abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146743070
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 14:58 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

ZIN MAKEN!!! :Y :+
Dat doe ik ook wel. :')
Na de vruchtbare periode gaat t altijd veeeel makkelijker. _O-
  maandag 17 november 2014 @ 15:28:13 #277
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146743597
En voor de vruchtbare periode?
Heb je dan wel sex?
Ik.heb na de menstruatie meestal even een aanloopje nodig..
Dus hoe eerder we dan beginnen, hoe meer zin ik heb in de vruchtbare periode.. een beetje "inslingeren " ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_146744430
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 15:28 schreef Barreltje het volgende:
Heb je dan wel sex?
Dus hoe eerder we dan beginnen, hoe meer zin ik heb in de vruchtbare periode.. een beetje "inslingeren " ;)
Zit voor mij niet zoveel tussen. Dag of 3.
  maandag 17 november 2014 @ 15:55:48 #279
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146744514
Heb je zo'n lange menstruatie en korte cyclus?
(Ik onthoud het niet van iedereen)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_146745392
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 15:55 schreef Barreltje het volgende:
Heb je zo'n lange menstruatie en korte cyclus?
(Ik onthoud het niet van iedereen)
Cyclus 25. Menstruatie 6 dagen.
pi_146747311
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 15:28 schreef Barreltje het volgende:
Heb je dan wel sex?
dat is wel herkenbaar haha
pi_146748215
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:18 schreef Stippelrientje het volgende:
Hmz..

Eindelijk een piek op mijn ovulatiestokjes te zien.... na weet ik het hoeveel weken....

Is mijn meneer doodziek -O-

Met zijn koortshoofd onder de douche laten afkoelen en het zweet eraf. Terug het bed in met drinken en een pammetje der in. Thee met honing naast het bed gezet en alweer ververst. Zijn kruik gevuld, want koude tenen :') Zegt hij: "Echt? Een donker streepje... *kucht en snottert* .... we kijken wel.... *snurk* ..... *schrikt wakker* .. hoe ik mij vanavond voel O+ *klappertand*

Mannen zijn zo zielig!! (Dit keer denk ik dat het niet lijkt op teen een beetje stoten en doodbloeden aan je arm drama... maar echt zielig ziek :D ach ja.. shit happens!)

Ik denk zomaar ... dat er weinig te verwachten is en ik alvast de reclames voor maandverband en tampons in de gaten ga houden voor over 2 weken :')
Volproppen met paracetamol en goan!! :D En tampons koop ik altijd bij de action. Lekker goedkoop en er staat zo'n leuk aardbeitje op de wikkel :')
  maandag 17 november 2014 @ 18:16:55 #283
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146748984
Welkom terug zomerzon! :W

Balen van je zieke meneer, stippelrien! -O-

Nou, ik ben na 41 dagen eindelijk ongesteld :') -O-
Eerst dagen spotting (heb ik nooit) en nu dan ongesteld maar best weinig bloed vergeleken met normaal. Nou, misschien is het dan ook sneller voorbij ;) dus nieuwe ronde hier.
Semper frakkin fi!
pi_146750078
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 18:16 schreef Starbuck_ het volgende:
Welkom terug zomerzon! :W

Balen van je zieke meneer, stippelrien! -O-

Eerst dagen spotting (heb ik nooit) en nu dan ongesteld maar best weinig bloed vergeleken met normaal. Nou, misschien is het dan ook sneller voorbij ;) dus nieuwe ronde hier.
Balen Starbuck :(
Op naar de volgende ronde *O*
Ik doe met je mee. Heel december volbatsen ;)
pi_146750296
Dit wordt een terugleespost O-) *O*

quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 18:16 schreef Starbuck_ het volgende:

He bah! -O- :* Maar wel weer een nieuwe kans! :D

quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:18 schreef Stippelrientje het volgende:
Hmz..

Eindelijk een piek op mijn ovulatiestokjes te zien.... na weet ik het hoeveel weken....

Is mijn meneer doodziek -O-
Aaaah! Nee! ;( :|W Wat een timing :* Ik hoop dat al jouw goede zorgen er voor zorgen dat ie tóch nog even 5 minute zin heeft vanavond O-)

quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 09:32 schreef Zomerzon01 het volgende:
Hier gisteren wel lichte krampjes gehad die lijken op de aanloop naar menstruatie. :(
Ook gevoelige borsten kan ik het niet aan merken want die heb ik altijd voordat ik ongesteld wordt.
Ook opgezwollen buik altijd als ik ongesteld moet worden.
Morgen NOD, heb nog niet durven testen. Maar ik vrees dat het dit keer niet gelukt is. ;(
Duimendraaien! :*

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:27 schreef MaJo het volgende:
Omdat ik sinds het overgeven in Berlijn elke ochtend misselijk ben heb ik net voor de zekerheid een testje gedaan. Deze was negatief. Maar weer afwachten dan, ben benieuwd hoe lang deze cyclus duurt!
Toch ook wel spannend dus? :D Vanochtend ook weer misselijk?

quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hoi, ik had een bmi van 55(!) toen ik zwanger werd in de vierde ronde proberen (zonder ovulatietesten of wat dan ook).
Ik vind dat echt zo knap! O+ Zelf ook flink overgewicht en vorig jaar was ik 18 kg afgevallen, waarvan er helaas weer 13 kg bij is. Nu gelukkig weer begonnen met sporten :Y Enig 'voordeel' is dat ik het aantal kilo's niet uit straal O-) Mensen schatten mij vaak veel lichter qua gewicht :9

quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 11:59 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Goedemorgen!

Een vriendin van me is voor het weekend bevallen van een prachtige dochter, en nu rammelen mijn eierstokken }:| (en die van O+ overigens ook :')).
Oeh! O+ Gefeliciteerd! :*

---

En ik heb nog steeds óf heel verlegen streepjes óf een heel verlegen menstruatie-geval dit keer -O-
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_146750654
Heeeeul verlegen streepjes zijn het. Je moet ze een beetje aanmoedigen! Hup hup streepjes *O*
pi_146751062
Stippelrien beterschap voor je O+
  maandag 17 november 2014 @ 19:18:14 #288
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146751097
Ik doe mee, hup hup streepjes voor silver! *O*

Nieuwe ronde nieuwe kansen Daui! :D
Semper frakkin fi!
pi_146751722
Zoveel tampons!!! haha
Hele oude gewoon bewaren en meenemen op een survivaltrip.
Ideaal om vuur mee te starten als tondel :)

mijn meneer is uit de dood opgestaan. Hihi
Op de bank onder een dekentje, heel de dag verzorgd en ziet er iets beter uit.

Fingers crossed!! :@
Schudden voor gebruik
pi_146754648
Mooi stippelrientje!

Morgen krijgen wij uitslagen van de gynaecoloog. Ik ben echt zenuwachtig ervoor.
pi_146755690
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:47 schreef Cygne het volgende:
Mooi stippelrientje!

Morgen krijgen wij uitslagen van de gynaecoloog. Ik ben echt zenuwachtig ervoor.
Wat hebben ze onderzocht?
pi_146755757
Dank allemaal!

Cygne :*. Ik zal aan je denken morgen. Hoe laat heb je je afspraak?

Stippelrientje! Jij werkt hard voor een kleine frummel ook he ^O^. Ik duim dat meneer Stippel zich zo goed genoeg voelt om te gaan klussen }).

Kusje voor Starbuck :*. Op naar een nieuwe ronde vol nieuwe kansen!
pi_146755981
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 21:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Wat hebben ze onderzocht?
Chromosomen, stollingsafwijkingen en vitamine b12, geloof ik.

Om 8.30.
pi_146756281
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 21:18 schreef Cygne het volgende:

[..]

Chromosomen, stollingsafwijkingen en vitamine b12, geloof ik.

Om 8.30.
Spannend! :*
pi_146756538
Spannend cygne! Veel sterkte morgen!

Ik dacht dat mijn menstruatie vanochtend eindelijk -na 5 dagen spotting- was doorgebroken, maar net zat er helemaal niks in mijn menstruatiecup. Hier wordt ik zo onzeker van! Valse hoop etc :{
pi_146757151
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:13 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Dank allemaal!

Cygne :*. Ik zal aan je denken morgen. Hoe laat heb je je afspraak?

Stippelrientje! Jij werkt hard voor een kleine frummel ook he ^O^. Ik duim dat meneer Stippel zich zo goed genoeg voelt om te gaan klussen }).

Kusje voor Starbuck :*. Op naar een nieuwe ronde vol nieuwe kansen!
Hij mag ook gewoon liggen en dan blijf ik wel al het werk doen...... :P
Schudden voor gebruik
pi_146757207
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:47 schreef Cygne het volgende:
Mooi stippelrientje!

Ja! Heel veel succes!

Dikke knuffel en :* mee

Ik hoop dat het gewoon domme pech is geweest (hoewel dat ook niet leuk is, maar dat is nog de beste uitslag)
Schudden voor gebruik
pi_146757257
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 21:28 schreef coccinelle het volgende:
Spannend cygne! Veel sterkte morgen!

Ik dacht dat mijn menstruatie vanochtend eindelijk -na 5 dagen spotting- was doorgebroken, maar net zat er helemaal niks in mijn menstruatiecup. Hier wordt ik zo onzeker van! Valse hoop etc :{
Nou dat snap ik!
Had je nou wel of niet een testje er tegen aan gegooid?
Misschien was je LF toch wat langer dan minder dan een week ;)
Schudden voor gebruik
pi_146757669
Cygne, heel erg veel succes morgen. Snap heel goed dat je er zenuwachtig voor bent. Zal aan je denken!
:*

Stippel, zetpil d'r in, en gaan met die banaan! (of op die banaan, of onder die banaan, wat jij wil :9 )

Heb vandaag eens account aangemaakt op zo'n menstruatietrackersite. Best handig! Heb me blijkbaar verteld de vorige keer, de cyclus was 43 en niet 44 dagen. Dus als ik morgen ongesteld wordt, dan ben ik echt spot-on! (liever niet natuurlijk ;) )

En ik vorige week ofzo lopen mekkeren dat ik dacht dat ik geen eisprong had gehad omdat mijn tieten geen pijn deden. Nou, be careful what you wish for... Dikke vette grote auwa nu. (ben ik alleen maar blij mee hoor! Is toch een teken dat het werkt daaro.)

Morgen NOD. Vandaag natuurlijk weer zitten testen, negatief. (ja bleh, I know I know, niet doehoen.... ik kan het niet laten met die goedkope stokken, haha). Ja, ver na de afleestijd een vaag streepje, maar daar trappen we na dat indroog-grapje van van de zomer dus mooi niet meer in. Stomme krengen. :6

En de menstruatietrackerdinges zegt ook dat mijn volgende NOD valt met oud-en-nieuw! Da's ook leuk, toch?
pi_146758881
Cygne, dat is wel fijn toch dat t smorgens al is.. Denk ik? Dan hoef je iig niet de hele dag vol spanning te zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')