mooie titel welquote:Op maandag 17 november 2014 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent de grootste troll die ik ooit op fok ben tegengekomen
Voor.quote:Op maandag 17 november 2014 00:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dus je bent tegen zwarte piet?
Morgen gymquote:Op maandag 17 november 2014 00:43 schreef Tassendief het volgende:
Morgen school tot 16:30
#Schoolisstom
Ach meid, 't is wat.quote:Op maandag 17 november 2014 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik deed net racisme dmv zwarte piet.
En nog ben je voor.
Ongelooflijk.
Als dat de aanwezigheid van de islam doet verminderen ben ik voor. Sowieso is wat feminisme daar broodnodig, dus ik kan het enkel toejuichen.quote:Op maandag 17 november 2014 00:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is jouw opinie over het toenemende feminisme in het midden-oosten?
Ben jij tegen de islam?quote:Op maandag 17 november 2014 00:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als dat de aanwezigheid van de islam doet verminderen ben ik voor. Sowieso is wat feminisme daar broodnodig, dus ik kan het enkel toejuichen.
en tegen homo's?quote:Op maandag 17 november 2014 00:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tegen elke religie, maar wel het meeste tegen de islam.
Appels en peren.quote:Op maandag 17 november 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom tegen religie wel, en niet tegen homo's?
Eén pot nat, kijk maar naar het midden oosten.quote:Op maandag 17 november 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Beetje raar wel.
Dat je meer hekel hebt aan de islam dan andere religies.
Overhaaste generalisatie.quote:Op maandag 17 november 2014 01:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eén pot nat, kijk maar naar het midden oosten.
Ach, religie moet sowieso de wereld uit.quote:Op maandag 17 november 2014 01:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Overhaaste generalisatie.
Helaas.
En stel dat religie wel de waarheid is?quote:Op maandag 17 november 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ach, religie moet sowieso de wereld uit.
Als men dat aantoont, prima. Maar de Koran en de Bijbel hebben net zoveel waarde als Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen.quote:Op maandag 17 november 2014 01:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En stel dat religie wel de waarheid is?
Ja, want jij hebt ze beide gelezen?quote:Op maandag 17 november 2014 01:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als men dat aantoont, prima. Maar de Koran en de Bijbel hebben net zoveel waarde als Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen.
Welke dan? Als we mogen kiezen verwelkom ik onze duistere heerser Cthulhu.quote:Op maandag 17 november 2014 01:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En stel dat religie wel de waarheid is?
Islam is de juiste religie.quote:Op maandag 17 november 2014 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welke dan? Als we mogen kiezen verwelkom ik onze duistere heerser Cthulhu.
Ģ̧̭̤͚̗̫͓͔̟ͫ͆̓̄̔̂̋͛̎ͩ̇̽ͤ͂̇ͯ̅̕͢͠ę̔͒̇́̎͛̎̓̀͐̌̈͝͝͏̩̼̞͇̞̹̝̠͕͙̮̙̦k̢̯̞̦͇̦͉̻͓̝͎̥̝͍̯͛͌ͧ͑ͧ́ḱ͉̪̯̫͇͎̥̦͌ͭ̅̂̓ͧ̾ͥͦ̓͂̚͢͠͞͞ͅe̔͋̔̋̑̄͑̒̿̐͋̈͑̕͜͜҉̬̦̘̜̠̹̯̘̺͈̟͎̘̯̝̣͠ͅ ̛̞̩̩̹͔͙͉̥̤͑̿ͧͪ͊͂͞͡ͅṯ̻̺̗͍̆̾ͪ̎ͮͫͩ̓́̆͘͘͜ę̗̖̥͍͕̘̫͛ͧ͊ͦͨ̔ͮͥ̓ͣͪ̎͋̃͒̿͋͛ͩ͘͡kͨ̏̏͌͗̋̈́ͮ̉̌͏̛̛̮̻̲̤͓̤̭̼͎̗̟̙̼͠s̟̙̺̫̝̹̞̙̘̳͕̞͔̼̪ͮ͗ͦ͐͋ͭͣͨ͟ţ͇̣͙̯̮̠̫̝̮̮̦͍̝͉̟͓̠͎̓ͮ̆̆̅͝ ̛̎̏̿̑̊̊̌ͩ͡҉̼̙̜j̆̿͑͑̔ͧ̄̂͊̾̂̏͐̇ͫ̓͒̓̚͏͕̠̙́o̵̐̈̄̈́͑̈́̋̐̎̑͊͛̀͏̦̦̰͇̬͚̲͕h̊̾̾ͤ̽ͭͪ͑͑̉̽̔ͧ̋͗̿͏̷̜̗͖͓̺̭̱̙̯͉̘̺̱͕.̷̧̳̱̰͇̮̲͉̩̟̗̺͎̤ͣ̃̅̂̽͑ͩͥͪquote:Op maandag 17 november 2014 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ph͎͟'̹͝n̖͡g̡̠̬̼̻̰ͅl̰͓̟̺͙̭̫ṳ͡i̙̲̤͍̳̖ ̶̫̬̗͙̦̪̼m̜̘̣̦͜g̨̥̞̫l̟͓w̮̟'̞͖͎͢n̥͙̱͓͓a̪̹̤͔̺̠̦f̲̲̣͈̹͓h̰ ̷͔͚͉̥̟͇C͙̠͇t͓̣̗͕͈̘̀h̶u͕l͏͍̥̦͉̩͙̝h̴̲̳̪͍u̶͕̳̟ ̳̯͍͔R̡͖̠̖̠̤̱'̶͙͔͕͔̹l͖̭͔̰̺y̯̤̮e̪̫̻͈̘̕h̟̮ ̦͈͍͉̪͚̭w̧͔͓͙̪̰̼g̢͉͚̰̯̲͕̗a͕̰̲ͅh̵̺͍̺̝'̺̙̦͕͕n̛̥̙̭̰̲a̠̬̫̙̹͔̼g̨̣̲̯̞̺̬ͅl͉̣͓͎̺̳͠ ͈̥̜̦f̠h̩͖͇̮̗̥͘t̯̥͓̻ͅͅa͕g̣̟̱͔n͚̘̤̠͙̜
I̫̯̺̪͎̙͕̬̦̞͔ͥͣͣ͐ͥ̋̍̇̓̈͒̿̌͂ͣ́͜͠ķ̸̸̣͔̱̮ͣͭͩ̂̈ͥͭͮ͟ ̴̨̲̭̝͇̺͉̗̻̻͎̮͔̠̉ͪ̽ͥͯ͒̌͗̆ͨ̂ͣ͛͊̊̌ͫ́́̚̕ẅ̟͍͍̩̪̘̠͎̟̠͑̋͗̇̃̿ͯ̓̌ͮ͊̒͂ͫ̌̕͢͜ȩ͈̤̭͔̪̖̱̞̯͙ͩ͌̌̊̐̂̓ͤ͑ͩ̍ͦ͂͒͊̚͡e̵̡̓ͬ̿̾ͮ̇̾̑̉ͫ̈́͏̗̻͕͍̣ͅt̨̛͇͍͇̻͆̇̋̍͞͠ ̴̛̹̙̗̝̩̳͉̱̬͑̐ͮͤh̸ͬ͂͂ͮ̓̈́ͪͯ͟҉͖͕̱̳͉̱ͅȩ̶̤̻̳̗̹̳̯͓̫̞̘̠̘̘̣̗̎̎ͨͨ͑̍ͥ̀ͨͧ̊́͜͡t͂̑̒ͤ̑͘͏̷̥̹͖͇̼̭,̲̲̙̻̟̯͇̞̳̄ͩͩͮ͊̋̑͟͟͠͝ ̴̱̞̯̠͈̜̪͕͙̩̔̀̋ͮ̊ͯ̏ͬ͒͞͡m̔͒̊̋͆̓҉̫̭̲͍'̢̢̳͔̱̦̺̬̪͉̼̻̳̙̱̪͔͚̪̤̬ͭ̾ͥ̽̈́͒ͧ̋ͭ̈ͮ̀̎̏̂̀n͎͇̘̝̱̮̺͓̰̜̗̠̳͓͔͉͊ͣͨ͊̑̉͗̚͡͝ ̶͙̹̥̠͙͖͋̆̔͂̈́͜h͑ͥ̾̓̾̋ͩ̂̌͏̶̢̧̳̱̳̗͇͕ã̡̡̛̰̗̺̫̜̳̪̼̺̹͓̜͉͍͕̻̪̺̊͌͊͋ͨ̀͡ͅņ̩͈̣̲̱͉̞̳̩͓͎̠̫̦͇̤̞ͦ̽̅̏ͬ̽ͧͦͪͯ̀̚͢d̛̟̜͈͈̗̤̠̪̖͕̫͕͓͉̥͕͙͊͛͛̉̅̃͋ͮͬ͊͐̀͟͠s̵͚̭̭͕͔͈̲ͯ͌̄ͨ͌̑ͪ̑̇̑͂͆̈́̔ͯ̀͝͞c̛̥̖̖̘ͣ͂̈ͦ̉͡h̴̵̡̢̗̹͙̲͙̤̺͔̿ͥͯͮ̉͌̀ͅȓ̢͎͎̤͚̲̟͉̩̪̠͖̗̜͕͉͙ͬ͐͒̈́ͬ̄̀͟ͅḯ̸ͪ́̇ͣ̀̊ͧ̏͑ͥ̑̍͑ͤ͂̑̓҉̜̝̤͈̱̹̰͕̻͍͇̲̞̜̯͉͠f̙̱̖̼̭̝̮͚̼͓̥̹̪̣̣͉́̾̉̐̐̋͋̌̄͘ţ̴͓͈͉̩̣̯̰̜̹͓̰̖̖͖̭̤̦̐͗͑ͨ͌͛̇̕͞ ̢͇͎͓͎̩̩̩̥̰͖̳̝͈̣̹̃ͪͮ̈̊͜i̸̴̷̤̙̺̩͈̯͔͍̼̝͕̣̋̊͂̅̊̃ͮͮͯ͛ͨ̃̍ͤͩ͌ͯ̀̒̀s̡ͤ͗ͪ̂ͥ̽̿̔̊ͧ͛ͣ́ͦͭ͌̀̕҉̼̹̮̗͕̰̩͎̥͍̣̜̞͇̙̮̤ ̶̴̧̙̤̱̼͔̖͖̱̹̻͇͈̲̥̙̺̼ͨ̃ͯ͊̾͆ͩ͘͠ͅv̼̳͕̱͓͍̻̥̞̖̫͈̼͉̬̲͖̣̋ͣ͂ͩ̕ȩ̧̧̛̪̮̠̻͕͉͍͓̘͓͔̯̟̩̜̠ͫͮ͐̈̉ͮ͡r̶̷̖͈̣̤̝͙̞̭͖͚̗͕͎̟ͫ̆͆̊͊̅͆͊̋ͦͮ̏͌͋̔ͅṣ̴͚͖̪̙͖̳̦͖̘͊ͥͦ̽͋̀̕c̸̡̡̢̼̳͙͉̘̝̗͚̳̝͎̪͚̙̤̗̩͎̳ͨͣͣͯ̽ͯ̐͑͐ͫ̔ͫͫ͆̕h̴̷̫̱͎͎̾̎͐̈͒̍͛̇̔ͫ͑ͣ̽͐̊͢͡r̨͇̗̭̔̍̇̒ͨ̅̏͐̆͝i̢̧̧̩̺̙̞͍͎͙̪͕̣͔̿̄͑k͖͔͕͉̲̙̫̝̤ͨ̂͛͂̊͂ͭͤ̍̈ͧ̆́̕k̰̞͙̪̝̙̮̯͕͐ͮ̓͆͌̓̔ͩͤ͜͠ͅe̢̬̫͕͕̜̘͙͎̣͇̫̰̪͛ͨͮ̄ͣ̅͆̋́̌͂̊̽͟ͅlͥ̔ͮ̉̏ͬ͊̒́̀ͯ͆̓͢͏̼͇̟̦͙͓͇͕̟͈̥i̧̙̮̳̱͆͋ͣͮ̊̚͞͠j̢̡̙͎̙̺͈̲̱͍̃ͯ͗̆̓̓͟k̡̩̘̬͙̩͙͈̈͑̆̃̽ͦ́̽̿͡ͅ.ͩͮ̊͗͛͛̚̕҉͘҉͔͓͖̠̫̟̖̭̼̭̥͍̠̮quote:Op maandag 17 november 2014 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ģ̧̭̤͚̗̫͓͔̟ͫ͆̓̄̔̂̋͛̎ͩ̇̽ͤ͂̇ͯ̅̕͢͠ę̔͒̇́̎͛̎̓̀͐̌̈͝͝͏̩̼̞͇̞̹̝̠͕͙̮̙̦k̢̯̞̦͇̦͉̻͓̝͎̥̝͍̯͛͌ͧ͑ͧ́ḱ͉̪̯̫͇͎̥̦͌ͭ̅̂̓ͧ̾ͥͦ̓͂̚͢͠͞͞ͅe̔͋̔̋̑̄͑̒̿̐͋̈͑̕͜͜҉̬̦̘̜̠̹̯̘̺͈̟͎̘̯̝̣͠ͅ ̛̞̩̩̹͔͙͉̥̤͑̿ͧͪ͊͂͞͡ͅṯ̻̺̗͍̆̾ͪ̎ͮͫͩ̓́̆͘͘͜ę̗̖̥͍͕̘̫͛ͧ͊ͦͨ̔ͮͥ̓ͣͪ̎͋̃͒̿͋͛ͩ͘͡kͨ̏̏͌͗̋̈́ͮ̉̌͏̛̛̮̻̲̤͓̤̭̼͎̗̟̙̼͠s̟̙̺̫̝̹̞̙̘̳͕̞͔̼̪ͮ͗ͦ͐͋ͭͣͨ͟ţ͇̣͙̯̮̠̫̝̮̮̦͍̝͉̟͓̠͎̓ͮ̆̆̅͝ ̛̎̏̿̑̊̊̌ͩ͡҉̼̙̜j̆̿͑͑̔ͧ̄̂͊̾̂̏͐̇ͫ̓͒̓̚͏͕̠̙́o̵̐̈̄̈́͑̈́̋̐̎̑͊͛̀͏̦̦̰͇̬͚̲͕h̊̾̾ͤ̽ͭͪ͑͑̉̽̔ͧ̋͗̿͏̷̜̗͖͓̺̭̱̙̯͉̘̺̱͕.̷̧̳̱̰͇̮̲͉̩̟̗̺͎̤ͣ̃̅̂̽͑ͩͥͪ
quote:Op maandag 17 november 2014 01:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I̫̯̺̪͎̙͕̬̦̞͔ͥͣͣ͐ͥ̋̍̇̓̈͒̿̌͂ͣ́͜͠ķ̸̸̣͔̱̮ͣͭͩ̂̈ͥͭͮ͟ ̴̨̲̭̝͇̺͉̗̻̻͎̮͔̠̉ͪ̽ͥͯ͒̌͗̆ͨ̂ͣ͛͊̊̌ͫ́́̚̕ẅ̟͍͍̩̪̘̠͎̟̠͑̋͗̇̃̿ͯ̓̌ͮ͊̒͂ͫ̌̕͢͜ȩ͈̤̭͔̪̖̱̞̯͙ͩ͌̌̊̐̂̓ͤ͑ͩ̍ͦ͂͒͊̚͡e̵̡̓ͬ̿̾ͮ̇̾̑̉ͫ̈́͏̗̻͕͍̣ͅt̨̛͇͍͇̻͆̇̋̍͞͠ ̴̛̹̙̗̝̩̳͉̱̬͑̐ͮͤh̸ͬ͂͂ͮ̓̈́ͪͯ͟҉͖͕̱̳͉̱ͅȩ̶̤̻̳̗̹̳̯͓̫̞̘̠̘̘̣̗̎̎ͨͨ͑̍ͥ̀ͨͧ̊́͜͡t͂̑̒ͤ̑͘͏̷̥̹͖͇̼̭,̲̲̙̻̟̯͇̞̳̄ͩͩͮ͊̋̑͟͟͠͝ ̴̱̞̯̠͈̜̪͕͙̩̔̀̋ͮ̊ͯ̏ͬ͒͞͡m̔͒̊̋͆̓҉̫̭̲͍'̢̢̳͔̱̦̺̬̪͉̼̻̳̙̱̪͔͚̪̤̬ͭ̾ͥ̽̈́͒ͧ̋ͭ̈ͮ̀̎̏̂̀n͎͇̘̝̱̮̺͓̰̜̗̠̳͓͔͉͊ͣͨ͊̑̉͗̚͡͝ ̶͙̹̥̠͙͖͋̆̔͂̈́͜h͑ͥ̾̓̾̋ͩ̂̌͏̶̢̧̳̱̳̗͇͕ã̡̡̛̰̗̺̫̜̳̪̼̺̹͓̜͉͍͕̻̪̺̊͌͊͋ͨ̀͡ͅņ̩͈̣̲̱͉̞̳̩͓͎̠̫̦͇̤̞ͦ̽̅̏ͬ̽ͧͦͪͯ̀̚͢d̛̟̜͈͈̗̤̠̪̖͕̫͕͓͉̥͕͙͊͛͛̉̅̃͋ͮͬ͊͐̀͟͠s̵͚̭̭͕͔͈̲ͯ͌̄ͨ͌̑ͪ̑̇̑͂͆̈́̔ͯ̀͝͞c̛̥̖̖̘ͣ͂̈ͦ̉͡h̴̵̡̢̗̹͙̲͙̤̺͔̿ͥͯͮ̉͌̀ͅȓ̢͎͎̤͚̲̟͉̩̪̠͖̗̜͕͉͙ͬ͐͒̈́ͬ̄̀͟ͅḯ̸ͪ́̇ͣ̀̊ͧ̏͑ͥ̑̍͑ͤ͂̑̓҉̜̝̤͈̱̹̰͕̻͍͇̲̞̜̯͉͠f̙̱̖̼̭̝̮͚̼͓̥̹̪̣̣͉́̾̉̐̐̋͋̌̄͘ţ̴͓͈͉̩̣̯̰̜̹͓̰̖̖͖̭̤̦̐͗͑ͨ͌͛̇̕͞ ̢͇͎͓͎̩̩̩̥̰͖̳̝͈̣̹̃ͪͮ̈̊͜i̸̴̷̤̙̺̩͈̯͔͍̼̝͕̣̋̊͂̅̊̃ͮͮͯ͛ͨ̃̍ͤͩ͌ͯ̀̒̀s̡ͤ͗ͪ̂ͥ̽̿̔̊ͧ͛ͣ́ͦͭ͌̀̕҉̼̹̮̗͕̰̩͎̥͍̣̜̞͇̙̮̤ ̶̴̧̙̤̱̼͔̖͖̱̹̻͇͈̲̥̙̺̼ͨ̃ͯ͊̾͆ͩ͘͠ͅv̼̳͕̱͓͍̻̥̞̖̫͈̼͉̬̲͖̣̋ͣ͂ͩ̕ȩ̧̧̛̪̮̠̻͕͉͍͓̘͓͔̯̟̩̜̠ͫͮ͐̈̉ͮ͡r̶̷̖͈̣̤̝͙̞̭͖͚̗͕͎̟ͫ̆͆̊͊̅͆͊̋ͦͮ̏͌͋̔ͅṣ̴͚͖̪̙͖̳̦͖̘͊ͥͦ̽͋̀̕c̸̡̡̢̼̳͙͉̘̝̗͚̳̝͎̪͚̙̤̗̩͎̳ͨͣͣͯ̽ͯ̐͑͐ͫ̔ͫͫ͆̕h̴̷̫̱͎͎̾̎͐̈͒̍͛̇̔ͫ͑ͣ̽͐̊͢͡r̨͇̗̭̔̍̇̒ͨ̅̏͐̆͝i̢̧̧̩̺̙̞͍͎͙̪͕̣͔̿̄͑k͖͔͕͉̲̙̫̝̤ͨ̂͛͂̊͂ͭͤ̍̈ͧ̆́̕k̰̞͙̪̝̙̮̯͕͐ͮ̓͆͌̓̔ͩͤ͜͠ͅe̢̬̫͕͕̜̘͙͎̣͇̫̰̪͛ͨͮ̄ͣ̅͆̋́̌͂̊̽͟ͅlͥ̔ͮ̉̏ͬ͊̒́̀ͯ͆̓͢͏̼͇̟̦͙͓͇͕̟͈̥i̧̙̮̳̱͆͋ͣͮ̊̚͞͠j̢̡̙͎̙̺͈̲̱͍̃ͯ͗̆̓̓͟k̡̩̘̬͙̩͙͈̈͑̆̃̽ͦ́̽̿͡ͅ.ͩͮ̊͗͛͛̚̕҉͘҉͔͓͖̠̫̟̖̭̼̭̥͍̠̮
Maar hoe kan dat, is gewoon tekst toch?quote:Op maandag 17 november 2014 01:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Too much to handle. Klopt wel, die post fucked deze hele pagina up.
quote:Op maandag 17 november 2014 01:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan hem ook niet meer wijzigen.![]()
Niet gewoon.quote:Op maandag 17 november 2014 01:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat, is gewoon tekst toch?
ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็quote:Op maandag 17 november 2014 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
D'r zitten ook een paar van deze tussen;
ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็
Ah, vandaar.quote:Op maandag 17 november 2014 01:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet gewoon.Zijn een stuk of 110 tekens die omgezet worden en vage posities meekrijgen. Omdat het er zoveel zijn, in zo'n dichte ruimte, is het lastig te berekenen, en doet je browser daar moeilijk over.
Hoe doe je dat met die gewone letters erin dan?quote:Op maandag 17 november 2014 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
a̾̒̒ͯ̉̾̉̇҉̛͖͚̫̥͉̞̗̭̲͈̖̣̠m̵̏ͤͪ͒̈́ͨ̔ͥ̈́̾̈ͯͮ́͘͏͓̬̤͍̭̭̰̟̼̘̮̲͞a̎͐ͦ̐̓̆̈ͦ̒̃ͫ͂̓̀͏̞̫̠̝͚̜̱̲̤̺̗͇̱̗̤̙ͅt̷̷̖̦͙̖̼̪͎̠͈̜̣̟̯͌͆ͦ̂ͥ͂̀͆͐͗̑́͆ͪ̇̀͡͞ḛ̹͎̣̙̼͔̭̜̰̺̣̮̫̖͍̂͛̿̈ͦ̓̇͑̂͆́̈̎ͣͧ͢͜͝u̡̼̠̦̲͙͉̯̞̾̇̿ͮ́ͭ͆̀̕r̶̨̎ͬ͋͋͜͝҉̜͔̬̦͇̺̻̣͚̥̻̤̮̯̬̪̣s̡ͩ̽͐̂̈́̆͛͌̍ͯ͌̈̈́̿̈́ͫͤ̀͡͏̵̜̤̟ͅ
Ya think?quote:Op maandag 17 november 2014 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
TT's worden er ook niet mooier op.
magicquote:Op maandag 17 november 2014 02:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met die gewone letters erin dan?
quote:Op maandag 17 november 2014 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ya think?
Als ik morgen wakker word wil ik een belachelijke onleesbare TT zien. Whehe.
Que?quote:Op maandag 17 november 2014 02:09 schreef DrNick het volgende:
Ŏ̥̲͔͍̍͊̇̆̍ͩͬ̄̓ͥͫͨͮ͛̔́́Ȍ̸̸͓̥̗̠̜̯̉̆̑́͗̽ͧ̀͟͝Ǫ̱̯͙̜̣̼̰̳͚̽͂̅̃͒̂̿̋̐̊̑́͜͜o̡̙̹̖̒̆̒͛ͤͬ̎̓̀̿̑͗͢͢o͍̹̤͇̞̬̓̂̅ͪ̇͗̈̈́̿͌ͭ̈́͋͘͘͟͝O̶̸̢͔̟̼͔̟͍̥̙̦͚̰͇̺ͦ̾̂ͯͥ̅͞ō̅̀ͨ́̌ͯ͏̴͙͚̫͚̼̞͕̪̜́͘ͅö̈́͊ͪ͑͗̔͆́́̿̊ͩͫͨͪ̓́͞͝͏̱̮̱͎̦̙̫̜̪̺̦̺̞̺o̵̴̧̭̝̮̪̠͙̳͓͖̣̲͚̞̼̲̜̙̪̦ͣ͒̿ͥͫ̚͢͢o̡̨͙̮̞̩͎̪̥ͪ̽̌̈́̀ͮͤ̿́̈́̅̚o̦̜̝͕̘ͦͭ̍͂ͧͪ͝ő̳͔̙͔͙̩͖̼͕̥ͬͮͯ̽ͧ͗͋̈́ͩ̊̓̆̃̑̀̚ơ̬̠̬̻̰̤̹͓̹͓͖̦̙̲̜̽͛̑̾̅ͭͅo̺̬̗̥̩̩͔̩̼̬̼̟͙͇̥̗͊̆ͮͪ̈͋́̊͋͑̉ͥ̀́͠͞O̍͛̀͑͠͏̣̼̻̫̮̬͖̬͞O̶̢̬̞̲̥̭̬̿̃̑ͪ̄̍̇̑̀̾͒̽̿̉ͮͯ̆Õ̵̪͔̠̥̘̼̘̮͔̥̫̐̆̍̇ͮ̍̃̉ͪ̉͆͗ͫ̓̕͞Ǫ̶̨͈̻͉̤͈̗̗͍̪ͣ̂͛ͨo͈̰̮̠͓̭̲̮͉̘ͥͫ͛̊͊ͫ̌̈́̋̚̕̕̕͢ő͒̾̈́̈͆́̑̏̾̚̚҉̸̪̲͉̭͍Ơͮͭͥͤ̏̀ͨ͒̐͑̏ͯ́͏͜͏̭̦͎̙̮̫ǫ̶̪͖͈̝̼̟̟̯̣̙̠̟̰̫͍͔̒ͧ̇ͯͩ̌͑ͮͥ̅̈́̔̓ͧͤ̇̀͜͜Ô͛̑ͬ́ͮ̔͑͏̡̪̪̥̤̼̗̙̜̭̠̦̼̯̲Ǫ̧̢̘͈̤̘͓͎̠̯̘͇̗̰͔̼͗̃̍͗̋̋ͫ̊ͬͨ̈́ͫ̂̑̐͌̆̎̚O̸̴̱̼̜̼̮̜̻̻͍̠͍̹̭̦͍̒ͩ͐ͯ̽̂ͤͯ̒̃̿̃̐͊̚͘͝ơ̡̮̜̥͎ͣ̑͒͂̅̓̔̿̍̎̿̏ͨ̍̊̒ͬ̾̏͟͝Ồ̈́ͩ͆ͨ҉̴̷̙̲͚̞͚̲͍̖̘̙͍̲̤̳͎̗̳̬́ͅŎ̼͎̤̖͈͑̑̉͊̉̂͊ͪ̍ͨ͢
Ik klikken, ik nog een keer klikken, gebeurt er niks.quote:Op maandag 17 november 2014 02:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ŏ̥̲͔͍̍͊̇̆̍ͩͬ̄̓ͥͫͨͮ͛̔́́Ȍ̸̸͓̥̗̠̜̯̉̆̑́͗̽ͧ̀͟͝Ǫ̱̯͙̜̣̼̰̳͚̽͂̅̃͒̂̿̋̐̊̑́͜͜o̡̙̹̖̒̆̒͛ͤͬ̎̓̀̿̑͗͢͢o͍̹̤͇̞̬̓̂̅ͪ̇͗̈̈́̿͌ͭ̈́͋͘͘͟͝O̶̸̢͔̟̼͔̟͍̥̙̦͚̰͇̺ͦ̾̂ͯͥ̅͞ō̅̀ͨ́̌ͯ͏̴͙͚̫͚̼̞͕̪̜́͘ͅö̈́͊ͪ͑͗̔͆́́̿̊ͩͫͨͪ̓́͞͝͏̱̮̱͎̦̙̫̜̪̺̦̺̞̺o̵̴̧̭̝̮̪̠͙̳͓͖̣̲͚̞̼̲̜̙̪̦ͣ͒̿ͥͫ̚͢͢o̡̨͙̮̞̩͎̪̥ͪ̽̌̈́̀ͮͤ̿́̈́̅̚o̦̜̝͕̘ͦͭ̍͂ͧͪ͝ő̳͔̙͔͙̩͖̼͕̥ͬͮͯ̽ͧ͗͋̈́ͩ̊̓̆̃̑̀̚ơ̬̠̬̻̰̤̹͓̹͓͖̦̙̲̜̽͛̑̾̅ͭͅo̺̬̗̥̩̩͔̩̼̬̼̟͙͇̥̗͊̆ͮͪ̈͋́̊͋͑̉ͥ̀́͠͞O̍͛̀͑͠͏̣̼̻̫̮̬͖̬͞O̶̢̬̞̲̥̭̬̿̃̑ͪ̄̍̇̑̀̾͒̽̿̉ͮͯ̆[ afbeelding ]Õ̵̪͔̠̥̘̼̘̮͔̥̫̐̆̍̇ͮ̍̃̉ͪ̉͆͗ͫ̓̕͞Ǫ̶̨͈̻͉̤͈̗̗͍̪ͣ̂͛ͨo͈̰̮̠͓̭̲̮͉̘ͥͫ͛̊͊ͫ̌̈́̋̚̕̕̕͢ő͒̾̈́̈͆́̑̏̾̚̚҉̸̪̲͉̭͍Ơͮͭͥͤ̏̀ͨ͒̐͑̏ͯ́͏͜͏̭̦͎̙̮̫ǫ̶̪͖͈̝̼̟̟̯̣̙̠̟̰̫͍͔̒ͧ̇ͯͩ̌͑ͮͥ̅̈́̔̓ͧͤ̇̀͜͜Ô͛̑ͬ́ͮ̔͑͏̡̪̪̥̤̼̗̙̜̭̠̦̼̯̲Ǫ̧̢̘͈̤̘͓͎̠̯̘͇̗̰͔̼͗̃̍͗̋̋ͫ̊ͬͨ̈́ͫ̂̑̐͌̆̎̚O̸̴̱̼̜̼̮̜̻̻͍̠͍̹̭̦͍̒ͩ͐ͯ̽̂ͤͯ̒̃̿̃̐͊̚͘͝ơ̡̮̜̥͎ͣ̑͒͂̅̓̔̿̍̎̿̏ͨ̍̊̒ͬ̾̏͟͝Ồ̈́ͩ͆ͨ҉̴̷̙̲͚̞͚̲͍̖̘̙͍̲̤̳͎̗̳̬́ͅŎ̼͎̤̖͈͑̑̉͊̉̂͊ͪ̍ͨ͢
Ooooh welke?quote:Op maandag 17 november 2014 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
Bohhhhhhh nog 10 uur en ik heb m'n camera![]()
![]()
![]()
![]()
Haha noob.quote:Op maandag 17 november 2014 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik klikken, ik nog een keer klikken, gebeurt er niks.
ah je had deze moeten doen http://www.visionresearch.com/Products/High-Speed-Cameras/v2511/quote:Op maandag 17 november 2014 02:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]http://www.camerashop.nl/(...)-3-5-5-6-is-stm.html
Ah nice. Dan koop ik die wel als ik op deze ben uitgekeken.quote:Op maandag 17 november 2014 02:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah je had deze moeten doen http://www.visionresearch.com/Products/High-Speed-Cameras/v2511/
is maar 200.000 euro
quote:Op maandag 17 november 2014 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
Zie alleen nergens een "add to shoppingcart" knop staan.
Had ik wel verwacht ja. Gewoon makkelijk en snel, zoals ik van webshops gewend ben.quote:Op maandag 17 november 2014 03:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..], je moet ook contact met ze opnemen en dergelijke. Denk je dat ze zomaar een camera van 200k met de post gaan sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |