Dat Ero iemand aanspreekt met Popje, zou ik eerder zien als compliment.. maargoed..quote:Op maandag 17 november 2014 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oei, je reactie beginnen met "popje". Heel erg naar en denigrerend. Gelieve dat niet meer te doen, dat is niet nodig in een discussie.
Kijk, als van dat soort dingen nu nog gedaan werden, heb overigens nooit meegemaakt dat een zwarte piet met Surinaamse tongval praatte, zou je een punt hebben. Nu van die dingen geen sprake meer is, is het toch ook geen karikatuur van een neger (meer)? Je haalt je argumenten uit het verleden, maar moet kijken naar het heden.
De crowdfunded documentaire van Arnold Jan Scheer die ingaat op de oorsprong van Sinterklaas en Zwarte Piet.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 18:25 schreef UltraR het volgende:
[..]
http://www.cinecrowd.nl/zwartgemaakt
Nicequote:Op maandag 17 november 2014 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een meisje van 15 ook gewoon.quote:Op maandag 17 november 2014 18:02 schreef hafcfan het volgende:
Man mishandelt jonge Zwart Piet
ALMELO -
Een 31-jarige man heeft de Sinterklaasintocht in Almelo verpest omdat de laffe Zwarte Piet-hater het nodig vond een meisje van 15 te mishandelen dat als Zwarte Piet verkleed was.
De mishandeling vond zaterdag plaats op de Rosa Luxemburgstraat, meldde de politie maandag.
Tegenover het meisje liet de man zich op straat uit over de naar zijn mening racistische aspecten rond Sinterklaas en Zwarte Piet. Daarna sloeg hij het Zwarte Pietje.
Het meisje, dat deel uitmaakte van de organisatie rond de intocht van Sinterklaas, liep een pijnlijk oog op. Ze vertelde aanwezige politieagenten wat er gebeurd was, waarna de man kon worden aangehouden en naar het politiebureau is gebracht. Het slachtoffer heeft aangifte gedaan tegen de agressieveling.
Na verhoor is de Almeloër in de loop van zondagmorgen weer vrijgelaten. Tegen hem is proces-verbaal opgemaakt en hij is 26 november gedagvaard voor de snelrechtzitting bij de Politierechter.
Kan wel wezen, geeft nog steeds geen enkele rechtvaardiging tot het op de bek meppen van een meisje van 15.quote:Op maandag 17 november 2014 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het even van een andere bron halen, die er nog even bij vermelden en dan lees je dat de man al een verwarde indruk maakte.
Hoho dat zijn niet alle anti'squote:Op maandag 17 november 2014 18:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een meisje van 15 ook gewoon.
Nee, sinds afgelopen zaterdag heeft de felle antigroep zich zo voor lul gezet dat ze alle gratie in de discussie verloren hebben.
Daar is elk normaal mens ook mee eens.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan wel wezen, geeft nog steeds geen enkele rechtvaardiging tot het op de bek meppen van een meisje van 15.
Ah, onze professionele dwarsligger is er weerquote:
Hoihoiquote:Op maandag 17 november 2014 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, onze professionele dwarsligger is er weer
Volgens mij heeft geen enkele feestvierder afgelopen zaterdag een 15 jarige antipiet voor zijn bek gemept.quote:Op maandag 17 november 2014 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoho dat zijn niet alle anti's
Dus..quote:Op maandag 17 november 2014 18:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen enkele feestvierder afgelopen zaterdag een 15 jarige antipiet voor zijn bek gemept.
Woopwoopquote:Op maandag 17 november 2014 18:33 schreef UltraR het volgende:
De volle 30.000 voor de documentaire zwartgemaakt is binnen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt gedoneerd?quote:Op maandag 17 november 2014 18:32 schreef Blaadjes het volgende:
Nou dan zal ik het laatste beetje maar doneren.
Ik denk dat als hij zou doneren het bedrag weer teruglooptquote:
Ik heb iets gemist geloof ik? Waar gaat dit over?quote:Op maandag 17 november 2014 18:33 schreef UltraR het volgende:
De volle 30.000 voor de documentaire zwartgemaakt is binnen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.cinecrowd.nl/zwartgemaaktquote:Op maandag 17 november 2014 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik? Waar gaat dit over?
Bij mij is 'ie nog 98%.quote:Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij zou doneren het bedrag weer terugloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |