Zo zie je maar.quote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hoi, ik had een bmi van 55(!) toen ik zwanger werd in de vierde ronde proberen (zonder ovulatietesten of wat dan ook).
Ging iedereen heel bang van kijken in t ziekenhuis maar heb een gezonde zwangerschap gehad en een gezond kindje en ben nu 17 kilo lichter (bmi 49) dan toen ik zwanger werd (3 weken na de bevalling).
Het is natuurlijk gezonder om minder overgewicht te hebben maar het gaat nog altijd om verhoogde kansen op complicaties, niet verhoogde zekerheden... Ik vind het wel jammer dat ik in t ziekenhuis zo enorm als patient werd gezien en er bijna vanuit werd gegaan dat er wel dingen fout moesten lopen.
Zomerbabyquote:Op maandag 17 november 2014 09:32 schreef Zomerzon01 het volgende:
Hier gisteren wel lichte krampjes gehad die lijken op de aanloop naar menstruatie.
Ook gevoelige borsten kan ik het niet aan merken want die heb ik altijd voordat ik ongesteld wordt.
Ook opgezwollen buik altijd als ik ongesteld moet worden.
Morgen NOD, heb nog niet durven testen. Maar ik vrees dat het dit keer niet gelukt is.
Ik zit nu bij CZ. Ik zag dat Univé goedkoper is met 135 per maand maar dan krijg je weer minder fysio vergoed (9 ipv 18 behandelingen). Ik loop standaard bij de fysio dus 18 behandelingen zou wel prettig zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 11:05 schreef L-E het volgende:
Dat kan denk ik wel goedkoper Majo, waar ben je nu verzekerd?
Ik zag bij Ohra dat daar de tandartsvergoeding weer heel laag was. Lastig hoor om een verzekering te vinden waar alles in zit wat je wilquote:Op maandag 17 november 2014 11:09 schreef L-E het volgende:
In 2013 had ik een gezinspakket van Ohra, meen ik. Toen iets van 130 per maand, en echt heeeeeel veel vergoeding voor fysio, chiropractie en zaken rondom zwangerschap.
Enniehoe, vergelijken loont wel, als het om de zorgverzekering gaat
Klopt idd. Maar ik had berekend dat twee keer per jaar de controle bij de tandarts me minder kostte dan elke maand ervoor betalen, als je altijd wel iets hebt bij de tandarts is dat geen optie denk ikquote:Op maandag 17 november 2014 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zag bij Ohra dat daar de tandartsvergoeding weer heel laag was. Lastig hoor om een verzekering te vinden waar alles in zit wat je wilIk ga sowieso nog rondkijken de komende tijd
Oeh dat klinkt goedquote:Op maandag 17 november 2014 11:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
FBTO.... 122 euro per mnd incl gezinsmodule waardoor eigen bijdrage kraamzorg ook vergoed werd...
moeite waard om even naar te kijken.
Ik heb helaas te vaak gaatjes/vullingen/wortelkanaal dus dat is geen optie neequote:Op maandag 17 november 2014 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt idd. Maar ik had berekend dat twee keer per jaar de controle bij de tandarts me minder kostte dan elke maand ervoor betalen, als je altijd wel iets hebt bij de tandarts is dat geen optie denk ik
ik zit nog steeds in hetzelfde land! We hopen wel in het voorjaar naar Duitsland te verhuizen, pending finances. Mijn vriend is duits, inderdaad!quote:Op maandag 17 november 2014 11:04 schreef MaJo het volgende:
Spannend zomerzon! Ik ga heel hard voor je duimen
Jager zit je tegenwoordig in Duitsland of is je vriend Duits? Wel grappig hoe dat verschilt per land. Ook iets om naar te kijken hoe dat zit met vergoedingen denk ik
Ik heb eens gekeken naar mijn zorgverzekering maar dan met gezinspakket. Ga ik van 115 euro per maand naar 150 per maandVind dit best een fors verschil
Ah dat is ook een spannende onderneming! Ik hoop dat het allemaal rondkomt danquote:Op maandag 17 november 2014 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zit nog steeds in hetzelfde land! We hopen wel in het voorjaar naar Duitsland te verhuizen, pending finances. Mijn vriend is duits, inderdaad!
Gefeliciteerd met de baby van je vriendinquote:Op maandag 17 november 2014 11:59 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Goedemorgen!
Een vriendin van me is voor het weekend bevallen van een prachtige dochter, en nu rammelen mijn eierstokken(en die van
overigens ook
).
Over verzekeringen > goeie tips! Ik zit nu dus bij Agis, maar ik heb helemaal nog niet gekeken hoe zij alles regelen voor zwangere vrouwen en gezinnen. Zal hier volgende week eens even induiken.
Zomerzon, zou mooi zijn als het raak is! We houden van korte wachtbankjes.
Koffiedik kijken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:40 schreef Hilzillah het volgende:
Ik was er al bang voor Moppert
Even tellen... Vanaf de constatering bijna 7 weken en de curretage bijna 6. Vanaf gisteren is het bloeden helemaal gestopt.
Donderdag nacontrolle bij de gyn.
Het kan best zijn dat je een snelle innesteling hebt gehad.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:28 schreef Lushes het volgende:
Ik moet even iets van me af schrijven.
Gisteren een vreselijke dag gehad. Ik was zķ labiel en had zulke extreme hot flushes dat ik dacht dat ik acuut in de overgang zat ofzo. Ik had het zo krankzinnig warm dat ik de terrasdeuren van de slaapkamer wagenwijd open heb gezet, tot afgrijzen van mijn vriend.
Toch vind ik het wat vroeg allemaal.
26 okt eerste menstruatie, 11 nov eisprong en wel volgens het boekje gevreeen, maar 4 dagen erna al raar doen lijkt me wat vreemd toch?
Ik heb geen pijnlijke borsten, wel is het nogal prettig als de bh uit gaat.
Tegelijkertijd de angst dat als het echt in 1 keer raak is, me dat allemaal iets te snel gaat en dan kan ik mezelf wel schoppen hoe ik zo'n debiele gedachte in mijn hoofd kan halen .
Vandaag niet veel beter, ik heb het warm en koud tegelijk, maar niet ziek. Gewoon prima.
Zijn mijn hormonen gewoon aan de carnaval? Ik hoef pas over 7 dagen ongesteld te worden.
/einde stomme post
ach arme..quote:Op maandag 17 november 2014 12:18 schreef Stippelrientje het volgende:
Hmz..
Eindelijk een piek op mijn ovulatiestokjes te zien.... na weet ik het hoeveel weken....
Is mijn meneer doodziek![]()
Met zijn koortshoofd onder de douche laten afkoelen en het zweet eraf. Terug het bed in met drinken en een pammetje der in. Thee met honing naast het bed gezet en alweer ververst. Zijn kruik gevuld, want koude tenenZegt hij: "Echt? Een donker streepje... *kucht en snottert* .... we kijken wel.... *snurk* ..... *schrikt wakker* .. hoe ik mij vanavond voel
*klappertand*
Mannen zijn zo zielig!! (Dit keer denk ik dat het niet lijkt op teen een beetje stoten en doodbloeden aan je arm drama... maar echt zielig ziekach ja.. shit happens!)
Ik denk zomaar ... dat er weinig te verwachten is en ik alvast de reclames voor maandverband en tampons in de gaten ga houden voor over 2 weken
het is ook spannend! Ons leven staat het komende jaar behoorlijk op de kop!quote:Op maandag 17 november 2014 11:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is ook een spannende onderneming! Ik hoop dat het allemaal rondkomt dan
Ik laatst ook 3 doosjes in de aanbiedingquote:Op maandag 17 november 2014 12:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach arme..
Ik heb net 100 tampons gekocht....
Boh dat is balenquote:Op maandag 17 november 2014 12:18 schreef Stippelrientje het volgende:
Hmz..
Eindelijk een piek op mijn ovulatiestokjes te zien.... na weet ik het hoeveel weken....
Is mijn meneer doodziek![]()
Met zijn koortshoofd onder de douche laten afkoelen en het zweet eraf. Terug het bed in met drinken en een pammetje der in. Thee met honing naast het bed gezet en alweer ververst. Zijn kruik gevuld, want koude tenenZegt hij: "Echt? Een donker streepje... *kucht en snottert* .... we kijken wel.... *snurk* ..... *schrikt wakker* .. hoe ik mij vanavond voel
*klappertand*
Mannen zijn zo zielig!! (Dit keer denk ik dat het niet lijkt op teen een beetje stoten en doodbloeden aan je arm drama... maar echt zielig ziekach ja.. shit happens!)
Ik denk zomaar ... dat er weinig te verwachten is en ik alvast de reclames voor maandverband en tampons in de gaten ga houden voor over 2 weken
Dat kun je wel zeggen ja!quote:Op maandag 17 november 2014 12:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het is ook spannend! Ons leven staat het komende jaar behoorlijk op de kop!
quote:Op maandag 17 november 2014 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt goedIs dat met die modules die je aan en uit kunt zetten?
[..]
Ik heb helaas te vaak gaatjes/vullingen/wortelkanaal dus dat is geen optie neeSterker nog, ik moet al jaren een kroon maar stel dat steeds uit omdat dat hartstikke duur is
Ik geloof dat alle premies wel iets omhoog gaan, maar meer dan een paar euro zal het niet zijn lijkt me. Ik ga het eens checken!quote:Op maandag 17 november 2014 12:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]is trouwens wel de premie van 2014
ZIN MAKEN!!!quote:Op maandag 17 november 2014 13:57 schreef Cygne het volgende:
Lushes.![]()
Ze wilde niet dat ik af zou vallen maar ik mocht niks aankomen. Het liefst maximaal op t gewicht van begin zwangerschap.
Qua afvallen nu. Ik eet gezond en sport lekker. De weegschaal ligt in de schuur. Vier verdiepingen lager.![]()
Vruchtbare periode is aangebroken en ik heb geen zin in seks. Gewoon helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |