Dat is heel lief van je zus. Iedergeval fijn dat je weet wat er aan de hand is. Ik hoop echt dat ze jullie snel kunnen helpen. Hebben jullie een dagje vrij vandaag?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:26 schreef Cygne het volgende:
Dankjullie.![]()
We moeten nu in ieder geval naar de klinisch geneticus, de doorverwijzing is nog niet in orde gemaakt. Daarna willen ze waarschijnlijk mijn familie testen op de afwijking. Mijn ouders en zus staan er in ieder geval voor open. Mijn zus gaat (als zij geen drager is) eicellen doneren. Zelf heeft ze twee gezonde dochters al.
Wat lief van je zus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:26 schreef Cygne het volgende:
Dankjullie.![]()
We moeten nu in ieder geval naar de klinisch geneticus, de doorverwijzing is nog niet in orde gemaakt. Daarna willen ze waarschijnlijk mijn familie testen op de afwijking. Mijn ouders en zus staan er in ieder geval voor open. Mijn zus gaat (als zij geen drager is) eicellen doneren. Zelf heeft ze twee gezonde dochters al.
Misschien was het wel innestelingsbloeding!quote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Zolang mijn menstruatie niet doorgebroken is telt mijn LF gewoon door. Ik zit nu op een LF van 12-13 nu. Spotting al vanaf 7-8 dpo.
Ik ga pas testen als ik echt overtijd ben. Dat zou aankomende donderdag zijn, dan ben ik 1-2 dagen overtijd.
Wat vreselijk!quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:15 schreef Cygne het volgende:
Ik heb dus een translocatie van de chromosomen 2 en 4. Volgens de gynaecoloog betekent dat grote kans op miskraam, grote kans op ernstig gehandicapt kind en kleine kans op goede zwangerschap. Ik zit even stuk nu.
Wat ontzettend lief van je zus!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:26 schreef Cygne het volgende:
Dankjullie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |