticus, de doorverwijzing is nog niet in orde gemaakt. Daarna willen ze waarschijnlijk mijn familie testen op de afwijking. Mijn ouders en zus staan er in ieder geval voor open. Mijn zus gaat (als zij geen drager is) eicellen doneren. Zelf heeft ze twee gezonde dochters al.
Misschien was het wel innestelingsbloeding!quote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Zolang mijn menstruatie niet doorgebroken is telt mijn LF gewoon door. Ik zit nu op een LF van 12-13 nu. Spotting al vanaf 7-8 dpo.
Ik ga pas testen als ik echt overtijd ben. Dat zou aankomende donderdag zijn, dan ben ik 1-2 dagen overtijd.
Wat vreselijk!quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:15 schreef Cygne het volgende:
Ik heb dus een translocatie van de chromosomen 2 en 4. Volgens de gynaecoloog betekent dat grote kans op miskraam, grote kans op ernstig gehandicapt kind en kleine kans op goede zwangerschap. Ik zit even stuk nu.
Wat ontzettend lief van je zus!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:26 schreef Cygne het volgende:
Dankjullie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |