AH nice,quote:Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
http://www.cinecrowd.nl/zwartgemaakt
Bij mij staat'ie op 100% hoor.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Je moet niet alles afschaffen wat je niet begrijpt”
Wat een klotezin nu al
lekker dingquote:
558 sponsors in totaalquote:Op maandag 17 november 2014 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
61 sponsors gingen je voor...
Die hebben aardig gedoneerd dan
Dat is gemiddeld 492 euro per persoon
Wat mij betreft is het een volksfeest waar men zo min mogelijk regeltjes bij moet verzinnen. Dus geen kleuren van bovenaf opleggen. Wil een organisatie Zwarte Pieten dan is dat prima maar willen ze er een ander kleurtje aan geven dan is dat ook aan hen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:35 schreef Heufd het volgende:
Vinden jullie dat een allochtoon evenveel recht van spreken heeft als een autochtoon om de inrichting van een volksfeest mede te bepalen?
Ja, ik ging iets te snel door die website heen en trok te snel mijn conclusie whahaquote:Op maandag 17 november 2014 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
558 sponsors in totaal
Alsnog bijna ¤54,- pp
jaquote:Op maandag 17 november 2014 18:35 schreef Heufd het volgende:
Vinden jullie dat een allochtoon evenveel recht van spreken heeft als een autochtoon om de inrichting van een volksfeest mede te bepalen?
quote:Op maandag 17 november 2014 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
558 sponsors in totaal
Alsnog bijna ¤54,- pp
Die heeft het inderdaad in een Prinsenvlag gevouwen en opgestuurdquote:Op maandag 17 november 2014 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
eentje heeft 500 geboden
dat is wel de grootste nationalist
hoho dat doe ik de hele dagquote:Op maandag 17 november 2014 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft het inderdaad in een Prinsenvlag gevouwen en opgestuurd [ afbeelding ].
Het zou je niet misstaan je af en toe ergens in te verdiepen
Ik zie dat er ook andere projecten zijn geweest die voor meer dan 100% funded zijnquote:Op maandag 17 november 2014 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel mij nu de grootste NSB'er van Nederland omdat ik niets gedoneerd heb, anderzijds, ik weet pas 10 minuten van het bestaan van dat project af
Ja, maar niet over dit onderwerpquote:
Nee. Ik heb ongeveer 20 jaar in Beieren gewoond en vond niet dat ik het recht had om mede te bepalen hoe zij hun Bierfest-traditie in zouden richten.quote:Op maandag 17 november 2014 18:35 schreef Heufd het volgende:
je kan nog gewoon doneren lijkt mijquote:Op maandag 17 november 2014 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel mij nu de grootste NSB'er van Nederland omdat ik niets gedoneerd heb, anderzijds, ik weet pas 10 minuten van het bestaan van dat project af
Ja, maar nu is het al 100%quote:Op maandag 17 november 2014 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je kan nog gewoon doneren lijkt mij
Oepsiequote:Op maandag 17 november 2014 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie dat er ook andere projecten zijn geweest die voor meer dan 100% funded zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |