vaak wel jaquote:Op maandag 17 november 2014 00:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Word jij altijd als laatste gekozen?
Net zo goed struggles van een 15-jarige.quote:Op maandag 17 november 2014 00:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hou op met grappen maken over mijn """leeftijd"""
littlebrownie is wel echt zo'n nerdje die altijd 6 weken van te voren begint met leren enzquote:Op maandag 17 november 2014 00:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon later uitkering trekken jatog.
quote:Op maandag 17 november 2014 00:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
littlebrownie is wel echt zo'n nerdje die altijd 6 weken van te voren begint met leren enz
Hou gewoon op over grapjes over mijn leeftijd.quote:Op maandag 17 november 2014 00:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Net zo goed struggles van een 15-jarige.
wat deed jij dan?quote:Op maandag 17 november 2014 00:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je alsnog je hele dag verspild.
nou wauw weer 5 euro rijker hoorquote:Op maandag 17 november 2014 00:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet veel beters. Maar ik heb nog 3 uur gewerkt.
Dus?quote:Op maandag 17 november 2014 00:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je alsnog je hele dag verspild.
ah drnick is mad dat hij geen vrienden heeft irlquote:Op maandag 17 november 2014 00:31 schreef DrNick het volgende:
IsaacCuenca, wat een kutuser is dat zeg.
Ik zie het verband niet.quote:Op maandag 17 november 2014 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah drnick is mad dat hij geen vrienden heeft irl
dude watquote:
34 euroquote:Op maandag 17 november 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nou wauw weer 5 euro rijker hoor
Ja ach, dat gebeurt he.quote:Op maandag 17 november 2014 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en gefriendzoned wordt door littlebrownie
drnick is altijd welkom in Groningenquote:Op maandag 17 november 2014 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ben nicks mattie en wat lul jijquote:Op maandag 17 november 2014 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
huh jij hierquote:Op maandag 17 november 2014 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
drnick is altijd welkom in Groningen
29e Het Elfde Gebod he.quote:Op maandag 17 november 2014 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
drnick is altijd welkom in Groningen
Hetzelfde kunnen we aan jou vragen.quote:Op maandag 17 november 2014 00:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij wel een opleiding gevolgd?
Mee bezigquote:Op maandag 17 november 2014 00:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij wel een opleiding gevolgd?
Wat trok jou dan aan van littlebrownie?quote:Op maandag 17 november 2014 00:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ben er inmiddels overheen.
ja okequote:Op maandag 17 november 2014 00:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Voor mij is het ook 2,5 uur treinen.
Gewoon, dingen.quote:Op maandag 17 november 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat trok jou dan aan van littlebrownie?
'T zit wel diep bij je.quote:Op maandag 17 november 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar leer jij dus ook 6 weken van te voren?
Iets dat je trekt.quote:Op maandag 17 november 2014 00:34 schreef Fylax het volgende:
weet iemand welke opleiding ik moet gaan doen
Technische Natuurkundequote:Op maandag 17 november 2014 00:34 schreef Fylax het volgende:
mbo is wel redelijk skeer, als je zin hebt kun je beter havo+hbo doenquote:Op maandag 17 november 2014 00:34 schreef Fylax het volgende:
nee geen zin inquote:Op maandag 17 november 2014 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mbo is wel redelijk skeer, als je zin hebt kun je beter havo+hbo doen
moet je wel beetje gemotiveerd zijn
mbo, hbo is 1 pot nat johquote:Op maandag 17 november 2014 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee geen zin in
ik wil mbo daarna hbo
geen havo
oke dat kan ookquote:Op maandag 17 november 2014 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee geen zin in
ik wil mbo daarna hbo
geen havo
is eng..quote:Op maandag 17 november 2014 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben totaal niet thuis in mbo-opleidingen
beter ga je naar open dagen enzo (als die er zijn)
is ook niksquote:Op maandag 17 november 2014 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
door de zure appel heenbijten
beter doe je geen automonteurgedoe, dat lijkt me niks voor jou
kan maar ben leerplichtig tot 18 hequote:Op maandag 17 november 2014 00:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je kan altijd nog FOK! Moderator worden.
jij bent de grootste troll die ik ooit op fok ben tegengekomenquote:Op maandag 17 november 2014 00:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ben 16 jaar automonteur geweest, prima beroep.
Flikkert op.quote:Op maandag 17 november 2014 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je wilt toch geen zwarte piet als vriendin of wel soms
Zie m'n sig, ik had t ook liever anders gezienquote:Op maandag 17 november 2014 00:41 schreef Tassendief het volgende:
PaxconWaar is je FC Groningen UI?
mooie titel welquote:Op maandag 17 november 2014 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent de grootste troll die ik ooit op fok ben tegengekomen
Voor.quote:Op maandag 17 november 2014 00:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dus je bent tegen zwarte piet?
Morgen gymquote:Op maandag 17 november 2014 00:43 schreef Tassendief het volgende:
Morgen school tot 16:30
#Schoolisstom
Ach meid, 't is wat.quote:Op maandag 17 november 2014 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik deed net racisme dmv zwarte piet.
En nog ben je voor.
Ongelooflijk.
Als dat de aanwezigheid van de islam doet verminderen ben ik voor. Sowieso is wat feminisme daar broodnodig, dus ik kan het enkel toejuichen.quote:Op maandag 17 november 2014 00:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is jouw opinie over het toenemende feminisme in het midden-oosten?
Ben jij tegen de islam?quote:Op maandag 17 november 2014 00:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als dat de aanwezigheid van de islam doet verminderen ben ik voor. Sowieso is wat feminisme daar broodnodig, dus ik kan het enkel toejuichen.
en tegen homo's?quote:Op maandag 17 november 2014 00:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tegen elke religie, maar wel het meeste tegen de islam.
Appels en peren.quote:Op maandag 17 november 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom tegen religie wel, en niet tegen homo's?
Eén pot nat, kijk maar naar het midden oosten.quote:Op maandag 17 november 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Beetje raar wel.
Dat je meer hekel hebt aan de islam dan andere religies.
Overhaaste generalisatie.quote:Op maandag 17 november 2014 01:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eén pot nat, kijk maar naar het midden oosten.
Ach, religie moet sowieso de wereld uit.quote:Op maandag 17 november 2014 01:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Overhaaste generalisatie.
Helaas.
En stel dat religie wel de waarheid is?quote:Op maandag 17 november 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ach, religie moet sowieso de wereld uit.
Als men dat aantoont, prima. Maar de Koran en de Bijbel hebben net zoveel waarde als Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen.quote:Op maandag 17 november 2014 01:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En stel dat religie wel de waarheid is?
Ja, want jij hebt ze beide gelezen?quote:Op maandag 17 november 2014 01:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als men dat aantoont, prima. Maar de Koran en de Bijbel hebben net zoveel waarde als Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen.
Welke dan? Als we mogen kiezen verwelkom ik onze duistere heerser Cthulhu.quote:Op maandag 17 november 2014 01:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En stel dat religie wel de waarheid is?
Islam is de juiste religie.quote:Op maandag 17 november 2014 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welke dan? Als we mogen kiezen verwelkom ik onze duistere heerser Cthulhu.
Ģ̧̭̤͚̗̫͓͔̟ͫ͆̓̄̔̂̋͛̎ͩ̇̽ͤ͂̇ͯ̅̕͢͠ę̔͒̇́̎͛̎̓̀͐̌̈͝͝͏̩̼̞͇̞̹̝̠͕͙̮̙̦k̢̯̞̦͇̦͉̻͓̝͎̥̝͍̯͛͌ͧ͑ͧ́ḱ͉̪̯̫͇͎̥̦͌ͭ̅̂̓ͧ̾ͥͦ̓͂̚͢͠͞͞ͅe̔͋̔̋̑̄͑̒̿̐͋̈͑̕͜͜҉̬̦̘̜̠̹̯̘̺͈̟͎̘̯̝̣͠ͅ ̛̞̩̩̹͔͙͉̥̤͑̿ͧͪ͊͂͞͡ͅṯ̻̺̗͍̆̾ͪ̎ͮͫͩ̓́̆͘͘͜ę̗̖̥͍͕̘̫͛ͧ͊ͦͨ̔ͮͥ̓ͣͪ̎͋̃͒̿͋͛ͩ͘͡kͨ̏̏͌͗̋̈́ͮ̉̌͏̛̛̮̻̲̤͓̤̭̼͎̗̟̙̼͠s̟̙̺̫̝̹̞̙̘̳͕̞͔̼̪ͮ͗ͦ͐͋ͭͣͨ͟ţ͇̣͙̯̮̠̫̝̮̮̦͍̝͉̟͓̠͎̓ͮ̆̆̅͝ ̛̎̏̿̑̊̊̌ͩ͡҉̼̙̜j̆̿͑͑̔ͧ̄̂͊̾̂̏͐̇ͫ̓͒̓̚͏͕̠̙́o̵̐̈̄̈́͑̈́̋̐̎̑͊͛̀͏̦̦̰͇̬͚̲͕h̊̾̾ͤ̽ͭͪ͑͑̉̽̔ͧ̋͗̿͏̷̜̗͖͓̺̭̱̙̯͉̘̺̱͕.̷̧̳̱̰͇̮̲͉̩̟̗̺͎̤ͣ̃̅̂̽͑ͩͥͪquote:Op maandag 17 november 2014 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ph͎͟'̹͝n̖͡g̡̠̬̼̻̰ͅl̰͓̟̺͙̭̫ṳ͡i̙̲̤͍̳̖ ̶̫̬̗͙̦̪̼m̜̘̣̦͜g̨̥̞̫l̟͓w̮̟'̞͖͎͢n̥͙̱͓͓a̪̹̤͔̺̠̦f̲̲̣͈̹͓h̰ ̷͔͚͉̥̟͇C͙̠͇t͓̣̗͕͈̘̀h̶u͕l͏͍̥̦͉̩͙̝h̴̲̳̪͍u̶͕̳̟ ̳̯͍͔R̡͖̠̖̠̤̱'̶͙͔͕͔̹l͖̭͔̰̺y̯̤̮e̪̫̻͈̘̕h̟̮ ̦͈͍͉̪͚̭w̧͔͓͙̪̰̼g̢͉͚̰̯̲͕̗a͕̰̲ͅh̵̺͍̺̝'̺̙̦͕͕n̛̥̙̭̰̲a̠̬̫̙̹͔̼g̨̣̲̯̞̺̬ͅl͉̣͓͎̺̳͠ ͈̥̜̦f̠h̩͖͇̮̗̥͘t̯̥͓̻ͅͅa͕g̣̟̱͔n͚̘̤̠͙̜
I̫̯̺̪͎̙͕̬̦̞͔ͥͣͣ͐ͥ̋̍̇̓̈͒̿̌͂ͣ́͜͠ķ̸̸̣͔̱̮ͣͭͩ̂̈ͥͭͮ͟ ̴̨̲̭̝͇̺͉̗̻̻͎̮͔̠̉ͪ̽ͥͯ͒̌͗̆ͨ̂ͣ͛͊̊̌ͫ́́̚̕ẅ̟͍͍̩̪̘̠͎̟̠͑̋͗̇̃̿ͯ̓̌ͮ͊̒͂ͫ̌̕͢͜ȩ͈̤̭͔̪̖̱̞̯͙ͩ͌̌̊̐̂̓ͤ͑ͩ̍ͦ͂͒͊̚͡e̵̡̓ͬ̿̾ͮ̇̾̑̉ͫ̈́͏̗̻͕͍̣ͅt̨̛͇͍͇̻͆̇̋̍͞͠ ̴̛̹̙̗̝̩̳͉̱̬͑̐ͮͤh̸ͬ͂͂ͮ̓̈́ͪͯ͟҉͖͕̱̳͉̱ͅȩ̶̤̻̳̗̹̳̯͓̫̞̘̠̘̘̣̗̎̎ͨͨ͑̍ͥ̀ͨͧ̊́͜͡t͂̑̒ͤ̑͘͏̷̥̹͖͇̼̭,̲̲̙̻̟̯͇̞̳̄ͩͩͮ͊̋̑͟͟͠͝ ̴̱̞̯̠͈̜̪͕͙̩̔̀̋ͮ̊ͯ̏ͬ͒͞͡m̔͒̊̋͆̓҉̫̭̲͍'̢̢̳͔̱̦̺̬̪͉̼̻̳̙̱̪͔͚̪̤̬ͭ̾ͥ̽̈́͒ͧ̋ͭ̈ͮ̀̎̏̂̀n͎͇̘̝̱̮̺͓̰̜̗̠̳͓͔͉͊ͣͨ͊̑̉͗̚͡͝ ̶͙̹̥̠͙͖͋̆̔͂̈́͜h͑ͥ̾̓̾̋ͩ̂̌͏̶̢̧̳̱̳̗͇͕ã̡̡̛̰̗̺̫̜̳̪̼̺̹͓̜͉͍͕̻̪̺̊͌͊͋ͨ̀͡ͅņ̩͈̣̲̱͉̞̳̩͓͎̠̫̦͇̤̞ͦ̽̅̏ͬ̽ͧͦͪͯ̀̚͢d̛̟̜͈͈̗̤̠̪̖͕̫͕͓͉̥͕͙͊͛͛̉̅̃͋ͮͬ͊͐̀͟͠s̵͚̭̭͕͔͈̲ͯ͌̄ͨ͌̑ͪ̑̇̑͂͆̈́̔ͯ̀͝͞c̛̥̖̖̘ͣ͂̈ͦ̉͡h̴̵̡̢̗̹͙̲͙̤̺͔̿ͥͯͮ̉͌̀ͅȓ̢͎͎̤͚̲̟͉̩̪̠͖̗̜͕͉͙ͬ͐͒̈́ͬ̄̀͟ͅḯ̸ͪ́̇ͣ̀̊ͧ̏͑ͥ̑̍͑ͤ͂̑̓҉̜̝̤͈̱̹̰͕̻͍͇̲̞̜̯͉͠f̙̱̖̼̭̝̮͚̼͓̥̹̪̣̣͉́̾̉̐̐̋͋̌̄͘ţ̴͓͈͉̩̣̯̰̜̹͓̰̖̖͖̭̤̦̐͗͑ͨ͌͛̇̕͞ ̢͇͎͓͎̩̩̩̥̰͖̳̝͈̣̹̃ͪͮ̈̊͜i̸̴̷̤̙̺̩͈̯͔͍̼̝͕̣̋̊͂̅̊̃ͮͮͯ͛ͨ̃̍ͤͩ͌ͯ̀̒̀s̡ͤ͗ͪ̂ͥ̽̿̔̊ͧ͛ͣ́ͦͭ͌̀̕҉̼̹̮̗͕̰̩͎̥͍̣̜̞͇̙̮̤ ̶̴̧̙̤̱̼͔̖͖̱̹̻͇͈̲̥̙̺̼ͨ̃ͯ͊̾͆ͩ͘͠ͅv̼̳͕̱͓͍̻̥̞̖̫͈̼͉̬̲͖̣̋ͣ͂ͩ̕ȩ̧̧̛̪̮̠̻͕͉͍͓̘͓͔̯̟̩̜̠ͫͮ͐̈̉ͮ͡r̶̷̖͈̣̤̝͙̞̭͖͚̗͕͎̟ͫ̆͆̊͊̅͆͊̋ͦͮ̏͌͋̔ͅṣ̴͚͖̪̙͖̳̦͖̘͊ͥͦ̽͋̀̕c̸̡̡̢̼̳͙͉̘̝̗͚̳̝͎̪͚̙̤̗̩͎̳ͨͣͣͯ̽ͯ̐͑͐ͫ̔ͫͫ͆̕h̴̷̫̱͎͎̾̎͐̈͒̍͛̇̔ͫ͑ͣ̽͐̊͢͡r̨͇̗̭̔̍̇̒ͨ̅̏͐̆͝i̢̧̧̩̺̙̞͍͎͙̪͕̣͔̿̄͑k͖͔͕͉̲̙̫̝̤ͨ̂͛͂̊͂ͭͤ̍̈ͧ̆́̕k̰̞͙̪̝̙̮̯͕͐ͮ̓͆͌̓̔ͩͤ͜͠ͅe̢̬̫͕͕̜̘͙͎̣͇̫̰̪͛ͨͮ̄ͣ̅͆̋́̌͂̊̽͟ͅlͥ̔ͮ̉̏ͬ͊̒́̀ͯ͆̓͢͏̼͇̟̦͙͓͇͕̟͈̥i̧̙̮̳̱͆͋ͣͮ̊̚͞͠j̢̡̙͎̙̺͈̲̱͍̃ͯ͗̆̓̓͟k̡̩̘̬͙̩͙͈̈͑̆̃̽ͦ́̽̿͡ͅ.ͩͮ̊͗͛͛̚̕҉͘҉͔͓͖̠̫̟̖̭̼̭̥͍̠̮quote:Op maandag 17 november 2014 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ģ̧̭̤͚̗̫͓͔̟ͫ͆̓̄̔̂̋͛̎ͩ̇̽ͤ͂̇ͯ̅̕͢͠ę̔͒̇́̎͛̎̓̀͐̌̈͝͝͏̩̼̞͇̞̹̝̠͕͙̮̙̦k̢̯̞̦͇̦͉̻͓̝͎̥̝͍̯͛͌ͧ͑ͧ́ḱ͉̪̯̫͇͎̥̦͌ͭ̅̂̓ͧ̾ͥͦ̓͂̚͢͠͞͞ͅe̔͋̔̋̑̄͑̒̿̐͋̈͑̕͜͜҉̬̦̘̜̠̹̯̘̺͈̟͎̘̯̝̣͠ͅ ̛̞̩̩̹͔͙͉̥̤͑̿ͧͪ͊͂͞͡ͅṯ̻̺̗͍̆̾ͪ̎ͮͫͩ̓́̆͘͘͜ę̗̖̥͍͕̘̫͛ͧ͊ͦͨ̔ͮͥ̓ͣͪ̎͋̃͒̿͋͛ͩ͘͡kͨ̏̏͌͗̋̈́ͮ̉̌͏̛̛̮̻̲̤͓̤̭̼͎̗̟̙̼͠s̟̙̺̫̝̹̞̙̘̳͕̞͔̼̪ͮ͗ͦ͐͋ͭͣͨ͟ţ͇̣͙̯̮̠̫̝̮̮̦͍̝͉̟͓̠͎̓ͮ̆̆̅͝ ̛̎̏̿̑̊̊̌ͩ͡҉̼̙̜j̆̿͑͑̔ͧ̄̂͊̾̂̏͐̇ͫ̓͒̓̚͏͕̠̙́o̵̐̈̄̈́͑̈́̋̐̎̑͊͛̀͏̦̦̰͇̬͚̲͕h̊̾̾ͤ̽ͭͪ͑͑̉̽̔ͧ̋͗̿͏̷̜̗͖͓̺̭̱̙̯͉̘̺̱͕.̷̧̳̱̰͇̮̲͉̩̟̗̺͎̤ͣ̃̅̂̽͑ͩͥͪ
quote:Op maandag 17 november 2014 01:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I̫̯̺̪͎̙͕̬̦̞͔ͥͣͣ͐ͥ̋̍̇̓̈͒̿̌͂ͣ́͜͠ķ̸̸̣͔̱̮ͣͭͩ̂̈ͥͭͮ͟ ̴̨̲̭̝͇̺͉̗̻̻͎̮͔̠̉ͪ̽ͥͯ͒̌͗̆ͨ̂ͣ͛͊̊̌ͫ́́̚̕ẅ̟͍͍̩̪̘̠͎̟̠͑̋͗̇̃̿ͯ̓̌ͮ͊̒͂ͫ̌̕͢͜ȩ͈̤̭͔̪̖̱̞̯͙ͩ͌̌̊̐̂̓ͤ͑ͩ̍ͦ͂͒͊̚͡e̵̡̓ͬ̿̾ͮ̇̾̑̉ͫ̈́͏̗̻͕͍̣ͅt̨̛͇͍͇̻͆̇̋̍͞͠ ̴̛̹̙̗̝̩̳͉̱̬͑̐ͮͤh̸ͬ͂͂ͮ̓̈́ͪͯ͟҉͖͕̱̳͉̱ͅȩ̶̤̻̳̗̹̳̯͓̫̞̘̠̘̘̣̗̎̎ͨͨ͑̍ͥ̀ͨͧ̊́͜͡t͂̑̒ͤ̑͘͏̷̥̹͖͇̼̭,̲̲̙̻̟̯͇̞̳̄ͩͩͮ͊̋̑͟͟͠͝ ̴̱̞̯̠͈̜̪͕͙̩̔̀̋ͮ̊ͯ̏ͬ͒͞͡m̔͒̊̋͆̓҉̫̭̲͍'̢̢̳͔̱̦̺̬̪͉̼̻̳̙̱̪͔͚̪̤̬ͭ̾ͥ̽̈́͒ͧ̋ͭ̈ͮ̀̎̏̂̀n͎͇̘̝̱̮̺͓̰̜̗̠̳͓͔͉͊ͣͨ͊̑̉͗̚͡͝ ̶͙̹̥̠͙͖͋̆̔͂̈́͜h͑ͥ̾̓̾̋ͩ̂̌͏̶̢̧̳̱̳̗͇͕ã̡̡̛̰̗̺̫̜̳̪̼̺̹͓̜͉͍͕̻̪̺̊͌͊͋ͨ̀͡ͅņ̩͈̣̲̱͉̞̳̩͓͎̠̫̦͇̤̞ͦ̽̅̏ͬ̽ͧͦͪͯ̀̚͢d̛̟̜͈͈̗̤̠̪̖͕̫͕͓͉̥͕͙͊͛͛̉̅̃͋ͮͬ͊͐̀͟͠s̵͚̭̭͕͔͈̲ͯ͌̄ͨ͌̑ͪ̑̇̑͂͆̈́̔ͯ̀͝͞c̛̥̖̖̘ͣ͂̈ͦ̉͡h̴̵̡̢̗̹͙̲͙̤̺͔̿ͥͯͮ̉͌̀ͅȓ̢͎͎̤͚̲̟͉̩̪̠͖̗̜͕͉͙ͬ͐͒̈́ͬ̄̀͟ͅḯ̸ͪ́̇ͣ̀̊ͧ̏͑ͥ̑̍͑ͤ͂̑̓҉̜̝̤͈̱̹̰͕̻͍͇̲̞̜̯͉͠f̙̱̖̼̭̝̮͚̼͓̥̹̪̣̣͉́̾̉̐̐̋͋̌̄͘ţ̴͓͈͉̩̣̯̰̜̹͓̰̖̖͖̭̤̦̐͗͑ͨ͌͛̇̕͞ ̢͇͎͓͎̩̩̩̥̰͖̳̝͈̣̹̃ͪͮ̈̊͜i̸̴̷̤̙̺̩͈̯͔͍̼̝͕̣̋̊͂̅̊̃ͮͮͯ͛ͨ̃̍ͤͩ͌ͯ̀̒̀s̡ͤ͗ͪ̂ͥ̽̿̔̊ͧ͛ͣ́ͦͭ͌̀̕҉̼̹̮̗͕̰̩͎̥͍̣̜̞͇̙̮̤ ̶̴̧̙̤̱̼͔̖͖̱̹̻͇͈̲̥̙̺̼ͨ̃ͯ͊̾͆ͩ͘͠ͅv̼̳͕̱͓͍̻̥̞̖̫͈̼͉̬̲͖̣̋ͣ͂ͩ̕ȩ̧̧̛̪̮̠̻͕͉͍͓̘͓͔̯̟̩̜̠ͫͮ͐̈̉ͮ͡r̶̷̖͈̣̤̝͙̞̭͖͚̗͕͎̟ͫ̆͆̊͊̅͆͊̋ͦͮ̏͌͋̔ͅṣ̴͚͖̪̙͖̳̦͖̘͊ͥͦ̽͋̀̕c̸̡̡̢̼̳͙͉̘̝̗͚̳̝͎̪͚̙̤̗̩͎̳ͨͣͣͯ̽ͯ̐͑͐ͫ̔ͫͫ͆̕h̴̷̫̱͎͎̾̎͐̈͒̍͛̇̔ͫ͑ͣ̽͐̊͢͡r̨͇̗̭̔̍̇̒ͨ̅̏͐̆͝i̢̧̧̩̺̙̞͍͎͙̪͕̣͔̿̄͑k͖͔͕͉̲̙̫̝̤ͨ̂͛͂̊͂ͭͤ̍̈ͧ̆́̕k̰̞͙̪̝̙̮̯͕͐ͮ̓͆͌̓̔ͩͤ͜͠ͅe̢̬̫͕͕̜̘͙͎̣͇̫̰̪͛ͨͮ̄ͣ̅͆̋́̌͂̊̽͟ͅlͥ̔ͮ̉̏ͬ͊̒́̀ͯ͆̓͢͏̼͇̟̦͙͓͇͕̟͈̥i̧̙̮̳̱͆͋ͣͮ̊̚͞͠j̢̡̙͎̙̺͈̲̱͍̃ͯ͗̆̓̓͟k̡̩̘̬͙̩͙͈̈͑̆̃̽ͦ́̽̿͡ͅ.ͩͮ̊͗͛͛̚̕҉͘҉͔͓͖̠̫̟̖̭̼̭̥͍̠̮
Maar hoe kan dat, is gewoon tekst toch?quote:Op maandag 17 november 2014 01:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Too much to handle. Klopt wel, die post fucked deze hele pagina up.
quote:Op maandag 17 november 2014 01:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan hem ook niet meer wijzigen.![]()
Niet gewoon.quote:Op maandag 17 november 2014 01:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat, is gewoon tekst toch?
ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็quote:Op maandag 17 november 2014 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
D'r zitten ook een paar van deze tussen;
ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็
Ah, vandaar.quote:Op maandag 17 november 2014 01:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet gewoon.Zijn een stuk of 110 tekens die omgezet worden en vage posities meekrijgen. Omdat het er zoveel zijn, in zo'n dichte ruimte, is het lastig te berekenen, en doet je browser daar moeilijk over.
Hoe doe je dat met die gewone letters erin dan?quote:Op maandag 17 november 2014 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
a̾̒̒ͯ̉̾̉̇҉̛͖͚̫̥͉̞̗̭̲͈̖̣̠m̵̏ͤͪ͒̈́ͨ̔ͥ̈́̾̈ͯͮ́͘͏͓̬̤͍̭̭̰̟̼̘̮̲͞a̎͐ͦ̐̓̆̈ͦ̒̃ͫ͂̓̀͏̞̫̠̝͚̜̱̲̤̺̗͇̱̗̤̙ͅt̷̷̖̦͙̖̼̪͎̠͈̜̣̟̯͌͆ͦ̂ͥ͂̀͆͐͗̑́͆ͪ̇̀͡͞ḛ̹͎̣̙̼͔̭̜̰̺̣̮̫̖͍̂͛̿̈ͦ̓̇͑̂͆́̈̎ͣͧ͢͜͝u̡̼̠̦̲͙͉̯̞̾̇̿ͮ́ͭ͆̀̕r̶̨̎ͬ͋͋͜͝҉̜͔̬̦͇̺̻̣͚̥̻̤̮̯̬̪̣s̡ͩ̽͐̂̈́̆͛͌̍ͯ͌̈̈́̿̈́ͫͤ̀͡͏̵̜̤̟ͅ
Ya think?quote:Op maandag 17 november 2014 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
TT's worden er ook niet mooier op.
magicquote:Op maandag 17 november 2014 02:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met die gewone letters erin dan?
quote:Op maandag 17 november 2014 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ya think?
Als ik morgen wakker word wil ik een belachelijke onleesbare TT zien. Whehe.
Que?quote:Op maandag 17 november 2014 02:09 schreef DrNick het volgende:
Ŏ̥̲͔͍̍͊̇̆̍ͩͬ̄̓ͥͫͨͮ͛̔́́Ȍ̸̸͓̥̗̠̜̯̉̆̑́͗̽ͧ̀͟͝Ǫ̱̯͙̜̣̼̰̳͚̽͂̅̃͒̂̿̋̐̊̑́͜͜o̡̙̹̖̒̆̒͛ͤͬ̎̓̀̿̑͗͢͢o͍̹̤͇̞̬̓̂̅ͪ̇͗̈̈́̿͌ͭ̈́͋͘͘͟͝O̶̸̢͔̟̼͔̟͍̥̙̦͚̰͇̺ͦ̾̂ͯͥ̅͞ō̅̀ͨ́̌ͯ͏̴͙͚̫͚̼̞͕̪̜́͘ͅö̈́͊ͪ͑͗̔͆́́̿̊ͩͫͨͪ̓́͞͝͏̱̮̱͎̦̙̫̜̪̺̦̺̞̺o̵̴̧̭̝̮̪̠͙̳͓͖̣̲͚̞̼̲̜̙̪̦ͣ͒̿ͥͫ̚͢͢o̡̨͙̮̞̩͎̪̥ͪ̽̌̈́̀ͮͤ̿́̈́̅̚o̦̜̝͕̘ͦͭ̍͂ͧͪ͝ő̳͔̙͔͙̩͖̼͕̥ͬͮͯ̽ͧ͗͋̈́ͩ̊̓̆̃̑̀̚ơ̬̠̬̻̰̤̹͓̹͓͖̦̙̲̜̽͛̑̾̅ͭͅo̺̬̗̥̩̩͔̩̼̬̼̟͙͇̥̗͊̆ͮͪ̈͋́̊͋͑̉ͥ̀́͠͞O̍͛̀͑͠͏̣̼̻̫̮̬͖̬͞O̶̢̬̞̲̥̭̬̿̃̑ͪ̄̍̇̑̀̾͒̽̿̉ͮͯ̆Õ̵̪͔̠̥̘̼̘̮͔̥̫̐̆̍̇ͮ̍̃̉ͪ̉͆͗ͫ̓̕͞Ǫ̶̨͈̻͉̤͈̗̗͍̪ͣ̂͛ͨo͈̰̮̠͓̭̲̮͉̘ͥͫ͛̊͊ͫ̌̈́̋̚̕̕̕͢ő͒̾̈́̈͆́̑̏̾̚̚҉̸̪̲͉̭͍Ơͮͭͥͤ̏̀ͨ͒̐͑̏ͯ́͏͜͏̭̦͎̙̮̫ǫ̶̪͖͈̝̼̟̟̯̣̙̠̟̰̫͍͔̒ͧ̇ͯͩ̌͑ͮͥ̅̈́̔̓ͧͤ̇̀͜͜Ô͛̑ͬ́ͮ̔͑͏̡̪̪̥̤̼̗̙̜̭̠̦̼̯̲Ǫ̧̢̘͈̤̘͓͎̠̯̘͇̗̰͔̼͗̃̍͗̋̋ͫ̊ͬͨ̈́ͫ̂̑̐͌̆̎̚O̸̴̱̼̜̼̮̜̻̻͍̠͍̹̭̦͍̒ͩ͐ͯ̽̂ͤͯ̒̃̿̃̐͊̚͘͝ơ̡̮̜̥͎ͣ̑͒͂̅̓̔̿̍̎̿̏ͨ̍̊̒ͬ̾̏͟͝Ồ̈́ͩ͆ͨ҉̴̷̙̲͚̞͚̲͍̖̘̙͍̲̤̳͎̗̳̬́ͅŎ̼͎̤̖͈͑̑̉͊̉̂͊ͪ̍ͨ͢
Ik klikken, ik nog een keer klikken, gebeurt er niks.quote:Op maandag 17 november 2014 02:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ŏ̥̲͔͍̍͊̇̆̍ͩͬ̄̓ͥͫͨͮ͛̔́́Ȍ̸̸͓̥̗̠̜̯̉̆̑́͗̽ͧ̀͟͝Ǫ̱̯͙̜̣̼̰̳͚̽͂̅̃͒̂̿̋̐̊̑́͜͜o̡̙̹̖̒̆̒͛ͤͬ̎̓̀̿̑͗͢͢o͍̹̤͇̞̬̓̂̅ͪ̇͗̈̈́̿͌ͭ̈́͋͘͘͟͝O̶̸̢͔̟̼͔̟͍̥̙̦͚̰͇̺ͦ̾̂ͯͥ̅͞ō̅̀ͨ́̌ͯ͏̴͙͚̫͚̼̞͕̪̜́͘ͅö̈́͊ͪ͑͗̔͆́́̿̊ͩͫͨͪ̓́͞͝͏̱̮̱͎̦̙̫̜̪̺̦̺̞̺o̵̴̧̭̝̮̪̠͙̳͓͖̣̲͚̞̼̲̜̙̪̦ͣ͒̿ͥͫ̚͢͢o̡̨͙̮̞̩͎̪̥ͪ̽̌̈́̀ͮͤ̿́̈́̅̚o̦̜̝͕̘ͦͭ̍͂ͧͪ͝ő̳͔̙͔͙̩͖̼͕̥ͬͮͯ̽ͧ͗͋̈́ͩ̊̓̆̃̑̀̚ơ̬̠̬̻̰̤̹͓̹͓͖̦̙̲̜̽͛̑̾̅ͭͅo̺̬̗̥̩̩͔̩̼̬̼̟͙͇̥̗͊̆ͮͪ̈͋́̊͋͑̉ͥ̀́͠͞O̍͛̀͑͠͏̣̼̻̫̮̬͖̬͞O̶̢̬̞̲̥̭̬̿̃̑ͪ̄̍̇̑̀̾͒̽̿̉ͮͯ̆[ afbeelding ]Õ̵̪͔̠̥̘̼̘̮͔̥̫̐̆̍̇ͮ̍̃̉ͪ̉͆͗ͫ̓̕͞Ǫ̶̨͈̻͉̤͈̗̗͍̪ͣ̂͛ͨo͈̰̮̠͓̭̲̮͉̘ͥͫ͛̊͊ͫ̌̈́̋̚̕̕̕͢ő͒̾̈́̈͆́̑̏̾̚̚҉̸̪̲͉̭͍Ơͮͭͥͤ̏̀ͨ͒̐͑̏ͯ́͏͜͏̭̦͎̙̮̫ǫ̶̪͖͈̝̼̟̟̯̣̙̠̟̰̫͍͔̒ͧ̇ͯͩ̌͑ͮͥ̅̈́̔̓ͧͤ̇̀͜͜Ô͛̑ͬ́ͮ̔͑͏̡̪̪̥̤̼̗̙̜̭̠̦̼̯̲Ǫ̧̢̘͈̤̘͓͎̠̯̘͇̗̰͔̼͗̃̍͗̋̋ͫ̊ͬͨ̈́ͫ̂̑̐͌̆̎̚O̸̴̱̼̜̼̮̜̻̻͍̠͍̹̭̦͍̒ͩ͐ͯ̽̂ͤͯ̒̃̿̃̐͊̚͘͝ơ̡̮̜̥͎ͣ̑͒͂̅̓̔̿̍̎̿̏ͨ̍̊̒ͬ̾̏͟͝Ồ̈́ͩ͆ͨ҉̴̷̙̲͚̞͚̲͍̖̘̙͍̲̤̳͎̗̳̬́ͅŎ̼͎̤̖͈͑̑̉͊̉̂͊ͪ̍ͨ͢
Ooooh welke?quote:Op maandag 17 november 2014 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
Bohhhhhhh nog 10 uur en ik heb m'n camera![]()
![]()
![]()
![]()
Haha noob.quote:Op maandag 17 november 2014 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik klikken, ik nog een keer klikken, gebeurt er niks.
ah je had deze moeten doen http://www.visionresearch.com/Products/High-Speed-Cameras/v2511/quote:Op maandag 17 november 2014 02:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]http://www.camerashop.nl/(...)-3-5-5-6-is-stm.html
Ah nice. Dan koop ik die wel als ik op deze ben uitgekeken.quote:Op maandag 17 november 2014 02:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah je had deze moeten doen http://www.visionresearch.com/Products/High-Speed-Cameras/v2511/
is maar 200.000 euro
quote:Op maandag 17 november 2014 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
Zie alleen nergens een "add to shoppingcart" knop staan.
Had ik wel verwacht ja. Gewoon makkelijk en snel, zoals ik van webshops gewend ben.quote:Op maandag 17 november 2014 03:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..], je moet ook contact met ze opnemen en dergelijke. Denk je dat ze zomaar een camera van 200k met de post gaan sturen?
Joequote:
Geen idee, ergens bij mijn kies lijkt het weg te komen en het trekt door de rechterhelft van mijn gezicht..quote:
Ouchquote:Op maandag 17 november 2014 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, ergens bij mijn kies lijkt het weg te komen en het trekt door de rechterhelft van mijn gezocht..
Ik ben als de dood dat dit een verstandskies is die door wilt komen maar rare is met eten en poetsen heb ik nergens last vanquote:Op maandag 17 november 2014 12:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ouch![]()
Morgen zijn m'n verstandskiezen aan de beurt, dus waarschijnlijk weet ik morgen hoe je je voelt.
En je voelt verder ook niks met je vinger oid?quote:Op maandag 17 november 2014 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat dit een verstandskies is die door wilt komen maar rare is met eten en poetsen heb ik nergens last van
Nope..quote:Op maandag 17 november 2014 12:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En je voelt verder ook niks met je vinger oid?
Hmm. Toch maar eens de tandarts bellen?quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Het is echt zo´n irritante stekende pijn. Ik word echt langzaam aan gek. Net voor 400 euro kiezen en alles laten maken.. en nu dit zeker?
Ja doe ik zo ookquote:Op maandag 17 november 2014 12:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm. Toch maar eens de tandarts bellen?
quote:
Omg drnick nu ook hier. Volgens mij trek ik verkeerde mensen aan.quote:Op maandag 17 november 2014 12:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik denk dus ik ben jwz.
Surgequote:Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waar is mijn Surge hartje en zo dan
Ik, verkeerd?quote:Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg drnick nu ook hier. Volgens mij trek ik verkeerde mensen aan.
Flipsquote:
wat?quote:
flips? ja, klopt welquote:
Geen idee. Is ze niet een beetje tomboy?quote:
Hallo ik ben nog in het topic. Hoezo ben ik een tomboyquote:Op maandag 17 november 2014 13:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee. Is ze niet een beetje tomboy?
Zo af en toe jaquote:Op maandag 17 november 2014 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde net in tvsc posten maar je bent hier al.
Oh sorry, ik wacht wel ff.quote:Op maandag 17 november 2014 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hallo ik ben nog in het topic. Hoezo ben ik een tomboy
neuh, flips is gewoon een vrouw/meisje hoorquote:Op maandag 17 november 2014 13:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee. Is ze niet een beetje tomboy?
oh ok sorry flipquote:Op maandag 17 november 2014 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, flips is gewoon een vrouw/meisje hoor
of ze moet tegenwoordig met een ander kapsel, verkleed als jongen en zonder tetten door het leven gaanquote:
Leuke sc. Alleen jammer van de ttquote:
je weet nooit op deze fok hequote:Op maandag 17 november 2014 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ze moet tegenwoordig met een ander kapsel, verkleed als jongen en zonder tetten door het leven gaan
Hang je een briefje aan de deur, zit op de wc, bel ff 06quote:Op maandag 17 november 2014 13:09 schreef BBQSausage het volgende:
Ik wacht op een pakketje, en durf niet naar m'n kamer te gaan omdat ik bang ben dat ik dan de bel niet hoor.
#fwp
Neuhquote:Op maandag 17 november 2014 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ze moet tegenwoordig met een ander kapsel, verkleed als jongen en zonder tetten door het leven gaan
Fylax TT dan weet je het wel.quote:
Zo ben ikquote:
Hij heeft appelen laten bannenquote:Op maandag 17 november 2014 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Fylax TT dan weet je het wel.
[..]
Zo ben ik
Noem je mijn kamer nou wc?quote:Op maandag 17 november 2014 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hang je een briefje aan de deur, zit op de wc, bel ff 06
Ik denk dat de postbode dan gewoon lachend wegloopt, denkende dat ik dat pakketje blijkbaar toch niet zo graag wil hebben, anders stond ik wel vol spanning bij de deur te wachten.quote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jonguh je moet toch goed excuus hebben
Zeg dat je been gebroken is, en je niet zo snel naar de deur kan lopen. En dan je 06.quote:Op maandag 17 november 2014 13:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat de postbode dan gewoon lachend wegloopt, denkende dat ik dat pakketje blijkbaar toch niet zo graag wil hebben, anders stond ik wel vol spanning bij de deur te wachten.
Goed plan.quote:Op maandag 17 november 2014 13:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeg dat je been gebroken is, en je niet zo snel naar de deur kan lopen. En dan je 06.
Want je bent ook doof.
Gvd.quote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
KLB / Nu al over iets druk maken
Pagina 4 en 5
Toppie.quote:Op maandag 17 november 2014 13:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed plan.
Brb, briefje schrijven.
quote:Op maandag 17 november 2014 13:20 schreef BBQSausage het volgende:
Kan wat langer duren voordat ik terug ben, heb namelijk een gebroken been.
Dat topicquote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
KLB / Nu al over iets druk maken
Pagina 4 en 5
Moet je er wel even een faken anders zo raar als je de deur open doet.quote:Op maandag 17 november 2014 13:20 schreef BBQSausage het volgende:
Kan wat langer duren voordat ik terug ben, heb namelijk een gebroken been.
beetje ingipsen enzoquote:Op maandag 17 november 2014 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je er wel even een faken anders zo raar als je de deur open doet.
Inmiddels opzettelijk van de trap af gestuiterd, en keihard m'n teen gestoten. Succes gegarandeerd.quote:Op maandag 17 november 2014 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je er wel even een faken anders zo raar als je de deur open doet.
quote:Op maandag 17 november 2014 13:35 schreef BBQSausage het volgende:
Briefje is ook geschreven, alleen ik denk dat ik er wel even bij moet staan om aan te geven wat er nou eigenlijk staat.
Wat wat. Helemaal alleen ook? Gewoon zonder hulp?quote:Op maandag 17 november 2014 13:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar BBQ, ik heb ook struggles.
Ik moet koken vandaag.
JA!quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat wat. Helemaal alleen ook? Gewoon zonder hulp?
Seems legit.quote:Op maandag 17 november 2014 13:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon alles in de waterkoker gooien? Dan kook je toch ook?
mannen zijn over het algemeen betere koks dan vrouwenquote:
Ik ben niet algemeen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen zijn over het algemeen betere koks dan vrouwen
Anders wel op z'n flikker geven he.quote:Op maandag 17 november 2014 13:43 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Postbode heeft nog ruim een kwartier.
Is altijd nog de beste oplossing jaquote:Op maandag 17 november 2014 13:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Seems legit.
Anders haal ik gewoon een frikandelbroodje.
It sounds...grossquote:Op maandag 17 november 2014 13:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is altijd nog de beste oplossing ja
Vanmiddag had ik een magnetronpanini gekocht. Wat een smerig bende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |